Kap ff met onzin als feit presenteren. Nu zeg je hier in dit topic dus dat ze geen contact heeft gehad met de Daniël Jambers en dat ze random dat profiel hebben uitgekozenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die naam Daan/Daniel komt volgens mij helemaal niet van dat profiel. Dat profiel is pas gevonden nadat ze die naam bekend hadden gemaakt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het gemist dat ze een dag later al contact heeft gehad, wat een raar verhaal en waarom is dat stil gehouden, vraag ik me af.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omdat het dan minder prioriteit zou krijgen van de politie en de mensen die hun helpen.
Ook zei ik alquote:Op maandag 27 juli 2015 21:40 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er tijdens dat contact is gezegd.
- ik ben veilig maar wil niet dat jullie me gaan zoeken want ik wil jullie voorlopig niet zien
- ik ben bij die en die en ik wil nooit meer met jullie op vakantie
- ik ben opgesloten in een kelder, bel de politie!
-
Maar dat is toch gewoon jouw probleem dat jij geen link ziet, dat hoeft nog niet te betekenen dat het compleet is verzonnen door iemand dat het hem wel zou zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, ik ken het profiel. Ik zie alleen totaal geen link met dat meisje.
Kun je nu ook even voorspellen wat er precies is gebeurd?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ook zei ik aldat de politie wel zn redenen had om niet direct in te grijpen...
En ook geen amberalert uit liet gaan..
Nee.. lol.. Die ene user die die man wel kent wil niets kwijt... dan kan ik het ook niet zeggen...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:47 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Kun je nu ook even voorspellen wat er precies is gebeurd?
Dat was idd niet bekendgemaakt, maar daar zullen ook wel redenen voor zijn geweest.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het gemist dat ze een dag later al contact heeft gehad, wat een raar verhaal en waarom is dat stil gehouden, vraag ik me af.
Lol ja net doen alsof er geen contact is geweest en ze spoorloos verdwenen was.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was idd niet bekendgemaakt, maar daar zullen ook wel redenen voor zijn geweest.
een keer bellen geeft toch geen garantie dat ze niet in Valkenburg 80 klanten moet afwerken?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:10 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Lol ja net doen alsof er geen contact is geweest en ze spoorloos verdwenen was.
Van dat laatste ga ik ook wel uit, zoiets doen ze niet zomaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was idd niet bekendgemaakt, maar daar zullen ook wel redenen voor zijn geweest.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.... ook als er wel contact was kan ze nog wel spoorloos verdwenen zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:10 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Lol ja net doen alsof er geen contact is geweest en ze spoorloos verdwenen was.
Wacht, eerst verwijt je de ouders dat ze niet eerlijk zouden zijn geweest over het wel of niet hebben gehad van contact (volgens mij hebben ze er inderdaad in de media gewoon niets over gezegd), en nu verwijt je de politie dat ze het hebben opgeschaald omdat er geen contact zou zijn geweest, terwijl het de politie zelf is die zegt niet gelijk groot te hebben opgepakt omdat er contact met het kind was geweest....quote:Op maandag 27 juli 2015 22:37 schreef vaneiges het volgende:
Maar dan ga je niet staan te liegen dat er geen contact is geweest. Dan doe je daar gewoon professioneel geen mededelingen over.
Het onderzoek naar het vermiste meisje uit Spijkenisse is inmiddels opgeschaald. 'Dat heeft te maken met het feit dat ze al die tijd niets heeft laten horen. Dit past niet bij het normale gedrag van Lisa en daarom maken wij ons ook zorgen om haar verdwijning', zegt woordvoerder Angelique Chatta van de politie in Rotterdam.
http://www.omroepgelderla(...)aat-doodsangsten-uit
Ja, dan ga je natuurlijk volledig off the grid in 1 keerquote:Op maandag 27 juli 2015 19:48 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Als mijn nichtje hier komt onderduiken ben ik druk met haar opvangen en ga ik geen tv kijken en facebook uitpluizen. Ik zou naar haar luisteren en eerst met haar overleggen wat zij wil. D'r ouders kunnen van mij de pot op. Kind loopt niet voor niets weg en bij mij schuilen. Als ze na een paar dagen bijkomen en praten zegt ok bedankt ik ga nu naar huis of naar een vriendin zie ik er geen probleem in dat ze de bus pakt. Dus ja ik zou wsl ook opgepakt worden voor onttrekking aan ouderlijk gezag maar me niet gerealiseerd hebben dat dat aan de orde was.
Ja, maar die nieuwsberichten kopiëren alles van elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jning-Lisa-Tuk.dhtml
Wat voor onzin presenteer ik als feit? Ik geef alleen aan wat een familielid zegt.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef Rucola het volgende:
[..]
Kap ff met onzin als feit presenteren. Nu zeg je hier in dit topic dus dat ze geen contact heeft gehad met de Daniël Jambers en dat ze random dat profiel hebben uitgekozen
Lange tenen?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:46 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon jouw probleem dat jij geen link ziet, dat hoeft nog niet te betekenen dat het compleet is verzonnen door iemand dat het hem wel zou zijn.
Eens, iemand opvangen is dan beter dan meteen terugsturen natuurlijk.. Maar vaak laten deze mensen wel de ouders even weten dat hun kind veilig is. Of zelfs de politie als er zo'n grote zoekactie ontstaat.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:48 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Als mijn nichtje hier komt onderduiken ben ik druk met haar opvangen en ga ik geen tv kijken en facebook uitpluizen. Ik zou naar haar luisteren en eerst met haar overleggen wat zij wil. D'r ouders kunnen van mij de pot op. Kind loopt niet voor niets weg en bij mij schuilen. Als ze na een paar dagen bijkomen en praten zegt ok bedankt ik ga nu naar huis of naar een vriendin zie ik er geen probleem in dat ze de bus pakt. Dus ja ik zou wsl ook opgepakt worden voor onttrekking aan ouderlijk gezag maar me niet gerealiseerd hebben dat dat aan de orde was.
Welk vriendje?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zie dat ze weer heelhuids thuis is en naar haar "vriendje" was gegaan. Dat soort dingen doen pubers.
Daniel, die man van 41 waarmee ze al vijf jaar verkering had en dat wilde vieren maar die stomme ouders moesten zo nodig op vakantie.quote:
Kut ouders zegquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Daniel, die man van 41 waarmee ze al vijf jaar verkering had en dat wilde vieren maar die stomme ouders moesten zo nodig op vakantie.
Welke familielid? Er is echt niemand die zegt dat er zomaar een profiel is uitgepikt en dat iedereen er vervolgens vanuit is gegaan dat dat Daniël is.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat voor onzin presenteer ik als feit? Ik geef alleen aan wat een familielid zegt.
Huh. Helemaal niet. Waarom zeg je dit?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar die nieuwsberichten kopiëren alles van elkaar.
Die familie heeft op Facebook regelmatig gemeld dat iedereen dat nepaccount links moet laten liggen.
quote:OPROEP: Zaak Lisa Tuk
AMSTERDAM -
Heeft u informatie over de 41-jarige man die maandagmiddag in Koudekerk aan den Rijn is opgepakt voor de vermissing van Lisa Tuk? Mail onze verslaggever Mike Muller op m.muller@telegraaf.nl
Teletoeterquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:44 schreef Felixa het volgende:
"Hé, wat is het rustig rondom deze zaak", dachten ze waarschijnlijk bij de Teletoeter:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |