Want als je er dom uitziet kan dat nietquote:Op maandag 27 juli 2015 19:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel om dingen in detail uit te plannen ja.
Dus als je er niet slim uit ziet ben je niet in staat om dingen in detail te plannen?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel om dingen in detail uit te plannen ja.
Je moet slim ZIJN, stel klapjostiesquote:Op maandag 27 juli 2015 20:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus als je er niet slim uit ziet ben je niet in staat om dingen in detail te plannen?
FOK! blijft me dagelijks verbazen
Maar goed.. meisje vind ik er niet dom uit zien.
Zien er waarschijnlijk dom uit en kunnen niet in detail plannen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Moet je wachten tot je de gemiddelde fokker irl ziet...![]()
Eehm.. josties?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet slim ZIJN, stel klapjosties
Thnx, standaard procedure dus om beïnvloeding van buitenaf te voorkomen.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iemand vroeg om dat RTL nieuwsfragment:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)88-9709-2661eb15daf9
18:00 uur journaal had hetzelfde stukje. Eerste item.
Zij zit niet vastquote:Op maandag 27 juli 2015 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Op verdenking van welk misdrijf zit ze vast dan? Of is het verboden om weg te lopen?
Aanranding en verkrachting van meerderjarigen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Op verdenking van welk misdrijf zit ze vast dan? Of is het verboden om weg te lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 20:11:35 ]
Oh!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zij zit niet vastze wordt 'verhoord' over waar ze was en waarom ze weg was gelopen.
Relax manquote:Op maandag 27 juli 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien maar goed dat ze vast zit. Je weet niet wie nog meer slachtoffer van haar hadden kunnen worden.
Politie zei eerder ook al dat ze geen Amber Alert doen als ze geen aanwijzingen hebben dat een kind in direct gevaar is.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Nos nu met weinig extra info. Geen Ambert alert omdat ze de dag van verdwijning nog contact heeft gehad met familie.
Niet op de dag, maar een dag erna...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Nos nu met weinig extra info. Geen Ambert alert omdat ze de dag van verdwijning nog contact heeft gehad met familie.
Dat lijkt me sterk als het om een fake facebook profiel gaat.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:39 schreef Physsic het volgende:
Maaaaar.. Heet die 41-jarige man ook Daniel/Daan?
Maar die info had de familie dan weer niet gegeven. Of zou ze toen helemaal niets los hebben gelaten.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze heeft dus zelf contact met familie opgenomen een dag na verdwijning
Die naam Daan/Daniel komt volgens mij helemaal niet van dat profiel. Dat profiel is pas gevonden nadat ze die naam bekend hadden gemaakt.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als het om een fake facebook profiel gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |