Aha, staat in ieder geval wel bij de foto die van dat profiel kwam in het plaatje in de OP.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die naam Daan/Daniel komt volgens mij helemaal niet van dat profiel. Dat profiel is pas gevonden nadat ze die naam bekend hadden gemaakt.
Even opgezocht en die naam komt wel van dat profiel, namelijk Daniel Jambers. Profiel bestaat niet meer: https://www.facebook.com/daniel.jawelquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die naam Daan/Daniel komt volgens mij helemaal niet van dat profiel. Dat profiel is pas gevonden nadat ze die naam bekend hadden gemaakt.
Zo'n familielid gaf eerder aan dat ze op social media opzoek was naar ene Daan/Daniel uit omgeving Leiden (dat was de enige info die ze hadden). Toen heeft ze zich nog de helft van de tijd op een verkeerde gevestigd, want die kwam uit Delft.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aha, staat in ieder geval wel bij de foto die van dat profiel kwam in het plaatje in de OP.
Ja, ik ken het profiel. Ik zie alleen totaal geen link met dat meisje.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:05 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Even opgezocht en die naam komt wel van dat profiel, namelijk Daniel Jambers. Profiel bestaat niet meer: https://www.facebook.com/daniel.jawel
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo'n familielid gaf eerder aan dat ze op social media opzoek was naar ene Daan/Daniel uit omgeving Leiden (dat was de enige info die ze hadden). Toen heeft ze zich nog de helft van de tijd op een verkeerde gevestigd, want die kwam uit Delft.
Ik vermoed dat daarna iemand met dat nepprofiel is gekomen, zovan 'het zal deze Daniel wel zijn'.
Op die zoekposters staat ook dat ze verleid zou zijn door iemand met een nepprofiel etc. Maar blijkt ook niks van waar.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jning-Lisa-Tuk.dhtmlquote:De angst van de vader werd ingegeven door de wetenschap dat ene Daniel met wie ze via Facebook contact had een ander was dan ze dacht. De gebruikte foto op het account was van een Amerikaanse jongen van 14 die Lisa niet kende. De persoon met wie Lisa contact had of bij wie ze was, was dus iemand anders. ,,Mogelijk een pedofiel of loverboy,'' vreesde vader Marco.
Die vader heeft zoveel mogelijk de media opgezocht om op die manier heel veel aandacht voor zijn vermiste dochter te krijgen. Die mensen zijn door een hel gegaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Niet op de dag, maar een dag erna...
Ik zei al eerder dat ik die pa nogal kalm vond... en dat ik helemaal gek zou worden ipv voor de camera mn verhaal kon doen..
Hoe vermist was ze als ze nog contact heeft gehad de dag nadat ze verdwenen was?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vader heeft zoveel mogelijk de media opgezocht om op die manier heel veel aandacht voor zijn vermiste dochter te krijgen. Die mensen zijn door een hel gegaan.
Waarom hebben ze dit al die tijd verzwegen?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze heeft dus zelf contact met familie opgenomen een dag na verdwijning
Ik had het gemist dat ze een dag later al contact heeft gehad, wat een raar verhaal en waarom is dat stil gehouden, vraag ik me af.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe vermist was ze als ze nog contact heeft gehad de dag nadat ze verdwenen was?
In dat geval was ik ook een stuk rustiger geweest..
Omdat het dan minder prioriteit zou krijgen van de politie en de mensen die hun helpen.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dit al die tijd verzwegen?
Ligt er een beetje aan wat er tijdens dat contact is gezegd.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe vermist was ze als ze nog contact heeft gehad de dag nadat ze verdwenen was?
Wat een kutstreek.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omdat het dan minder prioriteit zou krijgen van de politie en de mensen die hun helpen.
Kap ff met onzin als feit presenteren. Nu zeg je hier in dit topic dus dat ze geen contact heeft gehad met de Daniël Jambers en dat ze random dat profiel hebben uitgekozenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het gemist dat ze een dag later al contact heeft gehad, wat een raar verhaal en waarom is dat stil gehouden, vraag ik me af.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omdat het dan minder prioriteit zou krijgen van de politie en de mensen die hun helpen.
Ook zei ik alquote:Op maandag 27 juli 2015 21:40 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er tijdens dat contact is gezegd.
- ik ben veilig maar wil niet dat jullie me gaan zoeken want ik wil jullie voorlopig niet zien
- ik ben bij die en die en ik wil nooit meer met jullie op vakantie
- ik ben opgesloten in een kelder, bel de politie!
-
Maar dat is toch gewoon jouw probleem dat jij geen link ziet, dat hoeft nog niet te betekenen dat het compleet is verzonnen door iemand dat het hem wel zou zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, ik ken het profiel. Ik zie alleen totaal geen link met dat meisje.
Kun je nu ook even voorspellen wat er precies is gebeurd?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ook zei ik aldat de politie wel zn redenen had om niet direct in te grijpen...
En ook geen amberalert uit liet gaan..
Nee.. lol.. Die ene user die die man wel kent wil niets kwijt... dan kan ik het ook niet zeggen...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:47 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Kun je nu ook even voorspellen wat er precies is gebeurd?
Dat was idd niet bekendgemaakt, maar daar zullen ook wel redenen voor zijn geweest.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het gemist dat ze een dag later al contact heeft gehad, wat een raar verhaal en waarom is dat stil gehouden, vraag ik me af.
Lol ja net doen alsof er geen contact is geweest en ze spoorloos verdwenen was.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was idd niet bekendgemaakt, maar daar zullen ook wel redenen voor zijn geweest.
een keer bellen geeft toch geen garantie dat ze niet in Valkenburg 80 klanten moet afwerken?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:10 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Lol ja net doen alsof er geen contact is geweest en ze spoorloos verdwenen was.
Van dat laatste ga ik ook wel uit, zoiets doen ze niet zomaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was idd niet bekendgemaakt, maar daar zullen ook wel redenen voor zijn geweest.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.... ook als er wel contact was kan ze nog wel spoorloos verdwenen zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:10 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Lol ja net doen alsof er geen contact is geweest en ze spoorloos verdwenen was.
Wacht, eerst verwijt je de ouders dat ze niet eerlijk zouden zijn geweest over het wel of niet hebben gehad van contact (volgens mij hebben ze er inderdaad in de media gewoon niets over gezegd), en nu verwijt je de politie dat ze het hebben opgeschaald omdat er geen contact zou zijn geweest, terwijl het de politie zelf is die zegt niet gelijk groot te hebben opgepakt omdat er contact met het kind was geweest....quote:Op maandag 27 juli 2015 22:37 schreef vaneiges het volgende:
Maar dan ga je niet staan te liegen dat er geen contact is geweest. Dan doe je daar gewoon professioneel geen mededelingen over.
Het onderzoek naar het vermiste meisje uit Spijkenisse is inmiddels opgeschaald. 'Dat heeft te maken met het feit dat ze al die tijd niets heeft laten horen. Dit past niet bij het normale gedrag van Lisa en daarom maken wij ons ook zorgen om haar verdwijning', zegt woordvoerder Angelique Chatta van de politie in Rotterdam.
http://www.omroepgelderla(...)aat-doodsangsten-uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |