voorlopig is die verdacht maar niks, wat wij weten, maakt hem dader. Dus snap niet zo goed waarom men de behoefte voelt hem al publiekelijk te slachten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
interessante toevoeging aan z'n profiel inderdaad .
combinatie van komkommertijd en oneervolle journalistiek.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
voorlopig is die verdacht maar niks, wat wij weten, maakt hem dader. Dus snap niet zo goed waarom men de behoefte voelt hem al publiekelijk te slachten.
Hahaha. Wat een informatie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Ahja, shag van lookout, belangrijke info.
Kinderen die thuis niet te houden zijn, ( weglopen, risico gedrag met drugs , loverboy gedoe ) worden ook soms ergens in een instelling geplaatst.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:36 schreef moussie het volgende:
Die 41-jarige gast is dus al veroordeeld in de publieke opinie terwijl niemand er verder op in gaat dat het kind niet naar huis mag naar de ouders .. als het kind echt misbruikt zou zijn door die gast zou het toch zo snel als mogelijk met de ouders herenigt worden, terug in de vertrouwde omgeving en rust?
Ik zie die suggestie niet? Ze vraagt zich af waarom het kind niet herenigt wordt met haar ouders, in vertrouwde omgeving en rust.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kinderen die thuis niet te houden zijn, ( weglopen, risico gedrag met drugs , loverboy gedoe ) worden ook soms ergens in een instelling geplaatst.
Je suggereert nu dat de ouders niet deugen, hoe is dat beter?
Op basis van de feitenkennis is het voor ons onmogelijk een oordeel te maken of er wel of geen bewijs is om strafbare feiten onderbouwen. We kunnen alleen suggereren en onderbuikgevoelens uiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef computergirl het volgende:
Feit dat ze nog niet terug is is wat mij betreft helemaal geen bewijs dat die kerel geen (juridische) grenzen overschreden heeft.
Volgens mij is het vrij gebruikelijk dat meisjes die slachtoffer zijn geworden van een loverboy eerst een paarweken in zo'n instelling verblijven (met anderen die slachtoffer zijn van seksueel misbruik).quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:36 schreef moussie het volgende:
Die 41-jarige gast is dus al veroordeeld in de publieke opinie terwijl niemand er verder op in gaat dat het kind niet naar huis mag naar de ouders .. als het kind echt misbruikt zou zijn door die gast zou het toch zo snel als mogelijk met de ouders herenigt worden, terug in de vertrouwde omgeving en rust?
Ik geloof niet dat je een meisje gijzelt, haar ongezien binnenkrijgt of zelfs met haar op het balkon gaat staan in een huis waarbij je de keuken en badkamer deelt met je medebewoners.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:25 schreef vaneiges het volgende:
Ik weet niet hoor. Zij is door buren gezien op dat balkonnetje. Daar spring je toch zo vanaf als je moet vluchten? En als je een meisje gijzelt ga je haar toch niet op het balkon aan de buren laten zien?
Ik wist tot deze week niet dat je niet mocht 'oppassen' zonder medeweten van de ouders. Als Lisa echt iets ergs is aangedaan zou ze echt wel weer thuis zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef computergirl het volgende:
Feit dat ze nog niet terug is is wat mij betreft helemaal geen bewijs dat die kerel geen (juridische) grenzen overschreden heeft.
Je kunt ook je gezond verstand gebruiken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik wist tot deze week niet dat je niet mocht 'oppassen' zonder medeweten van de ouders.
Om het in nette woorden te benoemen: als je grenzen overgaat laat dat sporen achter. Dat zou ik nooit doen bij een minderjarige.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook je gezond verstand gebruiken.
Dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Om het in nette woorden te benoemen: als je grenzen overgaat laat dat sporen achter. Dat zou ik nooit doen bij een minderjarige.
Niet als ze is weggelopen door problemen thuis of als men het idee heeft dat ouders falen in de opvoeding.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik wist tot deze week niet dat je niet mocht 'oppassen' zonder medeweten van de ouders. Als Lisa echt iets ergs is aangedaan zou ze echt wel weer thuis zijn.
Het enige dat faalt is jeugdzorg, net als indertijd met Laura Dekker. Niemand in Nederland mag zijn kop boven het maaiveld uitsteken. Als je weet wat je wilt moet je tot je 21ste wachten en dan buiten dit land je geluk zoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niet als ze is weggelopen door problemen thuis of als men het idee heeft dat ouders falen in de opvoeding.
wat heeft jeugdzorg met deze zaak te maken?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het enige dat faalt is jeugdzorg, net als indertijd met Laura Dekker. Niemand in Nederland mag zijn kop boven het maaiveld uitsteken. Als je weet wat je wilt moet je tot je 21ste wachten en dan buiten dit land je geluk zoeken.
Een meisje dat weet wat ze wil mag niet naar huis, omdat ze bang zijn dat ouders haar niet tegenhouden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat heeft jeugdzorg met deze zaak te maken?
Meisjes van 13 weten per definitie niet wat ze willen. Kinderen zijn geen kleine volwassenen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een meisje dat weet wat ze wil mag niet naar huis, omdat ze bang zijn dat ouders haar niet tegenhouden.
'dat weet wat ze wil'? Hoe weet jij nou wat ze wil?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een meisje dat weet wat ze wil mag niet naar huis, omdat ze bang zijn dat ouders haar niet tegenhouden.
Laura Dekker heeft bewezen dat een eigen wil op haar 13e haar uiteindelijk heel veel succes en geluk heeft gebracht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meisjes van 13 weten per definitie niet wat ze willen. Kinderen zijn geen kleine volwassenen.
Dat zegt nog steeds niet dat ze daadwerkelijk wist waar ze aan begon. Het liep goed af, dat is wat anders.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Laura Dekker heeft bewezen dat een eigen wil op haar 13e haar uiteindelijk heel veel succes en geluk heeft gebracht.
De zaak-Lisa is ook goed afgelopen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niet dat ze daadwerkelijk wist waar ze aan begon. Het liep goed af, dat is wat anders.
Je bent bij de verhoren begrijp ik?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De zaak-Lisa is ook goed afgelopen.
Blijkbaar is er helemaal niks aan de hand en moet dit af en toe kunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent bij de verhoren begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |