SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2015 18:19:46 ]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:15 schreef McNulty het volgende:
Zo beeld ik mij clumsy van 23 jaar geleden in.
[ afbeelding ]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.
ik heb deuce niet uit de OP gehaald, ben alleen maar bezig met de foto's kutwijfquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?
Ik heb mezelf er niet terug ingezet de vorige keer.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
Zo rol ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er niet meer terug ingezet de vorige keer.
Wel zieke wk actie van jou.
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
watquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?
Hey Deuce, wanneer krijg jij nou eindelijk eens myxomatose?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey no1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |