Adebayor zal deze week dan wel medisch gekeurd worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:33 schreef McGrath het volgende:
Tim Sherwood has spoken confidently about breaking that cycle. “I am allowed to sign whoever I want as long as I can justify the signing,” the Villa manager said at the start of May.
Godverdomme, nu ga ik wachten op een fantastische nieuwe spits natuurlijk
Adebayor is het verboden woord.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Adebayor zal deze week dan wel medisch gekeurd worden.
quote:"Concerning Angel Di Maria, the move is close to be finalised," Blanc said on the Ligue 1 champions' pre-season tour of the US.
Goed nieuws.quote:
Jammer. Goede speler, met ernstige vormdip, maar om hem nou naar zo'n waardeloze competitie als de Franse te zien 'vluchten', ipv zich terugknokken op het hoogste niveau, is gewoon zonde.quote:
Snel gehandeld.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:49 schreef McGrath het volgende:
Bacuna raakt trouwens zijn basisplaats nu wel echt kwijt. Crespo van Cordoba ondergaat ook deze week zijn medische keuring.
Di Maria is een overschatte voetballer die zijn geld nooit waard was, zou de next big thing worden, maar laat één keer in het seizoen iets moois zien. Beetje gevalletje Nani...quote:Op maandag 27 juli 2015 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jammer. Goede speler, met ernstige vormdip, maar om hem nou naar zo'n waardeloze competitie als de Franse te zien 'vluchten', ipv zich terugknokken op het hoogste niveau, is gewoon zonde.
Een DiMaria in vorm is gewoon een aanwinst voor ieder team, en Van Gaal is ook niet bepaald een topcoach wanneer je zo'n goede speler op zo'n manier zo snel al weer afschrijft, ipv hem mentaal te steunen en terug weet te brengen op zijn normale niveau...
Ik dacht dat je bedoelde dat een week wel heel ruim genomen was aangezien het één dag later al wasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, waarom zou het niet deze week zijn?
Bedoelde meer dat ik niet had verwacht dat we hem vanmiddag al in een Villa-trainingspak en shirt zouden zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat een week wel heel ruim genomen was aangezien het één dag later al was
Ik ook niet. Maar wist dat het eraan zat te komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik niet had verwacht dat we hem vanmiddag al in een Villa-trainingspak en shirt zouden zien.
Ik word er nog niet warm van hoor, die aankopen tot nu toe...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:56 schreef McGrath het volgende:
Maar goed, nog een spits en een middenvelder erbij en we zijn weer compleet.
De meeste heb ik ook nog nooit zien spelen, aangezien ik niet echt een fan ben van de franse competitie. Maar het is altijd afwachten bij dat soort aankopen. Als Chelsea iets koopt heb je er vaak genoeg al wel wat van gehoord, zo gaat dat niet bij een degradatiekandidaatquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word er nog niet warm van hoor, die aankopen tot nu toe...
Ik denk dat ik het dan niet kan laten om een shirtje van hem te kopen...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:06 schreef Downwards het volgende:
Als Emmanuel eenmaal binnen is, straalt het geheel direct veel meer klasse uit.
quote:Tottenham Hotspur striker Emmanuel Adebayor has been at Aston Villa's training ground today, according to Sky sources.
quote:De Engelse pers bericht dat Rojo vergat zijn paspoort te verlengen. Dat was nog wel geldig gedurende zijn deelname aan de Copa, maar daarna niet meer. Van Gaal kon de vergeetachtigheid van zijn verdediger bepaald niet waarderen en legt Rojo daarom een boete op van naar verluidt twee weeksalarissen. De stopper staat op de loonlijst voor 100.000 euro per week en mag dus twee ton aftikken.
Altijd leuk zo'n fake picture.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef McGrath het volgende:
Rudy Gestede naar Villa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat Sherwood eigenlijk wel vloeiend Frans spreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef McGrath het volgende:
De Franse revolutie is begonnen! Hopelijk kan Tim een beetje Frans.
En inmiddels heeft hij het net al gevonden voor West Brom (tegen Bristol Rovers).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:28 schreef Downwards het volgende:
Rickie Lambert waarsch naar West Brom (wordt medisch gekeurd).
Liverpool voor jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:21 schreef hafcfan het volgende:
Jovetic en Dzeko kosten samen minder dan Benteke. Liverpool had Dzeko moeten halen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
heb je de nieuwe al gezien was weer geniaal
Fox Sports 2, BT Sport en 's avonds de samenvatting @ BBC1.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wordt de community shield eigenlijk nog uitgezonden morgen?
Dank jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Fox Sports 2, BT Sport en 's avonds de samenvatting @ BBC1.
Iets met God en een koningin?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst gaat een vrouw nog een leuk liedje zingen.
Chelsea probeert anders gewoon mee te voetballen hoor..quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:16 schreef hafcfan het volgende:
Waarom krijgt Chelsea het altijd voor elkaar om iets saai te maken. Gisteren ging het op en neer , maar nu gebeurt er geen reet.
Gollaa? is dat een spaanse cola?quote:
Bij een mooi doelpunt zeggen we altijd golla hier op Oost (CPT)quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gollaa? is dat een spaanse cola?
Ik keek net als je avatar toen ik dit zag
Weer wat bijgeleerdquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij een mooi doelpunt zeggen we altijd golla hier op Oost (CPT)
het is rustquote:
Ze spelen gewoon normaal niet goed ofzo. Chelsea lijkt het sowieso niet serieus te nemen. Gezapig potje is hetquote:
Liverpool kampioenquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Laten we voorspellingen voor het seizoen doen
Hazzard is hype. Niveau Robben zeggen die Belgiesquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die ginger is ook een betere speler
Ja .. de belgjes . dan weet je het welquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hazzard is hype. Niveau Robben zeggen die Belgies
Er was er ook een die laatste zei dat Benteke een topaankoop was en dat geld waard was....quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja .. de belgjes . dan weet je het wel
Dat is een aardig spitsje, past wel bij extopclub Liverpoolquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er was er ook een die laatste zei dat Benteke een topaankoop was en dat geld waard was....
Mourinho vindt hem niveau Messi en Cristiano Ronaldoquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hazzard is hype. Niveau Robben zeggen die Belgies
Zal wel driekwart van het seizoen geblesseerd zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er was er ook een die laatste zei dat Benteke een topaankoop was en dat geld waard was....
Mourinho is niet helemaal objectief geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinho vindt hem niveau Messi en Cristiano Ronaldo
Mourinho is een halvezoolquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mourinho is niet helemaal objectief geloof ik.
De gemiddelde toon van een PL topic de volgende 10 jaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja .. de belgjes . dan weet je het wel
Heb je zijn pingel van gisteren gezien? Natuurlijk niet, wel blaten maar hoeveel keer heb je m eigenlijk zien spelen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heerlijk man. Kan niet wachten totdat het voetbal weer begint. Die gekkigheid duurt mij altijd veel te langquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:41 schreef Downwards het volgende:
En we herhalen nog maar eens:
[ afbeelding ]
Geen verkeerde pot om het seizoen mee af te trappen.
Ja laten we een pingel als maatstaf nemen. Hoeveel heeft hij nou bewezen? Een Dzeko heeft Wolfsburg kampioen gemaakt en koste 25 miljoen minder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 07:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
Heb je zijn pingel van gisteren gezien? Natuurlijk niet, wel blaten maar hoeveel keer heb je m eigenlijk zien spelen?
Pardew heeft het sinds hij het in januari overnam uitstekend gedaan en heeft natuurlijk ook de sympathie van het publiek als ex-speler van de club.. Daarnaast hebben ze zich al aardig versterkt deze zomer (denk aan Cabaye en Bamford die gehuurd wordt van Chelsea) en er komt nog wel wat bij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:40 schreef hafcfan het volgende:
Downards wat verwacht jij van Palace? Sloten het jaar wel geniaal af sinds Pardew daar kwam. Hopelijk kunnen ze een keer EL halen al is dat wel erg zwaar natuurlijk.
Aankoop van Cabaye is wel opmerkelijk ja die zal toch wel wat hogerop kunnen. Bamford zegt me niks maar volg het dat ook niet zo die hard. Zouden ze onmogelijk een Southamptontje kunnen doen dan? Daar verwachtten we ook niks van vorig seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Pardew heeft het sinds hij het in januari overnam uitstekend gedaan en heeft natuurlijk ook de sympathie van het publiek als ex-speler van de club.. Daarnaast hebben ze zich al aardig versterkt deze zomer (denk aan Cabaye en Bamford die gehuurd wordt van Chelsea) en er komt nog wel wat bij.
Ik verwacht dat ze aankomend seizoen zo rond plek 10 eindigen. Via de competitie zullen ze geen Europees voetbal halen.
Nice! Heb net Fox Sports weer geactiveerd en krijg 3 maanden gratis buitenlands voetbal erbij dus dat wordt zaterdag gelijk een ouderwets lange dag voetbal kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:41 schreef Downwards het volgende:
En we herhalen nog maar eens:
[ afbeelding ]
Geen verkeerde pot om het seizoen mee af te trappen.
Dat fox ook maar eens aanklagen die geven alles gratis weg volgens mijquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nice! Heb net Fox Sports weer geactiveerd en krijg 3 maanden gratis buitenlands voetbal erbij dus dat wordt zaterdag gelijk een ouderwets lange dag voetbal kijken.
Eindelijk begint het weer!
Heb je je abonnement door laten lopen in de zomer? Als je ze belt en klaagt krijg je die drie maanden gratis buitenlands voetbal wel hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat fox ook maar eens aanklagen die geven alles gratis weg volgens mij
Cabaye heeft een goede band met Pardew overgehouden aan hun samenwerking bij Newcastle.. Dat zou net de doorslag gegeven kunnen hebben. Normaal gesproken is een speler van zijn kaliber onhaalbaar voor Palace.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aankoop van Cabaye is wel opmerkelijk ja die zal toch wel wat hogerop kunnen. Bamford zegt me niks maar volg het dat ook niet zo die hard. Zouden ze onmogelijk een Southamptontje kunnen doen dan? Daar verwachtten we ook niks van vorig seizoen.
Jeb door laten. Bedankt zal ik ze eens bellen scheelt toch weer zo'n 50 euroquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je je abonnement door laten lopen in de zomer? Als je ze belt en klaagt krijg je die drie maanden gratis buitenlands voetbal wel hoor.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
In theorie is het natuurlijk mogelijk, maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ze bij de eerste zeven eindigen aankomend seizoen. Al zou ik het van harte toejuichen.
Zeker doen, ik heb 2 jaar terug ook mijn abo door laten lopen en mistte toen een kortingsdeal voor nieuwe abonnees, na een telefoontje kreeg ik die korting alsnog.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb door laten. Bedankt zal ik ze eens bellen scheelt toch weer zo'n 50 euro
Liefhebber is een groot woord, maar heb er wel sympathie voor en het zou een enorme stunt zijn als ze via de competitie Europees voetbal zouden halen.. Altijd mooi. Ook altijd een goede, positieve sfeer @ Selhurst Park.quote:
Blue Moon Rising gezien?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk weer eens zo'n ontknoping. Dat was echt broekje uit.
Sfeer lijkt mij daar ook erg fantastisch. Wil er graag nog eens heen gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Liefhebber is een groot woord, maar heb er wel sympathie voor en het zou een enorme stunt zijn als ze via de competitie Europees voetbal zouden halen.. Altijd mooi. Ook altijd een goede, positieve sfeer @ Selhurst Park.
Los daarvan vind ik 'Glad all over' erg tof:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blue Moon Rising gezien?
Zo niet, aanrader.
Goosebumps, zelfs als Arsenal fan hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef hafcfan het volgende:
Dat was fantastisch. Ik was toen toevallig in een Ierse pub aan het kijken en heb toen City-fans zien huilen en vooral heel dronken zien worden.. Wát een manier om kampioen te worden; Agueroooooooooooooooooooquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef hafcfan het volgende:
Mooie is ook dat er al City-fans het stadion hadden verlaten en dachten dat het toch niets meer werd.. Totdat ze een enorm gejuich hoorden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goosebumps, zelfs als Arsenal fan hoor.
En dan die koppen van Ferguson en Jones
Zelfs als je niks met die club hebt krijg je kippenvel dan weet je hoe special het is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat was fantastisch. Ik was toen toevallig in een Ierse pub aan het kijken en heb toen City-fans zien huilen en vooral heel dronken zien worden.. Wát een manier om kampioen te worden; Aguerooooooooooooooooooo
http://www.dailymail.co.u(...)-things-learned.htmlquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja laten we een pingel als maatstaf nemen. Hoeveel heeft hij nou bewezen? Een Dzeko heeft Wolfsburg kampioen gemaakt en koste 25 miljoen minder.
We zullen zien het zal kunnen hoor, maar hij heeft hetzelfde prijskaartje aan zijn nek hangen als een Aquero. Nu onzin roepen slaat al helemaal nergens op, want we moeten nog beginnen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:21 schreef misteriks het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-things-learned.html
Gezien zijn afkoopsom en het enthousiasme dat in de UK heerst omtrent Benteke, hoeft hij zich niet meer te bewijzen. Maar blijkbaar ken je er heel weinig van. Ik volg Benteke al jaren en voel me geroepen op ONZIN als jouw post te reageren
Nu Ibra nog weg en de cirkel is weer rond.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:27 schreef Downwards het volgende:
Di Maria wordt vandaag medisch gekeurd (PSG).. Komt aan die soap ook snel een einde.
Vraag aan een Villa-fan of Benteke nog niets heeft bewezen. We zullen idd dit seizoen maar kjijken hoe hij het gaat doen, maar hij heeft zijn overgang naar een topclub niet gestolen hoor. HIj op zijn 1tje heeft Villa tot 2 keer toe van degradatie gered. 18 a 20 goals, dat zijn geen wonderen, maar elke club zou voor zo'n spits tekenenquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We zullen zien het zal kunnen hoor, maar hij heeft hetzelfde prijskaartje aan zijn nek hangen als een Aquero. Nu onzin roepen slaat al helemaal nergens op, want we moeten nog beginnen.
Voor een subtopper als Liverpool in ieder geval een prima spits. Hij was natuurlijk zeer prijzig, maar dat is nou eenmaal de markt.. In tegenstelling tot een Balotelli, zal Benteke nooit een flop worden als hij fit blijft.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:36 schreef misteriks het volgende:
18 a 20 goals, dat zijn geen wonderen, maar elke club zou voor zo'n spits tekenen
Dat was inderdaad geweldig, maar dat gaan we echt NOOIT meer meemaken. Dat was allemaal net zó bijzonder, dat het precies allemaal op die laatste wedstrijden en laatste minuten terecht kwam.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef hafcfan het volgende:
Vorig jaar Duitsland onderin was ook zoiets. 5 teams die allemaal nog rechtstreeks konden degraderen op de laatste speeldagquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geweldig, maar dat gaan we echt NOOIT meer meemaken. Dat was allemaal net zó bijzonder, dat het precies allemaal op die laatste wedstrijden en laatste minuten terecht kwam.
Hier in Nederland hadden we een keer die einddag dat zowel Ajax, PSV alswel AZ (koploper) theoretisch nog kampioen konden worden, en tegen alle verwachtingen in liet AZ het toen compleet liggen (mede door tactisch geflater en een rode kaart), en PSV speelde na een waardeloze 2de seizoenshelft opeens een prima wedstrijd met erg veel goals...
Ook een bizarre slotdag, maar die van Man City was dus nog even iets aparter.
Premier League wordt dit seizoen leuker dan ooit, wat betreft teams met interessante spelertjes...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:52 schreef Downwards het volgende:
Leroy Fer lijkt aankomend seizoen toch weer in de PL uit te komen.. Dickie gaat hem waarsch. huren van QPR.
En dat zeg je bij fucking Leroy Fer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Premier League wordt dit seizoen leuker dan ooit, wat betreft teams met interessante spelertjes...
Weinig mis met Leroy Fer voor een Sunderland, waarmee je gewoon meedoet in de middenmoot. Dan is het toch leuk wanneer hij af en toe even belangrijk kan zijn voor onze Dickie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:35 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
En dat zeg je bij fucking Leroy Fer?
Tja, Van Gaal is nu eenmaal wat beter in het eisen van respect, dan het geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:00 schreef tong80 het volgende:
Een deel van de selectie van Manchester United is niet te spreken over de manier waarop manager Louis van Gaal omgaat met de Spaanse doelman Victor Valdés. Dat meldt Daily Mail.
[ afbeelding ]
Valdés is bij Van Gaal uit de gratie geraakt nadat hij zou hebben geweigerd mee te spelen met Manchester United onder 21 jaar. Inmiddels heeft de 33-jarige sluitpost te horen gekregen dat hij helemaal niet meer welkom is bij het eerste elftal. Zijn trainingsoutfit is verplaatst naar de kleedkamer van de beloften en hij trainde en lunchte maandag alleen.
De andere Spaanse en Spaanstalige spelers vinden de harde opstelling van Van Gaal respectloos, schrijft het Britse tabloid. Het zou gaan om onder anderen David de Gea, Juan Mata en Ander Herrera en de Ecuadoraan Antonio Valencia.
Meer respect
Zij accepteren wel dat United afscheid wil nemen van Valdés, maar vinden ook dat zo'n ervaren speler, die bijvoorbeeld met Spanje wereldkampioen is geworden en met FC Barcelona drie keer de Champions League heeft gewonnen, meer respect verdient. Ze hebben hun mening naar verluidt niet met Van Gaal gedeeld.
[ afbeelding ]
Valdés tekende in januari voor anderhalf jaar bij Manchester United. De Engelse topclub heeft al rekening gehouden met zijn vertrek door Sergio Romero vast te leggen. Wie er straks onder de lat staat, moet nog blijken. De Gea verkast mogelijk nog naar Real Madrid.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-respectloos.dhtml
Liverpool fantastisch ingekochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:47 schreef hafcfan het volgende:
Of Chelsea ook komend seizoen de grootste kanshebber is, waagt The Special One te betwijfelen. "Arsenal is een fantastische club met geweldige spelers en Liverpool heeft fantastisch ingekocht. Manchester City heeft een selectie om van te watertanden, en bovendien hebben zij de afgelopen jaren twee keer de Premier League gewonnen. Manchester United heeft alles: historie, kwaliteit en geld om te investeren
Wat een slijmbal is het toch ook
Om zichzelf aan het einde wat veren in zin reet te steken als het gelukt isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:12 schreef Downwards het volgende:
Met andere woorden: het wordt een loodzware klus voor José om weer kampioen te worden.
Ik verwacht ook niet dat Liverpool in de top 3-4 eindigt, maar Origi (vorig seizoen verhuurd) en Ibe (opkomend talent) zijn toch wel hoopgevende spelers voor die club.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool fantastisch ingekocht![]()
Oké Clyne en Firmino zijn wel goede aankopen. De rest weinig bijzonders, al halen ze wel Adama Traoré nog op bij Barcelona.
Arsenal mist gewoon een echte topspits en vind de verdediging ook niet heel bijzonder. Voor de rest een aardig team.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat Liverpool in de top 3-4 eindigt, maar Origi (vorig seizoen verhuurd) en Ibe (opkomend talent) zijn toch wel hoopgevende spelers voor die club.
Arsenal vind ik momenteel de leukste/beste selectie hebben, mede door Cech nu in de goal, en Coquelin die er eindelijk dus voor zorgt dat Arsenal een stabiele goede CVM heeft... Uitstekende speler.
Daarnaast lijkt Arsenal nu eindelijk ook weer wat spelers te hebben met een winnaarsmentaliteit, en lijkt ook Arsene iets minder naief te willen voetballen, dus soms gewoon even wat meer terug, zorgen voor stabiliteit, en van daaruit voetballen.
Chelsea doet wel mee om de top 3, maar ik weet niet of ze met de huidige selectie opnieuw kampioen zullen worden.
Wat je denkt dat Arsenal de beste selectie heeft en bij Chelsea denk je dat ze net 3e worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat Liverpool in de top 3-4 eindigt, maar Origi (vorig seizoen verhuurd) en Ibe (opkomend talent) zijn toch wel hoopgevende spelers voor die club.
Arsenal vind ik momenteel de leukste/beste selectie hebben, mede door Cech nu in de goal, en Coquelin die er eindelijk dus voor zorgt dat Arsenal een stabiele goede CVM heeft... Uitstekende speler.
Daarnaast lijkt Arsenal nu eindelijk ook weer wat spelers te hebben met een winnaarsmentaliteit, en lijkt ook Arsene iets minder naief te willen voetballen, dus soms gewoon even wat meer terug, zorgen voor stabiliteit, en van daaruit voetballen.
Chelsea doet wel mee om de top 3, maar ik weet niet of ze met de huidige selectie opnieuw kampioen zullen worden.
Giroud is een van de beste spitsen in de Premier League, en daarnaast heb je nog Walcott, Sanchez, en Wellbeck, die er ook allemaal prima kunnen spelen. Geen idee welke 'top-spits' daar volgens jou dan eventueel nog voor een paar % extra bij zou moeten, maar volgens mij zitten ze met de huidige selectie eigenlijk redelijk goed qua opties en mogelijkheden voorin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal mist gewoon een echte topspits en vind de verdediging ook niet heel bijzonder. Voor de rest een aardig team.
Manchester United vind ik aanvallend in de breedte ook niet heel sterk moet ik zeggen.
Met een topspits bedoel ik iemand die er rond de 25-30 kan maken in de Premier League.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Giroud is een van de beste spitsen in de Premier League, en daarnaast heb je nog Walcott, Sanchez, en Wellbeck, die er ook allemaal prima kunnen spelen. Geen idee welke 'top-spits' daar volgens jou dan eventueel nog voor een paar % extra bij zou moeten, maar volgens mij zitten ze met de huidige selectie eigenlijk redelijk goed qua opties en mogelijkheden voorin.
United moet eerst nog een goede centrale verdediger en wat aanvallers erbij halen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:59 schreef hafcfan het volgende:
United vind ik in de breedte ook nog niet zo sterk. Middenveld is wel van topklasse nu. Toch zal het wel weer Chelsea worden.
Waarom zou Real Madrid haar topspits verkopen? Dan zouden ze Aguero terug moeten kopen, en dat gaat City ook niet accepteren aangezien die ook Dzeko al hebben verkocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een topspits bedoel ik iemand die er rond de 25-30 kan maken in de Premier League.
Ik las wel wat geruchten dat Wenger Benzema wilde ophalen bij Real Madrid. Benitez is volgens mij ook geen fan van Benzema dus ben benieuwd.
Depay is ook nog maar afwachten. Iemand die de vermoedelijke basis van United heeft?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
United moet eerst nog een goede centrale verdediger en wat aanvallers erbij halen ja.
En een vertrek van De Gea ligt ook nog op de loer.
Eens. En wie kan Real halen die beter is dan Benzema uitgezonderd Aquero?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zou Real Madrid haar topspits verkopen? Dan zouden ze Aguero terug moeten kopen, en dat gaat City ook niet accepteren aangezien die ook Dzeko al hebben verkocht.
Omdat Benitez niet zo'n fan van hem schijnt te zijn, althans dat las ik uit diverse berichten. Weet niet of het helemaal de waarheid is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zou Real Madrid haar topspits verkopen? Dan zouden ze Aguero terug moeten kopen, en dat gaat City ook niet accepteren aangezien die ook Dzeko al hebben verkocht.
MSN.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. En wie kan Real halen die beter is dan Benzema uitgezonderd Aquero?
De Geaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Depay is ook nog maar afwachten. Iemand die de vermoedelijke basis van United heeft?
Benitez dat gaat ook een flop worden. Kan er helemaal niks van die man met zijn afbraak voetbalquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Benitez niet zo'n fan van hem schijnt te zijn, althans dat las ik uit diverse berichten. Weet niet of het helemaal de waarheid is.
En dan kunnen ze wel een andere spits halen. Cavani ofzo
Even wat betreft de defensie: Smalling staat hoger in de hiërarchie dan Jones en ze zullen nog een top centre-back halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Gea
Darmian-Jones-Blind-Shaw
Schneiderlin-Schweinsteiger
Mata-Herrera-Depay
Rooney
Zoiets?
Best grappig dat zo'n man bij een club als Real Madrid mag trainenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Benitez dat gaat ook een flop worden. Kan er helemaal niks van die man met zijn afbraak voetbal
Ah ja wist niet zo goed of Smalling of Jones dan de voorkeur kreeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Even wat betreft de defensie: Smalling staat hoger in de hiërarchie dan Jones en ze zullen nog een top centre-back halen.
Die achterhoede is wel matig hoor. Vooral Shaw/Blind. CVM zijn top en CAM zijn ook gewoon prima bezet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Gea
Darmian-Jones-Blind-Shaw
Schneiderlin-Schweinsteiger
Mata-Herrera-Depay
Rooney
Zoiets?
In Napels hadden ze nadat hij weg was er een soort vrijheidsbeeld neergezet met de tekst'' Napels opnieuw bevrijd van de vijand''quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best grappig dat zo'n man bij een club als Real Madrid mag trainen![]()
Waardeloze trainer inderdaad, die weer lekker verdedigend voetbal gaat spelen. Haal dan een wat onbekendere trainer maar die wel aanvallend wil spelen.
Louis is wel aardig gecharmeerd van hem en hij is ook beter dan Jones. Hij is ook de derde aanvoerder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja wist niet zo goed of Smalling of Jones dan de voorkeur kreeg.
Totenham is echt standaard 5e of 6e. Echt saaie club. Gebeurt nooit wat verrassends. Liverpool is natuurlijk geen titelkandidaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:14 schreef Blistering het volgende:
Arsenal:
Cech
Bellerin - Mertesacker - Koscielny - Monreal
Coquelin - Ramsey
Cazorla - Özil - Sanchez
Giroud
Chelsea:
Courtois
Ivanovic - Cahill - Terry - Azpilicueta
Matic - Fabregas
Willian - Oscar - Hazard
Diego Costa
Man City:
Hart
Zabaleta - Kompany - Mangala - Kolarov
Fernand(o/inho) - Touré
Navas - Silva - Sterling
Aguero
Man Utd:
De Gea
Darmian - Jones - Rojo - Shaw
Schneiderlin - Schweinsteiger
Mata - Herrera - Depay
Rooney
Liverpool:
Mignolet
Moreno - Skrtel - Sakho - Clyne
Henderson - Can
Milner - Coutinho - Lallana
Benteke
Tottenham:
Chelsea wel het beste van allemaal.
Als Brendan ook nog de backs verkeerd positioneert, wordt het helemaal kwetsbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:14 schreef Blistering het volgende:
Liverpool:
Mignolet
Moreno - Skrtel - Sakho - Clyne
Henderson - Can
Milner - Coutinho - Lallana
Benteke
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als Brendan ook nog de backs verkeerd positioneert, wordt het helemaal kwetsbaar.
Tottenham heeft wel Eriksengodquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Totenham is echt standaard 5e of 6e. Echt saaie club. Gebeurt nooit wat verrassends. Liverpool is natuurlijk geen titelkandidaat.
ongelofelijk dat die daar nog zit jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham heeft wel Eriksengod
Moet naar een club die structureel CL speeltquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ongelofelijk dat die daar nog zit ja
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op woensdag 05-08-2015 om 16:01:47Sky Sources: Leroy Fer fails medical at Sunderland and will return to QPR #SSNHQ reageer retweet
Tja, in 2013 kwam hij bij Everton ook al niet door de medische keuring. Schijnt toch wat fout te zitten in zijn knie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:08 schreef Yi-Long het volgende:
Zo, heeft hij dan de hele zomer geen flikker gedaan dan ofzo, met het idee dat hij toch niet 100% hoeft te zijn voor de Championship? Of nog blessurres ofzo?
Mjah, ik ben geen gigantische fan van Wilshere, en Arsenal heeft meer dan genoeg goede middenvelders, dus heel verdrietig kan ik er niet om zijn...quote:
Wilshere kan op zich prima voetballen, goed schot, op zich een goede mentaliteit....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind het wel sneu voor hem; hij liet aan het eind van vorig seizoen bij vlagen zien hoe talentvol hij is en ook in de voorbereiding deed hij het prima, maar door zijn al dan niet ongelukkige blessures krijgt het 'eeuwige talent' stigma rond zijn persoon.
Voor de opstelling zal het weinig veranderen, gezien hij toch niet zou starten.
Waarschijnlijk gaat Serge Gnabry naar WBA tot januari.
Sneu voor de supporters.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:54 schreef Downwards het volgende:
Voor West Ham zit het Europese voetbal er alweer op (zojuist uitgeschakeld door Astra Giurgiu).
Zuur.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:58 schreef McGrath het volgende:
Kijk je zo lang uit naar het nieuwe seizoen. Moet je op een zaterdag een oefenwedstrijd spelenwe zijn een zondag vereniging godverdomme
B-team ook echtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:54 schreef Downwards het volgende:
Voor West Ham zit het Europese voetbal er alweer op (zojuist uitgeschakeld door Astra Giurgiu).
Dat zien we zondagmiddag wel weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:54 schreef Anoonumos het volgende:
Nu verliezen ze met 3-0 van Arsenal ipv 6-0
quote:David de Gea will NOT be considered for selection this weekend for Manchester United against Tottenham, Louis van Gaal confirms.
De Gea has been heavily linked with a move to Real Madrid this summer after an impressive season at Old Trafford.
twitter:MUFCScoop twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 12:16:01OFFICIAL: Manchester United will face Club Brugge in the qualifying match for the UEFA Champions League. #MUFC reageer retweet
Misschien wel de makkelijkste tegenstander die ze konden krijgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:16 schreef Dos37 het volgende:
twitter:MUFCScoop twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 12:16:01OFFICIAL: Manchester United will face Club Brugge in the qualifying match for the UEFA Champions League. #MUFC reageer retweet
gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:18 schreef Downwards het volgende:
Mooi tripje voor de Engelsen en dat redden ze ook wel over 2 duels.
Dan kan Louis zijn koffers ook wel pakkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, je zult zien dat we daar nog flink op terug moeten komen uiteindelijk.
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kan Louis zijn koffers ook wel pakken
Ik hoop wel dat hij gewoon de vrijheid krijgt (van Van Gaal, in tactisch opzicht), om gewoon zijn eigen acties te mogen blijven maken, zonder daarna iedere keer een stormpreek wanneer het een keertje mislukt ofzo...quote:
Is inmiddels rond. Dan wel een season-long loan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarschijnlijk gaat Serge Gnabry naar WBA tot januari.
Uitlenen is een prima zaak voor hem. Ben wel benieuwd of Pulis de juiste trainer is voor een speler zoals Gnabry.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is inmiddels rond. Dan wel een season-long loan.
Volgens mij stond er dat Aquero waarschijnlijk geblesseerd was of twijfel, Dzeko is al weg, en die andere 1/2 spitsen die ken ik niet echt, vandaar dat ik voor Bony koos, ook omdat ik verwacht dat Sterling ook gewoon basis staat...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:31 schreef Downwards het volgende:
Valencia en Bony zullen denk ik niet starten.
Aguero was van de week ziekjes, maar is er al van hersteld en ze spelen pas maandag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:39 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij stond er dat Aquero waarschijnlijk geblesseerd was of twijfel, Dzeko is al weg, en die andere 1/2 spitsen die ken ik niet echt, vandaar dat ik voor Bony koos, ook omdat ik verwacht dat Sterling ook gewoon basis staat...
Thanks, heb het even aangepast. Heb geen Rooney gedaan btw, maar Kane ipv Bony, en Valencia eruit voor die Darmian.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Aguero was van de week ziekjes, maar is er al van hersteld en ze spelen pas maandag.
Van Gaal speelt met Darmian in plaats van Valencia vanmiddag.
twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 12:45:27#mufc XI: Romero; Darmian, Smalling, Blind, Shaw; Carrick, Memphis, Schneiderlin; Mata, Rooney, Young. http://t.co/BFnfppxFi5 reageer retweet
twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 12:45:49#mufc subs: Johnstone, Valencia, McNair, Schweinsteiger, Herrera, Pereira, Chicharito. reageer retweet
Romeroquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 12:45:27#mufc XI: Romero; Darmian, Smalling, Blind, Shaw; Carrick, Memphis, Schneiderlin; Mata, Rooney, Young. http://t.co/BFnfppxFi5 reageer retweet
twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 12:45:49#mufc subs: Johnstone, Valencia, McNair, Schweinsteiger, Herrera, Pereira, Chicharito. reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks, heb het even aangepast. Heb geen Rooney gedaan btw, maar Kane ipv Bony, en Valencia eruit voor die Darmian.
Logisch. Wij zijn geen Van Gaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
De Memph op 10.
Van Gaal ziet weer iets wat niemand anders ziet. Dwaas.
Zal tijdens de wedstrijd wel veel afwisselen met Mata denk ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
De Memph op 10.
Van Gaal ziet weer iets wat niemand anders ziet. Dwaas.
Gelukkig niet. Volgens Luca Toni is Van Gaal heel klein geschapen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Logisch. Wij zijn geen Van Gaal.
Dat hebben we in de voorbereiding anders niet gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal tijdens de wedstrijd wel veel afwisselen met Mata denk ik
Volgens Robbengod is zijn penis goud.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Volgens Luca Toni is Van Gaal heel klein geschapen.
Romero op doel en Blind als CV.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alderweireld, Vertonghen, Eriksen, vandaar dat Stinho riep dat ze gaan winnen.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Romero op doel en Blind als CV.
Meteen ermee stoppen, opdoeken die boel, uit dat licht.
Kane gaat hattrickje maken.
Zodat je me om 15:30 kunt quoten dat ik er niks van begrijpquote:
Want Rooney als spits is niet fatsoenlijk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
United moet nog wel een fatsoenlijke spits kopen.
Neequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Rooney als spits is niet fatsoenlijk?
Rooney is natuurlijk een prima spits, maar je had een punt gehad als je vervolgens zei dat Louis te weinig echt goede spitsen heeft in zijn selectie en een zeer druk programma.quote:
Ik ben het met je eens Stijn. Ridicuul ook om Mata op rechtsbuiten te verkrachten, De Gea niet op te stellen, Blind centraal achterin te zetten, Depay op 10 te zetten. Normaal gezien is dit een Kyle Walk-Ov-er (haha) maar met deze opstelling heb ik er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat je me om 15:30 kunt quoten dat ik er niks van begrijp.
Kom op, joh. Zoveel miljoentjes uitgegeven en nog een bedroevende achterhoede.
Vertel dit lekker aan je buurmeisje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:21 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: (het is immers toch nog niet begonnen) M'n nieuwe schoenen zitten erg lekker.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel dit lekker aan je buurmeisje.
Maak er werk van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee huizen verderop woont een tweeling buurmeisjes hier.
#feitjes
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:21 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: (het is immers toch nog niet begonnen) M'n nieuwe schoenen zitten erg lekker.
Lange_Tom_Lans 18quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ik krijg overigens nog een snoepzak van jou.
Zoals aangegeven; als je mij je adres doet toekomen zorg ik dat je een snoepzak ontvangt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ik krijg overigens nog een snoepzak van jou.
Moest lachenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat Michel in vorm is vandaag
Ik ga zo sky zoeken op het schoteltje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
Niet eens een voorbeschouwing bij FOX Sports
Lekker van Van Halst horen hoe de looplijnen van Depay zijn, daar zitten we op te wachten jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
Die Hollanders hebben geen zin om er vroeg uit te moeten zeker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zat meer te wachten op Mario Been, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker van Van Halst horen hoe de looplijnen van Depay zijn, daar zitten we op te wachten ja
Die zien we vanavond wel weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op Mario Been, eerlijk gezegd.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zien we vanavond wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |