abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:47:17 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154712265
Heel andere kant van t spectrum dan stippel hierboven, maar dames en heren, dit blobje is mijn KIND!! O+!

Verpleegkundige snapte wel dat ik zo misselijk was, want t was nu weer wat groter dan normaal bij de termijn (ik ben echt morgen 8 weken, meting gaf nu 8+2 aan). Wist niet dat daar een verband tussen bestond?

Maar ben nu ook officieel overgedragen aan de verloskundige *O*
Bijzonder gevoel wel, dat ik waarschijnlijk voor t laatst daar in die wachtruimte van de fertiliteitspoli zat. Voelde me ook wel misplaatst daar, beetje zwanger van je tweede kind, tussen allerlei mensen aan wie de vermoeidheid van de ellende soms af te lezen is :@
pi_154712360
Veel succes Stippel, ik duim voor snel baby uit buik ^O^ !

LB O+ Blob O+ ! Tof! Hoezo moest je naar die poli? Was je daar onder behandeling? Fijn dat je naar de VK mag nu. En :* voor de misselijkheid.

Ik voel je pijn. Ik at vandaag crackers en kiwi en yoghurt want van de rest van alle Duitse lekkernijen hier kreeg ik braakneigingen ;( .
pi_154712373
Ludann, geen vriendinnen in de buurt die kunnen helpen?

Of zussen? Geen idee of je die hebt.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:54:31 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154712467
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:

LB O+ Blob O+ ! Tof! Hoezo moest je naar die poli? Was je daar onder behandeling? Fijn dat je naar de VK mag nu. En :* voor de misselijkheid.

Ik voel je pijn. Ik at vandaag crackers en kiwi en yoghurt want van de rest van alle Duitse lekkernijen hier kreeg ik braakneigingen ;( .
Dit tweede kindje is ook via IUI gekomen :) Dus dan checkt het ziekenhuis eerst of alles goed is, en dan mag je naar de vk.
pi_154712831
Wat een mooi kind, LB! O+

Zet 'm op stippel!
pi_154712927
Wat een fijn goed nieuws hier zo wat ik las, alles goed bij mousemickey, Kuukse en Jagar, fijn! En Daui wat super dat je naar huis mag zeg! En Myrr gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! LB wat een mooi blobje, genieten hoor ^^.

Enne Stippel, zet je nou niet te vroeg die datum op het kaartje naar augustus? Juli heeft nog een paar dagen ;).
pi_154712939
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:

klote is dat! Ik had precies hetzelfde vorig jaar in Frankrijk ;( :*.

LBabybrusje O+!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154713147
Ahw LB wat is ie mooi O+

Kom op Henk! *O* :%
:)
pi_154713208
LB mooie echo!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:24:55 #210
409579 LuDann
All the way
pi_154713640
Wat fijn, die goede echo LB. Een goed begin. *O*

@stoel: nee, ik heb geen zussen. En ik vind de drempel om vriendinnen te vragen nogal hoog eerlijk gezegd, ik voel me dan zo gehandicapt zeg maar. Ik denk dat manlief en ik het samen wel gaan redden hoor, maar het zal niet zo lekker makkelijk in een paar uurtjes een heel schoon huis opleveren. Ik ga de klusjes opdelen, de zwaarste dingen door man laten doen en de rest stukje bij beetje aanpakken.
pi_154713950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:24 schreef LuDann het volgende:

@stoel: nee, ik heb geen zussen. En ik vind de drempel om vriendinnen te vragen nogal hoog eerlijk gezegd, ik voel me dan zo gehandicapt zeg maar. Ik denk dat manlief en ik het samen wel gaan redden hoor, maar het zal niet zo lekker makkelijk in een paar uurtjes een heel schoon huis opleveren. Ik ga de klusjes opdelen, de zwaarste dingen door man laten doen en de rest stukje bij beetje aanpakken.
En je poets heeft niet nog een contactje die tijdens haar afwezigheid even een paar keer wil komen? kan me voorstellen dat het voor jou niet echt een luxeprobleem is hoor. Dat zou ik het zelf pas vinden als je zelf gewoon prima in staat bent om het te doen zeg maar.
:)
pi_154713963
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:15 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou? Had je nog gebeld?
Het gaat wel redelijk hier. Ik heb vanmorgen even gebeld en verteld wat er gebeurd was. Ze vroeg hoe het nu ging en of Frummel goed bewoog en of ik me zorgen maakte. Frummel beweegt goed vandaag dus dat is fijn. Ze vroeg of ik de behoefte voelde om langs te komen of dat ik wilde wachten tot donderdag (dan heb ik een afspraak staan). Besloten te wachten tot donderdag op voorwaarde dat ik de volgende keer direct bel.

Ik kan alleen zelf echt niks meer. Vanmorgen niets gedaan, behalve gegeten en in bed gelegen omdat ik vanmiddag naar de psych moest en aansluitend doorgereden ben naar Spees_Eend om kleertjes op te halen die ik van haar gekocht heb (wat een prachtige kinderen heeft ze O+).
Eenmaal weer thuis kon ik niet meer staan.... Gewoon niet meer, mijn linkerbeen zakte door. Rot bekken! Zittend het eten gekookt en toen man thuis kwam heeft hij het overgenomen en mij naar bed gestuurd. Bluh, wat baal ik ervan... En Frummel doet het goed dus ik wil niet klagen want dat is het allerbelangrijkste.
Maar heel soms vind ik het jammer dat ik niet lekker kan snuffelen in leuke winkeltjes voor de laatste accessoires, dat ik met mooi weer niet lekker een stukje kan wandelen, enz. En er willen af en toe wel mensen even op bezoek komen maar die gaan dan zitten en eigenlijk kan ik ze niet verzorgen. Best lastig. Ik lig veel op bed en de deur openen voor bezoek is voor mij al een opgave, lichamelijk dan hè. Want dan moet ik uit bed of van de bank af en dat kost veel moeite.
Maar dat zijn luxe problemen. Baby doet het goed en daar gaat het om!
pi_154714012
LB: mooie echo!!

Stippel: succes! :%
pi_154714065
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:24 schreef LuDann het volgende:

Hier zijn mijn vriendinnen zelf zwanger/net bevallen op 2 na. 1 woont niet naast de deur.. Andere heeft meerdere malen al aangeboden te willen helpen. Al zou ik dat ook pas echt vragen als t echt niet lukt.
Wel is mijn moeder gister geweest en past schoonmoeder morgen op, zodat ik thuis aan de slag kan.

Zoveel zal je nu toch wel niet meer hoeven doen?
pi_154714081
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
Heel andere kant van t spectrum dan stippel hierboven, maar dames en heren, dit blobje is mijn KIND!! O+!

[ link | afbeelding ]

Verpleegkundige snapte wel dat ik zo misselijk was, want t was nu weer wat groter dan normaal bij de termijn (ik ben echt morgen 8 weken, meting gaf nu 8+2 aan). Wist niet dat daar een verband tussen bestond?

Maar ben nu ook officieel overgedragen aan de verloskundige *O*
Bijzonder gevoel wel, dat ik waarschijnlijk voor t laatst daar in die wachtruimte van de fertiliteitspoli zat. Voelde me ook wel misplaatst daar, beetje zwanger van je tweede kind, tussen allerlei mensen aan wie de vermoeidheid van de ellende soms af te lezen is :@
wat een prachtig kindje al!
Schudden voor gebruik
pi_154714112
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een fijn goed nieuws hier zo wat ik las, alles goed bij mousemickey, Kuukse en Jagar, fijn! En Daui wat super dat je naar huis mag zeg! En Myrr gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! LB wat een mooi blobje, genieten hoor ^^.

Enne Stippel, zet je nou niet te vroeg die datum op het kaartje naar augustus? Juli heeft nog een paar dagen ;).
ik bedoel juist van augustus (wat er nu staat) naar juli...
Schudden voor gebruik
pi_154714190
Jeetje Malteser! :*

En als bezoek langs wil komen, prima.. Maar je kan gewoon tegen ze zeggen dat ze zelf drinken moeten pakken etc! (zeggen ze dat al niet uit hunzelf als ze weten dat t je echt zover moeite kost?)
pi_154714224
Verrassing. Drie cm ontsluiting.
Dus geen ballon nodig, want die valt er zo uit. Baarmoeder is bijna week genoeg en dus kunnen ze binnenkort vliezen breken.
Ze heeft nog even geport en alles misschien dat het triggert. We mogen thuis slapen en moeten om 6:00 bellen om te kijken of er plek is voor eventueel weekmakende gel als dat nodig is en anders gelijk prikken.
Bloeddruk was lager dan gisteren...
Hopen dat vannacht de vliezen zelf breken dan zijn we weer terug hier...

Spannende wending

Net thuis op de bank geploft en fellere harde buiken en boterhammen kaas, want cravings naar boterhammen kaas is de gehele zwangerschap nog niet anders geweest :')

Hoop dat we vannacht dus een waterbed hebben :p
Schudden voor gebruik
pi_154714272
Jeetje maltezer

Ze kunnen toch wel zelf drinken pakken ;) gewoon resoluut zeggen dat ze dat moetem doen en ook voor jou gelijk meenemen.
Dat mag en moet je gewoon zeggen.......
En nee je bent dan echt niet lastig ;)
Schudden voor gebruik
pi_154714387
Stippel! Ik hoop voor je dat er vannacht wat gaat gebeuren! Ik zou zeggen.. Probeer wel nog ff Te slapen!
pi_154714613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Verrassing. Drie cm ontsluiting.
Dus geen ballon nodig, want die valt er zo uit. Baarmoeder is bijna week genoeg en dus kunnen ze binnenkort vliezen breken.
Ze heeft nog even geport en alles misschien dat het triggert. We mogen thuis slapen en moeten om 6:00 bellen om te kijken of er plek is voor eventueel weekmakende gel als dat nodig is en anders gelijk prikken.
Bloeddruk was lager dan gisteren...
Hopen dat vannacht de vliezen zelf breken dan zijn we weer terug hier...

Spannende wending

Net thuis op de bank geploft en fellere harde buiken en boterhammen kaas, want cravings naar boterhammen kaas is de gehele zwangerschap nog niet anders geweest :')

Hoop dat we vannacht dus een waterbed hebben :p
Yeah! 3cm al! Je gaat gewoon een Juli baby krijgen en die zijn echt O+ O+ O+

Succes, hopenlijk is mnr er snel.
S. 2014
J. 2016
pi_154714741
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:39 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik bedoel juist van augustus (wat er nu staat) naar juli...
Ohh heb ik het verkeerd gelezen, sorry! Maar yay ontsluiting! Zet m op :)!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:03:59 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154715027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:44 schreef Stippelrientje het volgende:
Jeetje maltezer

Ze kunnen toch wel zelf drinken pakken ;) gewoon resoluut zeggen dat ze dat moetem doen en ook voor jou gelijk meenemen.
Dat mag en moet je gewoon zeggen.......
En nee je bent dan echt niet lastig ;)
+1

En nou knallen met die vliezen!! :%
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:15:23 #224
409579 LuDann
All the way
pi_154715524
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

En je poets heeft niet nog een contactje die tijdens haar afwezigheid even een paar keer wil komen? kan me voorstellen dat het voor jou niet echt een luxeprobleem is hoor. Dat zou ik het zelf pas vinden als je zelf gewoon prima in staat bent om het te doen zeg maar.
Ik heb alleen contact gehad met haar tienerdochter en die heb ik er niet naar gevraagd. Ze hebben even wat anders aan hun hoofd op het moment en ik wil ze daar niet mee lastig vallen nu.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:38 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Hier zijn mijn vriendinnen zelf zwanger/net bevallen op 2 na. 1 woont niet naast de deur.. Andere heeft meerdere malen al aangeboden te willen helpen. Al zou ik dat ook pas echt vragen als t echt niet lukt.
Wel is mijn moeder gister geweest en past schoonmoeder morgen op, zodat ik thuis aan de slag kan.

Zoveel zal je nu toch wel niet meer hoeven doen?
Nee klopt, het is niet zo dat er bergen werk ligt ofzo hoor. :) Het is op de bovenste verdieping een beetje een troepje omdat mijn man weer even op het dak ik geweest met die storm, verder is het gewoon onderhoud zeg maar. Stofzuigen, dweilen, badkamer poetsen, wc's, overal een doekje langs, dat soort dingen. Maar goed, ik ben al helemaal kapot van het bijhouden van de was, de afwas (nja, vaatwasser :P) en koken.

Maar het komt wel goed hoor, het is maar voor een paar weken. De timing is alleen een beetje jammer. :P Ik heb wel nesteldrang namelijk en wil graag alles schoon hebben maar kan dat zelf lichamelijk gewoon niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:35 schreef Malteser het volgende:

[..]

Het gaat wel redelijk hier. Ik heb vanmorgen even gebeld en verteld wat er gebeurd was. Ze vroeg hoe het nu ging en of Frummel goed bewoog en of ik me zorgen maakte. Frummel beweegt goed vandaag dus dat is fijn. Ze vroeg of ik de behoefte voelde om langs te komen of dat ik wilde wachten tot donderdag (dan heb ik een afspraak staan). Besloten te wachten tot donderdag op voorwaarde dat ik de volgende keer direct bel.

Ik kan alleen zelf echt niks meer. Vanmorgen niets gedaan, behalve gegeten en in bed gelegen omdat ik vanmiddag naar de psych moest en aansluitend doorgereden ben naar Spees_Eend om kleertjes op te halen die ik van haar gekocht heb (wat een prachtige kinderen heeft ze O+).
Eenmaal weer thuis kon ik niet meer staan.... Gewoon niet meer, mijn linkerbeen zakte door. Rot bekken! Zittend het eten gekookt en toen man thuis kwam heeft hij het overgenomen en mij naar bed gestuurd. Bluh, wat baal ik ervan... En Frummel doet het goed dus ik wil niet klagen want dat is het allerbelangrijkste.
Maar heel soms vind ik het jammer dat ik niet lekker kan snuffelen in leuke winkeltjes voor de laatste accessoires, dat ik met mooi weer niet lekker een stukje kan wandelen, enz. En er willen af en toe wel mensen even op bezoek komen maar die gaan dan zitten en eigenlijk kan ik ze niet verzorgen. Best lastig. Ik lig veel op bed en de deur openen voor bezoek is voor mij al een opgave, lichamelijk dan hè. Want dan moet ik uit bed of van de bank af en dat kost veel moeite.
Maar dat zijn luxe problemen. Baby doet het goed en daar gaat het om!
Jeetje, wat rot zeg. En dat zijn helemaal geen luxeproblemen hoor, daar mag je je best even behoorlijk rot over voelen en stevig van balen. En klagen mag je ook! Op deze manier duurt het allemaal heel erg lang en is het erg zwaar zonder dat je kunt genieten van die leuke dingetjes zoals dat snuffelen in winkeltjes. Hoe ver ben je nu?
pi_154715674
Wat een toffe, prachtige blob heb jij daar, LB! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')