Jij bent zeker nooit in Thailand geweest?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vraagt toch ook niet aan iemand 'ben je een man of een greppel'*.
Grapjes mogen altijdquote:Op maandag 27 juli 2015 15:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor grens wil je trekken dan, mogen Turken / moslim grapjes ook niet meer? Moet iedereen het houden tot eigen etnisch / religieus achtergrond, zoals je alleen het n woord mag zeggen wanneer je zelf zwart bent? De toon is wmb bepalend, ben je racistisch bezig of doe je het gewoon op een speelse manier.
De tatta zal dan ook hier het speelse / grappige zijn waar ik het eerder over had. Of denk jij dat er hier iemand op je neerkijkt omdat je Nederlands bent en je doelbewust wilde beledigen. Als dat het geval is moet je het gewoon direct zeggen wmb.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grapjes mogen altijdHet is meer het onderscheid maken in de vraagstelling, waarom de ene keuze gewoon normaal verwoorden en de ander denigrerend? Daarom ook de 'geitenneuker/tatta' vraag, dan zijn dan gelijkwaardige keuzes. Anders zou het gewoon 'ben je Turk of Nederlander' zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn boeit het vrij weinig of je me tatta of kaaskop noemt. Dit komt gewoon geforceerd 'grappig' over.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De tatta zal dan ook hier het speelse / grappige zijn waar ik het eerder over had. Of denk jij dat er hier iemand op je neerkijkt omdat je Nederlands bent en je doelbewust wilde beledigen. Als dat het geval is moet je het gewoon direct zeggen wmb.
Lijkt me wel een goed idee ja.quote:
dan deel je gewoon niet diens humor. Boeien move on, grappen over Turken sowieso de beste grappen.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn boeit het vrij weinig of je me tatta of kaaskop noemt. Dit komt gewoon geforceerd 'grappig' over.
Noem mij alleen geen Hollander, dat is gewoon een grove belediging natuurlijk
Hoe noem je een Turkse vrouw op een brommer?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan deel je gewoon niet diens humor. Boeien move on, grappen over Turken sowieso de beste grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee ik ben 12, wat is deze?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik betaal. Het is wel 18+, ben jij al wel zo oud?
Ja maar dat ben ik dus niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja kijk als je 16-19 bent dan kunnen we je fixen voor kauai
Cafeïnevrij, bende gij nen mietje of waquote:
Boven de 25 ben je al gelijk rijp voor het bejaardenhuis jaquote:Op maandag 27 juli 2015 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is een grens van 25, of ben je alweer rijp voor bejaardenhuis
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boven de 25 ben je al gelijk rijp voor het bejaardenhuis ja
Doe dat inderdaad maar ja, ik snap er toch weer helemaal niks van.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]gvd mensen geef deze kerel een beetje sarcasmefeelings
Wil je een dagboekverslag schrijven over je verkansie?quote:
Heb ik gedaan, maar is gesloten.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je een dagboekverslag schrijven over je verkansie?
Je weet tegen wie je het zegt he?quote:Op maandag 27 juli 2015 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een apart topic is dan ook wel weer erg overdreven.
Ik zou hem ook wel drugs voeren.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou Fylax maar wat graag dronken voeren.
Je bent toch niet vreemdgegaan op je vakantie?quote:
Ik vind het meer een soort levenselixer.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drank is misschien wel een soort drugs.
Nee, mijn hart is alleen voor Kauai.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent toch niet vreemdgegaan op je vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |