Is peunage ook irakees? Ik dacht tattaquote:Op maandag 27 juli 2015 14:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Irakees
Ik weet niet wat er echt typisch irakees is van wat we eten, vgm eten we meer andere keukens van het midden-oosten
Peunage help me
Je mag ook gewoon Nederlander zeggen, we hebben het toch ook niet over 'woestijnratten' 'rifapen' en 'zandbakkers'quote:Op maandag 27 juli 2015 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is peunage ook irakees? Ik dacht tatta
Ouiquote:Op maandag 27 juli 2015 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is peunage ook irakees? Ik dacht tatta
Tatta.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Nederlander zeggen, we hebben het toch ook niet over 'woestijnratten' 'rifapen' en 'zandbakkers'
Je bent zelf anders ook gewoon een tatta, tattaquote:
Een beetje jaquote:Op maandag 27 juli 2015 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf anders ook gewoon een tatta, tatta
Toch wel vreemd om mensen naar een rivier te noemenquote:De Tatta (Russisch: Татта), ook Taatta (Таатта) of Djagadjyma (Дьагадьыма) genoemd, is een 414-kilometer lange linkerzijrivier van de Aldan in het stroomgebied van de Lena, gelegen in de Russische autonome republiek Jakoetië, in Oost-Siberië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tatta
Zij had toch die ene tutorial om duckface te doenquote:
Komt op hetzelfde neer als een neger 'roetmop', een Marokkaan 'rifaap' of een Aziaat 'loempiavouwer' noemenquote:Op maandag 27 juli 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Tatta betekend in het surinaams toch Nederlander of zo.![]()
Was jij nou een geitenneuker of een tatta?quote:
Tatta's moeten echt niet beginnen over het neuken van dieren met de bestialiteitspron.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was jij nou een geitenneuker of een tatta?
Heb jij ook een potje pindakaas?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tatta's moeten echt niet beginnen over het neuken van dieren met de bestialiteitspron.
Dan zie je ook hoe dom de vraagstelling is van 'ben je -nationaliteit- of tatta'. Je vraagt toch ook niet aan iemand 'ben je een man of een greppel'*.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tatta's moeten echt niet beginnen over het neuken van dieren met de bestialiteitspron.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Uccie.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie is er niet mee groot geworden.
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zie je ook hoe dom de vraagstelling is van 'ben je -nationaliteit- of tatta'. Je vraagt toch ook niet aan iemand 'ben je een man of een greppel'*.Wat voor grens wil je trekken dan, mogen Turken / moslim grapjes ook niet meer? Moet iedereen het houden tot eigen etnisch / religieus achtergrond, zoals je alleen het n woord mag zeggen wanneer je zelf zwart bent? De toon is wmb bepalend, ben je racistisch bezig of doe je het gewoon op een speelse manier.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |