Kijk, daar houden we van.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
No ervoor nog. Knew him before he became famous.
Die van mij Mr. Polska, maar weet niet of ik daar wel voor uit moet komenquote:Op maandag 27 juli 2015 02:07 schreef Inolvidable het volgende:
Mijn guilty pleasure is Britney Spears maar ik kom er eigenlijk wel openlijk voor uit.
Daar heb ik er één van die ik echt geweldig vindquote:Op maandag 27 juli 2015 02:09 schreef Kauai het volgende:
Ik vind The Weeknd heel leuk maar dat is ook geen guilty pleasure denk ik.
Die is echt lekker ja. Ik vind zn eerdere werken heel leuk maar wordt vaak gezien als zwijmelmuziek, is het ook wel een beetje.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik er één van die ik echt geweldig vindAl kan het ook door de meesterlijke beats van Kavinsky komen:
Ik ken heel dit nummer uit mijn kop, geweldige plaat
Dit nummer gaat over drank, hoeren en drugs. Dus dat zwijmelen valt wel meequote:Op maandag 27 juli 2015 02:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die is echt lekker ja. Ik vind zn eerdere werken heel leuk maar wordt vaak gezien als zwijmelmuziek, is het ook wel een beetje.
Fleetwood Mac ofzoquote:Op maandag 27 juli 2015 02:13 schreef Specularium het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn guilty pleasure is.
Zanger Rinus.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:13 schreef Specularium het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn guilty pleasure is.
quote:
Dat is waar, zoals de meeste van zijn liedjes maar de combi van zijn stem en de muziek erbij ligt je of niet haha.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit nummer gaat over drank, hoeren en drugs. Dus dat zwijmelen valt wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |