SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja je kent me al langer dan vandaag.quote:Op maandag 27 juli 2015 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij jou verwacht ik bepaalde dingen, bij Kauai niet.
Daarom was ik zo benieuwd.
No surprise over here.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ja je kent me al langer dan vandaag.
SPOILER: SupriseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 01:51 schreef Viro het volgende:
MoemoeSPOILER: SupriseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: o|OOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou dan ook niet echt van muziekquote:Op maandag 27 juli 2015 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Tijdloze klassiekers niet kennen![]()
![]()
Qua muziek heb ik geen hoop voor jou.
Jaaaquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]Vind die met asap rocky lekkerder om te horen.SPOILER: o|OOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik dacht dat deze ook met hem was.quote:Op maandag 27 juli 2015 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind die met asap rocky lekkerder om te horen.
Nope.quote:Op maandag 27 juli 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat deze ook met hem was.
Oh youquote:Op zondag 26 juli 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Lig wakker in mijn bed
Mijn hoofd vol met gedachten
LTKDV![]()
Slapeloze nachten
Inoquote:
Ten tijde van Psy?quote:Op maandag 27 juli 2015 02:02 schreef Kauai het volgende:
Ik heb te lang geleden naar echte guilty pleasures geluisterd. Had een paar jaar geleden wel een Koreaanse muziek fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |