Man man man.... is het lekker in de illusie van de theorie zonder ervaring?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klopt, maar leer ze wel ff dat ze zonder enige consequenties een briefje neer moet leggen of iets van zich moet laten horen binnen een bepaalde tijd...
Kunnen ze verder zo tegendraads zijn als ze willen...
Toen werd ik ontmaagd..quote:
Hoezo zonder ervaring.. je dacht dat ik op mn 33e geboren ben als kind van twee meter..?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man man man.... is het lekker in de illusie van de theorie zonder ervaring?
Allemaal perfecte ouders hier, ja hoor. Is volstrekt normaal dat je dochter van 13 wegloopt, een week van de radar verdwijnt en je niet belt dat ze nog leeft als heel Nederland naar haar op zoek is. Is echt geen wanhoopsdaad van haar. Onmogelijk met zulke perfecte ouders. Is gewoon een kutkind.quote:
Ja, ik fietste met m'n kwaaie kop door de sneeuw 30 km naar m'n opa (vlakbij Rabbit Hillquote:Op maandag 27 juli 2015 12:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan alsnog is 4/5 nachten weg zijn wel heftig hoor.Ik wist ook wel beter toen
Nee hoor, helemaal geen perfecte ouder, verre van, en nee, het is ook niet normaal dat je dochter van 13 dagenlang van de radar is, maar het is wel heel simplistisch om dat dan maar direct bij de ouders neer te leggen.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:47 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Allemaal perfecte ouders hier, ja hoor. Is volstrekt normaal dat je dochter van 13 wegloopt, een week van de radar verdwijnt en je niet belt dat ze nog leeft als heel Nederland naar haar op zoek is. Is echt geen wanhoopsdaad van haar. Onmogelijk met zulke perfecte ouders. Is gewoon een kutkind.
Behalve als je gescheiden bent, een nieuwe relatie hebt, zegt dat je van niets weet, en verteld dat er die woensdag geen ruzie was..quote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal geen perfecte ouder, verre van, en nee, het is ook niet normaal dat je dochter van 13 dagenlang van de radar is, maar het is wel heel simplistisch om dat dan maar direct bij de ouders neer te leggen.
of gewoon van zn dochter...quote:Op maandag 27 juli 2015 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vreemd dat de vader het goede nieuws vernam van een AD verslaggever en niet van de politie.
Daarover verschillen we van mening. Ik vind het dom als je het niet bij de ouders legt. Ook het ten prooi vallen aan loverboys is imo 100% aan falende ouders toe te rekenen. Die gasten doen niets anders dan handig gebruik maken van de door hun ouders veroorzaakte tekorten bij die meisjes. Sowieso simplistisch om die meiden zo negatief en laag in te schatten. Daar begint het falen al mee.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal geen perfecte ouder, verre van, en nee, het is ook niet normaal dat je dochter van 13 dagenlang van de radar is, maar het is wel heel simplistisch om dat dan maar direct bij de ouders neer te leggen.
weglopen naar fictief vriendje, erachter komen dat het een engerd is en dan niet terug durven?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:09 schreef erodome het volgende:
Ik heb ook weleens wat uitgehaald als tiener, maar zo lang zonder enig bericht wegblijven????? Kan me niet goed voorstellen dat een tiener dat doet zonder dat er wat mis is (in de ogen van die tiener dan iig).
Dit is toch wel echt weglopen en dat doen de meeste niet alleen maar om even wat lol te gaan trappen waarvan je denkt dat het niet mag van je ouders.
Jij hebt wel veel fantasie of niet?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:29 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Arm kind. Hoop dat ze bij een vriendin met normale ouders kan gaan wonen. En dat er niet vergeten wordt te onderzoeken of de andere dochter daar wel kan blijven.
Niet terug durven naar je veilige thuisbasis?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
weglopen naar fictief vriendje, erachter komen dat het een engerd is en dan niet terug durven?
Maar waarom dan weglopen? Als er niets aan de hand is?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
weglopen naar fictief vriendje, erachter komen dat het een engerd is en dan niet terug durven?
Daar zit het probleem 9vd10 keer.. alle details op te moeten biechten etc.. daarom hamer ik er ook steeds op dat je je kind gewoon vrij moet laten en op het hart te drukken dat ze iets laat horen, zonder je verder te bemoeien met chatgesprekken en dingen moet gaan verbieden etcquote:Op maandag 27 juli 2015 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je hebt de weg aan je vader gevraagd..?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef sp3c het volgende:
Toen ik er bijna (leiden meen ik) was heb ik de weg gevraagd en toen kwam pa me halen ... daar heb ik best wat vuile vaat voor moeten afwassen
De vader heeft nu de suggestie tegen dat hij zich vooral ingezet heeft om z'n eigen straatje schoon te vegen. Dat dit zijn dochter voor de rest van haar leven gaat achtervolgen en hinderen kan onnadenkendheid maar ook wraak zijn geweest. Maar bij de politie zijn ze ook niet gek, ik vertrouw erop dat ze haar nu niet aan haar lot gaan overlaten maar de juiste hulp en eventueel opvang krijgt aangeboden.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef livelink het volgende:
Toch vraag ik me af of het wel zinvol is om meteen allerlei facebookpagina's in het leven te roepen en de media in te schakelen. Dit meisje moet wel verder met de wetenschap dat iedereen haar foto's heeft gezien en het over haar heeft. Het blijft natuurlijk een moeilijke afweging, maar deze publiciteit is voor haar wel schadelijk, lijkt me. Zeker als het achteraf gezien 'alleen maar' een kwestie van weglopen was.
Fb is altijd schadelijk, daar waar media nog een beetje terughoudend zijn...quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef livelink het volgende:
Toch vraag ik me af of het wel zinvol is om meteen allerlei facebookpagina's in het leven te roepen en de media in te schakelen. Dit meisje moet wel verder met de wetenschap dat iedereen haar foto's heeft gezien en het over haar heeft. Het blijft natuurlijk een moeilijke afweging, maar deze publiciteit is voor haar wel schadelijk, lijkt me. Zeker als het achteraf gezien 'alleen maar' een kwestie van weglopen was.
Nee aan een alerte benzinepompbaas oidquote:Op maandag 27 juli 2015 13:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je hebt de weg aan je vader gevraagd..?![]()
Maar die pompert had je dus ff uitgehoord en je vaders telefoonnummer losgepeuterd?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee aan een alerte benzinepompbaas oid
had ik een mobieltje gehad dan had ik pa gebeld ... kan best meer aan de hand zijn hier maar het hoeft echt niet, kinderen zijn nu eenmaal achterlijk, daarom moeten ze naar school
nee hij belde de politiequote:Op maandag 27 juli 2015 13:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar die pompert had je dus ff uitgehoord en je vaders telefoonnummer losgepeuterd?
Enne je kan kinderen als ouders ook iets leren.. dat hoeft niet alleen op school he..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |