Nou ja je weet maar nooit hequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar eindigde het vorige seizoen mee, wat denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, gek begin van een episode, zie nu dat beide files hetzelfde zijn alleen in de naar anders (S06E01 en E02 dus.)quote:
Niet die lesbische maar dat neukertje van die rooie.quote:
Dat 90 min zeggen ze altijd , uiteindelijk doen ze maar 60 als seizoensstarterquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oke, gek begin van een episode, zie nu dat beide files hetzelfde zijn alleen in de naar anders (S06E01 en E02 dus.)
en ze hadden gezegd een 90 minutes episode, deze duurt maar een uur?
Eerder een knipoog naar de comics denk ik. Ze zenden trouwens soms hele seizoen uit in zwart wit.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritant dat zwartwit om kunstzinnig te doen.
Same. Om wie rouwden ze ook al weer in kamp Rick?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:27 schreef Monolith het volgende:
Het kon me eigenlijk maar matig boeien. Was ook wel een beetje kwijt hoe vorig seizoen ook weer precies was geëindigd.
Is dat de nieuwe expendable excuus-neger?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Ik mag die Heath wel overigens, chille gast.
Ik vind het er anders prima uitzien.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:13 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon nog slechter dan die onderzeeër in Lost.
Ze willen ook een prijs winnen. Vorig seizoen had je die aflevering met Tyreese. Super kunstzinnig maar ook super saai.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritant dat zwartwit om kunstzinnig te doen.
Die aanhanger springt uit het niets omhoogquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik vind het er anders prima uitzien.
Maar goed, special effects zijn verder ook niet zo belangrijk in een dramaserie, wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |