Toch maar eens een Eftelingmeet plannenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak hoeft ook niet met een meisje thuis te komenMaar we hebben nog geen jongetjes-baby's ontmoet samen
nee, maar gruwelijk irritant als je een leuke nieuwe OP zit te maken en je kan het topic niet meer aanmaken vervolgens omdat een ander het gekaapt heeftquote:Op zondag 26 juli 2015 21:15 schreef Crumpette het volgende:
ja. dacht dat je het niet doorhad![]()
sorry. Tegen de regels?
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar gruwelijk irritant als je een leuke nieuwe OP zit te maken en je kan het topic niet meer aanmaken vervolgens omdat een ander het gekaapt heeft
Nja, 3 en de Royal Princessquote:Op zondag 26 juli 2015 21:14 schreef ingee het volgende:
MC4 meisje al!
R voelt zich bedrogen!
Of plan je een harem?
is meer een tip in het algemeen! Ik kan jou nog overrulenquote:
He heard well!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nja, 3 en de Royal Princess
Fannetje, na de pokjes gaan we een keer meeten! Sjaak heeft over Tim gehoord en zegt dat het een beste kerel is
Dan zijn de pokjes vast al wegquote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef Fannetje het volgende:
[..]
He heard well!
Ik heb nog abbo tm 31 augustus!
Hmja. Eergisteren had Lou een hele banaan op en wilde nog meer. Gisteren deed ik haar blijkbaar onrecht aan door weer banaan voor te schotelen, dus ik de banaan geprakt en door de kwark.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n kind en ik ben een volwassene geworden die ALLES eet. Okee, bijna alles. Het kan alle kanten opMaar ik snap het wel hoor, ik wil ook dat ze gewoon aan smaken went.
Bij mauw is elke dag anders. De ene dag schuift ze de stukken fruit achter elkaar naar binnen, de volgende dag levert het boze handgebaren en IIIEEEEHHHHHHH op. En als ik 't dan prak is het net een jong vogeltjeAl is brood altijd lievelings.
1 augustusquote:Op zondag 26 juli 2015 21:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Toch maar eens een Eftelingmeet plannen
Volgens mij is dat voorlichten echt zinloos hoorquote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef AwayTL het volgende:
sq was nog plaatjes aan het zoeken .
Opa's en oma's.. Pff. De ene oma heeft er voor gezorgd dat mijn toen dreumes geen water meer wilde drinken, maar alleen ranja.
Mijn moeder krijgt het voor elkaar om, ondanks een handleiding van 2 pagina's met ALLES uitgeschreven wat ik ook heb verteld, toch wat anders te doen. En zinnen uit te speeken als 'ja ik heb wat banaan door de broccoli gedaan, want dat deden we vroeger ook. Ik kon alleen geen liga vinden. Ik zag wel zo'n wafel liggen, maar die is van jou toch? Ben je op dieet? '
Mijn hoofd op dat moment![]()
. Vaak met de mededeling 'ik wil het niet weten, nu toch al te laat. De volgende keer schrijf ik wel meer op of laten we alles in je agenda plannen
'
Ik vind d'r rompertje nog erg schoon voor kwarkquote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hmja. Eergisteren had Lou een hele banaan op en wilde nog meer. Gisteren deed ik haar blijkbaar onrecht aan door weer banaan voor te schotelen, dus ik de banaan geprakt en door de kwark.
Ging mevrouw de stukjes banaan uit dr mond halen bij elke hap. Toen heb ik dr maar laten klooien ermee. Ze is wel in de "ik deel alles met jou"-fase. Enorm lief hoor, al die kwijl- en snotlappen die ik per se ook in mn mond moet stoppen.
Ik klink inderdaad moe. Net een uur over de grond heen gekropen ter vermaak van Lou. Was blij dat ik even zat![]()
Had je mn klapvideo van Lou trouwens ook al gezien? En heb je dr al 1 van Mauw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, tot mijn verbazing bleef die ook redelijk schoon.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vind d'r rompertje nog erg schoon voor kwark
Oh ze deelt d'r afgelebberde eten met je, daar ben je vast wel heel blij meequote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hmja. Eergisteren had Lou een hele banaan op en wilde nog meer. Gisteren deed ik haar blijkbaar onrecht aan door weer banaan voor te schotelen, dus ik de banaan geprakt en door de kwark.
Ging mevrouw de stukjes banaan uit dr mond halen bij elke hap. Toen heb ik dr maar laten klooien ermee. Ze is wel in de "ik deel alles met jou"-fase. Enorm lief hoor, al die kwijl- en snotlappen die ik per se ook in mn mond moet stoppen.
Ik klink inderdaad moe. Net een uur over de grond heen gekropen ter vermaak van Lou. Was blij dat ik even zat![]()
Had je mn klapvideo van Lou trouwens ook al gezien? En heb je dr al 1 van Mauw?
Ze vraagt zelf om die verslaglegging trouwensquote:Op zondag 26 juli 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voorlichten echt zinloos hoor
" We hebben haar maar extra eten gegeven want ze had honger, zei steeds HMMM HMMM HMMM"
ja, dat doet ze de hele dag, dat is gewoon haar manier van boosheid uiten![]()
Mijn moeder zegt nog bijna dagelijks " Och, en moet ze die yoghurt zo eten? Zo zuur?"
Ik probeer het onderhand niet eens meer uit te leggen
ik hoop dat hij zich heel rap beter voelt!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Als Sjaak zich beter voelt, kan dat prima. Maar ik gok dat hij dan nog onder de pokken zit
Pijnlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 21:29 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ze vraagt zelf om die verslaglegging trouwens. Niet dat ze er dan wat mee doet
.
Nou ja soms wil ik denken: wij zijn ook groot geworden.. Het feit blijft dat ik de eerste 8 jaar van mijn leven best wel ziek ben geweest door de koemelkallergie en ik op -elke- foto van een feestje met een softijsje sta, want 'ja je was zo zielig omdat je zo weinig mocht eten' .
Ja euh thnx moeders..![]()
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:27 schreef ingee het volgende:
Als ik op baby bad food plaatjes zoek krijg ik dit:
Dat is ook slecht baby etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben voor het slapen gaan de hand geschud en gezegd: "nu is het klaar, vanaf nu ga je je beter voelen". Dus dat gaat ook gebeurenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoop dat hij zich heel rap beter voelt!
Alles laat ze eigenlijk wel staan wat kapot kan. Ook haar bordje gooit ze nooit omver, maar ze pakt altijd gewoon netjes haar stukjes brood 1 voor 1 eraf. En gooit het brood dan op de grond, maar het bordje blijft altijd staanquote:Op zondag 26 juli 2015 21:28 schreef BlueEyes het volgende:
Wat laat Lou het bakje netjes staan Skiles!
Het eerste wat mij en vriend opviel daarnet
Nou, dat ding had ze al twee keer zelf uitgetrokken. De derde keer dacht ik laat maar gaanquote:Op zondag 26 juli 2015 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ze deelt d'r afgelebberde eten met je, daar ben je vast wel heel blij meeWat een heerlijke smeerpoets koningin heb je toch
(is dat demonstratief, die slab zo?)
Klapfilmpje zal ik even zoeken. Heb niet echt bijgelezen, moeders ligt weer in het hospitaal sinds gistermiddag en bijlezen is dan zinloos, m'n hoofd zit al zo vol zooi dat ik de verhalen van anderen totaal niet opsla
Terugval gehad ja, dus nu waarschijnlijk tot einde antibioticakuur opgenomen blijven. Maar goed, ze had een ontstekingswaarde van 570 afgelopen zondag, dus het is ook niet zo vreemd dat ze doodziek wasquote:Op zondag 26 juli 2015 21:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Alles laat ze eigenlijk wel staan wat kapot kan. Ook haar bordje gooit ze nooit omver, maar ze pakt altijd gewoon netjes haar stukjes brood 1 voor 1 eraf. En gooit het brood dan op de grond, maar het bordje blijft altijd staan
[..]
Nou, dat ding had ze al twee keer zelf uitgetrokken. De derde keer dacht ik laat maar gaan
Wat kut van je moedergaat het weer slechter?
Oh dat is een hoge waarde... Dat is echt niet tof...quote:Op zondag 26 juli 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Terugval gehad ja, dus nu waarschijnlijk tot einde antibioticakuur opgenomen blijven. Maar goed, ze had een ontstekingswaarde van 570 afgelopen zondag, dus het is ook niet zo vreemd dat ze doodziek was
Bwhehehehequote:Op zondag 26 juli 2015 21:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh dat is een hoge waarde... Dat is echt niet tof...
Ik zocht op google op Baby Fail en kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
Moest gniffelen...
die is het meest herkenbaar ja. De ene keer dat ik het opbiechtte aan iemand kreeg ik me toch een preekquote:Op zondag 26 juli 2015 21:39 schreef JufMariska het volgende:
SQ wat ellendig van je moeder![]()
Eetfilmpjes![]()
![]()
![]()
Freaky babytaarten (en -foto's)![]()
Opa's & oma's die 30 jaar oude filosofie copy-pasten op baby in deze tijd![]()
mijn ouders doen wat wij doen voor zover ik weet. Alleen het vele dragen de eerste maanden vonden ze
En over het samen slapen vertellen we niet
![]()
Heerlijkheidquote:Op zondag 26 juli 2015 21:41 schreef ingee het volgende:
Mijn baby slaapt zo mooi, ik wil haar bijna wakker knuffelen.
Snoetje opzij, lipjes getuit, heel gedecideerd.
zo lief! Alleen het resultaat van dat wakker knuffelen is niet zo cutequote:Op zondag 26 juli 2015 21:41 schreef ingee het volgende:
Mijn baby slaapt zo mooi, ik wil haar bijna wakker knuffelen.
Snoetje opzij, lipjes getuit, heel gedecideerd.
MC dikke fail ja
Loutje! Lekkere kwark high five.
Wat een mooi meisjemeisje!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
hier, als bonus nog een foto.
[ afbeelding ]
Het was een poging waard, het stond zo leuk bij Suzuki
#parentingfail
ik weet ook meteen weer waarom dat niks voor mij was allemaalquote:Op zondag 26 juli 2015 21:45 schreef ingee het volgende:
[..]
Wat een mooi meisjemeisje!
(Echt, anti roze, anti jurkjes en dan zo'n ding erin)
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
#parentingfail
Hahahahaquote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
#parentingfail
dit is nog de meest toonbare foto, op de rest zijn de oogjes samengeperst en spuiten de tranen er uitquote:Op zondag 26 juli 2015 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahahaha. Was dat echt vanwege het speldje? Suzuki heeft dat niet eens door joh
![]()
Ik dacht eerst dat je die jumpsuit bedoelde en zat al te graven... Huh heeft ze die
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
Hier gaat er momenteel qua avondeten niets in met een andere structuur dan puree. Liefst uit een potje of zakje en niet mama's bloedig zelfgemaakte erwtenbroccolipasta (ok van de appie) met bloemkool en broccoli, kabeljauw en philadelphia...
Ws tandjesleed. Als ik hem iets aanbied wat niet is wat hij wil dan grijpt hij het, kijkt met een DAFUQ hoofd en smijt het op de grond. Erg vermoeiend. Tandje linksboven is wel bijna door nu.
Net ook weer nieslapennie (en je in je slaapzak proberen op te trekken aan de bankkussensnieuw sinds vandaag
hij ging ook ineens staan aan mijn handen
Imiddels slaaps
Ik zou dat ding mooi in een envelop stoppen en opsturen naar Crump danwel Kwak, voor de vrouwelijke touch.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet ook meteen weer waarom dat niks voor mij was allemaal
Ach gerum. Wel goed streven van de afleveringen, anders ben je de hele nacht bezig en dat werkt tegen je. Dit is een goede tijd-verdelingquote:Op zondag 26 juli 2015 21:48 schreef Mariposas het volgende:
Dat zou fijn zijn Risu!
We hebben ons maar ingesteld op een nachtje series kijken en na elke aflevering proberen in wiegje te leggen. Het kan 05:00 uur worden of 02:00 uur zoals gisteren. We zien het wel.
Ja W. heeft daar wel het ideale kapsel voor natuurlijk!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik zou dat ding mooi in een envelop stoppen en opsturen naar Crump danwel Kwak, voor de vrouwelijke touch.
Ja, ik geniet ervan zolang het duurt. Want dit is natuurlijk niet eeuwig.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
Mauw met speldje![]()
@risu dat hadden wij ook, maar 's avonds is t nu al een paar weken eventjes wat anders
Ik vind wel dat ze het kan hebbenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is nog de meest toonbare foto, op de rest zijn de oogjes samengeperst en spuiten de tranen er uit
Ja voor nu. Zodra ze door heeft dat ze die wel mag en degene die jij gebruikt niet, begint het gezeik om jouw afstandsbediening weerquote:Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb Mauw de beste speel EVER gegeven (na de plastic zak, het pak billendoekjes, het wurgkoord en het broodmes natuurlijk): een oude afstandsbediening van een oud apparaat zonder batterijen!
HEAVEN!
All the kwijls! Ik haal ook af en toe de batterijen uit de minst gebruikte afstandsbediening maar hij heeft dan te snel door dat ik een andere gebruik en dan moet ie DIE!!!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb Mauw de beste speel EVER gegeven (na de plastic zak, het pak billendoekjes, het wurgkoord en het broodmes natuurlijk): een oude afstandsbediening van een oud apparaat zonder batterijen!
HEAVEN!
Inclusief wijzend vingertje 'da!'quote:Op zondag 26 juli 2015 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
All the kwijls! Ik haal ook af en toe de batterijen uit de minst gebruikte afstandsbediening maar hij heeft dan te snel door dat ik een andere gebruik en dan moet ie DIE!!!
Nee zat heel los. Maar mauw maakt ook eigenlijk liever haar eigen kapsel, met wat roomboter:quote:Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze het kan hebben![]()
Had je hem te strak zitten?
Suus haar haar groeit nu recht omhoog omdat ze alleen bovenop krullen heeft dus hoe debiel een speldje bij haar hoeveelheid haar ook lijkt, het heeft zelfs nog een beetje functie
Ik moest denken aan 'There's something about Mary'quote:Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee zat heel los. Maar mauw maakt ook eigenlijk liever haar eigen kapsel, met wat roomboter:
[ afbeelding ]
Maar dit is dus Suzy's natuurlijke coupe?
Ja ik kijk nooit, maar dan ook echt nooit meer TV, dus ook geen AB voor mij. Voor nu werkt hetquote:Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja voor nu. Zodra ze door heeft dat ze die wel mag en degene die jij gebruikt niet, begint het gezeik om jouw afstandsbediening weer![]()
Lou heeft de onze gesloopt.
ik ben stiekem heel erg van de jurkjes en de hakken en de nagellakjes enzoquote:Op zondag 26 juli 2015 21:53 schreef Risu het volgende:
Ik vind het speldje wel geinig, maar als ze zo moet huilen ja, dan is het een kind van haar moeder. Al die meidenzooi mot ze niet. Nou prima toch.
Ik vind haar boxpakjes altijd welEn ze staan haar ook zo leuk.
SPOILER: speldjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spees_Eend op 27-07-2015 07:46:38 ]
Lou heeft al haar energie voor andere dingen nodig zoals praten, lopen en in je handjes klappen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef Skittles het volgende:
Wat hebben jullie baby's veel haar!
Bovenop heeft Lou een beetje en aan de achterkant krult het nu helemaal inclusief pluis. Daar kan nog heul geen spelde in![]()
Maar het staat Mauw fantastisch
Bijna wel!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee zat heel los. Maar mauw maakt ook eigenlijk liever haar eigen kapsel, met wat roomboter:
[ afbeelding ]
Maar dit is dus Suzy's natuurlijke coupe?
Ha!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lou heeft al haar energie voor andere dingen nodig zoals praten, lopen en in je handjes klappen.
Dingen als haargroei en slaap zijn futiel daarbij vergeleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lou's deel van bed: 1,30 + cosleeper
Skittles: 30 cm
Wespen zijn ook irritante rotinsecten. Als er eentje mag uitsterven, dan zijn wespen dat wel.
Terwijl de koningin toekijkt hoe al haar onderdanen eraan gaanquote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Langzaam. Met een angel van hun broer in hun bek gestoken.
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ha!Lou verdient dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lou's deel van bed: 1,30 + cosleeper
Wespen zijn ook irritante rotinsecten. Als er eentje mag uitsterven, dan zijn wespen dat wel.
Moet meneer Skittles ook nog ergens tussen?
Normaal wel, maar die zit as we speak lekker met zn reet in bad in Belgenland en gaat straks heerlijk slapen in z'n eenpersoonsbed.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:07 schreef ingee het volgende:
[..]
Lou verdient dat!
Moet meneer Skittles ook nog ergens tussen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ha!armen wijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lou's deel van bed: 1,30 + cosleeper
Wespen zijn ook irritante rotinsecten. Als er eentje mag uitsterven, dan zijn wespen dat wel.de koningin ligt te ruste
!
disclaimer
nee hoor, hier stuk voor stuk op het blad. Meer dan 1 stuk tegelijk resulteert in proppen of gooien. Dat bewaren we voor laterquote:Op zondag 26 juli 2015 22:12 schreef Hilmo het volgende:
Aaaw speltjes foto's haha![]()
Oh, geven jullie allemaal eten in een bakje of schoteltje?![]()
![]()
Was niet van plan dat op korte termijn te doen en gooi gewoon het eten op het blad van de kinderstoel... Eerst maar eens het eten onder de knie krijgen. Een lepel vast houden is eigenlijk al teveel entertainment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |