zo lief! Alleen het resultaat van dat wakker knuffelen is niet zo cutequote:Op zondag 26 juli 2015 21:41 schreef ingee het volgende:
Mijn baby slaapt zo mooi, ik wil haar bijna wakker knuffelen.
Snoetje opzij, lipjes getuit, heel gedecideerd.
MC dikke fail ja
Loutje! Lekkere kwark high five.
Wat een mooi meisjemeisje!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
hier, als bonus nog een foto.
[ afbeelding ]
Het was een poging waard, het stond zo leuk bij Suzuki
#parentingfail
ik weet ook meteen weer waarom dat niks voor mij was allemaalquote:Op zondag 26 juli 2015 21:45 schreef ingee het volgende:
[..]
Wat een mooi meisjemeisje!
(Echt, anti roze, anti jurkjes en dan zo'n ding erin)
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
#parentingfail
Hahahahaquote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
#parentingfail
dit is nog de meest toonbare foto, op de rest zijn de oogjes samengeperst en spuiten de tranen er uitquote:Op zondag 26 juli 2015 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahahaha. Was dat echt vanwege het speldje? Suzuki heeft dat niet eens door joh
![]()
Ik dacht eerst dat je die jumpsuit bedoelde en zat al te graven... Huh heeft ze die
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
Hier gaat er momenteel qua avondeten niets in met een andere structuur dan puree. Liefst uit een potje of zakje en niet mama's bloedig zelfgemaakte erwtenbroccolipasta (ok van de appie) met bloemkool en broccoli, kabeljauw en philadelphia...
Ws tandjesleed. Als ik hem iets aanbied wat niet is wat hij wil dan grijpt hij het, kijkt met een DAFUQ hoofd en smijt het op de grond. Erg vermoeiend. Tandje linksboven is wel bijna door nu.
Net ook weer nieslapennie (en je in je slaapzak proberen op te trekken aan de bankkussensnieuw sinds vandaag
hij ging ook ineens staan aan mijn handen
Imiddels slaaps
Ik zou dat ding mooi in een envelop stoppen en opsturen naar Crump danwel Kwak, voor de vrouwelijke touch.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet ook meteen weer waarom dat niks voor mij was allemaal
Ach gerum. Wel goed streven van de afleveringen, anders ben je de hele nacht bezig en dat werkt tegen je. Dit is een goede tijd-verdelingquote:Op zondag 26 juli 2015 21:48 schreef Mariposas het volgende:
Dat zou fijn zijn Risu!
We hebben ons maar ingesteld op een nachtje series kijken en na elke aflevering proberen in wiegje te leggen. Het kan 05:00 uur worden of 02:00 uur zoals gisteren. We zien het wel.
Ja W. heeft daar wel het ideale kapsel voor natuurlijk!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik zou dat ding mooi in een envelop stoppen en opsturen naar Crump danwel Kwak, voor de vrouwelijke touch.
Ja, ik geniet ervan zolang het duurt. Want dit is natuurlijk niet eeuwig.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
Mauw met speldje![]()
@risu dat hadden wij ook, maar 's avonds is t nu al een paar weken eventjes wat anders
Ik vind wel dat ze het kan hebbenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is nog de meest toonbare foto, op de rest zijn de oogjes samengeperst en spuiten de tranen er uit
Ja voor nu. Zodra ze door heeft dat ze die wel mag en degene die jij gebruikt niet, begint het gezeik om jouw afstandsbediening weerquote:Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb Mauw de beste speel EVER gegeven (na de plastic zak, het pak billendoekjes, het wurgkoord en het broodmes natuurlijk): een oude afstandsbediening van een oud apparaat zonder batterijen!
HEAVEN!
All the kwijls! Ik haal ook af en toe de batterijen uit de minst gebruikte afstandsbediening maar hij heeft dan te snel door dat ik een andere gebruik en dan moet ie DIE!!!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb Mauw de beste speel EVER gegeven (na de plastic zak, het pak billendoekjes, het wurgkoord en het broodmes natuurlijk): een oude afstandsbediening van een oud apparaat zonder batterijen!
HEAVEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |