SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in mijn leven alleen maar relaties gehad met Hollandse jongens/mannen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
Zou je moeder een Nederlandse jongen minder leuk vinden?
Ik vind dit soort nummers dan leuker. Vooral het instrumentele.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:33 schreef moemoe het volgende: [..] Ja, die past ook in het rijtje inderdaad
. Dit vind ik ook zo'n mooi nummer
.
Dat heb ik dus ook nog nooit gehadquote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, beetje wasabi of soja saus erbij en het is
Dit kan gewoon niet anno 2015quote:Op zondag 26 juli 2015 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nog nooit gehad
Kijk uit voor de bezorgerquote:Op zondag 26 juli 2015 19:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb sushi besteld bij Kamikaze Sushi.
quote:Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind van niet, kan niet wachten tot dinsdag dan ga ik ook sushi eten
Klinkt nu een beetje alsof ze hebben geaccepteerd dat je een andere geaardheid hebt.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven alleen maar relaties gehad met Hollandse jongens/mannen.
Ze vinden het vooral belangrijk dat ik gelukkig ben, dat is wel fijn.
Zo met de scooter door de gevelquote:
Awesome die eerste, Indiase boogie woogiequote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind dit soort nummers dan leuker. Vooral het instrumentele.
En in deze zie je echt jaren 80/ disco.
Hmm, nee zo zou ik het dan ook niet willen omschrijven.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt nu een beetje alsof ze hebben geaccepteerd dat je een andere geaardheid hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |