Volgens mij zijn de Palestijnen niet de kinderen van Holocaust-overlevenden dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik roep al jaren dat de Israëli's hun holocaust-trauma op de Palestijnen aan het botvieren zijn.
[..]
Dus wat?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:15 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Palestijnen niet de kinderen van Holocaust-overlevenden dus.
Een kansloze Godwin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik roep al jaren dat de Israëli's hun holocaust-trauma op de Palestijnen aan het botvieren zijn.
[..]
Dit een Godwin?quote:
Godwin weet ik niet, maar kansloos klopt.quote:
Jouw post slaat iig niet op het artikel dat ik postte.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat je opmerking eerder dus nergens op slaat in ieder geval.
Jij zegt iets over dat artikel en ik reageer op jouw opmerking eveneens gebruik makend van dat artikel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw post slaat iig niet op het artikel dat ik postte.
Jouw reactie slaat op niets.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:35 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij zegt iets over dat artikel en ik reageer op jouw opmerking eveneens gebruik makend van dat artikel.
Het sloeg in ieder geval op de opmerking die jij plaatste, mag jij 'niets' vinden, maar dat zegt meer over jouw opmerking in ieder geval ik vond hem heel dom overkomen wat je beweerde eerder.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw reactie slaat op niets.
Wat beweerde ik eerder dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:45 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het sloeg in ieder geval op de opmerking die jij plaatste, mag jij 'niets' vinden, maar dat zegt meer over jouw opmerking in ieder geval ik vond hem heel dom overkomen wat je beweerde eerder.
Het voordeel van een forum is dat je de reacties, inclusief die van jezelf, gewoon kan terugzoeken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat beweerde ik eerder dan?
Nou, dan kan je dus simpelweg quoten wat jij dacht dat ik beweerde.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:50 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het voordeel van een forum is dat je de reacties, inclusief die van jezelf, gewoon kan terugzoeken.
Ik kan misschien quoten wat jij hebt beweerd, wat ik dacht dat jij beweerde is naar verwachting niet veel anders maar een beetje een rare vraag, vind je niet of?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dan kan je dus simpelweg quoten wat jij dacht dat ik beweerde.
Nee. Jouw reactie sloeg totaal niet op mijn post en op het artikel. Jij begon over Palestijnen. Mijn commentaar en het artikel gaan niet over Palestijnen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:55 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik kan misschien quoten wat jij hebt beweerd, wat ik dacht dat jij beweerde is naar verwachting niet veel anders maar een beetje een rare vraag, vind je niet of?
Het artikel niet, jouw commentaar wel, volgens mij begint er iets te dagen bij je zo langzamerhand.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Jouw reactie sloeg totaal niet op mijn post en op het artikel. Jij begon over Palestijnen. Mijn commentaar en het artikel gaan niet over Palestijnen.
twitter:archicivilians twitterde op maandag 24-08-2015 om 11:56:43This morning in Tel Aviv: "The #Iran|ian Embassy soon in #Israel." (via @rimamustafa3) http://t.co/qaHSx9rPfG reageer retweet
..waarna Israël de Gaza kan annexeren en er een prachtig toeristenresort van maakt met 4-sterren hotels en fonteinen in elk parkje? Of zou dat erg ongemakkelijk zijn voor de arabieren?quote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef Inspireme het volgende:
Palestijnse vluchtelingen naar Europa?
Gaza is een failed state, door en door corrupt dat enkel kan overleven door miljarden Westerse steun.quote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef Inspireme het volgende:
Palestijnse vluchtelingen naar Europa?
Vooral door Iraanse steun voor de terroristen die de dienst uitmaken. Het Westen legitimeert ze vervolgens door hulp te bieden inderdaad. De ellende in Gaza is dan ook de schuld van Iran en iedereen die Hamas steunt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:13 schreef berko13 het volgende:
[..]
Gaza is een failed state, door en door corrupt dat enkel kan overleven door miljarden Westerse steun.
Ze motten gewoon atoombommen op Tel Aviv gooien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:26 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Vooral door Iraanse steun voor de terroristen die de dienst uitmaken. Het Westen legitimeert ze vervolgens door hulp te bieden inderdaad. De ellende in Gaza is dan ook de schuld van Iran en iedereen die Hamas steunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |