maar jij mag kennelijk iedereen wel natuurlijk uitmaken voor nazi, fasist of zionist. Er is niemand die jou bovenstaande persoonlijk genoemd heeft, jij hebt net als veel mensen uit het oosten, erg lange tenen. that's all.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:34 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Het topic word pas netjes als je kritiek mag leveren zonder gelijk van alle kanten voor "terrorist, jodenhater en fascist" uitgemaakt te worden.
Kritiek is inhoudelijk discussiëren.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:34 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Het topic word pas netjes als je kritiek mag leveren zonder gelijk van alle kanten voor "terrorist, jodenhater en fascist" uitgemaakt te worden.
Plaatjes met hakenkruizen? Je bedoelt de kaart van Nazi-Duitsland? Kan jij een kaart van nazi-duitsland zonder hakenkruis vinden dan? Deel hem maar.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kritiek is inhoudelijk discussiëren.
Niet steeds strooien met de term nazi en plaatjes met hakenkruizen om je punt kracht bij te zetten.
Op een gegeven moment is iedereen dat zat.
Jazeker, dat gebeurt al.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:34 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Maar ik zal niemand meer nazi noemen. Ga je dan ook wat doen aan al die mensen die anderen voor jodenhater uitmaken? Of mensen die "moslim" en "terrorist" als synoniem gebruiken?
Raar is dat ja, als je wat grenzen met een liniaal gaat tekenen, in een Sjietisch land een Sunni dictator in een Soennitisch land een Sjietisch dictator aan de macht brengt en steunt en alsof dat ook nog niet eens genoeg is ook nog een Israël projectje opzet.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:40 schreef Bensel het volgende:
Want islamisten kunnen helaas met niemand samen door 1 deur, zelfs onderling niet.
mij posts mag je trouwens straks verwijderen, mocht de discussie opgelost wordenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kritiek is inhoudelijk discussiëren.
Niet steeds strooien met de term nazi en plaatjes met hakenkruizen om je punt kracht bij te zetten.
Op een gegeven moment is iedereen dat zat.
maakt niet uit, correcte culturele (religieueze) grenzen hadden nog weinig uitgemaakt, aangezien die 2 stromingen al de gehele tijd tegenover elkaar staan. Was niet handig, idd, maar goed, andere tijden, ander machthebbers, andere filosofiën. Maak het er het beste van, zorg ervoor dat de grenzen beter overeenkomen, maar het is zeker niet de hoofdreden.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Raar is dat ja, als je wat grenzen met een liniaal gaat tekenen, in een Sjietisch land een Sunni dictator in een Soennitisch land een Sjietisch dictator aan de macht brengt en steunt en alsof dat ook nog niet eens genoeg is ook nog een Israël projectje opzet.
Maakt niet uit? Waarom denk je dat Jihadisten een groot deel van Irak hebben en niet van veel kleinere landen zoals Jordanië of Libanon? Niet alleen de grenzen zijn bepalend, maar ook de geforceerd samengebrachte heterogene groepen binnen die grenzen. De Ottomaanse en Safavidische rijken vochten imperialistische oorlogen, geen sektarische. Men dacht er gewoon mee weg te kunnen komen met wat ze in de Verenigde Staten en Australië hebben gedaan, de massa-immigratie van een groep bewerkstelligen ten koste van de inheemse bevolking in Palestina, strategische dictatoriale bondgenoten waren verder mooi meegenomen om daar enig stabiliteit in te brengen, met alle gevolgen en chaos van dien.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:49 schreef Bensel het volgende:
[..]
maakt niet uit, correcte culturele (religieueze) grenzen hadden nog weinig uitgemaakt, aangezien die 2 stromingen al de gehele tijd tegenover elkaar staan. Was niet handig, idd, maar goed, andere tijden, ander machthebbers, andere filosofiën. Maak het er het beste van, zorg ervoor dat de grenzen beter overeenkomen, maar het is zeker niet de hoofdreden.
tja, en daar kunnen ze niet in overleg met elkaar de grenzen aanpassen naar wat meer logische grenzen? ik vind het een heel zwak excuus namelijk. En al waren de grenzen op een correcte manier waren getrokken, dan waren er nog steeds geweldadigheden tussen de groepen. ja ze waren minder gemixd, maar dan had je meer grensoverschreidende oorlogen gehad. Dus dat ze niet door 1 deur kunnen is geen gevolg van het langs een liniaal trekken van grenzen.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt niet uit? Waarom denk je dat Jihadisten een groot deel van Irak hebben en niet van veel kleinere landen zoals Jordanië of Libanon? Niet alleen de grenzen zijn bepalend, maar ook de geforceerd samengebrachte heterogene groepen binnen die grenzen. De Ottomaanse en Safavidische rijken vochten imperialistische oorlogen, geen sektarische. Men dacht er gewoon mee weg te kunnen komen met wat ze in de Verenigde Staten en Australië hebben gedaan, de massa-immigratie van een groep bewerkstelligen ten koste van de inheemse bevolking in Palestina, strategische dictatoriale bondgenoten waren verder mooi meegenomen om daar enig stabiliteit in te brengen, met alle gevolgen en chaos van dien.
Het is geen excuus, het moet al het geweld en terreur niet goed praten, ik zeg alleen dat het niet geheel onverklaarbaar is dat er spanningen zijn en ze niet door een deur kunnen onderling. Dat van de grensoverschrijdende oorlogen valt overigens wel mee, alleen Saddam heeft echt oorlogen verklaard aan buurlanden zoals Kuwait en Iran en dat Saddam zelf een bloeddorstig tiran was konden we al vaststellen van zijn lieve binnenlandbeleid.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
tja, en daar kunnen ze niet in overleg met elkaar de grenzen aanpassen naar wat meer logische grenzen? ik vind het een heel zwak excuus namelijk. En al waren de grenzen op een correcte manier waren getrokken, dan waren er nog steeds geweldadigheden tussen de groepen. ja ze waren minder gemixd, maar dan had je meer grensoverschreidende oorlogen gehad. Dus dat ze niet door 1 deur kunnen is geen gevolg van het langs een liniaal trekken van grenzen.
mja, dat van saddam is natuurlijk ondanks de rechte lijnen, en had mogelijk zelfs voorkomen worden als de grenzen op cultureel/religieus gebied opgesteld waren. uitzonderingen daargelaten, zoals altijd alles in de wereldquote:Op maandag 27 juli 2015 15:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is geen excuus, het moet al het geweld en terreur niet goed praten, ik zeg alleen dat het niet geheel onverklaarbaar is dat er spanningen zijn en ze niet door een deur kunnen onderling. Dat van de grensoverschrijdende oorlogen valt overigens wel mee, alleen Saddam heeft echt oorlogen verklaard aan buurlanden zoals Kuwait en Iran en dat Saddam zelf een bloeddorstig tiran was konden we al vaststellen van zijn lieve binnenlandbeleid.
Volgens mij heb jij nog nooit van die stad gehoord die er niet was gekomen dankzij Israel, sinds de intensieve samenwerking na Arafat zijn er bakken met geld vanuit Israel richting de Westbank gestroomd, talloze Palestijnse en Israelische bedrijven werken hard samen zowel in de nederzettingen, Israel, als de Westbank zelf met als nieuw groot voorbeeld, Qatar werkt zowel samen met Ramallah als Israel, deze grote stad.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:00 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij snap jij dat bericht niet.
Het gaat erom dat de PA een stad bouwt en de zionazis ze water onthouden tot ze aan hun eisen gaan voldoen..
Nee dat is goeie propaganda
[..]
Als er iemand een propagandamachine bestuurt ben jij het wel. Iedereen voor jodenhater uitmaken//
nee je hebt gelijk. Ze nemen niet driekwart van het land in, ze nemen 90% in. Strategische plekken waardoor palestijnse dorpjes van elkaar afgesloten worden door een "FUR ARABIEREN VERBOTEN" weg..
die Nazivergelijking is zo gek nog niet
[ afbeelding ]
imo ben je gewoon dom bezig als je een tweet deelt met valse informatie.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:57 schreef Geoffrey het volgende:
Voor degene die mij naast proberen te framen als jodenhater, terreurverheerlijker, nu ook uitmaakt voor haatbaard omdat ik een tweet deel van "Palestine is...."
[..]
Heb je nog serieuze argumenten of ga je iedereen die tegen de nazi taferelen is uitmaken voor jodenhater, haatbaard etc. etc.
zie de bron voor het hele artikelquote:Humiliation and sloppy security checks at IDF checkpoints
A major complaint filed by soldiers and testimonies collected by Ynet reveal an alarming state of affairs at the Military Police's two crossing battalions in the Judea and Samaria Division.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4682202,00.html
Klopt, maar volgens de Wereld Bank, toch wel een betrouwbare bron, kostte Israëlische restricties de WB 35% van haar GDP.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:38 schreef Karrs het volgende:
Wat de Palestijnen ervoor terugkrijgen, is trouwens vrede. Die nederzettingen moeten gewoon weg maar verder is het op de Westbank gewoon rustig volgens mij. Ik snap trouwens niet dat de Palestijnen zich daar niet tot een volk/land aan het ontwikkelen zijn, het is niet zo dat de nederzettingen driekwart van het land innemen of zo.
Eens, echt walgelijk hoe Hamas en haar aanhangers aanvallen op burgers toejuichen.quote:Maar daar ging 't niet om; Toga legde even de leugenachtigheid van de jodenha- pardon. de, heu, antizionistische propagandamachine bloot.
Je bent zeker vergeten dat joodse kinderen raketten schilderen voordat ze scholen neer knallenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:05 schreef vermist het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens de Wereld Bank, toch wel een betrouwbare bron, kostte Israëlische restricties de WB 35% van haar GDP.
[..]
Eens, echt walgelijk hoe Hamas en haar aanhangers aanvallen op burgers toejuichen.
Deden ze dat dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:35 schreef vermist het volgende:
Iran Ceases Financial Aid to Hamas in Gaza, Official Claims
Van joodse kinderen die scholen neer knallen hebben ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten dat joodse kinderen raketten schilderen voordat ze scholen neer knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |