quote:Op zondag 26 juli 2015 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En we wachten op de dag dat heel Nederland Limburgs lul
Per ongeluk ja. Zie het nog gebeuren ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of zouden ze dan de Brabançonne draaien?
Dan had ik het toch goed, stond me al bij dat Peterson ooit het Whilhelmus heeft laten klinken.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oostenrijk 1978 volgens mij. Laatste overwinning van Ronnie Peterson.
Was het koud onder die steen?quote:
Mja en ik denk dat Verstappen dan wel iets meer had gepushed wellicht, alhoewel hij nu ook flink voor Alonso zat. P3 dan denk ikquote:Op zondag 26 juli 2015 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was hij ook gewoon 4de geworden, lijkt me, hij heeft 17 seconden achterstand op Ricciardo aan het eind van de race, denk dat hij zo'n 15 seconden heeft verloren met die DT. Enige wat dan zou kunnen zijn, is dat Verstappen ervoor zat na de stop van Ricciardo en er dus nog voorbij moest.. Afwachten wat er dan gebeurd was..
Ze hadden ook elkaar eraf kunnen rammen.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was hij ook gewoon 4de geworden, lijkt me, hij heeft 17 seconden achterstand op Ricciardo aan het eind van de race, denk dat hij zo'n 15 seconden heeft verloren met die DT. Enige wat dan zou kunnen zijn, is dat Verstappen ervoor zat na de stop van Ricciardo en er dus nog voorbij moest.. Afwachten wat er dan gebeurd was..
Die van die fietsen van Belkinquote:
Misschien geen slechte optie voor Max als zowel Nederlands- als Belgisch-Limburger.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ferrari
![]()
Over een jaartje of drie horen we het Limburgs volkslied met daarna het Fratelli D'Italia
Bij Robert Doornbos werd in de GP2 het volkslied van Monaco gespeeld. Hij reed toen op diens licensiequote:Op zondag 26 juli 2015 16:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Per ongeluk ja. Zie het nog gebeuren ook.
quote:
quote:
Ik volg de F1 totaal niet. Sorry.quote:
Jules Bianchi, vorig jaar na die crash in Japan, is van de week overleden.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik volg de F1 totaal niet. Sorry.
En anders richten we gewoon een state aparte op met lage belastingen zodat Max gewoon de Limburgse nationaliteit krijgt!quote:Op zondag 26 juli 2015 16:08 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Misschien geen slechte optie voor Max als zowel Nederlands- als Belgisch-Limburger.
Zn banden waren zeker geen 25 ronden oud, die SC was stuk laterquote:Op zondag 26 juli 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden ook elkaar eraf kunnen rammen.
Maar denk niet dat Max op 25 ronden oude banden nog met hand en tand verdedigd had.
Ah ok duidelijk, dankje.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jules Bianchi, vorig jaar na die crash in Japan, is van de week overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |