DT is 15 secondenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee, verschil is minder dan 20 seconden.
Ligt ergens onder veertig kilo stof in een oude opslagquote:Op zondag 26 juli 2015 16:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat ze die cd kunnen vinden dan.
Het Whilhelmus is toch ooit per ongeluk gedraaidquote:Op zondag 26 juli 2015 16:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 26 juli 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ferrari
![]()
Over een jaartje of drie horen we het Limburgs volkslied met daarna het Fratelli D'Italia
Merhi ook of Stevens, als als als als als .......quote:
Of zouden ze dan de Brabançonne draaien?quote:
Yup. Lag iets van 20 seconden voor op ALO en waren naar de DT er 5 a 6.quote:
Dan was hij ook gewoon 4de geworden, lijkt me, hij heeft 17 seconden achterstand op Ricciardo aan het eind van de race, denk dat hij zo'n 15 seconden heeft verloren met die DT. Enige wat dan zou kunnen zijn, is dat Verstappen ervoor zat na de stop van Ricciardo en er dus nog voorbij moest.. Afwachten wat er dan gebeurd was..quote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde van die onnodige DT trouwens, anders was ie waarschijnlijk 2e! geworden
En we wachten op de dag dat heel Nederland Limburgs lulquote:
Zal je zien dat ze per ongeluk de Brabançonne erin stoppen.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oostenrijk 1978 volgens mij. Laatste overwinning van Ronnie Peterson.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het Whilhelmus is toch ooit per ongeluk gedraaid
Ferrari hopelijkquote:Op zondag 26 juli 2015 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
Als max zo doorgaat heeft hij over 2 jaar denk ik wel een mooi stoeltje ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |