Jammer dat het team niet antwoordt met "stop talking to me".quote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes van Hamilton hoor, dat "I'm sorry guys"
Hij kan gewoon het tempo van Alonso aanhouden, zit nog wel een goed genoeg gaatje tussen.quote:
DAAROM MOET JE JE MUIL HOUWEquote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef franklop het volgende:
zie je, ik zeg heeeeeeeeel even dat het goed gaat met manager; VES DT en Sainz problemen
tiende sneller maar, moet ie nog 57 ronden volhoudenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah misschien wordt ie 6e en Alonso 5e, dat kan ook.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer dat het team niet antwoordt met "stop talking to me".
Ga eens weg met je gestook. Bedankt.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
sssst, je mag hier geen kritiek hebben op Max, dan krijg je een ban.
Vond je dat met Bottas Verstappen z'n schuld?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
sssst, je mag hier geen kritiek hebben op Max, dan krijg je een ban.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef PantaRhei het volgende:
Verstappen komt goed weg. 2 hele domme fouten waar hij nu mee wegkomt. Die aanraking met Bottas (?) na de SC compleet onnodig en nu die drive though..
Bottas kneep Max wel af hoor, was volgens mij zijn eigen schuld van Bottas.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vond je dat met Bottas Verstappen z'n schuld?
Ik heb er een leuke race voor teruggekregen, primaquote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef Max23 het volgende:
Dit wordt een drama voor de manager ook (Ham/Sainz/FI/TR)
Nattekat is het hiermee eens
+ jongste podium finish ooitquote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef WEST het volgende:
Nog even 2 man uitvallen voor MaxDan herhaalt hij het stuk wat z'n pa ook deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |