En WEC is weer te trots om toe te geven dat ze het van Huub Vermeulen/DNRT hebben?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Waarom voeren ze niet gewoon de Code 60 in zoals in WEC? Zijn ze te trots om toe te geven dat ze dat niet zelf hebben bedacht?
die was net geweest,wss zooi in zijn wagen, of wellicht lek ?quote:
Maar ja, dan mogen ze wel flink aan de auto werkenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
FI ook vooral twee keer gepakt gericht om Spa en Monza.
Volgens mij zeggen ze dat gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En WEC is weer te trots om toe te geven dat ze het van Huub Vermeulen/DNRT hebben?
ik heb ze in de manager genomen, dus ze zullen nog wel uitvallenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
Verstappen op 7 en Sainz op 9. Op eerste gezicht geen heel slecht resultaat voor STR
Van mij mogen ze afvlaggen, Ferrari 1+2 nico op 3, en Max en Sainz samen in de punten, leuk weekend danquote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
Verstappen op 7 en Sainz op 9. Op eerste gezicht geen heel slecht resultaat voor STR
Sainz mag van mij wel opflikkeren, Max moet blijven rijden op de 7e plaats!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb ze in de manager genomen, dus ze zullen nog wel uitvallen
Ze doen het goed op snelle banen met lange stukken. Zolang de voorvleugel er niet vanzelf onder vandaan valtquote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, dan mogen ze wel flink aan de auto werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |