Hier zeggen ze het 5 rondes eerder dan Olav in ieder gevalquote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort het geluid van Sport1 uit zetten en een scriptje fixen dat alle commentaar op dit topic uitspreekt
Dat zou vet zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort het geluid van Sport1 uit zetten en een scriptje fixen dat alle commentaar op dit topic uitspreekt
Wat een onzin, dat zei men over Vettel ook. Hamilton kan prima inhalen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hamilton, zodra hij niet als eerste start, en geen blauwe vlaggen meekrijgt dan komt hij er alleen op het rechte stuk langs met DRS en een dikkere motor
Jordan is de dorpsgek van het paddock tegenwoordigquote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet ''![]()
![]()
![]()
__!!! '' doen als Jordan zijn mond open doet
Dit circuit leent zich er natuurlijk niet zo heel erg voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton kan niet zo slecht inhalen als iedereen hier roept hoor. Al zijn er coureurs die het beter kunnen, hij kan het echt wel
Alleen Ricciardo, Alonso en Vettel zijn er zeker beter inquote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit circuit leent zich er natuurlijk niet zo heel erg voor.
Ja, 30 keer achter elkaar : massa penalty, gevolgd door 20 keer Max naar 9... Etc.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Dat sowieso, niets is sneller dan Fok!quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hier zeggen ze het 5 rondes eerder dan Olav in ieder geval
Als ik het scripje af heb zal ik het wel ergens op Fok! gooienquote:
Geen development hequote:
Hij maakt altijd wel keurig zijn excuusbeweging aan het eind van het rechte stuk, even naar rechts sturen, alsof hij dichtbij genoeg is om hem ernaast te zetten.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hamilton, zodra hij niet als eerste start, en geen blauwe vlaggen meekrijgt dan komt hij er alleen op het rechte stuk langs met DRS en een dikkere motor
Aan het begin van het seizoen aardig gestart, maar geen budget om tijdens het seizoen door te ontwikkelen.quote:
Daar moet ik nog even aan gaan werken inderdaad. Misschien een beetje AI in verwerken dat dit soort dingen kan filterenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, 30 keer achter elkaar : massa penalty, gevolgd door 20 keer Max naar 9... Etc.
Dat maakt wel uit want diegene die voor ligt mag zijn lijn bepalen, zolang hij maar geen abrupte stuurbewegingen maakt. Je auto langzaam naar buiten laten lopen mag dus.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Er naast is er naast.
Dat is een goede strategie. Hoe maar die kerel voor je in de spiegels kijkt hoe beter.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij maakt altijd wel keurig zijn excuusbeweging aan het eind van het rechte stuk, even naar rechts sturen, alsof hij dichtbij genoeg is om hem ernaast te zetten.
Dat het een onzin is betekent niet dat het ander geen onzin is.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat zei men over Vettel ook. Hamilton kan prima inhalen.
Zou wel baas zijn als hij daar ook nog even snel voorbij gaat. Mooie sollicitatie voor volgend jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |