Daar moet ik nog even aan gaan werken inderdaad. Misschien een beetje AI in verwerken dat dit soort dingen kan filterenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, 30 keer achter elkaar : massa penalty, gevolgd door 20 keer Max naar 9... Etc.
Dat maakt wel uit want diegene die voor ligt mag zijn lijn bepalen, zolang hij maar geen abrupte stuurbewegingen maakt. Je auto langzaam naar buiten laten lopen mag dus.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Er naast is er naast.
Dat is een goede strategie. Hoe maar die kerel voor je in de spiegels kijkt hoe beter.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij maakt altijd wel keurig zijn excuusbeweging aan het eind van het rechte stuk, even naar rechts sturen, alsof hij dichtbij genoeg is om hem ernaast te zetten.
Dat het een onzin is betekent niet dat het ander geen onzin is.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat zei men over Vettel ook. Hamilton kan prima inhalen.
Zou wel baas zijn als hij daar ook nog even snel voorbij gaat. Mooie sollicitatie voor volgend jaarquote:
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 26 juli 2015 14:48 schreef G3rtonimo het volgende:
Iemand een linkje naar Livetiming toevallig? Ik heb geen beelden ter beschikking helaas
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even aan gaan werken inderdaad. Misschien een beetje AI in verwerken dat dit soort dingen kan filteren
Ja en dat vind ik dus totale onzin. Bovendien is dat niet consequent, als diegene die je naar buiten drukt in de muur terecht komt krijg je alsnog strafquote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit want diegene die voor ligt mag zijn lijn bepalen, zolang hij maar geen abrupte stuurbewegingen maakt. Je auto langzaam naar buiten laten lopen mag dus.
Driftend uit de laatste bocht, dat was het teken voor Lewisquote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kvyat heeft een foutje gemaakt ergens. Gaat duidend langzamer. Max van 5.2 naar 1.3 en KVY van 3.2 ofzo naar 5.9..
Precies, en het was ook nog door een fout van Riccardioquote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Olav: Mooi he!
Nee Olav, op een recht stuk voorbij met zachtere banden, DRS en dikkere motor is niet mooi. Een trapskelter inhalen met een auto is ook geen kunst
Dankjewelquote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Zie je het al voor je: ''Malluh-Donnah veer tien punt gif underscore uitroepteken uitroepteken uitroepteken underscore hoofdletter O streepje dubbelle punt hoofdletter D ''quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even aan gaan werken inderdaad. Misschien een beetje AI in verwerken dat dit soort dingen kan filteren
Mag dat ook al niet dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Zorro het volgende:
Ongeoorloofd radiocommentaar van Mercedes, engine setting advies
Zat er net ook beetje over te filosoferen en het is toch wat moeilijker dan ik dachtquote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zie je het al voor je: ''Malluh-Donnah veer tien punt gif underscore uitroepteken uitroepteken uitroepteken underscore hoofdletter O streepje dubbelle punt hoofdletter D ''
Misschien toch een projectje voor in de winter als ik wat meer tijd hebquote:Op zondag 26 juli 2015 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat er net ook beetje over te filosoferen en het is toch wat moeilijker dan ik dacht
Om veiligheidsredenen?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Zorro het volgende:
Ongeoorloofd radiocommentaar van Mercedes, engine setting advies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |