Gaat ook nog wel komen hoop ik.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat ook nog wel komen hoop ik.
Verheug me nu al op de team radio van Hamilton als hij dit te horen krijgt
Hamilton verkoopt goed zoals Bernie dat zeiquote:Op zondag 26 juli 2015 14:42 schreef Izzy73 het volgende:
Geen herhaling van Hamilton? Maldonado wel straf. Dan moeten ze Hamilton ook straf geven.
Eerst maar eens kijken wie steward van dienst is dit weekend.....quote:Op zondag 26 juli 2015 14:42 schreef Izzy73 het volgende:
Geen herhaling van Hamilton? Maldonado wel straf. Dan moeten ze Hamilton ook straf geven.
Jordan staat er ook weer goed op met zijn uitspraak dat Hamilton iedereen op een rondje zet.quote:
Dat zou wel héél triest zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hamilton verkoopt goed zoals Bernie dat zeidie word beschermt.
Niet als hij er al voor zat. Maldonado zat er in ieder geval niet voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Belachelijke regel natuurlijk, iemand van de baan duwen mag dus blijkbaar gewoon. Bottas zat er gewoon naast en Hamilton hoeft dan geen ruimte over te laten? Belachelijk.
Hoezo? Hamilton raakt hem niet, Maldonado wel, daarnaast lag Hamilton er al voor, Maldonado niet helemaal.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:42 schreef Izzy73 het volgende:
Niet ''quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jordan staat er ook weer goed op met zijn uitspraak dat Hamilton iedereen op een rondje zet.
Het zit hem in ieder geval nooit tegen met de stewards.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hamilton verkoopt goed zoals Bernie dat zeidie word beschermt.
Ze laten overal een herhaling van zien behalve dat momentquote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wie steward van dienst is dit weekend.....
Zal wel een Brit zijn als er niets komt
Dat maakt toch niet uit? Er naast is er naast.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet als hij er al voor zat. Maldonado zat er in ieder geval niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |