sky stream hdquote:Op zondag 26 juli 2015 14:24 schreef yvonne het volgende:
Grr, zat in ene gesloten topic, waar kijken jullie?
Het gejubel op BBC om Hamilton begin ik nu wel beu te worden.
Hier sport1 op tvquote:Op zondag 26 juli 2015 14:24 schreef yvonne het volgende:
BBC, al kan ik altijd nog naar Sport 1 zappen als ik dat Britse nationale gevoel zat word.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:24 schreef yvonne het volgende:
Denk dat Max iets meer risico durft te nemen bij Massa dan Carlos, ik zou er radiootje tegenaan gooien als STR zijnde.quote:
Het zou eens tijd worden. Het hele jaar al onzichtbaar.quote:
Ja, ik ook.. Maarja, ik zit hier op de bank onder een dekentje met een pot thee...quote:Op zondag 26 juli 2015 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat Max iets meer risico durft te nemen bij Massa dan Carlos, ik zou er radiootje tegenaan gooien als STR zijnde.
Het is ook gewoon een knakenbak. Eerste racesreed ie gewoon naar het kunnen van dat dingquote:Op zondag 26 juli 2015 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden. Het hele jaar al onzichtbaar.
Max interesseert mij niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:27 schreef daNpy het volgende:
Hopelijk kan Max Massa en Sainz tegelijk inhalen als ze aan het vechten zijn
Voor Alonso Button, achter maxquote:
Mij wel.quote:
Omdat Red Bull een betere auto heeft?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:31 schreef Nober het volgende:
Waarom is Toro Rosso niet sneller dan Red Bull?
Dat mensen Sport1 vrijwillig betalenquote:
Betere motor upgrades, denk op basis van Chassis dat TR beter is. Gelijke motor upgrades/software en de TR vochten om plek 5/6.quote:
Gross-jan en Malledonna mogen lekker ver terug vallenquote:
Überhaupt dat mensen vrijwillig kijken naar F1.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat mensen Sport1 vrijwillig betalen
Beukte Perez ergo Crashdonadoquote:
Maar als er bij hem iets gebeurd is het jankenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton drukt Bottas gewoon van de baan. Dat mag tegenwoordig?
Gaan ze na de race bekijken lijkt me.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Goedzo, heb wat geld staan op een top 10 klassering van Maxquote:
Maldonado deed hetzelfde bij Perez, vind voor Mal en Ham beiden straf!quote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Het was inderdaad wel heel erg op het randje.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton squeezed Bottas wel heel erg net, vroeger was dat prima maar met de huidige regels?
Het was wel op het randje ...quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton squeezed Bottas wel heel erg net, vroeger was dat prima maar met de huidige regels?
De huidige regels voor Hamilton of de huidige regels voor de rest?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja diskwalificatiequote:
Brazilie 2008 als ik het even uit mijn hoofd doe.quote:
Mooi voor het kampioenschap en Rosberg mag wel een titel van mij.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
kijk iedereen hier juichen voor het verlies van hamiltontrieste mensen weer
Dat mag gewoon, net zoals dat ook bij het verlies van Max zou moeten kunnen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
Gewoon uit het kampioenschap flikkeren en levenslange toegang tot het paddock zou passend zijn!quote:
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Felipe, Fernando is faster than you'
Owja, Hockenheim vergetenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Felipe, Fernando is faster than you'
Niet op het rechte stuk, wel in een bocht mits je niet van lijn veranderd (dus in een vloeiende beweging). Als je van lijn veranderd moet je bij het teruggaan naar de lijn een wagenbreedte overlaten.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Betwijfel het, Ham veel snellere auto, en zachte band. Die rijd er op het rechte stuk zo voorbij.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
Riccardio vs. Hamilton wordt nog een mooiertje!
Zo dicht zit hij er ook weer niet achter dat het een easy drag race word.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Betwijfel het, Ham veel snellere auto, en zachte band. Die rijd er op het rechte stuk zo voorbij.
Ricciardo heeft zelf al twee keer inhaalactie kunnen doen, rechtte stuk is net lang genoegquote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Betwijfel het, Ham veel snellere auto, en zachte band. Die rijd er op het rechte stuk zo voorbij.
Belachelijke regel natuurlijk, iemand van de baan duwen mag dus blijkbaar gewoon. Bottas zat er gewoon naast en Hamilton hoeft dan geen ruimte over te laten? Belachelijkquote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet op het rechte stuk, wel in een bocht mits je niet van lijn veranderd (dus in een vloeiende beweging). Als je van lijn veranderd moet je bij het teruggaan naar de lijn een wagenbreedte overlaten.
Malle Donald wel straf, aanrijding met Hamilton niet gezien maar zou dan ook straf moeten krijgen niet?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
In de punten zelfsquote:
Gaat ook nog wel komen hoop ik.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat ook nog wel komen hoop ik.
Verheug me nu al op de team radio van Hamilton als hij dit te horen krijgt
Hamilton verkoopt goed zoals Bernie dat zeiquote:Op zondag 26 juli 2015 14:42 schreef Izzy73 het volgende:
Geen herhaling van Hamilton? Maldonado wel straf. Dan moeten ze Hamilton ook straf geven.
Eerst maar eens kijken wie steward van dienst is dit weekend.....quote:Op zondag 26 juli 2015 14:42 schreef Izzy73 het volgende:
Geen herhaling van Hamilton? Maldonado wel straf. Dan moeten ze Hamilton ook straf geven.
Jordan staat er ook weer goed op met zijn uitspraak dat Hamilton iedereen op een rondje zet.quote:
Dat zou wel héél triest zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hamilton verkoopt goed zoals Bernie dat zeidie word beschermt.
Niet als hij er al voor zat. Maldonado zat er in ieder geval niet voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Belachelijke regel natuurlijk, iemand van de baan duwen mag dus blijkbaar gewoon. Bottas zat er gewoon naast en Hamilton hoeft dan geen ruimte over te laten? Belachelijk.
Hoezo? Hamilton raakt hem niet, Maldonado wel, daarnaast lag Hamilton er al voor, Maldonado niet helemaal.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:42 schreef Izzy73 het volgende:
Niet ''quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jordan staat er ook weer goed op met zijn uitspraak dat Hamilton iedereen op een rondje zet.
Het zit hem in ieder geval nooit tegen met de stewards.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hamilton verkoopt goed zoals Bernie dat zeidie word beschermt.
Ze laten overal een herhaling van zien behalve dat momentquote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wie steward van dienst is dit weekend.....
Zal wel een Brit zijn als er niets komt
Dat maakt toch niet uit? Er naast is er naast.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet als hij er al voor zat. Maldonado zat er in ieder geval niet voor.
Hier zeggen ze het 5 rondes eerder dan Olav in ieder gevalquote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort het geluid van Sport1 uit zetten en een scriptje fixen dat alle commentaar op dit topic uitspreekt
Dat zou vet zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort het geluid van Sport1 uit zetten en een scriptje fixen dat alle commentaar op dit topic uitspreekt
Wat een onzin, dat zei men over Vettel ook. Hamilton kan prima inhalen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hamilton, zodra hij niet als eerste start, en geen blauwe vlaggen meekrijgt dan komt hij er alleen op het rechte stuk langs met DRS en een dikkere motor
Jordan is de dorpsgek van het paddock tegenwoordigquote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet ''![]()
![]()
![]()
__!!! '' doen als Jordan zijn mond open doet
Dit circuit leent zich er natuurlijk niet zo heel erg voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton kan niet zo slecht inhalen als iedereen hier roept hoor. Al zijn er coureurs die het beter kunnen, hij kan het echt wel
Alleen Ricciardo, Alonso en Vettel zijn er zeker beter inquote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit circuit leent zich er natuurlijk niet zo heel erg voor.
Ja, 30 keer achter elkaar : massa penalty, gevolgd door 20 keer Max naar 9... Etc.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Dat sowieso, niets is sneller dan Fok!quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hier zeggen ze het 5 rondes eerder dan Olav in ieder geval
Als ik het scripje af heb zal ik het wel ergens op Fok! gooienquote:
Geen development hequote:
Hij maakt altijd wel keurig zijn excuusbeweging aan het eind van het rechte stuk, even naar rechts sturen, alsof hij dichtbij genoeg is om hem ernaast te zetten.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hamilton, zodra hij niet als eerste start, en geen blauwe vlaggen meekrijgt dan komt hij er alleen op het rechte stuk langs met DRS en een dikkere motor
Aan het begin van het seizoen aardig gestart, maar geen budget om tijdens het seizoen door te ontwikkelen.quote:
Daar moet ik nog even aan gaan werken inderdaad. Misschien een beetje AI in verwerken dat dit soort dingen kan filterenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, 30 keer achter elkaar : massa penalty, gevolgd door 20 keer Max naar 9... Etc.
Dat maakt wel uit want diegene die voor ligt mag zijn lijn bepalen, zolang hij maar geen abrupte stuurbewegingen maakt. Je auto langzaam naar buiten laten lopen mag dus.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Er naast is er naast.
Dat is een goede strategie. Hoe maar die kerel voor je in de spiegels kijkt hoe beter.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij maakt altijd wel keurig zijn excuusbeweging aan het eind van het rechte stuk, even naar rechts sturen, alsof hij dichtbij genoeg is om hem ernaast te zetten.
Dat het een onzin is betekent niet dat het ander geen onzin is.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat zei men over Vettel ook. Hamilton kan prima inhalen.
Zou wel baas zijn als hij daar ook nog even snel voorbij gaat. Mooie sollicitatie voor volgend jaarquote:
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 26 juli 2015 14:48 schreef G3rtonimo het volgende:
Iemand een linkje naar Livetiming toevallig? Ik heb geen beelden ter beschikking helaas
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even aan gaan werken inderdaad. Misschien een beetje AI in verwerken dat dit soort dingen kan filteren
Ja en dat vind ik dus totale onzin. Bovendien is dat niet consequent, als diegene die je naar buiten drukt in de muur terecht komt krijg je alsnog strafquote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit want diegene die voor ligt mag zijn lijn bepalen, zolang hij maar geen abrupte stuurbewegingen maakt. Je auto langzaam naar buiten laten lopen mag dus.
Driftend uit de laatste bocht, dat was het teken voor Lewisquote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kvyat heeft een foutje gemaakt ergens. Gaat duidend langzamer. Max van 5.2 naar 1.3 en KVY van 3.2 ofzo naar 5.9..
Precies, en het was ook nog door een fout van Riccardioquote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Olav: Mooi he!
Nee Olav, op een recht stuk voorbij met zachtere banden, DRS en dikkere motor is niet mooi. Een trapskelter inhalen met een auto is ook geen kunst
Dankjewelquote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Zie je het al voor je: ''Malluh-Donnah veer tien punt gif underscore uitroepteken uitroepteken uitroepteken underscore hoofdletter O streepje dubbelle punt hoofdletter D ''quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even aan gaan werken inderdaad. Misschien een beetje AI in verwerken dat dit soort dingen kan filteren
Mag dat ook al niet dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Zorro het volgende:
Ongeoorloofd radiocommentaar van Mercedes, engine setting advies
Zat er net ook beetje over te filosoferen en het is toch wat moeilijker dan ik dachtquote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zie je het al voor je: ''Malluh-Donnah veer tien punt gif underscore uitroepteken uitroepteken uitroepteken underscore hoofdletter O streepje dubbelle punt hoofdletter D ''
Misschien toch een projectje voor in de winter als ik wat meer tijd hebquote:Op zondag 26 juli 2015 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat er net ook beetje over te filosoferen en het is toch wat moeilijker dan ik dacht
Om veiligheidsredenen?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Zorro het volgende:
Ongeoorloofd radiocommentaar van Mercedes, engine setting advies
Ach joh, Hamilton is toch te gefrustreerd om er voorbij te gaan. Nico hoeft alleen rustig te blijven en dan heeft hij die podium plekquote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef Maver24 het volgende:
Go Hamilton. Fuck the haters. Nu op naar Rosberg.
Ik heb liever dat hij zo laat zien wat hij kan dan voorop in schone lucht cruised.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef Maver24 het volgende:
Go Hamilton. Fuck the haters. Nu op naar Rosberg.
Kan door de vieze lucht komen waar hij in rijd.quote:
NOGMAALSquote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef Izzy73 het volgende:
Ik heb het terug gekeken maar Maldonado laat meer ruimte vrij dan Hamilton.
Deze man weetquote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen dat Rosberg 3e blijft voor Hamilton
Laten we hopen dat Maldonado Hamilton er nog even afknalt zodra hij Malledonna op een ronde wil zetten :pquote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen dat Rosberg 3e blijft voor Hamilton
Dit zou wat zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Maldonado Hamilton er nog even afknalt zodra hij Malledonna op een ronde wil zetten :p
Max laat een gaatje, hij kan het tempo wel volgen denk ik maar wil het tijdens de tweede stop gaan doen.quote:
Ik heb altijd het idee dat Sainz na zijn pitstop nooit meer in het ritme komt.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz komt ook niet dichter bij Alonso, rijd wederom een erg grijze race, jammer.
uit de pits.....quote:
geralt heeft alweer een biertje op.quote:
Ik vind hem in de races sowieso slecht, geen verkeerde jongen, alleen in de race altijd een grijze muis, hangt er altijd net een beetje buiten, geen inhaalacties van hem niets. Rijd een beetje zijn rondjes, en haalt punten door uitvallers.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Sainz na zijn pitstop nooit meer in het ritme komt.
Ok dacht al :-)quote:
Wat een verrassingquote:Op zondag 26 juli 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa is echt slechtaan het rijden zeg.
Inkoppertje is een overduidelijk inkoppertjequote:
die is het na de passeeractie van Hamilton weer eens helemaal kwijtquote:Op zondag 26 juli 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa is echt slechtaan het rijden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |