SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Met die gedachte sta je al 1-0 achter hequote:Op zondag 26 juli 2015 13:37 schreef MarcoD het volgende:
Zometeen m'n eerste koers, voorbereiding alles behalve goed..
beetje zenuwachtig dus.
Heel veel succesquote:Op zondag 26 juli 2015 13:37 schreef MarcoD het volgende:
Zometeen m'n eerste koers, voorbereiding alles behalve goed..
beetje zenuwachtig dus.
Ja dat was m'n indekker al.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Met die gedachte sta je al 1-0 achter he
Succes!
of was dit een indekker?
Succes!quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat was m'n indekker al.
Gaan er het beste van maken met ~100 man aan de start..
Mooi man. Zorg dat er 99 achter je zitten op de finish!quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Op IJburg? Daarga ik zo ff kijken. Wordt (mede) georganiseerd door een vriend.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
#52 geworden van de 53 die geclassificeerd zijn, stuk of 30 uitvallers.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi man. Zorg dat er 99 achter je zitten op de finish!
Moet je wel op kop kunnen komenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet gewoon alleen de laatste meter van de koers op kop rije
Pittig he! Start is altijd direct HF skyhigh. Daar moet je ff aan wennen. Na paar rondes zakt dat wel. Vooral als ik achteraan start kost het wel ff energie om voorin te komen. Daarna kan je beter herstellen.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
#52 geworden van de 53 die geclassificeerd zijn, stuk of 30 uitvallers.
Vol gas vanaf de start, chaos hartslag 200 binnen een minuut, daarna nog een half uur boven omslag gereden. na twee rondes moest ik het peloton al laten gaan groepje van 3 gevormd en onderweg stuk of 10 andere renners opgepikt. 3 rondes voor het eind sprinten voor een plaatsje hoger. heb het laten gaan.
Amateurs/sportklasse gecombineerd ja, Erik Dekker uiteindelijk gewonnen.
Was een leuke ervaring, volgende week zondag criterium Oostzaan kijken hoe dat is.
https://www.strava.com/activities/354561183
[ afbeelding ]
Nee niet heel goed dat had wel beter geweest. Volgende week zal ik dat wel even van te voren goed doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:18 schreef Tommeke het volgende:
Knap hoor Marco! Had je goed opgewarmd? Een paar sprintjes trekken om je hartslag wat omhoog te trekken werkt bij mij altijd goed. Ik vind de start namelijk ook altijd het moeilijkste.
Heb de 75 even aangetikt gisteren zonder risico's te nemen. Bij het rondje daarop werd ik toen ik 50oid ging bijna van de weg geblazenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Op 't forum van Fiets zijn er een paar wat gepikeerd dat Rad am ring is afgelast. Zij vonden het helemaal niet zo hard waaien.![]()
Ben benieuwd hoe ze daar over gedacht hadden als ze met 90 km/u de Fuchsrohre afgingen en de wind opeens dwars kregen.
Genotquote:Op zondag 26 juli 2015 19:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb de 75 even aangetikt gisteren zonder risico's te nemen. Bij het rondje daarop werd ik toen ik 50oid ging bijna van de weg geblazen
Zonde man! Dat hele eind voor niets gereden.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bijna weer knuffelen met de vangrailFeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |