SOOOOOOOOWWWWWWWWWtwitter:SBNation twitterde op maandag 27-07-2015 om 02:46:08Spectacular goal to put Mexico up 1-0 (via @futmomento): http://t.co/om8NW9o5v6 https://t.co/cvxEeststg reageer retweet
KOEKOEKquote:Op maandag 27 juli 2015 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
SOOOOOOOOWWWWWWWWWtwitter:SBNation twitterde op maandag 27-07-2015 om 02:46:08Spectacular goal to put Mexico up 1-0 (via @futmomento): http://t.co/om8NW9o5v6 https://t.co/cvxEeststg reageer retweet
1,5 miljoen salaris toch?quote:Op maandag 27 juli 2015 03:13 schreef Scarface88 het volgende:
2-0 Corona. Die had trouwens niet mistaan bij PSV in plaats van Lestienne, maar is zeker te duur? Iets met zaakwaarnemers en die Doyen group.
Zou best kunnen ja. Wel zonde, zou met Guardado en Moreno een mooi Mexicaans trio kunnen vormen bij PSV.quote:
Guardado heeft voor het toernooi al vakantie gehad, en zou gewoon in kunnen stromen bij PSV. De selectie van PSV heeft een trainingskamp achter de rug, met soms zelfs trainingen op de dagen dat ze wedstrijden speelden. Guardado kan makkelijk over een week bij de wedstrijd voor JC spelen.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:51 schreef Buitendam het volgende:
Guardado moet fit zijn voor aanvang van het seizoen, mooi niet meenemen naar die jc schaal.
quote:Op maandag 27 juli 2015 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk je? Ik zou hem toch even wat rust gunnen en hem pas inzetten in de eerste CL wedstrijd, het seizoen is nog lang.quote:Op maandag 27 juli 2015 06:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Guardado heeft voor het toernooi al vakantie gehad, en zou gewoon in kunnen stromen bij PSV. De selectie van PSV heeft een trainingskamp achter de rug, met soms zelfs trainingen op de dagen dat ze wedstrijden speelden. Guardado kan makkelijk over een week bij de wedstrijd voor JC spelen.
Ik meende dat Cocu zei na de wedstrijd tegen Eindhoven dat Guardado gewoon in kon stromen, en er qua fitheid en vermoeidheid er beter voor zou staan dan de rest van de selectie.
Dat zou ik in eerste instantie ook zeggen. Maar Cocu deed het doen lijken dat Guardado al voldoende rust had gekregen VOOR de Concacaf Goldcup. En dat het toernooi een goede voorbereiding op het seizoen zou zijn, ware het niet dat hij nog niet ingespeeld is op de nieuwe spelers.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik zou hem toch even wat rust gunnen en hem pas inzetten in de eerste CL wedstrijd, het seizoen is nog lang.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 27-07-2015 om 08:21:06#PSV heeft geen zes miljoen geboden op Moreno, zoals in Spanje gemeld. De helft is voor de club wel een acceptabel bedrag. reageer retweet
http://www.nu.nl/voetbal/(...)oen-euro-moreno.htmlquote:Op maandag 27 juli 2015 10:10 schreef Wazaaaaa het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 27-07-2015 om 08:21:06#PSV heeft geen zes miljoen geboden op Moreno, zoals in Spanje gemeld. De helft is voor de club wel een acceptabel bedrag. reageer retweet
Kiest duidelijk voor de pegels dus.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:01 schreef Joenes het volgende:
Afellay naar Stoke. Heb niet het idee dat we daar echt iets mee mis lopen. Ben benieuwd naar plan B.
Denk dat Cocu slim genoeg is om hem even door zijn medische staf te laten doorlichten. Daarbij lijkt het me altijd een goed idee om tussen een eindtoernooi en het begin van de competitie even vrijaf te nemen.quote:Op maandag 27 juli 2015 06:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Guardado heeft voor het toernooi al vakantie gehad, en zou gewoon in kunnen stromen bij PSV. De selectie van PSV heeft een trainingskamp achter de rug, met soms zelfs trainingen op de dagen dat ze wedstrijden speelden. Guardado kan makkelijk over een week bij de wedstrijd voor JC spelen.
Ik meende dat Cocu zei na de wedstrijd tegen Eindhoven dat Guardado gewoon in kon stromen, en er qua fitheid en vermoeidheid er beter voor zou staan dan de rest van de selectie.
Ik ben ontzettend benieuwd naar het middenveld aankomend seizoen. Guardado is meer dan geschikt voor de positie van Wijnaldum. Benieuwd of Cocu de punt naar voren gaat zetten.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:18 schreef BadderHaring het volgende:
Manman, die goal van Guardado. Tering.
Kan hij niet linksbuiten? Zo iemand wil je toch in de 16 zien...
Jawel, voor de Gold Cup.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd wanneer Guardado aansluit, die gast heeft toch nog geen vakantie gehad?
Punt naar voren zou ik wel het mooist vinden. Misschien als Moreno komt, anders denk ik dat het veel doelpunten slikken wordt. Willems geblesseerd, en Isimat en Bruma die dan meer voor de kiezen krijgen dan met Wijnaldum.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat Cocu slim genoeg is om hem even door zijn medische staf te laten doorlichten. Daarbij lijkt het me altijd een goed idee om tussen een eindtoernooi en het begin van de competitie even vrijaf te nemen.
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd naar het middenveld aankomend seizoen. Guardado is meer dan geschikt voor de positie van Wijnaldum. Benieuwd of Cocu de punt naar voren gaat zetten.
Met dit centrum zou ik ook punt naar achter doen. Hendrix gewoon basisplaats, Propper en Guardado ervoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Punt naar voren zou ik wel het mooist vinden. Misschien als Moreno komt, anders denk ik dat het veel doelpunten slikken wordt. Willems geblesseerd, en Isimat en Bruma die dan meer voor de kiezen krijgen dan met Wijnaldum.
Dit. En dan kijken of Hendrix onze Schaars uit de basis kan houden.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met dit centrum zou ik ook punt naar achter doen. Hendrix gewoon basisplaats, Propper en Guardado ervoor.
Haha, 'tis zonde Mahertjequote:Op maandag 27 juli 2015 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. En dan kijken of Hendrix onze Schaars uit de basis kan houden.
Met Propper en Guardado er voor houd je in elk geval Maher op die bank. En dat is pure winst.
Pure kapitaalvernietiging...quote:Op maandag 27 juli 2015 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. En dan kijken of Hendrix onze Schaars uit de basis kan houden.
Met Propper en Guardado er voor houd je in elk geval Maher op die bank. En dat is pure winst.
Gezien de concurentie op het middenveld wel ja. Maar tegelijkertijd is het ook de duurste speler van de hele selectie. Hoewel ik niet weet hoeveel die Doyen groep meegelapt heeft.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar de realiteit is wel dat Maher het bijzonder moeilijk gaat krijgen.
Laat hem dat lekker zelf bepalen.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat die Guardado gewoon even een weekje vrij nemen.
Slavenquote:Op maandag 27 juli 2015 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou raar zijn als spelers dat zelf gaan bepalen.
Hem verkopen is je team om zeep helpen.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:40 schreef Evertjan het volgende:
Guardado staat in belangstelling van div Europese topclubs
Zou in zijn geval wel kunnen, daar is hij prof genoeg voorquote:Op maandag 27 juli 2015 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou raar zijn als spelers dat zelf gaan bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |