Gezien de omstandigheden zou ik de moeite ook niet nemen. Na het luisteren van de gesprekken met de verkeersleiding zou ik Transavia wel een mailtje sturen om de crew van de betreffende vlucht een compliment te maken, en dat ze van die 2 tientjes een paar flesjes lambrusco mogen kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Als je gewoon naar huis gaat ben je helemaal meteen klaar, kost het je nog niet eens 45 seconden.
ik zou de moeite van een brief tikken, en naar de brievenbus er iig niet voor over hebben
Hoi Transavia,quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dan moet je toch nog steeds een brief tikken of niet
Het ging toch over je 45 seconden
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoi Transavia,
Bijgaand een kopie van mijn treinticket + vliegticket. Omdat ik van Schiphol zelf naar Rotterdam heb moeten reizen, begrijpelijk vanwege de storm, zal ik graag de kosten door jullie vergoed zien. U kunt het overmaken op Iban...
Groetjes,
Kalinhos.
Het hoeft neit zoveel moeite te kosten.
Ieder zijn ding, ik vind dat te veel moeite voor te weinig geldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoi Transavia,
Bijgaand een kopie van mijn treinticket + vliegticket. Omdat ik van Schiphol zelf naar Rotterdam heb moeten reizen, begrijpelijk vanwege de storm, zal ik graag de kosten door jullie vergoed zien. U kunt het overmaken op Iban...
Groetjes,
Kalinhos.
Het hoeft neit zoveel moeite te kosten.
9 van de tien mensen zullen zo denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik vind dat te veel moeite voor te weinig geld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |