Dat is niet triest, als jij een kaartje Gerona - Rotterdam komt en je landt in Amsterdam is het de verantwoordelijk van Transavia om je minstens naar Rotterdam te verwijzen of te brengen, daarnaast kan Transavia zeggen dat het geen noodsituatie is maar dat hebben de passagiers heel anders ervaren dus enige opvang was minstens erg behulpzaam geweest.quote:
Soms gaat het over overmacht en moet je gewoon verder niet zeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat is niet triest, als jij een kaartje Gerona - Rotterdam komt en je landt in Amsterdam is het de verantwoordelijk van Transavia om je minstens naar Rotterdam te verwijzen of te brengen, daarnaast kan Transavia zeggen dat het geen noodsituatie is maar dat hebben de passagiers heel anders ervaren dus enige opvang was minstens erg behulpzaam geweest.
Komt Transavia er lekker makkelijk vanaf, en dat ze op Schiphol moesten landen ok, maar dan is de vliegmaatschappij nog verantwoordelijk voor het vervoer naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:07 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Soms gaat het over overmacht en moet je gewoon verder niet zeuren.
Soms kan je zaken niet voorzien en regelen. Wees gewoon blij dat je heelhuids bent geland. En als je niet zelfstandig je weg kan vinden naar Rotterdam vlieg je waarschijnlijk al met begeleiding.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Komt Transavia er lekker makkelijk vanaf, en dat ze op Schiphol moesten landen ok, maar dan is de vliegmaatschappij nog verantwoordelijk voor het vervoer naar Rotterdam.
Met die redenering kan Transavia ook in Bordeaux landen en tegen de passagiers zeggen zoek het maar uit, dat is toch gewoon pure onzin, Transavia is verantwoordelijk voor het vervoer van A naar B dus als er op C wordt geland moet Transavia maar zorgen dat de passagiers alsnog bij B komen en als dat niet lukt op z'n minst gecompenseerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:35 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Soms kan je zaken niet voorzien en regelen. Wees gewoon blij dat je heelhuids bent geland. En als je niet zelfstandig je weg kan vinden naar Rotterdam vlieg je waarschijnlijk al met begeleiding.
Maar daar ging het niet over. En dan had men vervoer geregeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef Slaro het volgende:
[..]
Met die redenering kan Transavia ook in Bordeaux landen en tegen de passagiers zeggen zoek het maar uit, dat is toch gewoon pure onzin, Transavia is verantwoordelijk voor het vervoer van A naar B dus als er op C wordt geland moet Transavia maar zorgen dat de passagiers alsnog bij B komen en als dat niet lukt op z'n minst gecompenseerd kunnen worden.
Dan wel, maar Amsterdam is zo dichtbij dat het niet uitmaakt, dan kan elke taxichauffeur je toch ook met die redenering in Amsterdam afzetten want zo ver ligt het allemaal niet uit elkaar en het OV is uitstekend mevrouw en/of meneer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet over. En dan had men vervoer geregeld.
Het gaat over de nood situatie. Ik vlieg regelmatig en heb dit nooit meegemaakt. Het laatste wat ik ga doen is zeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:40 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dan wel, maar Amsterdam is zo dichtbij dat het niet uitmaakt, dan kan elke taxichauffeur je toch ook met die redenering in Amsterdam afzetten want zo ver ligt het allemaal niet uit elkaar en het OV is uitstekend mevrouw en/of meneer.
Volgens Transavia is het geen noodsituatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:41 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het gaat over de nood situatie. Ik vlieg regelmatig en heb dit nooit meegemaakt. Het laatste wat ik ga doen is zeuren.
Dat gaf men wel aan. Je kan niet na zo'n landing op een andere airport even bussen etc. regelen. Men heeft naderhand ook elke klant gebeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens Transavia is het geen noodsituatie.
Dat ja en volgens mij is dat ook de normale gang van zaken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef Slaro het volgende:
[..]
Met die redenering kan Transavia ook in Bordeaux landen en tegen de passagiers zeggen zoek het maar uit, dat is toch gewoon pure onzin, Transavia is verantwoordelijk voor het vervoer van A naar B dus als er op C wordt geland moet Transavia maar zorgen dat de passagiers alsnog bij B komen en als dat niet lukt op z'n minst gecompenseerd kunnen worden.
Dat is niet voldoende, een vliegtuigmaatschappij als Transavia heeft daar gewoon hele procedures voor klaarliggen en om bekende reden hebben die gefaald deze keer, ze hadden ofwel (desnoods met enige vertraging) de passagiers zelf moeten vervoeren naar Rotterdam of de mogelijkheid bieden om hun reis naar Rotterdam te compenseren indien nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:45 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat gaf men wel aan. Je kan niet na zo'n landing op een andere airport even bussen etc. regelen. Men heeft naderhand ook elke klant gebeld.
Men had weinig tijd. Gewoon niet zeuren en zelf iets doen kan ook gewoon. Dat gaven veel passagiers ook aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ze hadden de passagiers kunnen opvangen, had misschien vertraging in gezeten maar ze hadden alsnog bussen kunnen regelen of
[..]
Dat is niet voldoende, een vliegtuigmaatschappij als Transavia heeft daar gewoon hele procedures voor klaarliggen en om bekende reden hebben die gefaald deze keer, ze hadden ofwel (desnoods met enige vertraging) de passagiers zelf moeten vervoeren naar Rotterdam of de mogelijkheid bieden om hun reis naar Rotterdam te compenseren indien nodig.
Het is nogmaals geen excuus, Transavia is verantwoordelijk, dat veel passagiers zelf de verantwoordelijkheid nemen geeft Transavia niet het recht om mensen die liever wel hulp van de maatschappij hadden gehad in de kou te laten zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Men had weinig tijd. Gewoon niet zeuren en zelf iets doen kan ook gewoon. Dat gaven veel passagiers ook aan.
Men heeft excuus gemaakt en uitgelegd wat er is gebeurt. Dat is voldoende. Je kan niet alles inschatten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:53 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het is nogmaals geen excuus, Transavia is verantwoordelijk, dat veel passagiers zelf de verantwoordelijkheid nemen geeft Transavia niet het recht om mensen die liever wel hulp van de maatschappij hadden gehad in de kou te laten zitten.
Haha, het is niet voldoende, maar schijnbaar gaat dat er niet in bij jou dus laten we maar ophouden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Men heeft excuus gemaakt en uitgelegd wat er is gebeurt. Dat is voldoende. Je kan niet alles inschatten.
Ik ben gewoon geen zeurpiet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef Slaro het volgende:
[..]
Haha, het is niet voldoende, maar schijnbaar gaat dat er niet in bij jou dus laten we maar ophouden.
Waarom zou je in hemelsnaam die moeite nemen voor die paar tientjes...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Slaro eens. Vergoeding vragen voor 'angstige momenten' of whatever is wat kansloos, maar je reiskosten Amsterdam-Rotterdam gecompenseerd zien worden vind ik niet heel onredelijk eigenlijk.
Ik bedoel, ik zou niet op Schiphol wachten tot Transavia mij in een taxi of een trein tilt, ik zou wel zelf actie ondernemen terug te gaan naar Rotterdam als ik binnen een half uurtje niks van Transavia hoor. Maar de kosten worden daarna wel bij Transavia neergelegd.
Hoe is dat relevant? Ik zou gewoon een kopie van treinkaartje Schiphol->Rotterdam opsturen en het rustig afwachten. Moeite die welgeteld een seconde of 45 kost.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam die moeite nemen voor die paar tientjes...
En dat is ook gebeurd, staat zelfs in de OP:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Komt Transavia er lekker makkelijk vanaf, en dat ze op Schiphol moesten landen ok, maar dan is de vliegmaatschappij nog verantwoordelijk voor het vervoer naar Rotterdam.
KLM is de moedermaatschappij van Transavia.quote:Uiteindelijk wisten mensen van de KLM ons te vertellen waar we de koffers konden ophalen en werd een bus naar Rotterdam geregeld
Als je gewoon naar huis gaat ben je helemaal meteen klaar, kost het je nog niet eens 45 seconden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant? Ik zou gewoon een kopie van treinkaartje Schiphol->Rotterdam opsturen en het rustig afwachten. Moeite die welgeteld een seconde of 45 kost.
Ha, dat begreep ik niet uit de discussie. Dan is er idd geen reden tot zeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef freako het volgende:
[..]
En dat is ook gebeurd, staat zelfs in de OP:
[..]
KLM is de moedermaatschappij van Transavia.
het fenomeen e-mail is je onbekend?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Als je gewoon naar huis gaat ben je helemaal meteen klaar, kost het je nog niet eens 45 seconden.
ik zou de moeite van een brief tikken, en naar de brievenbus er iig niet voor over hebben
Dan moet je toch nog steeds een brief tikken of nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |