Ga anders gewoon even ruzie maken via DMquote:Op zondag 26 juli 2015 14:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar zat ik er even naast.
En dus blijf je scheve zinnen tikken die ook qua gesproken taal niet kloppen. Dat is logisch.
Hoe staat 't eigenlijk met je Arabisch? Dat zul je ook wel nodig hebben als echte Sunni supremacist.
Ik ben volgens mij enige turk die nog nooit naar Amsterdam noch Den Haag is geweest.quote:
Zeg, het is wel weer leuk geweest boef. Je hebt het er in FB over gehad, hij heeft zijn (sarcastische) ondertitel weg moeten halen, ga er dan niet over door lopen zaniken en als je die behoefte dan toch voelt, doe dat even niet in onze SC.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar zat ik er even naast.
En dus blijf je scheve zinnen tikken die ook qua gesproken taal niet kloppen. Dat is logisch.
Hoe staat 't eigenlijk met je Arabisch? Dat zul je ook wel nodig hebben als echte Sunni supremacist.
Alsjeblieft zeg, geen behoefte om ook nog eens mijn DM te laten spammen, moet nog zoveel geklaag van jouw kant over Yasmin verwijderen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga anders gewoon even ruzie maken via DM
Je zou je moeten schamen, Den Haag... oke, maar nog nooit in Amsterdam geweest zijn is toch echt schandalig.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij enige turk die nog nooit naar Amsterdam noch Den Haag is geweest.
Hij is daar om beetje stoer te doen, zovan check mij, ik was in Hollanda Wietlanda.
Wat zit je nou te stoken johquote:Op zondag 26 juli 2015 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, geen behoefte om ook nog eens mijn DM te laten spammen, moet nog zoveel geklaag van jouw kant over Yasmin verwijderen.
Ik keur het goed. Walgelijke stadquote:Op zondag 26 juli 2015 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou je moeten schamen, Den Haag... oke, maar nog nooit in Amsterdam geweest zijn is toch echt schandalig.
Dan wordt het toch eens tijd voor die spacecake.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik naar Turkije ging vorig jaar, vroeg 9 vd 10 of ik ook wiet rook en zo. Ze hebben echt slecht beeld over ons daarzo
Ik bespeur ernstige vormen van racisme hier.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stoken johIk zou nooit een slecht woord hebben voor Yas, en dan zou ik het al helemaal niet tegen jou zeggen
Nee, we weten allebei dat je mij daarvoor belt. In tranen. Midden in de nacht. Elke keer als je er weer eens niet over mag. Elke nacht dusquote:Op zondag 26 juli 2015 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stoken johIk zou nooit een slecht woord hebben voor Yas, en dan zou ik het al helemaal niet tegen jou zeggen
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, in Amsterdam kan je echt wel cultureel genieten.
Sunni Supremacisten van de IS spreken Arabisch, maar dat wist je natuurlijk al.quote:
HET WAS EEN GEINTJE MET JE TL;DR POSTS.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sunni Supremacisten van de IS spreken Arabisch, maar dat wist je natuurlijk al.
Ze lusten daar wel een blokje kaas maar je komt in het kalifaat niet ver met je Nederlands. Als je tenminste iets meer zou willen doen dan wc's schoonmaken.
Ook nog een cursus oud-Arabisch erbij van mij om de koran te lezen en te begrijpen wat er staat. Dan hak je straks niet perongeluk een hoofd af op een vers over hoe je iemand kunt liefhebben.
Ok?
Zeg, ik vraag toch heel vriendelijk of je hier miaschien niet door wil gaan met je persoonlijke vete?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sunni Supremacisten van de IS spreken Arabisch, maar dat wist je natuurlijk al.
Ze lusten daar wel een blokje kaas maar je komt in het kalifaat niet ver met je Nederlands. Als je tenminste iets meer zou willen doen dan wc's schoonmaken.
Ook nog een cursus oud-Arabisch erbij van mij om de koran te lezen en te begrijpen wat er staat. Dan hak je straks niet perongeluk een hoofd af op een vers over hoe je iemand kunt liefhebben.
Ok?
HEEFT IE WAARSCHIJNLIJK NIET GELEZEN OMDAT HIJ MOBIEL ZITquote:Op zondag 26 juli 2015 14:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, ik vraag toch heel vriendelijk of je hier miaschien niet door wil gaan met je persoonlijke vete?
Ik zit toch ook mobiel, en ik lees zijn reacties ookquote:Op zondag 26 juli 2015 14:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
HEEFT IE WAARSCHIJNLIJK NIET GELEZEN OMDAT HIJ MOBIEL ZIT
Very theatraalquote:Op zondag 26 juli 2015 14:07 schreef anonymoussie het volgende:
Deze van Helen is wel sexy.
Wel wat ouder van wat ik had begrepen. Maar ik vind dit soort dingen meestal leuker om naar te kijken dan die nieuwe dingen.
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 26 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf nooit mobiel mee in bad te nemen
Dit topic is dan ook nog linkser dan AFAquote:Op zondag 26 juli 2015 14:34 schreef Triggershot het volgende:
check die dhimmies dan voor mij opkomen.
Haten op Rembrandt, barbaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:35 schreef timmmmm het volgende:
En Amsterdam is gewoon een teringstadCultureel doen in Amsterdam
_!
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geëvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stadquote:
Mja, wat doe je er tegen?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook nog linkser dan AFA
Ik ben nog nooit in Friesland geweestquote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geëvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stad
Waarom dan, wat heeft Amsterdam jouw misdaan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik haat op Amsterdam. Rembrandt boeit me niet zo veel.
Leeuwarden is toch vet dood en saai?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geëvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stad
Dat is ook een hele leuke stad!quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland geweestVind Breda wel een van de leukste steden eigenlijk
Je moeder is vet, dood en saaiquote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch vet dood en saai?
Heb je de schilderijen van Virginia van Eck gezien?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind schilderijen zo onboeiend he. Ga wat nuttigs met je leven doen joh.
Mooie gebouwen kan ik wel waardere , daar heb je nog wat aan.
Je moeder.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Turken moet je niet beginnen over moeders vriend.
Helen heeft wel meer van zulke dingen, heb ik mij pas laten vertellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |