abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154633650
2015

30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)
pi_154633662
Voor Buurpoes
pi_154633678
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja dat kan idd niet. Zeker niet als je je studie aan de uni aan het afronden bent. Past niet in t plaatje.

Overigens tweede kind same story soort van. Moest wel een ongelukje zijn want zķ kort op elkaar?? (17,5 mnd). Thanks he :')
Ja, was hier ook.
"Wel jammer dat je zo je studie weggooit". Que? Want studeren en kind kan niet?
De opmerking dat 1 van ons nu moest stoppen met werken, want anders konden we geen kind opvoeden was ook al zo lekker bekrompen :')

Die laatste was je schoonmoeder? :P
pi_154633691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:31 schreef danic het volgende:
*onschuldig deuntje*
Ik ben helemaal niet zwanger joh. Ik hoor hier helemaal niet. :@
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:33:04 #5
409579 LuDann
All the way
pi_154633699
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:26 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik heb al wat shirtjes gekocht die wat groter zijn ;)
Maar zo heel gestoord veel outfits hebben we niet hoor.
Maar dat boxpakje moest gewoon! :D

Fijn dat je geslaagd bent met de kaarsjes.... hoop dat B_N ze vanavond allemaal al kan wegzetten ;)
Ik kan ook wel grotere maatjes kopen maar dat moet dan allemaal genderneutraal zijn nu. Ik wacht liever even om straks wat gerichter te kunnen shoppen.

Gaan we vanavond starten ja? :D
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:34:08 #6
409579 LuDann
All the way
pi_154633726
Ik heb helemaal geen opmerkingen gehad over mijn zwangerschap eigenlijk. Terwijl ik ook nog studeer. Maar goed, ik ben 30, dat zal het verschil maken.

Edit: vanuit studie/vrienden/familie dan. De buurvrouw (met wie we *kuch* niet zo'n goede band hebben) vroeg wel of het een ongelukje was. Maarja, dat komt gewoon omdat het een rotmens is. :')
pi_154633750
Of je (christelijke) werkgever gaat er vanuit dat je zwangerschap een ongelukje is want je bent al zo oud, als je kinderen had gewild dan had je ze toch al lang gehad? :X
pi_154633772
Bizar die reacties!
Hier eigenlijk nooit vragen gehad, ja 1 iemand dacht dat het niet gepland was, maar dat kwam door de manier waarop vriend het bracht :')
Ik was 24 bij de eerste en vriend net 25.
pi_154633825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik kan ook wel grotere maatjes kopen maar dat moet dan allemaal genderneutraal zijn nu. Ik wacht liever even om straks wat gerichter te kunnen shoppen.
ik gok op blauw ondertussen bij jullie :P Mag ik mijn lootje nog aanpassen? :D

vanavond starten :Y het is tenslotte zaterdag :P
Schudden voor gebruik
pi_154633839
Ik ben nu zwanger van de 3e en word in oktober 29. Als deze baby geboren is zijn vriend en ik nog geen 6 jaar samen. Tja, dat vinden mensen ongetwijfeld snel en wellicht ook onverstandig, maar ik heb nog geen rare opmerkingen gehad. Dat gebeurd dan vast achter mijn rug om, maar dan heb ik er in ieder geval geen last van :P
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154633840
Vind het tof en discipline als mensen het een verassing laten zijn.
pi_154633849
Ik kreeg eens een oudere dame bij de Prenatal in mijn nek. Ze bleef mij maar dingen uit leggen.
"Tja als je zo jong bent weet je dat allemaal nog niet" "Je hebt je vast nog niet ingelezen "Ongelukje zeker, je zal wel alleen zijn?"
Kwam amper meer van haar los.
pi_154633862
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Mapiya het volgende:
Ik kreeg eens een oudere dame bij de Prenatal in mijn nek. Ze bleef mij maar dingen uit leggen.
"Tja als je zo jong bent weet je dat allemaal nog niet" "Je hebt je vast nog niet ingelezen"
Kwam amper meer van haar los
Ze zocht gewoon een nieuw vriendinnetje :9
Schudden voor gebruik
pi_154633863
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:38 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben nu zwanger van de 3e en word in oktober 29. Als deze baby geboren is zijn vriend en ik nog geen 6 jaar samen. Tja, dat vinden mensen ongetwijfeld snel en wellicht ook onverstandig, maar ik heb nog geen rare opmerkingen gehad. Dat gebeurd dan vast achter mijn rug om, maar dan heb ik er in ieder geval geen last van :P
Ja, daar zijn ongetwijfeld opmerkingen over (geweest). Als jij er geen last van hebt lekker leven en laten leven. ^O^
pi_154633878
quote:
"Tja als je zo jong bent weet je dat allemaal nog niet" "Je hebt je vast nog niet ingelezen "Ongelukje zeker, je zal wel alleen zijn?"
Nou ze had bij die laatste opmerking toch een snauw gekregen :')
pi_154633887
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ze zocht gewoon een nieuw vriendinnetje :9
Haha wie weet. Maar ze sprak ook haar "oprechte zorgen" uit of het wel goed zou gaan enzo.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:41:38 #17
409579 LuDann
All the way
pi_154633909
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:38 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik gok op blauw ondertussen bij jullie :P Mag ik mijn lootje nog aanpassen? :D

vanavond starten :Y het is tenslotte zaterdag :P

Oh vanwege die hartslag? :P Van mij mag het hoor. :Y

Ik zit al op mijn skippybal. :9
pi_154633915
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:40 schreef Mapiya het volgende:

[..]

Haha wie weet. Maar ze sprak ook haar "oprechte zorgen" uit of het wel goed zou gaan enzo.
klinkt als materiaal voor een Beste vriendinnetje! O+
Schudden voor gebruik
pi_154633923
quote:
serieus?!
Zie je er zo jong uit dan :P
pi_154633936
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh vanwege die hartslag? :P Van mij mag het hoor. :Y

Ik zit al op mijn skippybal. :9
:Y rappe hartslag ^^,
Schudden voor gebruik
pi_154633967
Hier ook 24 bij de eerste en eigenlijk nooit stomme opmerkingen gehad. Ik stak mijn kinderwens ook niet onder stoelen of banken dus ik geloof ook niet dat iemand verbaasd was :').

Sethiwe, je vroeg nog naar de sollicitatie, lief dat je daaraan dacht :). Ben het helaas niet geworden. Jammer maar ergens ook wel een opluchting. Nu blijf ik lekker op mijn vertrouwde plekje met leuke collega's die allemaal superblij voor me gaan zijn ipv dat een nieuwe werkgever zich genaaid voelt.
pi_154633977
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:42 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

serieus?!
Zie je er zo jong uit dan :P
Nee :')
Ja wel jonger maar zij gokte 17 toen..
pi_154634007
Ook een leuke:
Tante van me had op dr facebook geknald dat ik zwanger was. Geen probleem opzich, maar daarna steeds posten over dat ze een 'arme student' moest helpen aan kleding enzo. Please, ik verdien en hou per maand meer geld over dan zij met dr bijstand. Kan ook prima kleding en luiers kopen. En al die pittige theemutsen maar reageren wat voor een reddende engel ze is. Ze mocht die kleding vol poepvlekken houden :{w (was ze ook nog boos om :') Oh wat was ik verwend zeg)
pi_154634015
quote:
Daar zou ik mepneigingen van krijgen :')

Maar goed, ik had nu ook in de wachtruimte bij de vk iemand die half vertederd keek en vroeg of het mn eerste was. Zo van been there. Eh nee. De derde :P En dan zie je ze gaan rekenen xD op stageplaatsen was dat ook vaak, als ik dan zei dat ik twee kinderen heb was de directe vraag erna vrijwel altijd hoe oud ik dan was :D

maar goed, het kan erger. Mn vriendinnetje krijgt regelmatig de vraag of haar kinderen (type kloon zeg maar) dezelfde vader hebben. Want ja bij de oudste was ze 18 en de tweede kwam pas 4 jaar erna. Dus dat moet wel van een ander zijn. Ehrm. Nou ze hebben allebei een studie afgemaakt in de tussentijd, mag dat ook? :')
:)
pi_154634019
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:43 schreef Mapiya het volgende:

[..]

Nee :')
Ja wel jonger maar zij gokte 17 toen..
:D
En hoe oud was je O-) (en hoe oud ben je nu?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')