Ja, was hier ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat kan idd niet. Zeker niet als je je studie aan de uni aan het afronden bent. Past niet in t plaatje.
Overigens tweede kind same story soort van. Moest wel een ongelukje zijn want zķ kort op elkaar?? (17,5 mnd). Thanks he
Ik kan ook wel grotere maatjes kopen maar dat moet dan allemaal genderneutraal zijn nu. Ik wacht liever even om straks wat gerichter te kunnen shoppen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:26 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik heb al wat shirtjes gekocht die wat groter zijn![]()
Maar zo heel gestoord veel outfits hebben we niet hoor.
Maar dat boxpakje moest gewoon!![]()
Fijn dat je geslaagd bent met de kaarsjes.... hoop dat B_N ze vanavond allemaal al kan wegzetten
ik gok op blauw ondertussen bij julliequote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik kan ook wel grotere maatjes kopen maar dat moet dan allemaal genderneutraal zijn nu. Ik wacht liever even om straks wat gerichter te kunnen shoppen.
Ze zocht gewoon een nieuw vriendinnetjequote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Mapiya het volgende:
Ik kreeg eens een oudere dame bij de Prenatal in mijn nek. Ze bleef mij maar dingen uit leggen.
"Tja als je zo jong bent weet je dat allemaal nog niet" "Je hebt je vast nog niet ingelezen"
Kwam amper meer van haar los
Ja, daar zijn ongetwijfeld opmerkingen over (geweest). Als jij er geen last van hebt lekker leven en laten leven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:38 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben nu zwanger van de 3e en word in oktober 29. Als deze baby geboren is zijn vriend en ik nog geen 6 jaar samen. Tja, dat vinden mensen ongetwijfeld snel en wellicht ook onverstandig, maar ik heb nog geen rare opmerkingen gehad. Dat gebeurd dan vast achter mijn rug om, maar dan heb ik er in ieder geval geen last van
Nou ze had bij die laatste opmerking toch een snauw gekregenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Mapiya het volgende:
Ik kreeg eens een oudere dame bij de Prenatal in mijn nek. Ze bleef mij maar dingen uit leggen.
"Tja als je zo jong bent weet je dat allemaal nog niet" "Je hebt je vast nog niet ingelezen "Ongelukje zeker, je zal wel alleen zijn?"
Kwam amper meer van haar los.
Haha wie weet. Maar ze sprak ook haar "oprechte zorgen" uit of het wel goed zou gaan enzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ze zocht gewoon een nieuw vriendinnetje
Oh vanwege die hartslag?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:38 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ik gok op blauw ondertussen bij jullieMag ik mijn lootje nog aanpassen?
vanavond startenhet is tenslotte zaterdag
![]()
klinkt als materiaal voor een Beste vriendinnetje!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:40 schreef Mapiya het volgende:
[..]
Haha wie weet. Maar ze sprak ook haar "oprechte zorgen" uit of het wel goed zou gaan enzo.
serieus?!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Mapiya het volgende:
"Tja als je zo jong bent weet je dat allemaal nog niet" "Je hebt je vast nog niet ingelezen "Ongelukje zeker, je zal wel alleen zijn?"
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh vanwege die hartslag?Van mij mag het hoor.
Ik zit al op mijn skippybal.
Neequote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
serieus?!
Zie je er zo jong uit dan
Daar zou ik mepneigingen van krijgenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Mapiya het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:43 schreef Mapiya het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja wel jonger maar zij gokte 17 toen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |