Ja het zijn idd voor t kindje allemaal niet echt leuke dagen.. Met kerst is niet leuk (aldus goede vriendin van me), 31 dec is ook niet leuk (aldus collega) en 1 jan lijkt me ook niet ideaal.. Maarja wat doe je eraan. Ik zal m'n best doen om pas rond 3-4-5-6 januari te werpen hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige hoop ik voor jou (of iig je kind) dat je niet op 1 jan bevaltTis niet de leukste dag om jarig te zijn. (Om 00.00 uur wel natuurlijk, maar de volgende dag is prut
) Dan kan je beter voor 31 dec gaan!
Een vriend van mij is 6-1 jarig. Altijd prima feestjes daar. Weinig afzeggers ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja het zijn idd voor t kindje allemaal niet echt leuke dagen.. Met kerst is niet leuk (aldus goede vriendin van me), 31 dec is ook niet leuk (aldus collega) en 1 jan lijkt me ook niet ideaal.. Maarja wat doe je eraan. Ik zal m'n best doen om pas rond 3-4-5-6 januari te werpen haha.
En dan met een halfzacht gekookt ei en een kwak mayo erop.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:00 schreef Malteser het volgende:
Ik drink geen alcohol dus mis het ook niet. Ik verheug me wel ENORM op een wit pistoletje met filet americain na de bevalling. Niet dat ik dat nu zoveel at of zo maar het water loopt me in de mond als ik eraan denk.
Dit heb ik ook. Enerzijds ben ik al aan het plannen naar welke festivals ik ga, en wanneer ik dan stop met bv, anderzijds wil ik helemaal niet zo lang weg van beeb (een heel weekend lijkt me best moeilijk).quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel benieuwdMisschien ben ik tegen die tijd dolblij dat ik een avondje weg kan, maar het kan ook helemaal andersom zijn, dat ik
mijn baby
helemaal niet achter wil laten. We zullen zien
met 17 weken een echo laten doen. En het was een van de leukste en fijnste echo's.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie trouwens een geslachtsecho laten doen, of de 20 weken afgewacht? Ik twijfel heel erg, die paar weekjes extra wachten houden het ook wel weer spannend (vandaag trouwens weekwissel naar week nummer 15 alweer).
+1, maar dan met 15 weken. Een half uur onbezorgd babyloerenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
met 17 weken een echo laten doen. En het was een van de leukste en fijnste echo's.
Mede ook omdat het eens een niet medisch beladen echo was
---------quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Myrr, ik ben nu voor t eerst zomaar een nachtje weg met mn vriend terwijl E bij mijn moeder logeertEn E is in april 2 geworden
Maar ik ben een kloek en dat wist ik ook vantevoren wel.
Kan het me voorstellen ja! Is helemaal niets om steeds een echo te hebben puur om te kijken of het goed gaat met kleine.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
met 17 weken een echo laten doen. En het was een van de leukste en fijnste echo's.
Mede ook omdat het eens een niet medisch beladen echo was
En toen wist het al ook? Bohhh, nu wil ik het ook weten, maar wacht nog even braaf af tot m'n zusje terug komt uit Ierland want die wil dolgraag de baby zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:19 schreef coccinelle het volgende:
[..]
+1, maar dan met 15 weken. Een half uur onbezorgd babyloeren
Als je zo over festivals denkt zet je een boel anderen wel heel verkeerd wegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
---------
Kloek
Webdefinities
Een kloek is een vrouwelijk hoenderachtige die kuikens heeft.
---------
Dat is wel lang ja!
Nee ik hou wel van stappen met een drankje, zo is beeb ook verwektlang leve koningsnacht (en had niets anders gedaan als ik het van tevoren had geweten
)
Momenteel mis ik gevoelsmatig echt helemaal niets van festivals en vind ik het heerlijk dat ik niet wazig ergens rond loop te zwabberen in de bagger en mijn geld weggooi aan weet ik veel wat voor onzin. Voortaan zal het allemaal ook een stuk bewuster gaan, en dat gevoel is echt. Maar stappen zullen we volgend jaar.
denk ik.
Het is met 15 weken nog wel heel erg klein en ik zag (en zie) er nog steeds geen balzak met piemel in, maar de echoscopiste was volledig overtuigd. (Ondertussen ben ik wel overtuigd. Meneer heeft al vaak zijn edele delen laten zien op beeld)quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef Myrr het volgende:
En toen wist het al ook? Bohhh, nu wil ik het ook weten, maar wacht nog even braaf af tot m'n zusje terug komt uit Ierland want die wil dolgraag de baby zien.
Het gaat zo snel allemaal.
En dan hebben wij geen eens gekkigheid echo's gehad. Dus ik spreek dan over de 9+ weken echo bij intake verloskundige, de 12 weken termijn echo en combinatietest en dan de 20 weken echo.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen ja! Is helemaal niets om steeds een echo te hebben puur om te kijken of het goed gaat met kleine.
[..]
En toen wist het al ook? Bohhh, nu wil ik het ook weten, maar wacht nog even braaf af tot m'n zusje terug komt uit Ierland want die wil dolgraag de baby zien.
Het gaat zo snel allemaal.
Had een hele reactie getypt, en toen viel Safari weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je zo over festivals denkt zet je een boel anderen wel heel verkeerd wegIk ben vaak zat aangeschoten geweest op festivals maar de laatste jaren drink ik nauwelijks omdat ik er niet meer tegen kan. Vorige maand naar Werchter geweest, geen druppel alcohol op maar heb me goed vermaakt. Goeie muziek, lekker weer, leuke mensen
Je hoeft echt geen alcohol op te hebben om je te vermaken op een festival. Sterker nog, het zou best ernstig zijn als je je alleen maar KAN vermaken met alcohol op.
Als ik dit soort opmerkingen van je lees merk ik echt dat je nog een stuk jonger bent, zo zou ik het een jaar of 8 geleden ook gezegd hebben denk ik
Nou, op zich (als zn piemel aan de linkerkant zit) kan ik het er wel in zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:09 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Het is met 15 weken nog wel heel erg klein en ik zag (en zie) er nog steeds geen balzak met piemel in, maar de echoscopiste was volledig overtuigd. (Ondertussen ben ik wel overtuigd. Meneer heeft al vaak zijn edele delen laten zien op beeld)
[ afbeelding ]
Ja, op North Sea Jazz ben ik ook nog nooit meer dan aangeschoten hoor, dat zijn ook de rustige festivals. Maar verder zijn het vooral harde muzieksoorten waar ik heen ben geweest de afgelopen jaren en die sferen zijn niet te vergelijken. Beiden heerlijk op hun eigen manier.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:22 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
En dan hebben wij geen eens gekkigheid echo's gehad. Dus ik spreek dan over de 9+ weken echo bij intake verloskundige, de 12 weken termijn echo en combinatietest en dan de 20 weken echo.
Fijn om daartussen toch de 17 weken echo te hebben gepland. Eerst dachten we nog dat we het een beetje te veel van het goede zouden vinden en best konden wachten op de 20 weken echo.. maar achteraf zijn we super blij dat we die echo hebben laten maken.
overigens ben ik met dik 20 weken naar een bluesfestival geweest (waar ik ieder jaar trouw heen ga en wat vrijwilligerswerk doe). Ik ben daar nooit dronken zwalkend te vinden![]()
Sowieso houd ik niet van stik dronken niet meer weten wat je doet hoe houd ik mij recht op en kom ik vooruit status..... een drankje met maten en met mate![]()
Dat heb ik trouwens altijd al zo gehad en is niet leeftijd gerelateerd.
Is ook niks mis mee, wilde alleen aantonen dat ook zonder alcohol festivals echt wel heel tof zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had een hele reactie getypt, en toen viel Safari weg.
Komt erop neer dat in de kroegjes waar we de afgelopen tijd geweest zijn, met bijbehorende muziek, alcohol toch wel nodig ismaar op festivals de muziek inderdaad echt voldoende is (Soenda ben ik echt harder uit mijn plaat gegaan dan ooit, en dat was nuchter, en moe van de eerste maand zwanger zijn
). Daar zijn het inderdaad de mensen en muziek die het geweldig maken. Maar voorheen eigenlijk nog nooit nuchter op een festival geweest, vond nuchter eerlijk gezegd beter. Minder plassen, bewust munten uitgeven, niet vergeten dat de DJ's voor wie je kwam aan het draaien zijn op een ander podium
.
Merk ook wel dat ik jonger ben hier, maar ieder zo zijn fase, ik vind het niet erg. Veel stappen is trouwens iets van de afgelopen jaren, daarvoor met een hele saaie kerel geweest die nooit verder wilde dan de plaatselijke kroeg. Vriend was ook wat rustiger vroeger, dus samen lekker wezen stappen de afgelopen jaren.
[..]
Nou, op zich (als zn piemel aan de linkerkant zit) kan ik het er wel in zien.Leuk!
[..]
Ja, op North Sea Jazz ben ik ook nog nooit meer dan aangeschoten hoor, dat zijn ook de rustige festivals. Maar verder zijn het vooral harde muzieksoorten waar ik heen ben geweest de afgelopen jaren en die sferen zijn niet te vergelijken. Beiden heerlijk op hun eigen manier.
Wel ook de reden dat ik er nu niet naartoe wil, die mensen zijn totaal niet voorzichtig en op een gegeven moment zo naar de herrie dat ze niets meer doorhebben. Zou me totaal onveilig voelen. Heb dan wel een groep neven om me heen, maar nog steeds niet ideaal. Misschien wel naar Appelpop nog, daar zou ik wel zin in hebben. Iets meer zwangerproof dan Ground Zero of Awakenings.
met de hardere muzieksoorten zoals hard style (even wat anders dan blues..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had een hele reactie getypt, en toen viel Safari weg.
Komt erop neer dat in de kroegjes waar we de afgelopen tijd geweest zijn, met bijbehorende muziek, alcohol toch wel nodig ismaar op festivals de muziek inderdaad echt voldoende is (Soenda ben ik echt harder uit mijn plaat gegaan dan ooit, en dat was nuchter, en moe van de eerste maand zwanger zijn
). Daar zijn het inderdaad de mensen en muziek die het geweldig maken. Maar voorheen eigenlijk nog nooit nuchter op een festival geweest, vond nuchter eerlijk gezegd beter. Minder plassen, bewust munten uitgeven, niet vergeten dat de DJ's voor wie je kwam aan het draaien zijn op een ander podium
.
Merk ook wel dat ik jonger ben hier, maar ieder zo zijn fase, ik vind het niet erg. Veel stappen is trouwens iets van de afgelopen jaren, daarvoor met een hele saaie kerel geweest die nooit verder wilde dan de plaatselijke kroeg. Vriend was ook wat rustiger vroeger, dus samen lekker wezen stappen de afgelopen jaren.
[..]
Nou, op zich (als zn piemel aan de linkerkant zit) kan ik het er wel in zien.Leuk!
[..]
Ja, op North Sea Jazz ben ik ook nog nooit meer dan aangeschoten hoor, dat zijn ook de rustige festivals. Maar verder zijn het vooral harde muzieksoorten waar ik heen ben geweest de afgelopen jaren en die sferen zijn niet te vergelijken. Beiden heerlijk op hun eigen manier.
Wel ook de reden dat ik er nu niet naartoe wil, die mensen zijn totaal niet voorzichtig en op een gegeven moment zo naar de herrie dat ze niets meer doorhebben. Zou me totaal onveilig voelen. Heb dan wel een groep neven om me heen, maar nog steeds niet ideaal. Misschien wel naar Appelpop nog, daar zou ik wel zin in hebben. Iets meer zwangerproof dan Ground Zero of Awakenings.
Het ligt aan het publiek, naar Appelpop waar Blof gaat optreden, durf ik wel. Maar Ground Zero dat vol staat met maaiende gabbers, sla ik even over dit jaar. Evenals de technofeesten waar mensen hard gaan op hun springkonijnendansjes waarbij armen alle kanten op zwaaien, volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, wilde alleen aantonen dat ook zonder alcohol festivals echt wel heel tof zijnIk zou zelfs zwanger wel naar een festival gaan denk ik, mits ik niet op knappen sta
Maar misschien denk ik daar later ook heel anders over
Je baby vindt hoogst waarschijnlijk de bass ook nietsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het ligt aan het publiek, naar Appelpop waar Blof gaat optreden, durf ik wel. Maar Ground Zero dat vol staat met maaiende gabbers, sla ik even over dit jaar. Evenals de technofeesten waar mensen hard gaan op hun springkonijnendansjes waarbij armen alle kanten op zwaaien, volgend jaar weer.
Ben misschien overdreven voorzichtig daarinmaar ik ontloop even het risico waarop ik een mep of duw in m'n buik kan krijgen.
Daar heb ik sowieso geen ervaring mee, ik ga alleen naar Rockfestivalsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het ligt aan het publiek, naar Appelpop waar Blof gaat optreden, durf ik wel. Maar Ground Zero dat vol staat met maaiende gabbers, sla ik even over dit jaar. Evenals de technofeesten waar mensen hard gaan op hun springkonijnendansjes waarbij armen alle kanten op zwaaien, volgend jaar weer.
Ben misschien overdreven voorzichtig daarinmaar ik ontloop even het risico waarop ik een mep of duw in m'n buik kan krijgen.
Energiedrankje? Zo braaf verstandig?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
met de hardere muzieksoorten zoals hard style (even wat anders dan blues..) dronk ik nihil.
Eigenlijk alleen water en een energiedrankje ergens aan het einde van de ochtend. Anders houd je het op die feestjes niet zo vol
Ik kan me er zomaar iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:44 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Je baby vindt hoogst waarschijnlijk de bass ook niets
Dan ga je alert zijn op moshpits en zoveel mogelijk aan de zijkant en achterin blijven staan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso geen ervaring mee, ik ga alleen naar Rockfestivals
Dat doe ik nu al vaakquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan ga je alert zijn op moshpits en zoveel mogelijk aan de zijkant en achterin blijven staan.
He, wat jammer nou.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Mijn meneer gaat dat nooit goed vinden
Nou, niets om je voor te schamen hoor. Zoals je zegt, 8 jaar geleden…quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al vaakVroeger ging ik wel los in de pit maar ik ben tegenwoordig best een watje geworden
Dan moet ie zelf maar harder z'n best doenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef Stippelrientje het volgende:
Mijn meneer gaat dat nooit goed vinden
Zeg je dat ik oud benquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
He, wat jammer nou.![]()
Spelbreker…
[..]
Nou, niets om je voor te schamen hoor. Zoals je zegt, 8 jaar geleden…Vind het toch wat gek staan als ik volwassen vrouwen daar aan deel zie nemen.
In september word ik 25. Nou ja misschien is het niet de leeftijd van een moshpit, meer het… Ja ik kan gewoon niet bedenken waar het goed voor is denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeg je dat ik oud ben![]()
Ik heb het geluk dat ik nog steeds veel jonger wordt geschat dus echt raar ziet het er nog niet uit
Jij bent een jaar of 25 toch?
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ook wel van die volwassen vrouwenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
In september word ik 25. Nou ja misschien is het niet de leeftijd van een moshpit, meer het… Ja ik kan gewoon niet bedenken waar het goed voor is denk ik.Een vorm van dansen, waarbij je elkaar beukt. Denk ik. Ik zie net als bij boksen gewoon niet echt het nut in van elkaar blauwe plekken bezorgen.
Hahahaha ik beeld het me even in. Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ook wel van die volwassen vrouwenMaar denk dan meer aan 40+ ofzo met een pittig kort kapsel
100% eens!!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dan moet ie zelf maar harder z'n best doen
Ik vind persoonlijk iedereen die als een debiel in een pit gaat rammen tegen een ander niet sporen... Leeftijd doet er niet toequote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
He, wat jammer nou.![]()
Spelbreker…
[..]
Nou, niets om je voor te schamen hoor. Zoals je zegt, 8 jaar geleden…Vind het toch wat gek staan als ik volwassen vrouwen daar aan deel zie nemen.
Lijkt me niets mis mee hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:57 schreef Stippelrientje het volgende:
Astublieft je frambozen thee; zegt mijn meneer met een big smile. Hij had ergens opgevangen dat het mogelijk een theorie van kind eruit werken is ^^,
Wil je ook straks pannenkoeken eten en op mijn ananas skippyballen toevallig![]()
BABY KOM ER UIT
Kreeg je die? Dat vind ik gek. Prima leeftijd inderdaad, ik krijg helemaal niets van vooroordelen of vragen, iedereen vind het leuk, en daardoor denk ik ook van 'Ja jezus Myrr je begint oud te worden… Niemand die aan 16 and pregnant denkt'.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lijkt me niets mis mee hoor![]()
Overigens leeftijd schmeeftijd25 is niet zo gek jong voor je eerste kind. Jonger dan gemiddeld hier wellicht. Ik was ook 25 toen mijn oudste geboren werd en ik zou het 100% zo over doen. Voor mij was het de perfecte leeftijd om aan kinderen te beginnen. Jammer alleen van de vooroordelen waar ik destijds her en der tegenaan liep. Sloeg nergens op maar toch raakt het je soms. Mij althans wel. Terwijl ik nu zie dat er veel meer vrouwen zijn die tussen 25-30 hun eerste krijgen. Niks geks mee.
nog kaarsjes gescoord?quote:
Ik kreeg opmerkingen als Jezus er bestaat anticonceptie hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kreeg je die? Dat vind ik gek. Prima leeftijd inderdaad, ik krijg helemaal niets van vooroordelen of vragen, iedereen vind het leuk, en daardoor denk ik ook van 'Ja jezus Myrr je begint oud te worden… Niemand die aan 16 and pregnant denkt'.
Maarre, heb je al geprobeerd te twerken in de keuken?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik kreeg opmerkingen als Jezus er bestaat anticonceptie hoorof dingen als ik had het weg laten halen. Leuk als je gepland zwanger bent
en ook als het ongepland is maar je kiest bewust voor houden onnodig en niet leuk. En veel meer van dat soort ongein.
Ja, bij de Ikea. Ze flakkeren zelfs, net echt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
nog kaarsjes gescoord?
ik een ijsberen shirtje van de hema*rammelwerk*
eigenlijk ging ik voor een tof boxpakje nieuwe collectie, maar die hadden ze niet in de winkel, dus maar online besteld
Ennnnn bedankt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik kreeg opmerkingen als Jezus er bestaat anticonceptie hoorof dingen als ik had het weg laten halen. Leuk als je gepland zwanger bent
en ook als het ongepland is maar je kiest bewust voor houden onnodig en niet leuk. En veel meer van dat soort ongein.
Ik heb al wat shirtjes gekocht die wat groter zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, bij de Ikea. Ze flakkeren zelfs, net echt.![]()
Wat leuk.Ik ga voorlopig niks meer aanschaffen, ik wil even afwachten tot beeb er is om dan even te kijken wat ik nog nodig heb qua maat en kleur (ben al die genderneutrale kleertjes een beetje moe).
Ja dat kan idd niet. Zeker niet als je je studie aan de uni aan het afronden bent. Past niet in t plaatje.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Dat is wel echt matig zeg.
Ik vind het ook altijd zo stom dat men gelijk denkt dat het een ongelukje was. Alsof je je moet verdedigen dat je op deze leeftijd "al" kinderen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |