abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154628511
Missbliss, wat een goed nieuws!

In mijn verlof wil ik net als de vorige keer pistoletjes met filet American! :+

Alcohol, mis ik niet. Er komt vanzelf wel een feestje waarbij ik n keer een wijntje drink als de baby er is.
pi_154628517
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:08 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Als ervaringsdeskundige hoop ik voor jou (of iig je kind) dat je niet op 1 jan bevalt :P Tis niet de leukste dag om jarig te zijn. (Om 00.00 uur wel natuurlijk, maar de volgende dag is prut :') ) Dan kan je beter voor 31 dec gaan!
Ja het zijn idd voor t kindje allemaal niet echt leuke dagen.. Met kerst is niet leuk (aldus goede vriendin van me), 31 dec is ook niet leuk (aldus collega) en 1 jan lijkt me ook niet ideaal.. Maarja wat doe je eraan. Ik zal m'n best doen om pas rond 3-4-5-6 januari te werpen haha ;).
pi_154628611
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:22 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja het zijn idd voor t kindje allemaal niet echt leuke dagen.. Met kerst is niet leuk (aldus goede vriendin van me), 31 dec is ook niet leuk (aldus collega) en 1 jan lijkt me ook niet ideaal.. Maarja wat doe je eraan. Ik zal m'n best doen om pas rond 3-4-5-6 januari te werpen haha ;).
Een vriend van mij is 6-1 jarig. Altijd prima feestjes daar. Weinig afzeggers ook. O+
Professioneel gifmenger.
pi_154628656
31 december lijkt mij ook niet leuk om jarig te zijn. Kreeg ik ook te horen van ervaringsdeskundigen. En kerst en nieuwjaarsdag ook niet. Ga ook voor een januari kindje.

Hetzusjevan, leuk om die plopjes te voelen. Vorig weekend een paar keer gevoeld, de laatste dagen niet meer helaas.

MissBliss fijn dat de controles goed zijn.

Alcohol mis ik niet, drink al 14 jaar niet meer. En met de misselijkheid mis ik rauw vlees ook niet echt, dat scheelt weer.
Wel echt slecht dat je het gewoon krijgt als je alcoholvrij besteld.

JantinaGr leuk om 't kamertje te kunnen gaan inrichten.

Sillie ook al druk bezig met het kamertje, succes met behang krabben.

Sara ik ben geen vaste nachtdienst, werk in de zorg en alle diensten. En laatst de laatste nachten voorlopig gedraaid en toen moest ik aan jou denken of je nog steeds nachten draaide. Maar het scheelt wel iets dat je niet hoeft om te schakelen.

Lot hoe is je sollicitatie gegaan?
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:39:43 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154628813
Jee ik zou echt laaiend zijn als ze me gewone radler voor hadden gezet idd. Je kunt t op zn minst even voorleggen aan de klant toch? 8)7 :o

Ik mis een glas wijn voornamelijk als ik uit eten / op een feestje ben, maar de afgelopen 5 jaar heb ik zo regelmatig cola of alcoholvrij gedronken dat t me weinig meer doet.

Ik was wel eindelijk zover dat ik af en toe 's avonds thuis weer een wijntje dronk, na lang borstvoeding. Dus daar heb ik goed van genoten, maar ik ben blij dat het nu niet meer kan oO<
pi_154629302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:00 schreef Malteser het volgende:
Ik drink geen alcohol dus mis het ook niet. Ik verheug me wel ENORM op een wit pistoletje met filet americain na de bevalling :9. Niet dat ik dat nu zoveel at of zo maar het water loopt me in de mond als ik eraan denk.
En dan met een halfzacht gekookt ei en een kwak mayo erop. :9~
En daarna een medium biefstuk. :9~
En voor de brunch weer gewoon ieder weekend ¤ 3,00 zalm van de Hema… :9~ (van de visboer nu eet toch alsnog niet helemaal gerust, terwijl het wel gewoon kan, maarja).

Ik mis alcohol wel, ik ga af en toe nog wel even mee stappen en dan valt de hele tijd Fanta of water toch wel tegen op een gegeven moment als iedereen om je heen begint te lallen en de tijd van z'n leven heeft.

quote:
11s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:01 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, ik ben heel benieuwd :D Misschien ben ik tegen die tijd dolblij dat ik een avondje weg kan, maar het kan ook helemaal andersom zijn, dat ik O+ mijn baby O+ helemaal niet achter wil laten. We zullen zien :D
Dit heb ik ook. Enerzijds ben ik al aan het plannen naar welke festivals ik ga, en wanneer ik dan stop met bv, anderzijds wil ik helemaal niet zo lang weg van beeb (een heel weekend lijkt me best moeilijk).
pi_154629343
Hebben jullie trouwens een geslachtsecho laten doen, of de 20 weken afgewacht? Ik twijfel heel erg, die paar weekjes extra wachten houden het ook wel weer spannend (vandaag trouwens weekwissel naar week nummer 15 alweer *O*).

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 18:08:41 ]
  zaterdag 25 juli 2015 @ 18:15:16 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154629471
Haha Myrr, ik ben nu voor t eerst zomaar een nachtje weg met mn vriend terwijl E bij mijn moeder logeert :D En E is in april 2 geworden ;)

Maar ik ben een kloek en dat wist ik ook vantevoren wel.
pi_154629480
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie trouwens een geslachtsecho laten doen, of de 20 weken afgewacht? Ik twijfel heel erg, die paar weekjes extra wachten houden het ook wel weer spannend (vandaag trouwens weekwissel naar week nummer 15 alweer *O*).
met 17 weken een echo laten doen. En het was een van de leukste en fijnste echo's.
Mede ook omdat het eens een niet medisch beladen echo was ;)
Schudden voor gebruik
pi_154629558
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

met 17 weken een echo laten doen. En het was een van de leukste en fijnste echo's.
+1, maar dan met 15 weken. Een half uur onbezorgd babyloeren O+
pi_154629567
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Myrr, ik ben nu voor t eerst zomaar een nachtje weg met mn vriend terwijl E bij mijn moeder logeert :D En E is in april 2 geworden ;)

Maar ik ben een kloek en dat wist ik ook vantevoren wel.
---------

Kloek

Webdefinities
Een kloek is een vrouwelijk hoenderachtige die kuikens heeft.

---------

:D

Dat is wel lang ja! :o
Nee ik hou wel van stappen met een drankje, zo is beeb ook verwekt O-) lang leve koningsnacht (en had niets anders gedaan als ik het van tevoren had geweten O+ )
Momenteel mis ik gevoelsmatig echt helemaal niets van festivals en vind ik het heerlijk dat ik niet wazig ergens rond loop te zwabberen in de bagger en mijn geld weggooi aan weet ik veel wat voor onzin. Voortaan zal het allemaal ook een stuk bewuster gaan, en dat gevoel is echt _O_. Maar stappen zullen we volgend jaar. oO< denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 18:20:46 ]
pi_154629601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen ja! Is helemaal niets om steeds een echo te hebben puur om te kijken of het goed gaat met kleine.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:19 schreef coccinelle het volgende:

[..]

+1, maar dan met 15 weken. Een half uur onbezorgd babyloeren O+
En toen wist het al ook? Bohhh, nu wil ik het ook weten, maar wacht nog even braaf af tot m'n zusje terug komt uit Ierland want die wil dolgraag de baby zien.

Het gaat zo snel allemaal. :X

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 18:23:15 ]
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 19:08:34 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154630643
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

---------

Kloek

Webdefinities
Een kloek is een vrouwelijk hoenderachtige die kuikens heeft.

---------

Dat is wel lang ja! :o
Nee ik hou wel van stappen met een drankje, zo is beeb ook verwekt O-) lang leve koningsnacht (en had niets anders gedaan als ik het van tevoren had geweten O+ )
Momenteel mis ik gevoelsmatig echt helemaal niets van festivals en vind ik het heerlijk dat ik niet wazig ergens rond loop te zwabberen in de bagger en mijn geld weggooi aan weet ik veel wat voor onzin. Voortaan zal het allemaal ook een stuk bewuster gaan, en dat gevoel is echt _O_. Maar stappen zullen we volgend jaar. oO< denk ik.
Als je zo over festivals denkt zet je een boel anderen wel heel verkeerd weg :') Ik ben vaak zat aangeschoten geweest op festivals maar de laatste jaren drink ik nauwelijks omdat ik er niet meer tegen kan. Vorige maand naar Werchter geweest, geen druppel alcohol op maar heb me goed vermaakt. Goeie muziek, lekker weer, leuke mensen O+ Je hoeft echt geen alcohol op te hebben om je te vermaken op een festival. Sterker nog, het zou best ernstig zijn als je je alleen maar KAN vermaken met alcohol op.

Als ik dit soort opmerkingen van je lees merk ik echt dat je nog een stuk jonger bent, zo zou ik het een jaar of 8 geleden ook gezegd hebben denk ik :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_154630663
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef Myrr het volgende:

En toen wist het al ook? Bohhh, nu wil ik het ook weten, maar wacht nog even braaf af tot m'n zusje terug komt uit Ierland want die wil dolgraag de baby zien.

Het is met 15 weken nog wel heel erg klein en ik zag (en zie) er nog steeds geen balzak met piemel in, maar de echoscopiste was volledig overtuigd. (Ondertussen ben ik wel overtuigd. Meneer heeft al vaak zijn edele delen laten zien op beeld)

pi_154630944
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen ja! Is helemaal niets om steeds een echo te hebben puur om te kijken of het goed gaat met kleine.

[..]

En dan hebben wij geen eens gekkigheid echo's gehad. Dus ik spreek dan over de 9+ weken echo bij intake verloskundige, de 12 weken termijn echo en combinatietest en dan de 20 weken echo.

Fijn om daartussen toch de 17 weken echo te hebben gepland. Eerst dachten we nog dat we het een beetje te veel van het goede zouden vinden en best konden wachten op de 20 weken echo.. maar achteraf zijn we super blij dat we die echo hebben laten maken.

overigens ben ik met dik 20 weken naar een bluesfestival geweest (waar ik ieder jaar trouw heen ga en wat vrijwilligerswerk doe). Ik ben daar nooit dronken zwalkend te vinden :D
Sowieso houd ik niet van stik dronken niet meer weten wat je doet hoe houd ik mij recht op en kom ik vooruit status..... een drankje met maten en met mate ;)
Dat heb ik trouwens altijd al zo gehad en is niet leeftijd gerelateerd.
Schudden voor gebruik
pi_154631177
Ik hou niet van veel drinken op festivals want dan moet ik weer plassen en helemaal naar de wc heen lopen en weer terug en dan heb je de helft gemist. :) ik ben een notoire plasser.
pi_154631242
Oh en geslacht. Bij tweelingen natuurlijk super veel echo's maar met week 15 hebben we een familie uitje er van gemaakt. Pretecho met alles erop en eraan.

Nu in het ziekenhuis heb ik met week 21 en 24 wel 3d echo's gehad en dan kun je zien hoe ze eruit zien. Zelf zou ik dat eerder als pretecho doen dan het geslacht. In het ziekenhuis doen ze dat niet standaard trouwens. Wij hebben gewoon geluk. Ik zal de nieuwste foto's wel posten. Niet zo mooi als de vorige keer maar in het echt heel gaaf om te zien

[ Bericht 22% gewijzigd door Daui op 25-07-2015 19:43:12 ]
pi_154631782
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als je zo over festivals denkt zet je een boel anderen wel heel verkeerd weg :') Ik ben vaak zat aangeschoten geweest op festivals maar de laatste jaren drink ik nauwelijks omdat ik er niet meer tegen kan. Vorige maand naar Werchter geweest, geen druppel alcohol op maar heb me goed vermaakt. Goeie muziek, lekker weer, leuke mensen O+ Je hoeft echt geen alcohol op te hebben om je te vermaken op een festival. Sterker nog, het zou best ernstig zijn als je je alleen maar KAN vermaken met alcohol op.

Als ik dit soort opmerkingen van je lees merk ik echt dat je nog een stuk jonger bent, zo zou ik het een jaar of 8 geleden ook gezegd hebben denk ik :D
Had een hele reactie getypt, en toen viel Safari weg. :+
Komt erop neer dat in de kroegjes waar we de afgelopen tijd geweest zijn, met bijbehorende muziek, alcohol toch wel nodig is _O- maar op festivals de muziek inderdaad echt voldoende is (Soenda ben ik echt harder uit mijn plaat gegaan dan ooit, en dat was nuchter, en moe van de eerste maand zwanger zijn :D ). Daar zijn het inderdaad de mensen en muziek die het geweldig maken. Maar voorheen eigenlijk nog nooit nuchter op een festival geweest, vond nuchter eerlijk gezegd beter. Minder plassen, bewust munten uitgeven, niet vergeten dat de DJ's voor wie je kwam aan het draaien zijn op een ander podium :D.

Merk ook wel dat ik jonger ben hier, maar ieder zo zijn fase, ik vind het niet erg. Veel stappen is trouwens iets van de afgelopen jaren, daarvoor met een hele saaie kerel geweest die nooit verder wilde dan de plaatselijke kroeg. Vriend was ook wat rustiger vroeger, dus samen lekker wezen stappen de afgelopen jaren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:09 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Het is met 15 weken nog wel heel erg klein en ik zag (en zie) er nog steeds geen balzak met piemel in, maar de echoscopiste was volledig overtuigd. (Ondertussen ben ik wel overtuigd. Meneer heeft al vaak zijn edele delen laten zien op beeld)

[ afbeelding ]
Nou, op zich (als zn piemel aan de linkerkant zit) kan ik het er wel in zien. :D Leuk!

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:22 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

En dan hebben wij geen eens gekkigheid echo's gehad. Dus ik spreek dan over de 9+ weken echo bij intake verloskundige, de 12 weken termijn echo en combinatietest en dan de 20 weken echo.

Fijn om daartussen toch de 17 weken echo te hebben gepland. Eerst dachten we nog dat we het een beetje te veel van het goede zouden vinden en best konden wachten op de 20 weken echo.. maar achteraf zijn we super blij dat we die echo hebben laten maken.

overigens ben ik met dik 20 weken naar een bluesfestival geweest (waar ik ieder jaar trouw heen ga en wat vrijwilligerswerk doe). Ik ben daar nooit dronken zwalkend te vinden :D
Sowieso houd ik niet van stik dronken niet meer weten wat je doet hoe houd ik mij recht op en kom ik vooruit status..... een drankje met maten en met mate ;)
Dat heb ik trouwens altijd al zo gehad en is niet leeftijd gerelateerd.
Ja, op North Sea Jazz ben ik ook nog nooit meer dan aangeschoten hoor, dat zijn ook de rustige festivals. Maar verder zijn het vooral harde muzieksoorten waar ik heen ben geweest de afgelopen jaren en die sferen zijn niet te vergelijken. Beiden heerlijk op hun eigen manier.

Wel ook de reden dat ik er nu niet naartoe wil, die mensen zijn totaal niet voorzichtig en op een gegeven moment zo naar de herrie dat ze niets meer doorhebben. Zou me totaal onveilig voelen. Heb dan wel een groep neven om me heen, maar nog steeds niet ideaal. Misschien wel naar Appelpop nog, daar zou ik wel zin in hebben. Iets meer zwangerproof dan Ground Zero of Awakenings. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 20:07:35 ]
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 20:24:54 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154632197
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Komt erop neer dat in de kroegjes waar we de afgelopen tijd geweest zijn, met bijbehorende muziek, alcohol toch wel nodig is _O- maar op festivals de muziek inderdaad echt voldoende is (Soenda ben ik echt harder uit mijn plaat gegaan dan ooit, en dat was nuchter, en moe van de eerste maand zwanger zijn :D ). Daar zijn het inderdaad de mensen en muziek die het geweldig maken. Maar voorheen eigenlijk nog nooit nuchter op een festival geweest, vond nuchter eerlijk gezegd beter. Minder plassen, bewust munten uitgeven, niet vergeten dat de DJ's voor wie je kwam aan het draaien zijn op een ander podium :D.

Merk ook wel dat ik jonger ben hier, maar ieder zo zijn fase, ik vind het niet erg. Veel stappen is trouwens iets van de afgelopen jaren, daarvoor met een hele saaie kerel geweest die nooit verder wilde dan de plaatselijke kroeg. Vriend was ook wat rustiger vroeger, dus samen lekker wezen stappen de afgelopen jaren.

[..]

Nou, op zich (als zn piemel aan de linkerkant zit) kan ik het er wel in zien. :D Leuk!

[..]

Ja, op North Sea Jazz ben ik ook nog nooit meer dan aangeschoten hoor, dat zijn ook de rustige festivals. Maar verder zijn het vooral harde muzieksoorten waar ik heen ben geweest de afgelopen jaren en die sferen zijn niet te vergelijken. Beiden heerlijk op hun eigen manier.

Wel ook de reden dat ik er nu niet naartoe wil, die mensen zijn totaal niet voorzichtig en op een gegeven moment zo naar de herrie dat ze niets meer doorhebben. Zou me totaal onveilig voelen. Heb dan wel een groep neven om me heen, maar nog steeds niet ideaal. Misschien wel naar Appelpop nog, daar zou ik wel zin in hebben. Iets meer zwangerproof dan Ground Zero of Awakenings. :D
Is ook niks mis mee, wilde alleen aantonen dat ook zonder alcohol festivals echt wel heel tof zijn :D Ik zou zelfs zwanger wel naar een festival gaan denk ik, mits ik niet op knappen sta ;) Maar misschien denk ik daar later ook heel anders over :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_154632509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

[..]

[..]

met de hardere muzieksoorten zoals hard style (even wat anders dan blues.. :9 ) dronk ik nihil.
Eigenlijk alleen water en een energiedrankje ergens aan het einde van de ochtend. Anders houd je het op die feestjes niet zo vol :P
Schudden voor gebruik
pi_154632540
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Is ook niks mis mee, wilde alleen aantonen dat ook zonder alcohol festivals echt wel heel tof zijn :D Ik zou zelfs zwanger wel naar een festival gaan denk ik, mits ik niet op knappen sta ;) Maar misschien denk ik daar later ook heel anders over :')
Het ligt aan het publiek, naar Appelpop waar Blof gaat optreden, durf ik wel. Maar Ground Zero dat vol staat met maaiende gabbers, sla ik even over dit jaar. Evenals de technofeesten waar mensen hard gaan op hun springkonijnendansjes waarbij armen alle kanten op zwaaien, volgend jaar weer.

Ben misschien overdreven voorzichtig daarin :P maar ik ontloop even het risico waarop ik een mep of duw in m'n buik kan krijgen.
pi_154632586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het ligt aan het publiek, naar Appelpop waar Blof gaat optreden, durf ik wel. Maar Ground Zero dat vol staat met maaiende gabbers, sla ik even over dit jaar. Evenals de technofeesten waar mensen hard gaan op hun springkonijnendansjes waarbij armen alle kanten op zwaaien, volgend jaar weer.

Ben misschien overdreven voorzichtig daarin :P maar ik ontloop even het risico waarop ik een mep of duw in m'n buik kan krijgen.
Je baby vindt hoogst waarschijnlijk de bass ook niets ;)
Schudden voor gebruik
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 20:48:19 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154632653
quote:

[..]

Daar heb ik sowieso geen ervaring mee, ik ga alleen naar Rockfestivals :D
pi_154632655
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

met de hardere muzieksoorten zoals hard style (even wat anders dan blues.. :9 ) dronk ik nihil.
Eigenlijk alleen water en een energiedrankje ergens aan het einde van de ochtend. Anders houd je het op die feestjes niet zo vol :P
Energiedrankje? Zo braaf verstandig? :D Nou ja ik af en toe wel iets meer voorheen :@ O-) al was de laatste keer gelukkig wel echt een hele tijd voordat beeb gelanceerd werd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:44 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Je baby vindt hoogst waarschijnlijk de bass ook niets ;)
Ik kan me er zomaar iets bij voorstellen. :')
Autohobbels zijn al k*t, althans, ik voel dan een met water gevulde ballon die weer even omhoog en weer terug knalt op zijn plek.
pi_154632666
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daar heb ik sowieso geen ervaring mee, ik ga alleen naar Rockfestivals :D
Dan ga je alert zijn op moshpits en zoveel mogelijk aan de zijkant en achterin blijven staan. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 20:49:07 ]
pi_154632854
Astublieft je frambozen thee O+ ; zegt mijn meneer met een big smile. Hij had ergens opgevangen dat het mogelijk een theorie van kind eruit werken is ^^,
Wil je ook straks pannenkoeken eten en op mijn ananas skippyballen toevallig :9

BABY KOM ER UIT :D
Schudden voor gebruik
pi_154632874
Tijd voor de zes negers?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:00:13 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154632901
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:48 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dan ga je alert zijn op moshpits en zoveel mogelijk aan de zijkant en achterin blijven staan. :D
Dat doe ik nu al vaak :P Vroeger ging ik wel los in de pit maar ik ben tegenwoordig best een watje geworden :@
pi_154632907
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:58 schreef SaskiaR het volgende:
Tijd voor de zes negers?
Mijn meneer gaat dat nooit goed vinden :P
Schudden voor gebruik
pi_154632936
Festivals en concerten O+
Bij mijn vorige zwangerschap verschillende gedaan. Nu staan er ook wat op de planning al.
Wel 1 concert toen afgezegd omdat ik het met de bass niet meer durfde.
Drank kan ik goed zonder. Drink hooguit 1 a 2 drankjes wanneer ik met vriendinnen op stap ben maar men staat ook niet heel gek te kijken wanneer ik wat anders pak.

Ik ben wel heel hard toe aan bevestiging }:| Nog 3 weken }:|
pi_154632949
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

He, wat jammer nou. -O-
Spelbreker…

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat doe ik nu al vaak :P Vroeger ging ik wel los in de pit maar ik ben tegenwoordig best een watje geworden :@
Nou, niets om je voor te schamen hoor. Zoals je zegt, 8 jaar geleden… :D Vind het toch wat gek staan als ik volwassen vrouwen daar aan deel zie nemen.
pi_154632980
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef Stippelrientje het volgende:

Dan moet ie zelf maar harder z'n best doen :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:03:52 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154632996
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:01 schreef Myrr het volgende:

[..]

He, wat jammer nou. -O-
Spelbreker…

[..]

Nou, niets om je voor te schamen hoor. Zoals je zegt, 8 jaar geleden… :D Vind het toch wat gek staan als ik volwassen vrouwen daar aan deel zie nemen.
Zeg je dat ik oud ben :o ;) Ik heb het geluk dat ik nog steeds veel jonger wordt geschat dus echt raar ziet het er nog niet uit :P

Jij bent een jaar of 25 toch?
pi_154633084
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zeg je dat ik oud ben :o ;) Ik heb het geluk dat ik nog steeds veel jonger wordt geschat dus echt raar ziet het er nog niet uit :P

Jij bent een jaar of 25 toch?
In september word ik 25. Nou ja misschien is het niet de leeftijd van een moshpit, meer het… Ja ik kan gewoon niet bedenken waar het goed voor is denk ik. _O- Een vorm van dansen, waarbij je elkaar beukt. Denk ik. Ik zie net als bij boksen gewoon niet echt het nut in van elkaar blauwe plekken bezorgen.
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:08:24 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154633104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

In september word ik 25. Nou ja misschien is het niet de leeftijd van een moshpit, meer het… Ja ik kan gewoon niet bedenken waar het goed voor is denk ik. _O- Een vorm van dansen, waarbij je elkaar beukt. Denk ik. Ik zie net als bij boksen gewoon niet echt het nut in van elkaar blauwe plekken bezorgen.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ook wel van die volwassen vrouwen :P Maar denk dan meer aan 40+ ofzo met een pittig kort kapsel _O-
pi_154633126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ook wel van die volwassen vrouwen :P Maar denk dan meer aan 40+ ofzo met een pittig kort kapsel _O-
Hahahaha ik beeld het me even in. Hardop gelachen.
pi_154633127
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:03 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Dan moet ie zelf maar harder z'n best doen :P
100% eens!!
Schudden voor gebruik
pi_154633164
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:01 schreef Myrr het volgende:

[..]

He, wat jammer nou. -O-
Spelbreker…

[..]

Ik vind persoonlijk iedereen die als een debiel in een pit gaat rammen tegen een ander niet sporen... Leeftijd doet er niet toe :P
Schudden voor gebruik
pi_154633227
quote:

[..]

Lijkt me niets mis mee hoor :)

Overigens leeftijd schmeeftijd ;) 25 is niet zo gek jong voor je eerste kind. Jonger dan gemiddeld hier wellicht. Ik was ook 25 toen mijn oudste geboren werd en ik zou het 100% zo over doen. Voor mij was het de perfecte leeftijd om aan kinderen te beginnen. Jammer alleen van de vooroordelen waar ik destijds her en der tegenaan liep. Sloeg nergens op maar toch raakt het je soms. Mij althans wel. Terwijl ik nu zie dat er veel meer vrouwen zijn die tussen 25-30 hun eerste krijgen. Niks geks mee.
:)
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:13:57 #290
409579 LuDann
All the way
pi_154633243
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:57 schreef Stippelrientje het volgende:
Astublieft je frambozen thee O+ ; zegt mijn meneer met een big smile. Hij had ergens opgevangen dat het mogelijk een theorie van kind eruit werken is ^^,
Wil je ook straks pannenkoeken eten en op mijn ananas skippyballen toevallig :9

BABY KOM ER UIT :D

JAAA, BABY KOM ER UIT *G*
pi_154633274
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Lijkt me niets mis mee hoor :)

Overigens leeftijd schmeeftijd ;) 25 is niet zo gek jong voor je eerste kind. Jonger dan gemiddeld hier wellicht. Ik was ook 25 toen mijn oudste geboren werd en ik zou het 100% zo over doen. Voor mij was het de perfecte leeftijd om aan kinderen te beginnen. Jammer alleen van de vooroordelen waar ik destijds her en der tegenaan liep. Sloeg nergens op maar toch raakt het je soms. Mij althans wel. Terwijl ik nu zie dat er veel meer vrouwen zijn die tussen 25-30 hun eerste krijgen. Niks geks mee.
Kreeg je die? Dat vind ik gek. Prima leeftijd inderdaad, ik krijg helemaal niets van vooroordelen of vragen, iedereen vind het leuk, en daardoor denk ik ook van 'Ja jezus Myrr je begint oud te worden… Niemand die aan 16 and pregnant denkt'. _O-

Maarre, heb je al geprobeerd te twerken in de keuken?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 21:15:22 ]
pi_154633300
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef LuDann het volgende:

[..]

JAAA, BABY KOM ER UIT *G*
nog kaarsjes gescoord?
ik een ijsberen shirtje van de hema O+ *rammelwerk*

eigenlijk ging ik voor een tof boxpakje nieuwe collectie, maar die hadden ze niet in de winkel, dus maar online besteld :D
Schudden voor gebruik
pi_154633328
Voor wie nog geen berenpakje heeft. Koop een berenpakje. Puur omdat ze zo lekker warm zijn in de winter. O-) Blij dat ik een winterbeeb heb. Voorlopig wel weer de kinderafdelingen vermijden, ging alleen eveneen broek kopen voor mezelf en toen zag ik overal dingen met oortjes eraan hangen.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 21:18:48 ]
pi_154633396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kreeg je die? Dat vind ik gek. Prima leeftijd inderdaad, ik krijg helemaal niets van vooroordelen of vragen, iedereen vind het leuk, en daardoor denk ik ook van 'Ja jezus Myrr je begint oud te worden… Niemand die aan 16 and pregnant denkt'. _O-

Maarre, heb je al geprobeerd te twerken in de keuken?
Ik kreeg opmerkingen als Jezus er bestaat anticonceptie hoor :') of dingen als ik had het weg laten halen. Leuk als je gepland zwanger bent :') en ook als het ongepland is maar je kiest bewust voor houden onnodig en niet leuk. En veel meer van dat soort ongein.
pi_154633434
haha :D Dat had ik ook. Bizarre opmerkingen gehad!
Heel benieuwd hoe dat nu zal zijn.
pi_154633459
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik kreeg opmerkingen als Jezus er bestaat anticonceptie hoor :') of dingen als ik had het weg laten halen. Leuk als je gepland zwanger bent :') en ook als het ongepland is maar je kiest bewust voor houden onnodig en niet leuk. En veel meer van dat soort ongein.
:o
Dat is wel echt matig zeg.
Ik vind het ook altijd zo stom dat men gelijk denkt dat het een ongelukje was. Alsof je je moet verdedigen dat je op deze leeftijd "al" kinderen wil.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:24:24 #297
409579 LuDann
All the way
pi_154633479
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

nog kaarsjes gescoord?
ik een ijsberen shirtje van de hema O+ *rammelwerk*

eigenlijk ging ik voor een tof boxpakje nieuwe collectie, maar die hadden ze niet in de winkel, dus maar online besteld :D
Ja, bij de Ikea. Ze flakkeren zelfs, net echt. :P

Wat leuk. O+ Ik ga voorlopig niks meer aanschaffen, ik wil even afwachten tot beeb er is om dan even te kijken wat ik nog nodig heb qua maat en kleur (ben al die genderneutrale kleertjes een beetje moe).
pi_154633511
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ennnnn bedankt. -O- abortus ook echt, dat zeg je niet.

Enige hier die eruit flapte 'Nou dat is lekker dom' was mijn oom, die nogal op studeren gehamerd is en voor mij een toekomst in zag omdat ik de enige intelligente in de familie ben (goed, de uni die ik in gedachte had gebeurt niet, lekker boeiend, dan een ladder lager). Heb ik hem niet in dank afgenomen (was er zelf niet bij) ook. Hij was er zelf ook lekker op tijd bij en nog thuiswonend zelfs. 8)7

Goed, inmiddels wel bijgedraaid. Vriend was al wel straight meteen, en zei van mochten we negatieve reacties krijgen, dan gaan wij ons niet goed praten tegen die mensen, als iemand zwanger raakt dan gebeurt dat en dat hoef je niet te rechtvaardigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 21:27:27 ]
pi_154633534
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:24 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, bij de Ikea. Ze flakkeren zelfs, net echt. :P

Wat leuk. O+ Ik ga voorlopig niks meer aanschaffen, ik wil even afwachten tot beeb er is om dan even te kijken wat ik nog nodig heb qua maat en kleur (ben al die genderneutrale kleertjes een beetje moe).
Ik heb al wat shirtjes gekocht die wat groter zijn ;)
Maar zo heel gestoord veel outfits hebben we niet hoor.
Maar dat boxpakje moest gewoon! :D

Fijn dat je geslaagd bent met de kaarsjes.... hoop dat B_N ze vanavond allemaal al kan wegzetten ;)
Schudden voor gebruik
pi_154633556
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:

[..]

:o
Dat is wel echt matig zeg.
Ik vind het ook altijd zo stom dat men gelijk denkt dat het een ongelukje was. Alsof je je moet verdedigen dat je op deze leeftijd "al" kinderen wil.
Ja dat kan idd niet. Zeker niet als je je studie aan de uni aan het afronden bent. Past niet in t plaatje.

Overigens tweede kind same story soort van. Moest wel een ongelukje zijn want zó kort op elkaar?? (17,5 mnd). Thanks he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')