Ja eens! Dat vond ik ook echt. En ja het is inderdaad wel een beetje natuurgeweldquote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:59 schreef L-E het volgende:
Ik kan suuuupergoed persen, hoorde ik bij mijn laatste bevalling. Gegeven de omstandigheden is het vreemd hoe trots ik me toen voelde
Whehe ja idd, praatjes jonguh, niet te kortquote:Op zondag 26 juli 2015 23:08 schreef pinquit het volgende:
Oh man persweeën+perseneindelijk zelf een soort van regie en actie. Heeeerlijk vond ik dat! Lachen tussendoor en alles
Juistem! De perfecte omschrijvingquote:Op zondag 26 juli 2015 23:13 schreef pinquit het volgende:
Ja dat rest stukje dag na de bevalling :'D godsamme ik leek wel dronken zoveel gekwek en opgewekt gelal kwam er uit mijn hoofd![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2015 23:13 schreef pinquit het volgende:
Ja dat rest stukje dag na de bevalling :'D godsamme ik leek wel dronken zoveel gekwek en opgewekt gelal kwam er uit mijn hoofd![]()
![]()
Daar was ik nog benieuwd naar: mijn vk kon precies aan mijn buik zien wanneer er weer een perswee aankwam. Is dat heel makkelijk om te zien, ik vond dat toen zo knap van haar, maarja, had zelf niet echt de energie om eens heel precies naar mijn buik te gaan kijken.quote:
Meestal kun je dat goed zien ja. Reflectoire persdrang noem je dat. Je ziet dan van buitenaf de baarmoeder helemaal aanspannen en omhoog komen als het ware en daarna golft het weer naar beneden alsof het duwt. (wat het dus ook doetquote:Op zondag 26 juli 2015 23:18 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Daar was ik nog benieuwd naar: mijn vk kon precies aan mijn buik zien wanneer er weer een perswee aankwam. Is dat heel makkelijk om te zien, ik vond dat toen zo knap van haar, maarja, had zelf niet echt de energie om eens heel precies naar mijn buik te gaan kijken..
Gaan ze alleen vanwege je verhoogde bloeddruk inleiden? Zo verhoogd was die toch ook weer niet? Ik hoop iig dat inleiden niet meer nodig blijkt te zijn morgen!quote:Op zondag 26 juli 2015 20:49 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ja, overgedragen.
We kregen een uurtje tussendoor om te bespreken met elkaar wat te willen en zulks, omdat het nogal omschakelen is. Na dat uurtje ons opgepept om te zeggen oke, nou vanavond dan.. maar toen ik binnen was moest ik zo hard huilen en schreeuwde alles in mee HELL NO! Dat we hebben afgesproken om morgen weer terug te komen voor controle en dan zien we dan wel weer hoe of wat.
Ik heb tussendoor van die enorm harde buiken dus hopelijk zet het door, mja ik denk niet dat uk er al uit wil. Veel te gezellig bij zijn mammie in de buik. Dus morgen zien we wel weer hoe of wat.
Mezelf maar voornemen dat ik morgenavond een ballonnenparty krijgen dan maar hopen dat het wat doet, want ik mag dan niet meer naar huis tot dat de kleine komt. Zo geen fijn vooruit zicht mogelijk meer dan een dagen en nachten in het ziekenhuis te blijven.
*zucht*
ik ben er nu al moe van
Bij ons in het ziekenhuis loopt nu een test ofzo, waarbij de kraamhulp bij de bevalling aanwezig is. Als het kan is dat ook de kraamhulp die je daarna thuis krijgt, en het gaat niet ten koste van de uren kraamzorg daarna. Ik weet nog niet in hoeverre ik daar blij mee ben eigenlijk, vooral omdat ik die persoon nog nooit gezien heb. Maar als ik het vervelend vind dan wacht ze maar op de gangquote:Op zondag 26 juli 2015 21:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kan me voorstellen hoordat hebben heel veel vrouwen. En dan liefst wel gewoon 1 gezicht en het gevoel van aanwezigheid. Niet iemand die steeds in en uit loopt enz.
Huh jij was toch 1 dag na mij uitgerekend? Dan ben je woensdag toch 26 weken? Of is je UD aangepast?quote:Op maandag 27 juli 2015 07:57 schreef Daui het volgende:
Hier week 25(bij het ziekenhuis is het morgen week 25). Ik ben nog nooit zo blij geweest met een weekwissel.
Morgen starten ze met een dagelijkse monitoring van een halfuur van de babies en eventuele harde buiken.
En met de gynaecoloog afgesproken dat ik bepaal wat ik doe wanneer ik er vertrouwen in heb.
Nee ik was een paar dagen teruggebracht in het begin maar nooit laten aanpassen in de OP omdat ze toch zeiden dat ze met 36 weken gingen komenquote:Op maandag 27 juli 2015 09:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Huh jij was toch 1 dag na mij uitgerekend? Dan ben je woensdag toch 26 weken? Of is je UD aangepast?
Wel fijn dat er weer een beetje vooruitgang in zit
Ooooh op die manier!quote:Op maandag 27 juli 2015 09:23 schreef Daui het volgende:
[..]
Nee ik was een paar dagen teruggebracht in het begin maar nooit laten aanpassen in de OP omdat ze toch zeiden dat ze met 36 weken gingen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |