Oh fijn. Gebombardeerd worden tot charity-projectquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:44 schreef Skittles het volgende:
Ook een leuke:
Tante van me had op dr facebook geknald dat ik zwanger was. Geen probleem opzich, maar daarna steeds posten over dat ze een 'arme student' moest helpen aan kleding enzo. Please, ik verdien en hou per maand meer geld over dan zij met dr bijstand. Kan ook prima kleding en luiers kopen. En al die pittige theemutsen maar reageren wat voor een reddende engel ze is. Ze mocht die kleding vol poepvlekken houden(was ze ook nog boos om
Oh wat was ik verwend zeg)
Hahaha ja dat idd!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:45 schreef pinquit het volgende:
Whehehe Mja, nu was Max hier ook niet helemaal bedoeld, was ook erg jong, maar ik zag er ook nog eens jong uitkreeg vaak (voorzichtige) opmerkingen, vooral dus omdat mensen dachten dat ik 16 was. Zelfs vorig jaar nog, toen ik in mn laatste jaar zat; schrokken zich rot als ik zei dat ik een zoon van 8 had. Altijd die "Wow, hoe oud ben je dan?
"
:'D
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha ja dat idd!![]()
Mooiste was toen ik samen met B. ooit door de hema liep, hij achter de wagen en ik ging iets afrekenen. Werden we aangesproken door iemand die zei dat het vast net echt was he zo'n dagje oppassen.dusch...
Ervaringsdeskundige zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:46 schreef Mapiya het volgende:
Oh brr Skittels![]()
Sonnetje wat doe jij eigenlijk hier
Zeg, en wanneer kom jij uit de kast?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:46 schreef Mapiya het volgende:
Oh brr Skittels![]()
Sonnetje wat doe jij eigenlijk hier
Onder andere jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:31 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, was hier ook.
"Wel jammer dat je zo je studie weggooit". Que? Want studeren en kind kan niet?
De opmerking dat 1 van ons nu moest stoppen met werken, want anders konden we geen kind opvoeden was ook al zo lekker bekrompen![]()
Die laatste was je schoonmoeder?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha ja dat idd!![]()
Mooiste was toen ik samen met B. ooit door de hema liep, hij achter de wagen en ik ging iets afrekenen. Werden we aangesproken door iemand die zei dat het vast net echt was he zo'n dagje oppassen.dusch...
Dit idd!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zeg, en wanneer kom jij uit de kast?
DM mag ook
Nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zeg, en wanneer kom jij uit de kast?
DM mag ook
Blijkbaarquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Zien jullie er allebei zo jong uit dan?
Jezusquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahaha ja dat idd!![]()
Het is sowieso vervelend hoe erg mensen de neiging hebben om je aan te spreken en een kind aan te halen als je met een kind loopt. Dat is iets waar ik echt tegenop kijk, dat mensen de hele tijd contact met je zoeken. Even leuk maar het duurt altijd zo lang en met sommige mensen is het heel ongemakkelijk omdat er geen klik is, en de treinreis echt 50 minuten duurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jezushoe halen mensen het in hun hoofd om zoiets überhaupt te zeggen
Gewoon chagrijnig kijken. Niemand probeert aan mijn kind te zitten (want die kijkt ook altijd chagrijnig in de wagen. Waarschijnlijk zijn ze bang dat ze in janken uitbarstquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is sowieso vervelend hoe erg mensen de neiging hebben om je aan te spreken en een kind aan te halen als je met een kind loopt. Dat is iets waar ik echt tegenop kijk, dat mensen de hele tijd contact met je zoeken. Even leuk maar het duurt altijd zo lang.
Of omdat jij sago kijktquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Gewoon chagrijnig kijken. Niemand probeert aan mijn kind te zitten (want die kijkt ook altijd chagrijnig in de wagen. Waarschijnlijk zijn ze bang dat ze in janken uitbarst)
Die heeft nog nooit gehoord van vruchtbaarheidsproblematiek? Tenenkrommend zegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:35 schreef Kyara het volgende:
Of je (christelijke) werkgever gaat er vanuit dat je zwangerschap een ongelukje is want je bent al zo oud, als je kinderen had gewild dan had je ze toch al lang gehad?
Mwhehequote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is sowieso vervelend hoe erg mensen de neiging hebben om je aan te spreken en een kind aan te halen als je met een kind loopt. Dat is iets waar ik echt tegenop kijk, dat mensen de hele tijd contact met je zoeken. Even leuk maar het duurt altijd zo lang en met sommige mensen is het heel ongemakkelijk omdat er geen klik is, en de treinreis echt 50 minuten duurt.
Meer een apart referentiekader. Op je 40e opa worden enzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit gehoord van vruchtbaarheidsproblematiek? Tenenkrommend zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |