abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154670883
Ik wil teveel doen op een dag denk ik. }:|
Lijstje tot dusver: de babydump bestelling versleept te hebben door het huis, boodschappen gedaan, behangkamer opgemeten en behang besteld ( O+ ) gestofzuigd, gedweild, keuken gepoetst..

En nu ben ik misselijk en heb ik knallende koppijn. }:|
  maandag 27 juli 2015 @ 12:21:10 #252
409579 LuDann
All the way
pi_154670912
@ SQ en Bloesem: ga me nou niet gek lopen maken jongens. :@
  maandag 27 juli 2015 @ 12:22:21 #253
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154670938
Beterschap stoel! :*

Bloes, goede echo, fijn!

Pinq ook weer door de keuring, mooi!

Stippel, veel succes in het zkh :*

Hopelijk ben ik niemand vergeten.

Ik had vanmorgen mijn groeiecho, tijdens de echo kwamen er allemaal cijfers op het scherm en schrok ik wel weer, want hij is toch wel erg klein. Sommige onderdelen lopen 4 weken achter ongeveer. Toen liet ze de curves zien en was hij wel gegroeid gelukkig, maar in mijn ogen maar heel weinig dus ik zat alweer te janken. Nog steeds P3 allemaal. Hoofdje zat wel op P10 ongeveer. Beentje was erg klein, zeker tov vorige week. Toen CTG en bloeddruk, was weer allemaal goed, baby beweegt heel goed (véél!). Daarna gesprek met de gyn. Hij was heel tevreden! :) Ik had stiekem gehoopt op een enorme groeispurt, maar hij was tevreden met de groei die er was dus toen was ik weer een stuk geruster :)
Baby wordt nu geschat op 1800 gram ongeveer.

Daarna nog de bevalling aangekaart en het stomme gesprek dat ik met die verpleegster heb gehad. De gyn was daar helemaal niet blij mee, want het schetst een heel verkeerd beeld van hoe ze het daar doen. Er is veel meer mogelijk dan ik dacht en ze kijken ook echt naar mij en mijn wensen. Zo was een baarkruk bijvoorbeeld gewoon mogelijk, terwijl die vrouw dat al helemaal afschreef. Nog een hele opluchting dus!

Dus ik mag weer een weekje gaan niksen :P En dan volgende week weer echo en controle (en elke dag ctg dus).

Verder was gisteren mijn moeder hier en staat de box nu en hebben we heeft zij alle babywasjes gedaan *O* O+ En het kamertje nog wat op orde gebracht dus dat is helemaal klaar nu! (Op gordijntjes na, en evt een stoel). Dus daar werd ik ook wel gelukkig van :D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154670966
MB wat een goede berichten O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154670985
t klinkt toch vooral positief, MB!
pi_154671052
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:50 schreef LuDann het volgende:
Even een knuffel voor iedereen die een baggernacht achter de rug heeft. *;

Ik heb voor het eerst in maanden als een baksteen geslapen, wat heerlijk was dat zeg. Werd helemaal slaapdronken wakker om een uur of 10 in plaats van de wekker vooruit proberen te kijken vanaf een uur of 4. Alles doet zeer van zolang in dezelfde houding gelegen te hebben maar wat een heerlijkheid mensen! O+
Wat fijn dat je zo als een os geslapen hebt! Extra power voor de bevalling ;)
Schudden voor gebruik
pi_154671080
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:56 schreef LuDann het volgende:

[..]

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dat gehoord heb de afgelopen tijd... dan had ik nu 4 euro gehad *O*

Ik geloof er niet meer in. -O-
Rijke tante O+
Schudden voor gebruik
  maandag 27 juli 2015 @ 12:28:17 #258
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154671082
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef Jagärtrut het volgende:
t klinkt toch vooral positief, MB!
:Y Yep! Het is een (heel) kleintje en ze houden hem goed in de gaten, maar so far so good gewoon :)
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154671083
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:22 schreef MissBliss het volgende:

Bloes, goede echo, fijn!

Ik had vanmorgen mijn groeiecho, tijdens de echo kwamen er allemaal cijfers op het scherm en schrok ik wel weer, want hij is toch wel erg klein. Sommige onderdelen lopen 4 weken achter ongeveer. Toen liet ze de curves zien en was hij wel gegroeid gelukkig, maar in mijn ogen maar heel weinig dus ik zat alweer te janken. Nog steeds P3 allemaal. Hoofdje zat wel op P10 ongeveer. Beentje was erg klein, zeker tov vorige week. Toen CTG en bloeddruk, was weer allemaal goed, baby beweegt heel goed (véél!). Daarna gesprek met de gyn. Hij was heel tevreden! :) Ik had stiekem gehoopt op een enorme groeispurt, maar hij was tevreden met de groei die er was dus toen was ik weer een stuk geruster :)

Daarna nog de bevalling aangekaart en het stomme gesprek dat ik met die verpleegster heb gehad. De gyn was daar helemaal niet blij mee, want het schetst een heel verkeerd beeld van hoe ze het daar doen. Er is veel meer mogelijk dan ik dacht en ze kijken ook echt naar mij en mijn wensen. Zo was een baarkruk bijvoorbeeld gewoon mogelijk, terwijl die vrouw dat al helemaal afschreef. Nog een hele opluchting dus!

Dus ik mag weer een weekje gaan niksen :P En dan volgende week weer echo en controle (en elke dag ctg dus).

Verder was gisteren mijn moeder hier en staat de box nu en hebben we heeft zij alle babywasjes gedaan *O* O+ En het kamertje nog wat op orde gebracht dus dat is helemaal klaar nu! (Op gordijntjes na, en evt een stoel). Dus daar werd ik ook wel gelukkig van :D
Wat fijn MB, tuurlijk hoop je op een vette groeispurt van je kleintje, maar een tevreden gyn is al een heel goed teken, en een lekker drukke buikbaby ook!
Lekker een weekje niksen weer en volgende week weer een mooi gegroeide baby!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154671091
Ooooh MB wat fijn!!!

Je kleine kaboutertje O+ p3 is ook klein maar als hij gewoon doorgroeit op die p3 dan doet ie dat echt heel erg keurig :Y ik snap wel dat je gyn daar tevreden over is en daar mag jij ook best wel een beetje trots op zijn hoor want dat ie netjes doorgroeit is mede dankzij jou :*
Fijn ook dat het gesprek over de bevalling zo positief uit viel, zei ik toch, dat er meer mogelijk was dan vaak op t eerste gezicht lijkt ;) fijn dat er naar jou en je wensen gekeken wordt. Lekker een beetje coconen nu.
:)
  maandag 27 juli 2015 @ 12:28:37 #261
105850 Fuente
mamamuts
pi_154671092
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad Malteser, bij mij was het mijn maag. Ik kon opeens niet meer op mijn rug liggen, kreeg echt afschuwelijke maagpijn en in andere houdingen was het ook nog steeds pijnlijk. Volgende dag was het over. Vervelend joh! Ik werd er ook ongerust van.

Pinq een sticker, fijn joh! *O*

Fuente een sticker. *O* Hoe voel je je?
Ik voel me op zich goed, maar al wel een paar dagen last van voorwerk (last in de zin van pijnlijk). De gyn zegt dat het me waarschijnlijk wel wat bonuscentimeters oplevert en wil volgende week wel even voelen of er al wat gebeurt (dan ga ik ook richting de 41 weken).
En slapen is al weken ruk, maar daar ben ik niet de enige in ;)

Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad, hopelijk nu snel een beginnetje!

MB, wat een fijne berichten. Er zit in ieder geval groei in in het eigen lijntje, en dat is wel belangrijk natuurlijk :)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 27 juli 2015 @ 12:31:46 #262
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154671172
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Aangezien ik het kinderkleertjes topic niet kan vinden..

Iemand ervaring met Next? en dan vooral met wanneer er online wordt aangevuld ;)
I O+ Next, kwaliteit prima, prijs ok, bezorging snel + gratisch...

Aanvullen gebeurt helaas zelden, bij Next geldt meestal op = op :( Ik dacht ook nooit, maar laatst waren de hemdjes die ik wou hebben er toch opeens weer in J's maat *O*

ps: OUD / Kinderkleertjes deel 184

[ Bericht 8% gewijzigd door mousemicky op 27-07-2015 12:33:23 (spuitelf...) ]
pi_154671176
MB, Ping en Bloes jompels *O*

Wat een goed nieuws voor jullie :*
Schudden voor gebruik
pi_154671236
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:31 schreef mousemicky het volgende:

[..]

I O+ Next, kwaliteit prima, prijs ok, bezorging snel + gratisch...

Aanvullen gebeurt helaas zelden, bij Next geldt meestal op = op :( Ik dacht ook nooit, maar laatst waren de hemdjes die ik wou hebben er toch opeens weer in J's maat *O*

ps: OUD / Kinderkleertjes deel 184
Dan ga ik maar bestellen wat ik nu op mijn lijstje heb staan en dan hopen dat ik misschien nog wat andere dingen los kan scoren van de week als het op wonderbaarlijke wijze wel aangevuld wordt ;)
pi_154671299
Het ziekenhuis is stom.
Kwam een gynaecoloog langs. Dat ze alweer mijn baarmoedermond willen meten. Maar mijn partner is werken en ze wil het vandaag doen.
Zei ze misschien is hetzelfde gebleven of misschien 1. En of het anders niet alleen kon. Gelukkig komt mijn moeder zo om te zeggen dat ik het alleen doe met mijn partner erbij. Ik heb beloofd alle confrontaties aan anderen over te laten
  maandag 27 juli 2015 @ 12:38:36 #266
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154671339
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dan ga ik maar bestellen wat ik nu op mijn lijstje heb staan en dan hopen dat ik misschien nog wat andere dingen los kan scoren van de week als het op wonderbaarlijke wijze wel aangevuld wordt ;)
Tip: betaal met paypal, dan kun je (als je die optie bij paypal even aanzet) gratis retourneren. Anders is dat echt te duur, pakketje naar de UK is geloof ik 13 euro -O-
pi_154671353
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:22 schreef MissBliss het volgende:

Bloes, goede echo, fijn!

MissBliss mooi zo. En als de baby eruit is valt er nog genoeg te groeien *O*
pi_154671374
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:38 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Tip: betaal met paypal, dan kun je (als je die optie bij paypal even aanzet) gratis retourneren. Anders is dat echt te duur, pakketje naar de UK is geloof ik 13 euro -O-
Ik heb betaald met paypal, alleen geen idee of die optie aanstaat, zal het voor de volgende keer even onthouden en vragen aan vriend. En dan hopen dat die allemaal net zo leuk is als ik het op de foto vind ;)
  maandag 27 juli 2015 @ 12:42:19 #269
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154671424
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:36 schreef Daui het volgende:
Het ziekenhuis is stom.
Kwam een gynaecoloog langs. Dat ze alweer mijn baarmoedermond willen meten. Maar mijn partner is werken en ze wil het vandaag doen.
Zei ze misschien is hetzelfde gebleven of misschien 1. En of het anders niet alleen kon. Gelukkig komt mijn moeder zo om te zeggen dat ik het alleen doe met mijn partner erbij. Ik heb beloofd alle confrontaties aan anderen over te laten
Oh, was ik toch iemand vergeten in mn vorige berichtje :@ 25 weken *O*
Maar dat is wel stom idd, als je het niet alleen wilt doen moeten ze maar wachten tot je partner er is hoor, simpel :*

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:28 schreef mignonne het volgende:
Ooooh MB wat fijn!!!

Je kleine kaboutertje O+ p3 is ook klein maar als hij gewoon doorgroeit op die p3 dan doet ie dat echt heel erg keurig :Y ik snap wel dat je gyn daar tevreden over is en daar mag jij ook best wel een beetje trots op zijn hoor want dat ie netjes doorgroeit is mede dankzij jou :*
Fijn ook dat het gesprek over de bevalling zo positief uit viel, zei ik toch, dat er meer mogelijk was dan vaak op t eerste gezicht lijkt ;) fijn dat er naar jou en je wensen gekeken wordt. Lekker een beetje coconen nu.
Klein kaboutertje O+ Dat klinkt wel heel lief O+
Ja, je had gewoon gelijk! Het is echt een opluchting, want dat gesprek had me zo'n nare smaak gegeven over de bevalling. Nu heb ik gewoon weer gezonde tegenzin :P
Ziggy played guitar
pi_154671688
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:13 schreef Malteser het volgende:

[..]

Zou kunnen inderdaad. Vond het echt even niet fijn, merk dat ik dan meteen super ongerust ben. Maar gelukkig is het weg.

Oh, wat fijn die hulp van je moeder!! Gordijnen heb ik vorige week zelf gewassen. Mijn moeder heeft aangegeven in haar vakantie het huis een keer een grote beurt te geven. Dus keukenkastjes van binnen enz.

Slaap lekker dadelijk! En donderdag vk: boks!
Toch fijn als je hulp kan krijgen!
pi_154672023
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Niet... -O-

Verder goede ervaringen met Next maar aanvullen doen ze niet...
+1

heb net weer een bestelling gedaan, om te voorkomen dat al het winterspul al uitverkocht is.....
pi_154672039
Bloesem en Pinq, fijn! *O*
  maandag 27 juli 2015 @ 13:13:07 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154672195
MB fijne berichten *O* stoere, zie je wel dat alles bespreekbaar is O+ fijn fijn! Stomme verpleegkundige :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 27 juli 2015 @ 13:15:38 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154672261
Oh ja, seks. Ik zal toch de enige niet zijn die daar totaal geen euh, netjes gezegd, behoefte aan heeft? Vooral nu lief avonddienst heeft en s ochtends met mij kan uitslapen word ik af en toe gek van dat ding dat weer in mn rug ligt te prikken :+ ga weeeeg :') lief respecteert en begrijpt overigens wel gewoon hoor :) O+ maar ik vind het voor hem ook zo rot :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 27 juli 2015 @ 13:17:35 #275
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154672336
Hallo allemaal. Misschien een beetje te vroeg om me hier al te melden, want met 5w5d is het nog zo pril, maar in het streepjestopic kan ik ook niet echt meer meeposten nu. Vriendin heeft gisteravond een echo gemaakt, dus het is niet langer exclusief ons geheim. Alles zag er goed uit, ze heeft zelfs hartactiviteit kunnen zien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')