Dat leek mij ook, vond het al zo vreemd.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:57 schreef franklop het volgende:
Elke Europese GP begint al jaren om 14.00 uur. Dat is nu niet anders
Dat is dan ook het opvallenste moment dit jaar (voor beiden)...quote:Op zondag 26 juli 2015 13:15 schreef franklop het volgende:
Max in introfilmpje BBC
Jammer genoeg dan wel met de crash met Grosjean
Ik hoop op een grote massale crash, dat is al weer even geleden.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd wat de start gaat brengen. Hulk zal wel snel naar voren schieten in de eerste ronden, hopen dat Sainz Grosjean nog even eruit start.. En misschien nog een plaatsje winnen voor Verstappen bij de start zelf als hij goed weet weg te komen.hij zit gunstig links.
Ik zie die 2 mercedessen best graag tegen elkaar aanrijden.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb liever dat er 20 rijders een goede race neerzetten, maar ieder zijn ding...
Beide een lange pitstop en dan het hele veld voorbij moeten. Zou leuk zijn.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie die 2 mercedessen best graag tegen elkaar aanrijden.
Mag ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Beide een lange pitstop en dan het hele veld voorbij moeten. Zou leuk zijn.
Er hangt toch wel een en ander aan buien in de omgeving, maar heel heftig is het allemaal niet.quote:
Ja op 25km van het circuit zeiden ze, maar dat komt volgens de experts niet over het circuit heen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Er hangt toch wel een en ander aan buien in de omgeving, maar heel heftig is het allemaal niet.
http://www.met.hu/en/idojaras/aktualis_idojaras/radar/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |