Breder wordt het topic niet, langer wel.quote:
Nou wacht maar af.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Breder wordt het topic niet, langer wel.
Dat is valsspelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:19 schreef Bart2002 het volgende:
Niet Duits. Maar even een broodnodige break na al dat Duitse geweld.
Francoise Hardy! Wat een leuk nummer.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oh, als we het dan toch over vreemde combinaties hebben:
Je bedoelt gewoon in het Frans? Waarom niet in het Engels of Italiaans?quote:Op zondag 26 juli 2015 01:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Francoise Hardy! Wat een leuk nummer.
Post het origineel ook maar
Wat is het verschil?quote:
Die is ook geweldig. Prachtig nummer.quote:
Niet zo recalcitrant jongedame. We houden het hier graag gezellig jeweet.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ik heb ze namelijk geen van 2 geluisterd.
En dat ga ik ook niet doen ook, daar ga ik mijn oren niet mee kwellen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 01:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon in het Frans? Waarom niet in het Engels of Italiaans?
Meertalig. Maar hoewel je je oren er niet mee wenst te kwellen, moet zij toch wel indruk op je hebben gemaakt; anders zou je dit sowieso niet hebben gepost.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ik heb ze namelijk geen van 2 geluisterd.
En dat ga ik ook niet doen ook, daar ga ik mijn oren niet mee kwellen.
Oja, zal ontopic blijvenquote:Op zondag 26 juli 2015 02:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant jongedame. We houden het hier graag gezellig jeweet.
Dat is geen kwestie van indruk, meer een kwestie van leeftijd.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Meertalig. Maar hoewel je je oren er niet mee wenst te kwellen, moet zij toch wel indruk op je hebben gemaakt; anders zou je dit sowieso niet hebben gepost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het in een andere reactie ja. Weer wat geleerd. Kreeg al de indruk dat grenzen hier relatief zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar eisbär is natuurlijk niet duits... want grauzone is van zwitserse origine.
Dat klopt. Maakt niet uit. Ik heb er zelf ook een paar leuke nummertjes tussendoor gerommeld die niet strikt aan de criteria voldoen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik las het in een andere reactie ja. Weer wat geleerd. Kreeg al de indruk dat grenzen hier relatief zijn
de term 'prachtig' ook trouwensquote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef Scuidward het volgende:
Kreeg al de indruk dat grenzen hier relatief zijn
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:58 schreef cafca het volgende:
Einsturzende Neubauten traden eens bij ons in het jongerencentrum op. De vrijwilligers hadden het optreden opgenomen, maar na afloop was de tape gejat.
Een tijdje later kwam er een album uit waarop bij één nummer de vermelding stond: Live in ....
Bleek die tape dus gejat te zijn door de band zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |