Trage reactie TSquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:38 schreef hoas het volgende:
Autisten blinken vaak uit in dit soort dingen, ben je getest TS?
Vanwaar de twijfel? Ik zou het niet op je reactievermogen gooien namelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:40 schreef bombom23 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een autist ben. Ik ben niet getest, maar ik tiwjfel
Het lijkt wel of ik half autist ben.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vanwaar de twijfel? Ik zou het niet op je reactievermogen gooien namelijk.
Nee er bestaat wel zoiets als mens zijn, geen zorgen maken dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef bombom23 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik half autist ben.
De ene keer maak ik met iedereen een praatje, de andere keer zit ik in mijn kamer opgesloten en dan blijf ik naar een vlieg op mijn kast kijken totdat die wegvliegt.
Bestaat er iets als half autistisch zijn?
Hier maak ik mij meer zorgen over.quote:Het lijkt wel alsof ik een gave heb gekregen die ik zelf moet perfectioneren naar iets wat mij onverslaanbaar zal maken.
Het is een spectrum, geen 1 of 0.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef bombom23 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik half autist ben.
De ene keer maak ik met iedereen een praatje, de andere keer zit ik in mijn kamer opgesloten en dan blijf ik naar een vlieg op mijn kast kijken totdat die wegvliegt.
Bestaat er iets als half autistisch zijn?
Ik snap het zelf ook niet als ik het zo teruglees, maar het blijft in mijn gedachtes terugkomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Hier maak ik mij meer zorgen over.
Hoe kom je aan die gedachtegang?
Is het een soort compensatiedenken omdat je werkelijke leven misschien niet helemaal verloopt zoals je dat graag zou willen zien?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef bombom23 het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet als ik het zo teruglees, maar het blijft in mijn gedachtes terugkomen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Megalomaniequote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef bombom23 het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet als ik het zo teruglees, maar het blijft in mijn gedachtes terugkomen.
https://www.mentaalbeter.nl/Autisme/test/quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:40 schreef bombom23 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een autist ben. Ik ben niet getest, maar ik tiwjfel
Ik had een dag na het openen van dit topic een nieuw topic gepost over hoe ik was uitgegleden en mijn teen had gebroken en mijn voorarmen, ribben en borst had bezeerd.quote:
Mmm, okee. Degradatie dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:36 schreef bombom23 het volgende:
[..]
Ik had een dag na het openen van dit topic een nieuw topic gepost over hoe ik was uitgegleden en mijn teen had gebroken en mijn voorarmen, ribben en borst had bezeerd.
Ik ben dus gewoon een normaal persoon.
ONZ / voor het eerst gevallen en hoe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |