Het is al een tijd zo dat het KNMI niet zomaar overgaat op code rood, wanneer ze dat doen is het doorgaans gewoon terecht. In het verleden strooiden ze met weeralarmen, maar ze hebben dat allemaal aangepast volgens mijquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer waarschuwing is in mijn ogen wel terecht vandaag trouwens.
Beter een keer code rood geven , en dat mensen dan niet de weg op gaan, dan dat niet doen. en de hel breekt los.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het is al een tijd zo dat het KNMI niet zomaar overgaat op code rood, wanneer ze dat doen is het doorgaans gewoon terecht. In het verleden strooiden ze met weeralarmen, maar ze hebben dat allemaal aangepast volgens mij.
Die hoef je toch alleen maar een bezem te geven?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb m'n vrouw buiten gezet.
Nu maar hopen.
Laatste weeralarm was blijkbaar 9 juni vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het is al een tijd zo dat het KNMI niet zomaar overgaat op code rood, wanneer ze dat doen is het doorgaans gewoon terecht. In het verleden strooiden ze met weeralarmen, maar ze hebben dat allemaal aangepast volgens mij.
De Pinkpop-stormquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Laatste weeralarm was blijkbaar 9 juni vorig jaar.
Ik snap niet dat die assholes niet begrijpen dat ze niet alleen zichzelf in gevaar brengen maar ook degenen die naast en achter ze rijden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die verdienen het gewoon om tot spaanplaat vermalen te worden.
Het is alleen harde wind vandaag, het water staat wel iets hoger dan normaal, maar niet spectaculair.quote:
Gelukkig maar want anders krijg je juist een averechts effect, dan nemen mensen alarmen niet meer serieus en krijg je alsnog vervelende gevolgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |