STR gaat vaak voluit in FP waar andere teams meer naar de race setup kijken. Is al vaker voorgekomen dat ze in FP hoog staan maar in de Q wat minder. Maar goed we zullen zien ik heb ook geen glazen bol natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zeg jij dan dat ze de snelheid niet hebben, als de FP niks zegt?
Ik denk dat de STR jongens in Q2 op het randje van de top tien zullen zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
STR gaat vaak voluit in FP waar andere teams meer naar de race setup kijken. Is al vaker voorgekomen dat ze in FP hoog staan maar in de Q wat minder. Maar goed we zullen zien ik heb ook geen glazen bol natuurlijk.
Dus wat hadden ze moeten rijden tijdens de FP's om wel een goede kans te maken in jouw ogen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
STR gaat vaak voluit in FP waar andere teams meer naar de race setup kijken. Is al vaker voorgekomen dat ze in FP hoog staan maar in de Q wat minder. Maar goed we zullen zien ik heb ook geen glazen bol natuurlijk.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat de STR jongens in Q2 op het randje van de top tien zullen zitten.
Dat heeft weinig te maken met wat ze zelf doen hè, het ligt eraan wat andere teams doen tijdens FP om in te kunnen schatten waar ze werkelijk staan. Laten we maar afwachten hoe de Q verloopt dan weten we meer. Hopelijk staat STR dan 1 en 2 en reden ze de FP met volle tank en niet voluit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:45 schreef opreis het volgende:
Dus wat hadden ze moeten rijden tijdens de FP's om wel een goede kans te maken in jouw ogen?
En Max hopelijk aan de goede kant van het randje! Hij kan een goede quali ten opzichte van Sainz wel gebruiken!quote:
Ik denk eerder sainzquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Max hopelijk aan de goede kant van het randje! Hij kan een goede quali ten opzichte van Sainz wel gebruiken!
Doen ze niet, net zoals in Monaco. Doen ze het wel, hebben ze geen enkel kwalificatierondje gereden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:09 schreef Izzy73 het volgende:
Ik denk dat Williams verstoppertje speelt.
Inderdaad, het is algemeen bekend dat de Williams wagens niet goed gaan op circuits die hoge downforce nodig hebben.quote:
Sianz is wel aannemelijker, hij is een betere qualifyer, maar het zou wel weer eens leuk zijn om een racer zoals Max voor hem staat. Hoeft Maxie weer een wagen minder in te halen tijdens de race. Inhalen is sowieso al lastiger op de Hungaroring.quote:
Het lijkt me toch sterk dat ze niet in de top 10 kwalificeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen ze niet, net zoals in Monaco. Doen ze het wel, hebben ze geen enkel kwalificatierondje gereden.
Ik denk dat ze het gevecht aan moeten gaan met de middenmoot waar STR ook inzit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch sterk dat ze niet in de top 10 kwalificeren.
sport1quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef hmmmz het volgende:
Iemand een goede stream? janlul.com is niet meer onder ons
Haha, het is leuk om te filosoferen vooraf, maar we gaan het zo wel zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gevecht aan moeten gaan met de middenmoot waar STR ook inzit.
Williams zal wel iets minder zijn maar niet slechter dan FI denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen ze niet, net zoals in Monaco. Doen ze het wel, hebben ze geen enkel kwalificatierondje gereden.
Oh geen idee, BBC of skysports ofzo? Die hoor ik hier regelmatig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |