Als je terug bent van vakantie dan gaan we wel even een keertje skypen, Fylax.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Kan ik om fucking 4 uur naar de psycholoog? Nee. Wat boeit mij het dat jullie mij niet kunnen helpen,ik wil het gewoon van me AFSCHRIJVEN.
Ik ben te mooi om te stervenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Code rood voor bijzonder zware storm
PANIEK! STORM DES DOODS!
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer, als het nou gerookte zalm was met pesto en kruidenboter
Ik zit 7 hoog, net half balkon leeggehaald.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
Het regent heerlijk. Lekker onstuimig.
quote:
Het is met code paars verboden om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:01 schreef Uccie het volgende:
Nou....nog een uurtje lummelen en dan ga ik maar eens schoonmaken en boodschappen doen.
Hopelijk kan het rond 15u wel weer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is met code paars verboden om naar buiten te gaan.
Er waaide net een stoel om, dan is het wel serieus storm ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Code rood voor bijzonder zware storm
PANIEK! STORM DES DOODS!
Goei weer wel in Scheveningenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef anonymoussie het volgende:
De laatste keer dat het zo onstuimig was, ging mijn vriendin met de boot naar Londen. Gelukkig heeft ze het overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |