De enige reden om er eventueel wél te willen wonen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:18 schreef Erno-BE het volgende:
Saoudi-Arabië, omdat vrouwen daar geen auto mogen rijden.
Je weet dat dat doorgaans de landen zijn waar men nog tegen de klippen van de hel op rookt ?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:38 schreef arjan1112 het volgende:
1 noord korea
2 zimbabwe
3 canada noorwegen zweden finland rusland >> te koud
4 ja vrijwel alle landen in zuid amerika afrika het midden oosten & vrijwel alle aziatische landen ( behalve Japan en zuid Korea , Thailand misschien ) >> te arm
De Noorse landen lijken mij ook iets te koudquote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Zwedwn op 2 boven Syrie enzo
Zweden lijkt me juist een prima land..
En teveel mensen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 07:26 schreef Ludd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou echt nooit in India willen wonen. Erg heet, gruwelijk veel milieuvervuiling en bovenal dat absurde kastensysteem. Tot op zekere hoogte heb ik best respect voor andere culturen. Maar hoe er in India met bijvoorbeeld Dalits omgegaan, overschrijdt alle grenzen van menselijkheid.
Ik heb een tijdje in tanzania gewoond. Op zich wel relaxed omdat je totaal geen last hebt van de overheid. Hoe armer een land hoe minder last je hebt van de overheid, met enkele uitzonderingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:45 schreef arjan1112 het volgende:
ja dat wel. maar in een arm land wonen lijkt me gewoon niks
Inderdaad kut want mijn vrouw is altijd de bobquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:18 schreef Erno-BE het volgende:
Saoudi-Arabië, omdat vrouwen daar geen auto mogen rijden.
Ach, je mag er ook niet drinkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Inderdaad kut want mijn vrouw is altijd de bob
Ligt SA helemaal droog ? Of kan je - zoals Qatar bijvoorbeeld - als niet moslim zijnde nog wel in speciale winkels aan je alcoholische gerief komen ?quote:
Weet ik eigenlijk niet. Er zullen vast wat escapes zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ligt SA helemaal droog ? Of kan je - zoals Qatar bijvoorbeeld - als niet moslim zijnde nog wel in speciale winkels aan je alcoholische gerief komen ?
Nee, alcohol is volledig taboe.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ligt SA helemaal droog ? Of kan je - zoals Qatar bijvoorbeeld - als niet moslim zijnde nog wel in speciale winkels aan je alcoholische gerief komen ?
Hij was ook veel te makkelijk.quote:
Colombia is echt prima om te wonen. Goed weer, mooie vrouwen.quote:
Ja, die mooie vrouwen zijn zeker de moeite waard, maar toch weet ik het met colombia nog niet. misschien moet het wat meer aan promotie doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Colombia is echt prima om te wonen. Goed weer, mooie vrouwen.
Dat is zo erg nog niet. Heeft nog veel voordelen ook nog zoals minder verkeersongelukken en minder gezondheidsschade. Maar dat vrouwen niet mogen autorijden is toch heel erg vervelend.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |