abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154615083
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Twee van die landen zou je eventueel onder de noemer communistisch kunnen gooien. En het zijn maar willekeurige voorbeelden. Ik doel vooral op dictaturen zonder vrije verkiezingen.
Zimbabwe is geen commi dictatuur per se, Wit-Rusland ook niet per se, maar wel de facto.
Maar in een islamitisch land is voor jou alles okee? :). Go right a head, it's fantastic?
I´m back.
pi_154615166
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zimbabwe is geen commi dictatuur per se, Wit-Rusland ook niet per se, maar wel de facto.
Maar in een islamitisch land is voor jou alles okee? :). Go right a head, it's fantastic?
Ik weet niet hoe je hier nu weer bij komt :'). Een land als pakweg Saoudi-Arabië of Singapore lijkt me een ook een vrij totalitair systeem. En landen als Afghanistan, Irak, Syrië en Somalië vallen onder conflictgebieden.
Ik gaf op verzoek vier willekeurige voorbeelden van totalitaire regimes.
pi_154615300
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je hier nu weer bij komt :'). Een land als pakweg Saoudi-Arabië of Singapore lijkt me een ook een vrij totalitair systeem. En landen als Afghanistan, Irak, Syrië en Somalië vallen onder conflictgebieden.
Ik gaf op verzoek vier willekeurige voorbeelden van totalitaire regimes.
Je noemt het toch niet? Hoezo ik zeg je dan dat ik "hier nu weer bij kom". Is het voor jou zo moeilijk om toe te geven dat iets aan de islam niet klopt?
En geen moeite om te zeggen dat aan het communisme iets niet klopt? En dan maar overgaan op: ja, ja, het zijn conflictgebieden?
Waarom zijn het conflictgebieden?
Waar ligt het aan?
Ik moet wel lachen om je hoor. :D.

Iets zit diep bij jou, en empirie heb je gek genoeg nooit van gehoord...
I´m back.
pi_154615389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je noemt het toch niet? Hoezo ik zeg je dan dat ik "hier nu weer bij kom". Is het voor jou zo moeilijk om toe te geven dat iets aan de islam niet klopt?
En geen moeite om te zeggen dat aan het communisme iets niet klopt? En dan maar overgaan op: ja, ja, het zijn conflictgebieden?
Waarom zijn het conflictgebieden?
Waar ligt het aan?
Ik moet wel lachen om je hoor. :D.
Volgens mij is het tijd voor je om te gaan slapen Ryan. Dit begint echt op raaskallen te lijken.
Het overheersende geloof maakt mij weinig uit. Als er oorlog of een dictatuur is hoef ik er niet zo nodig te wonen. Zo lastig is het allemaal niet. Dat kan prima zonder obsessies met een bepaald geloof.
pi_154615456
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij is het tijd voor je om te gaan slapen Ryan. Dit begint echt op raaskallen te lijken.
Het overheersende geloof maakt mij weinig uit. Als er oorlog of een dictatuur is hoef ik er niet zo nodig te wonen. Zo lastig is het allemaal niet. Dat kan prima zonder obsessies met een bepaald geloof.
Ja, zeker, het is tijd voor mij om te gaan slapen, want ik ben aan het raaskallen. Zo spreek je alleen iemand toe als je God's view verpersoonlijkt hè, du_ke. :').
Je bent echt een slimme jongen, ing, daarna ir, je valt me zo tegen tov 10 jaar geleden...
I´m back.
pi_154615594
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zeker, het is tijd voor mij om te gaan slapen, want ik ben aan het raaskallen. Zo spreek je alleen iemand toe als je God's view verpersoonlijkt hè, du_ke. :').
Je bent echt een slimme jongen, ing, daarna ir, je valt me zo tegen tov 10 jaar geleden...
Omdat ik niet meega met je obsessies? Sorry Ryan, je lijkt echt wat aan het doordraaien de laatste tijd _O-

Ik geef nota bene aan dat ik leven in conflictgebieden of totalitaire landen niet zie zitten. Daar valt zeker de helft van de moslimlanden onder.
Kritiek ergens op hebben hoeft echt niet door te schieten in een of andere dubieuze obsessie, je kan ook gewoon nuchter na blijven denken...
pi_154615715
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Omdat ik niet meega met je obsessies? Sorry Ryan, je lijkt echt wat aan het doordraaien de laatste tijd _O-

Ik geef nota bene aan dat ik leven in conflictgebieden of totalitaire landen niet zie zitten. Daar valt zeker de helft van de moslimlanden onder.
Kritiek ergens op hebben hoeft echt niet door te schieten in een of andere dubieuze obsessie, je kan ook gewoon nuchter na blijven denken...
O, toch moslimlanden joh? Zijn die nou net zo erg als de (ex)-commi-landen dan? Kun je het over je lippen krijgen? Probeer het eens.
De rest laat ik maar even voor wat het is...
I´m back.
pi_154615844
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, toch moslimlanden joh? Zijn die nou net zo erg als de (ex)-commi-landen dan? Kun je het over je lippen krijgen? Probeer het eens.
De rest laat ik maar even voor wat het is...
Ik geef vier willekeurige voorbeelden en vul dat later, om je aan je obsessie tegemoet te komen, nog aan. Ik zie echt je probleem niet _O- .

Zo in een obsessie leven is nergens goed voor, maakt je leven ook echt niet prettiger, Ryan...
pi_154616035
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik geef vier willekeurige voorbeelden en vul dat later, om je aan je obsessie tegemoet te komen, nog aan. Ik zie echt je probleem niet _O- .

Zo in een obsessie leven is nergens goed voor, maakt je leven ook echt niet prettiger, Ryan...
Ja, ik heb geen obsessie jongen. Je ouwehoert om de hete brei heen. Zoals altijd ook icm Griekenland en EU. Over obsessie gesproken.

Waar is trouwens die aardige, jonge journalist gebleven? KoosVogels? Klap van de deegrol gekregen? ;).
Samen met remlof zie ik jullie als een soort triumviraat van grote denkers die absoluut niet meer mee gaan met de tijd op één of andere manier. En dan kun je schamperen over zogenaamd "mijn obsessie" terwijl je niet eens de communistische staten op eenzelfde rij wil zetten als islamitische landen. Waarom niet? Je benoemt ze als landen in conflict gebieden. Niet al die islamitische landen bevinden zich in conflict gebieden hoor. Ja, gerust ik zou me ook wel kunnen aanpassen aan Marokko, maar zie je dat echt als een aardig landje waarin je zou willen wonen joh? Echt? (Of weet je er geen reet van af?)
I´m back.
pi_154616062
Lees nu gewoon eens wat ik schrijf :'). Dat werkt beter dan vanuit je obsessie dingen voor me in te vullen...

Welterusten Ryan!
pi_154616069
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:41 schreef 99.999 het volgende:
Lees nu gewoon eens wat ik schrijf :'). Dat werkt beter dan vanuit je obsessie dingen voor me in te vullen...

Welterusten Ryan!
Nightynight mate. ;).

(Ik zocht mijn bril, op mijn hoofd zat-ie...)
I´m back.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 01:53:28 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154616205
Ik kan beter de landen opsommen waar ik wel wil wonen. Kan ik op twee handen tellen denk ik.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_154616282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Eigenlijk zou iedereen een maand in elk land moeten gaan wonen om te kunnen ervaren hoe het is.
Omslachtig.
I´m back.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 02:14:17 #64
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_154616421
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:16 schreef Daniel11x het volgende:

[..]

1.) Marokko - Heb niks tegen los morros alleen ik heb er niks mee.
2.) Zweden - Terwijl het een prachtig land is zo zonde.
3.) Syrië /Irak- IS maakt alles stuk in deze landen het is levensgevaarlijk, ik hoop dat ze ooit christelijk worden na deze gruwelelijkheden want moslims maken elkaar daar ook gewoon af.
4) Afghanistan - Nee bedankt.
5) Saoudi-Arabië - Nee bedankt
6.) Mexico - Heftig land. Met mooie vrouwen het is een misschien.
8) Noord-Korea nooit!
9) Zimbabwe - nooit!
10) Nigeria- Nooit

11.) India - nooit
12.) Zuid-Afrika - Nooit!
13.) Yemen - Nooit!
Zwedwn op 2 boven Syrie enzo :?

Zweden lijkt me juist een prima land..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_154616449
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:14 schreef richolio het volgende:

[..]

I´m back.
pi_154616592
Nigeria
Ethiopië
Egypte
Iran
Turkije
Congo
Birma
Tanzania
Kenia
Algerije
Soedan
Irak
Oeganda
Marokko
Saoedi-Arabië
Oezbekistan
Maleisië
Afghanistan
Ghana
Jemen
Mozambique
Angola
Syrie
Ivoorkust
Kameroen
Niger
Burkina Faso
Malawi
Mali
Zambia
Chad
Senegal
Zimbabwe
Zuid-Soedan
Somalië
Rwanda
Tunesië
Guinee
Benin
Burundi
Zweden
Azerbeidzjan
Verenigde Arabische Emiraten
Israël
Tadzjikistan
Papoea-Nieuw-Guinea
Togo
Jordanië
Eritrea
Sierra Leone
Libië
Kirgizië
Centraal-Afrikaanse Republiek
Turkmenistan
Palestina
Republiek Congo
Liberia
Oman
Libanon
Georgië
Mauritanië
Moldavië
Somaliland
Koeweit
Mongolië
Armenië
Qatar
Namibië
Lesotho
Macedonië
Botswana
Gambia
Kosovo
Guinee-Bissau
Gabon
Equatoriaal Guinea
Bahrein
Oost-Timor
Swaziland
Djibouti
Bhutan
Montenegro
Westelijke Sahara
Transnistrië
Abchazië
Zuid-Ossetië
Vaticaanstad

Dit is het wel zo'n beetje.
pi_154617038
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:41 schreef 99.999 het volgende:

Welterusten Ryan!
Kun je me uitleggen waarom jij niet gewoon een obsessie zou kunnen hebben? Ik bedoel je verwijt mij nu al in verschillende topics van het hebben van een obsessie. Maar heb je je wel eens afgevraagd andersom of jij misschien niet een obsessie kan hebben, en gedrag van je eigen obsessie vind je normaal, en dus lijkt een ander obsessief?
Zou dat eventueel niet kunnen? Of is het volgens jou gewoonweg uitgesloten dat jij ooit obsessief zou kunnen zijn, omdat tja... je weet gewoon meer van eh... de werkelijkheid... eh de wereld... omdat je slimmer bent dan anderen, dat je een soort veelweterigheid hebt, of tja waarom niet alweterigheid? Een soort God's view?
Kan dat iemand dat denkt hoor.
Komt ook voor schijnt, bij ministers, bij mensen die door hun beroep zover verwijderd zijn geraakt met de basis? Toch? Heb je wel eens een detective gelezen, waarbij de schijnbaar alleswetende ik-figuur, die alles aan elkaar vertelt uiteindelijk de dader was? Agatha Christie: 10 little niggers, 10 kleine negertjes?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 25-07-2015 03:17:42 ]
I´m back.
pi_154617242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:33 schreef Daniel11x het volgende:

[..]

Bij de moslim landen is er veel armoede en Islam is eigenlijk een geloof dat daar ook niet werkt of zal werken. Neem nou Libië ze vluchten allemaal naar Europa met de boot, waarom? Omdat het systeem daar gefaald heeft.
:').

Verkracht door het westen, bedoel je? Net zo voor Irak, waardoor de IS er in de huidige vorm er is. De Taliban was ooit het vriendje van de VS (gok eens hoe die moslims in Afghanistan aan de wapens kwamen).

Puhlease.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 03:25:59 ]
  zaterdag 25 juli 2015 @ 04:30:44 #69
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_154617701
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee. :).
Ik bedoel, dat het makkelijk spreken is, als je niets mankeert, om een verzorgingsstaat links te laten leggen.
Landen waar men van mensen parasieten maakt zijn geen fijne plek.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_154617723
Duitsland en Turkije :N
pi_154618021

Ik zou echt nooit in India willen wonen. Erg heet, gruwelijk veel milieuvervuiling en bovenal dat absurde kastensysteem. Tot op zekere hoogte heb ik best respect voor andere culturen. Maar hoe er in India met bijvoorbeeld Dalits omgegaan, overschrijdt alle grenzen van menselijkheid.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 08:16:49 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154618193
Een hele hoop natuurlijk. Het kalifaat, Noord Korea, Jemen, Somalie etc.

Maar ik zou ook niet willen wonen in het door sommigen zo bewierrookte Singapore. Als er een land is dat het meest op "A brave new world lijkt"
pi_154618194
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:14 schreef richolio het volgende:

[..]

Volgens bepaalde boze figuren is Zweden een Islamitische staat geworden oid. Zijn gewoon wat doorgedraaid.
pi_154618201
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:16 schreef Hexagon het volgende:
Een hele hoop natuurlijk. Het kalifaat, Noord Korea, Jemen, Somalie etc.

Maar ik zou ook niet willen wonen in het door sommigen zo bewierrookte Singapore. Als er een land is dat het meest op "A brave new world lijkt"
Klopt, eng totalitair land. Lijkt me niks.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 08:33:26 #75
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_154618281
Overal waar een sharia geldt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')