SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door kwakz0r op 24-07-2015 21:36:42 ]Kwak
Werkt t als hij in slaap valt op jullie en daarna bv op een aankleedkussen met dekentje erover tussen jullie kussens gelegd wordt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Maar voor de nacht heb ik daar niet zoveel aan. Ik durf in elk geval zo niet te slapen.
die tweede die je post, die wil ik ook nog eens hebben <3 maar even afwachten wat marktplaats doet de komende tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Dit is m skittles:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40223541/
Oh en ik ben echt verliefd op een andere lamp bij ikea. Deze:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40251119/
En deze ook
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/50259921/
Maar ik heb een lampentic. Die we nu hebben vind ik ook tof dus die worden nog even niet vervangen.
Uhm, klik de spoiler dan niet open?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:31 schreef DJMO het volgende:
kan dat gore plaatje uit de OP eindelijk een keer weg ofzo ??
[..]
die tweede die je post, die wil ik ook nog eens hebben <3 maar even afwachten wat marktplaats doet de komende tijd
Ik mocht het niet van de kraam, maar heb het haar gewoon niet verteld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Maar voor de nacht heb ik daar niet zoveel aan. Ik durf in elk geval zo niet te slapen.
ik hoef de spoiler niet open te klikken om 't plaatje te zien. Dat staat bovenaan in de slideshowquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Uhm, klik de spoiler dan niet open?
Of bedoel je dat kint?
Wij sliepen met Sjaak op één van ons, met heel veel kussens achter diegene (want schuin zitten) en het voedingskussen om de heupen over de bovenbenen zeg maar. Dus om Sjaak heen. Zo kon Sjaak nergens naartoe en was het voor ons veilig genoeg om te slapen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
quote:
Oeh, herkenbaar. Hier was het een kutmug die haar zat te buggen. Na doodmeppen geen gehuilquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
Vraagje:
Onze Minion heeft weer wat nieuws: sinds een paar dagen huilt/snikt ze veel in haar slaap
Net ook weer; ik hoor de babyfoon aanslaan en zou zweren dat ze wakker is geworden en ligt te huilen, maar toen ik keek (camera babyfoon), lag ze gewoon helemaal stil in bed te slapen.
En van de week ook al een paar keer gebeurd dat ik 'r even bij me in bed nam en dat ze op me lag te slapen, maar dan wel steeds zachtjes snikte (terwijl ik zeker wist dat ze sliep).
Iemand een idee wat er kan zijn?Dromen lijkt me nog niet met 2,5 maand, toch?
Bruine driehoekjes!quote:
Ja die ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bruine driehoekjes!
Maar sinds een week is t platte poep die heul erg stinkt met dradjesstructuur. Maar zijn billen zijn heel schoon, zo gek. Toch tandjesgedoe denk ik.
Ja, ze heeft het dus zowel op haar eigen kamertje in d'r ledikantje als op onze kamer in ons bed. Dus denk niet dat het omgevingsfactoren zijn eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar. Hier was het een kutmug die haar zat te buggen. Na doodmeppen geen gehuilof in ieder geval niet omdat ze werd lastig gevallen door een mug, tiethuil enzo was er nog wel.
E en S sliepen de eerste periode gewikkeld in een xxl hydrofiel . Hadden ze minder last van temp verschil (mama-bed).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Hij slaapt echt alleen op ons dus ook niet naast ons. Slapend wegleggen na op ons te hebben gelegen werkt niet Dan wordt hij na 2 minuten wakker en merkt hij het bedrog. Soms werkt het slapen op ons ook niet, dan ga ik maar weer voeden (is om de 2 uur normaal? De hele dag door en dat 20 min per tiet? )
Ja in het begin zeker!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Hij slaapt echt alleen op ons dus ook niet naast ons. Slapend wegleggen na op ons te hebben gelegen werkt niet Dan wordt hij na 2 minuten wakker en merkt hij het bedrog. Soms werkt het slapen op ons ook niet, dan ga ik maar weer voeden (is om de 2 uur normaal? De hele dag door en dat 20 min per tiet? )
Om de 2 uur kan in het begin heel normaal zijn! Ik wist dat dus niet bij de eerste, onze kraam was een omde3uurtype. Had een boel gehuil gescheeld. Ook dit gaat straks sneller. Maar het is echt super vermoeiend. Kan zijn dat hij wil clusteren en daar kun je dan het beste aan toegeven. Mijn ervaring bij de tweede is dat ze dan na een hele avond clusteren veel beter de nachten door kwam.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Zelfs op m'n werk verzamel ik die EXP jeweetzelluf. Masterskills alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Risu het volgende:
Verschoonskillz. Verzamel die EXP voor die level up, jeweets.
Ik zie jou nu voor me met man én kind op je buik, op de bankquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef Mariposas het volgende:
Ah goed om te wete . Ik voel me nu wel heel erg zo'n melkkoe nu. Maar voor de stuwing wel fijn. Ga maar vanavond afwisselend met man met kind op de buik op de bank slapen en dromen over betere tijden dan.
Over 2 weken of over 3 weken kan het er echt al heel anders uitzien dan nuquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef Mariposas het volgende:
Ah goed om te wete . Ik voel me nu wel heel erg zo'n melkkoe nu. Maar voor de stuwing wel fijn. Ga maar vanavond afwisselend met man met kind op de buik op de bank slapen en dromen over betere tijden dan.
Dat korte moment waarin je het even denkt te kunnen ontkennen. En dan weet dat er echt geen ontkomen aan isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:00 schreef Skittles het volgende:
Ik draaide me altijd een keer om en dacht bij mezelf "ik ben er niet, ik ben er niet.."
Ja, want dat helpt en pikt ze op natuurlijk
is het verwerken van de indrukken van de dag. NIET wakker maken is mij aangeraden..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
Vraagje:
Onze Minion heeft weer wat nieuws: sinds een paar dagen huilt/snikt ze veel in haar slaap
Net ook weer; ik hoor de babyfoon aanslaan en zou zweren dat ze wakker is geworden en ligt te huilen, maar toen ik keek (camera babyfoon), lag ze gewoon helemaal stil in bed te slapen.
En van de week ook al een paar keer gebeurd dat ik 'r even bij me in bed nam en dat ze op me lag te slapen, maar dan wel steeds zachtjes snikte (terwijl ik zeker wist dat ze sliep).
Iemand een idee wat er kan zijn?Dromen lijkt me nog niet met 2,5 maand, toch?
Overdag jengelig bij honger. Dan denk ik eerst standaard: wat is er toch dat je me steeds achterna kruipt en toch jammert als ik je oppak?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:05 schreef ingee het volgende:
Mijn kind huilt niet meer trouwens. Ze kreunt eindeloos als een kip. Extra zieligheid.
Huilen jullie baby's nog?
Ho wacht 5 maanden bv?Die van mij is in gedachten nog echt 4 maandjes, maar dat is over 4 dagen ook echt voorbij!
sterker nog ..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
http://eurolactatie.net/2(...)-in-de-eerste-weken/quote:”Slaap- en voedingscycli met 1-uurs intervallen passen waarschijnlijk bij de evolutionaire verwachtingen van de menselijke pasgeborene.”
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Overdag jengelig bij honger. Dan denk ik eerst standaard: wat is er toch dat je me steeds achterna kruipt en toch jammert als ik je oppak?
S nachts wordt ze de laatste tijd wel vanuit niks wakker met een enorme huilsirene.
Verder alleen huilen bij op het bolleke vallen of als broer met een rolmaat haar gezicht wil meten.
Of 'begrijpt' hij nee nog niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:15 schreef JufMariska het volgende:
Lucas begrijpt 'nee' nog niet![]()
Dus haal je 85 keer dingen van tafel, ga je 864 keer staan in je kinderstoel, hengel je 235 keer naar de laptop en probeer je 192 keer het etensbakje van de katten te enteren![]()
Had ik al gezegd dat geduld niet my middle name is..?
2e keer van tafel pakken? > hoog wegleggen ..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:15 schreef JufMariska het volgende:
Lucas begrijpt 'nee' nog niet![]()
Dus haal je 85 keer dingen van tafel, ga je 864 keer staan in je kinderstoel, hengel je 235 keer naar de laptop en probeer je 192 keer het etensbakje van de katten te enteren![]()
Had ik al gezegd dat geduld niet my middle name is..?
tondeusequote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
Hoe doen jullie dat met baby's en haren trouwens?
Ik heb de mijnen graag op mijn hoofd, maar R heeft ze liever in haar vuisten of in haar mond. *Au au au!*
Pijn lijden, sorryquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
Hoe doen jullie dat met baby's en haren trouwens?
Ik heb de mijnen graag op mijn hoofd, maar R heeft ze liever in haar vuisten of in haar mond. *Au au au!*
ik postte nog een tweede oplossing hequote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zei vandaag voor het eerst een paar keer nee tegen haar (ze at boomschors bij mn schoonouders)en ze keek zo zieligen stopte meteen. Ik vond het zo sneu, ik ben een zacht ei bij de tweede.
Oh en ze zwaait als ik zeg ZWAAIEEEE! (Dat doen die van jullie al 3 maanden geloof ik)
Filmpje?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]weekdier!
Mauw "zwaait" ook. En als ik klap es in je handjes zing begint ze als een simpele met dr handjes te wapperen!!!
New-Style Queen dan. Want echt heel lomp en je ziet haar handpalm niet echtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik houd ze stug los. Meestal dan. En er wordt altijd aan getrokken ja, liefst zo'n pluk bij je slaap.
En skittles die van jou wuift dus als de Queen?
dat is ook te leukquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef JufMariska het volgende:
![]()
Ik proberr m'n huis nog een beetje leuk te houden ipv helemaal te babyproof-enWie weet kom ik daar binnenkort van terug
![]()
Lucas high-five-t
Het gaat hier rap achteruitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef JufMariska het volgende:
![]()
Ik proberr m'n huis nog een beetje leuk te houden ipv helemaal te babyproof-enWie weet kom ik daar binnenkort van terug
![]()
Lucas high-five-t
ik probeer het niet eens meerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef JufMariska het volgende:
![]()
![]()
Lucas high-five-t
ja, dat wordt bubbelplasticquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het gaat hier rap achteruitwe zagen Suus eergisteren op het stoeltje van Sil klimmen, toen ging ze op de zitting staan terwijl ze de rugleuning vast hield
die zagen we nog niet aankomen.
SQ dat wapperendat ongecontroleerde is zo leuk
http://daskapital.nl/2015/07/neeee_bubbeltjesplastic_is_nie.htmlquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt bubbelplastic
Zingen jullie baby's ook met je mee?
Goeie vraag, morgen eens proberen!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt bubbelplastic
Zingen jullie baby's ook met je mee?
ermahgerd lou is echt snel!!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:41 schreef Skittles het volgende:
JM hier lukt het wel redelijk hoor. De glazen en kaarsjes op tafel laat ze gewoon met rust. Af en toe kijkt ze heel stiekem en probeert eraan te zitten. Als ik dan nee zeg, gaat ze lachen en loopt ze weer verderalles wat niet van glas zit gooit ze wel van tafel ondanks een miljoen keer nee.
Meezingen ja![]()
En wat ze nu dket: we hebben zo'n bij. Die pak ik soms en zeg dan " wat doet de bij? BZZZZZ *PRIK!*" Nu pakt ze zelf ook die bij en probeert dan die bzzzt klank ook te doenals ik dan weer bzzzt doet gaat zij ook weer bzzzt
Zo toepasselijk! Bleibleiblei!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zingend hert.
kon dr helaas niet tot klappen verleiden...
En hada-hada? Anders loopt ze wel heel erg achter hoor!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw zegt heel veel baba. De hele dag. Maar dat kon ze echt met vijf maanden nog niet hoor ingeeen lopen met zes maanden is normaal.
Nee, ze is vrij simpelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:50 schreef ingee het volgende:
[..]
En hada-hada? Anders loopt ze wel heel erg achter hoor!
Ja dat lopen is wel fijn! Hoeft het buggy deel ook niet op de kinderwagen straks.
alweer 1!!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha Loutje aan de bzz
Mijnes zegt bææ als wij bææ zeggen, en naar een schaap wijzen. En ze wiebelt als er muziek op staat en "juicht" en klapt in haar handjes bij muziek. Maar ja, die wordt ook al 1 morgen ❤
Ik post niet meer zo veel, door vakans en werk en geen tijd en andere kutsmoezenMaar ik kom morgen nog wel even uitzwaaien met mijn dreumes ❤
die eerste zegt michael dus wel he .. ik postte een dag of twee terug nog dat hij mama leek te zeggen! jouw omschrijving komt er wel heul dicht bij in de buurt !quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:47 schreef ingee het volgende:
Ik heb de Gele Bijbel weer eens opgeduikeld. Mijn kind zou nu al mummum, baba, abba, hada-hada, dada en tata kunnen zeggen.
Dus...
Volgende sprong wordt zelf zitten, staan, los staan en lopen.
Oke!
misschien spreekt ze een andere taal?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:56 schreef ingee het volgende:
R zegt yeuleyleuy. Of bleuhbleuhbleuhhhhh. Maar die staan niet in de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen bææ?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien spreekt ze een andere taal?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:10 schreef ingee het volgende:
Ooh Skittles! Ik vond voor jou nog een dafuq moeders!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw kintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
S. 2014
J. 2016
Js sliep goed zolang hij mij voelde. Dus ik sliep met mijn hand naast hem en als hij wakker werd ging mijn pink erin of m'n hand bovenop hemquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Ach gussie. Hoop dat je nu aan het slapen bent!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:47 schreef Krisvc het volgende:
Wakker en huilen vanaf 6 uur vanavond. Je zou denken dat ze het op een gegeven moment toch op geven.
hij is echt om!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 07:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach jeetje Kris, heb je enig idee wat er aan de hand was? Hopelijk hebben jullie allemaal nog wat geslapen!
Beterschap voor Sjaak, MevrC! Arm ding.
Ingee, ze is zo leuk!
I werd gisteravond om kwart over tien alweer wakker. Wij direct in paniek ('neeeee, niet weer in het oude ritme!'), maar het bleek een poepluier. Een schone luier, borst en uurtje later sliep hij weer, en dat doet hij nog.
. Gelukkig werd ik zelf om half zeven wakker van het onweer.
.
Ooh Skittles! Ik vond voor jou nog een dafuq moeders!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
tof kind dat ze is!
Gefeliciteerd met je dreumes Room!![]()
Doorslapen van I en Mauw!![]()
Beterschap voor Sjaak![]()
Ooh Skittles! Ik vond voor jou nog een dafuq moeders!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een heerlijk bloempje is ze, ingeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Mijn kraam hamerde erop dat bv op verzoek is. Haar motto was om de drie uur, tenzij de baby eerder komt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Shhh.. Dat wil ik nog niet weten!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:26 schreef Risu het volgende:
Ik draag ze in een staart, die paar haren die ik nog overheb tenminste. Ze vallen zo snel uit. Ontzwangeren
Vervelend Kris! Heeft L. vaak krampjes? Voor krampjes werd ons Infacol geadviseerd en dat werkt hier goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 07:58 schreef Krisvc het volgende:
Interessante nacht hier. Ze had heel erg last van krampjes en niks hielp. Rond kwart over 3 viel ze in slaap. Rond half 4 begon het noodweer hier en rond kwart voor 4 stond ik met een bouwlamp een lekkend dak te inspecteren. Wij gaan zo dus op zoek naar een dakdekker. En koffie.
Kind ligt overigens knock out enorme ruften te laten nu terwijl ik met ploftetten zit.
oh wat lief!!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:54 schreef kwakz0r het volgende:
Balen Kris! Ik heb jet noodweer geloof ik gemist, of het was hier niet
Zingende Mauw! En bzzzt Loutjeen R.oosje
met dr Dafuq hooft
Toastje is heel enthousiast als je ik zag twee beren... inzet, dan begint hij alvast te ha ha ha. Maar de grote topper hier is nu bwub bwub bwub met je vinger tegen je lippen. Dat deed ik voor de grap bij hem en nu probeeer hij het steeds zelf, met zn hele vuist. Alleen doet ie t nu dus ook bij dorst en hongeren hij probeert t bij ons te doen maar dat resulteert in nagels in je tandvlees en lip
maar zo schattig als je ineens uit een hoekje van de kamer bwwwrrub bwwrub bwwwrrubb hoort en dat daar dan je baby zit te bwuppen
als je wil dat hij z'n mond open doet heeft een liedje, waarvan je wéét dat hij moet lachen, meer effect dan een tandenpoetsliedje dat hij (nog) niet kentquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:35 schreef Crumpette het volgende:
Ingee jouw Rik ben fan.
Room gefeliciteerd!!
Hoe doen de mamas met tandenbabies het poetsen? W duwt de borstel naar buiten met zijn tonghet mag echt niet. Uiteindelijk huilt ie dan wel en dan gaat zn waffel natuurlijk open en kan ik nog twee keer zijn tandjes aanraken.
Liedjes zingen over schone tandjes heeft tnt nog weinig effect.
Graag gedaan! Het kan wel een dag duren voordat het goed werkt (maar bij ons sloeg het redelijk snel aan). Hopelijk werkt het bij jullie ook goedquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:34 schreef Krisvc het volgende:
Kazy, Bedankt voor de tip! Ik ga zo direct infacol halen. Het idee dat je iets kan doen helpt al.
Officieel moet je Infacol zelfs twee weken geven om te gaan werken...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:27 schreef kazy het volgende:
[..]
Graag gedaan! Het kan wel een dag duren voordat het goed werkt (maar bij ons sloeg het redelijk snel aan). Hopelijk werkt het bij jullie ook goed
quote:
Wat bij ons heel erg hielp: I voor de spiegel zetten en het haar zelf laten doen. Lekker even laten prutsen. I vond het erg grappig om naar zichzelf te kijken tijdens het poetsen en dan zelf met die borstel aan de slag te zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:35 schreef Crumpette het volgende:
Ingee jouw Rik ben fan.
Hoe doen de mamas met tandenbabies het poetsen? W duwt de borstel naar buiten met zijn tonghet mag echt niet. Uiteindelijk huilt ie dan wel en dan gaat zn waffel natuurlijk open en kan ik nog twee keer zijn tandjes aanraken.
Liedjes zingen over schone tandjes heeft tnt nog weinig effect.
+1. Ik doe nog even tanden 'napoetsen' en dan mag ze nog weer ff zelf prutsen. Daarna doen we samen de borstel onder de kraan om schoon te maken en zeg ik 'klaar!' Anders blijft ze aan de gang met die borstel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:07 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Wat bij ons heel erg hielp: I voor de spiegel zetten en het haar zelf laten doen. Lekker even laten prutsen. I vond het erg grappig om naar zichzelf te kijken tijdens het poetsen en dan zelf met die borstel aan de slag te zijn.
Oh das wel een goeie, ga ik proberen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:07 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Wat bij ons heel erg hielp: I voor de spiegel zetten en het haar zelf laten doen. Lekker even laten prutsen. I vond het erg grappig om naar zichzelf te kijken tijdens het poetsen en dan zelf met die borstel aan de slag te zijn.
+1.. ik heb al een lijstje op de ikeasite klaarstaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:54 schreef JufMariska het volgende:
Mnoh!!
Ik heb net op pinterest heel veel huisideeen gezochtVerder ben ik er niet mee bezig hoor
![]()
Omdat de oude helemaal onder de poep zat?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:22 schreef faptist het volgende:
Dus hier begon de dag perfect. Zometeen naar de meubelboulevard om naar een nieuwe bank te zoeken. Jippieeeeeeee
En?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:16 schreef JufMariska het volgende:
Haha! J twijfelde heel hard over het huis, is net met zijn moeder wezen kijken en heeft uitgebreid met de huidige bewoonster gesproken
Wauw! Dat doet ze al goed! Ik kan me echt nog niet voorstellen dat mijn baby over een paar maanden dit soort dingen kan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:35 schreef Skittles het volgende:
Nou, poging 587 maar ze deed het eindelijk toen de camera ook aan stond in plaats van direct te stoppen en de telefoon proberen te pakken
Kan je merken dat ze het zat was?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En toen kon ik me hier ook melden! Onze lieve kleine meid is alweer 4 dagen oudHet gaat supergoed met ons! Ze is heel tevreden en doet het heel goed! 'S nachts nog wat onrustiger dan overdag, net als in de buik wel. De borstvoeding gaat heel goed, mevrouw zat vanochtend alweer tien gram onder haar geboortegewicht, 120 gram gegroeid in een dag. De wekker hoeven we niet meer te zetten van de kraam vannacht, want ze meldt zich keurig
kortom: roze wolk tot nu toe!
Och kijk nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die lipjes... wat is Saar dan groot!! Heerlijk zeg die wolk! Geniet ervan.
S. 2014
J. 2016
Ik heb de Tula niet geprobeerdquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
De tula werkt ook niet, Kwak?
Wat sneu voor Sjaak MwChopelijk slaapt ie lekker de nacht door op de pcm
![]()
Oh dat kan natuurlijk ook! Zo wordt Lou ook absoluut niet stil van een rit in de kinderwagen als ze moe is, eerder juist nog gefrustreerder.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb de Tula niet geprobeerdmaar ik heb zo geen puf om te staan met hem nu
dus mag eigenlijk niet piepen...
Tula en doeken zijn bij ons eigenlijk alleen vervoersmiddel, hebben nooit goed gewerkt als troost en als groot nadeel dat ik er niet in mag zitten en op avonden als dit (na een week als deze) trek ik dat gewoon niet.
Synchroon-poepenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:25 schreef Mariposas het volgende:
Welkom IMA! Wat fijn dat het goed gaat en de roze wolk!
Ik en L hebben eindelijk weer gepoept vandaag.
Klinkt wel bekend jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:33 schreef Risu het volgende:
herkent iemand dit trouwens?
Y ademt luidruchtig in met enorm grappig geluid inclusief brede smile en dan een diepe zucht. Alsof ze lachen wil, maar niet helemaal. Meestal zwaait ze dan ook blij met de armpjes of trappelen met de voetjes. Ze doet het steeds vaker.
Volgens mij heb ik hier een filmpje gezien van een kindje die dat ook een keer deed. Maar ik weet niet meer welk kindje. Jonger dan Y iig.
Ik maak me er niet druk om trouwens, vroeg me af of meerdere kindjes dat doen.
Overigens slaat ze zichzelf ook weleens. Zwaai zwaai, pok. En maar lachen.
Echt een genie hoor.
Even eenvoor de sneutjes. Hopelijk snel slaaps.
Haha, ja! K doet dat ook vaak. Vind het heel schattig klinken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:03 schreef ingee het volgende:
R ademt tijdens haar slaap soms 3x snel in en dan luid uit, als een soort combi-zucht. *Hnnhnnhnn-heuhhhh*. Dit tijdens elk slaapje wel, ik hoor het ook op de babyfoon.
Herkenbaar?
Die hoesen zijn zeker faal jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:38 schreef faptist het volgende:
Haha, ook nog een idee crumpette.
Zo ziet mijn bank er nog net niet uit, maar voor mijn gevoel wel.
http://link.marktplaats.nl/m946608018
rode RIP bankquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:38 schreef faptist het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:57 schreef twist02 het volgende:
Gefeliciteerd IMA!Wat een dotje!
JM, leuke foto!Superboeiend, zo te zien!
Sinds vandaag het [zelfgemaakte
] speelkleed maar eens tevoorschijn gehaald, en met de nieuwe baby gym uitgeprobeerd
was best een hit volgens mij
Roomsnoes
Wauw! Prachtige foto's.
Geweldige tent/tipi
Oei dat is wel even spannend idd.quote:Op zondag 26 juli 2015 07:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank je Zoë! Het was even zweten. Slim, om de dag voor je dochter haar verjaardag pas te bedenken wat je wil geven/maken
Ja volgens mij wel. Zoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:44 schreef twist02 het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend jawas dat misschien mijn filmpje met die Pip knuffel op d'r buik?
Onze Minion 'lacht' ook steeds vaker hardop; inderdaad zo'n 'scherp' geluidje bij het inademen ja.
Yes. Zie je de bloed-zweet-en tranenvlekken niet?quote:Op zondag 26 juli 2015 08:28 schreef geppie het volgende:
Nog gefeliciteerd Room met je prachtige meidheb je die geweldige tipi zelf gemaakt
quote:Op zondag 26 juli 2015 09:19 schreef Cholula het volgende:
Spannend JufM!
Room ik ben verliefd op de tent, staat hoog op mijn lijstje om voor Frits te maken. Nog gefeliciteerd met je meisje! Een jaar moeder.
Wat heb je toch een ontzettend mooi meisje geppie! Heel sneu van de pijn, hopelijk is het vlot voorbij.
Bijzondere droom Zoë, was ze ook meteen zo groot als S?
Hier was de nacht bijzonder. Ik heb Frits uiteindelijk nog dichterbij bij me neergelegd en toen was het goed. Terugleggen op zijn eigen matrasje was weer huilen.
Nu ligt hij op zijn speelkleed te spartelen, met in zijn ene hand zijn konijn en in zijn andere hand een piraat van de speelboog.
Een dag van tevoren mét haar naam (quote:Op zondag 26 juli 2015 08:57 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Yes. Zie je de bloed-zweet-en tranenvlekken niet?
En diegene nu maar denken dat zijn bank popi is, zo vaak bekeken!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:38 schreef faptist het volgende:
Arm meisje... Hoe is het nu met haar? (misschien schrijf je dat hieronder ergens, maar dat moet ik nog lezenquote:Op zondag 26 juli 2015 06:48 schreef geppie het volgende:
Hoe is Sjaak de nacht doorgekomen Cactus? Wat sneu voor hem, helpt dat havermout wat? Beterschap![]()
Wij hebben de afgelopen dagen ook een sneutje in huis, twee kiezen aan het doorbreken en een hoektand![]()
![]()
Veel jammeren, koorts en niet weten wat ze met zichzelf aan moet. Maar volgens mij hebben we nu het ergste achter de rug, gisteren ging ze om 21.30 slapen en toen ik om 04.00 uur opstond voor werk was ze ook nog stil. Vaak wordt ze dan toch nog even wakker als ze mij hoort klootviolen in de badkamer (hoe geforceerder ik probeer geen geluid te maken, hoe meer ik uit mijn klauwen laat vallen/dingen omstoot)
quote:Op zondag 26 juli 2015 07:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ah gep wat een popje ❤️
En IMA ook al zo'n mooi kleintje! Mooie naam ook!
Spannend JM! Hopelijl vinden jullie snel wat moois!
Ik kom uitzwaaien. Mijn kleine meisje is 1 jaar. Een jaar moeder, een jaar kind. Een jaar borstvoeding, een jaar luiers, een jaar lachen en huilen. Ik heb nooit geweten dat baby's zo leuk kunnen zijn. Van klein knuffelig minimensje naar dreumes die iedereen laat smelten met haar heerlijke lach.
Dank voor de gezelligheid, en tot bij de dreumesjes!
Plaatje bij het praatjeGefeliciteerd met je meisje! Ze is al een echte dreumes en blijkbaar heel blij met ballonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook een Ektorp met zwart/grijze hoes. Eens in de paar weken hebben we een dag geen hoes, want dan is de hoes aan het drogen. Maar dan leggen we dekens over de bankquote:Op zondag 26 juli 2015 10:35 schreef Hilmo het volgende:
Gefeliciteerd room!!
Ektorp bank met 2 hoezen, blauw en witblauw gestreept. 10 jaar hebben we die nu.ach gaat prima. Zit goed voor ons en uitwassen is super makkelijk.![]()
Is M ook naar een ander dagverblijf gegaan?quote:Op zondag 26 juli 2015 11:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik had een ektorp met rode rib- en zwarte hoes. die is nu naar t grofvuil en we hebben nu een kivik in lichtgrijs met een chaise longuedeel. Er is al melk, yoghurt en kwijl opgekomen en je ziet er niks vandaarbij ook wasbaar
fijn dat I zoveel beter slaapt DaD, en het drinken overdag inhaalt. Herkenbaar wel de angst dat het ineens weer anders wordt. Ik ben nog stééds spastisch met geluid s avonds, stamt nog uit de tijd dat we hoopten dat hij niet voor middernacht wakker werd omdat we anders met de flessen niet uit kwamenonzin natuurlijk... en gillen als een meisje: *check*
Ik denk dat ik volgend jaar M wel in mijn vakanties naar het KDV doeik merk dat ik gewoon niet echt ontspan nu, en daar voel ik me best schuldig over want t is zo'n lieverd... maar als ik me bedenk dat ik 23 augustus weer aan de bak moet en meer dagen en meer taken dan krijg ik t even heel benauwd... voelt zo dichtbij al...
(ook onzin natuurlijk)
Nee, het is pal naast mijn werk, dus ik wil hem eigenlijk sowieso de babygroep daar af laten maken. Maar als het tegenvalt qua reizen dan gaan we hem in de wijk aanmelden.quote:Op zondag 26 juli 2015 11:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is M ook naar een ander dagverblijf gegaan?
Logisch en handig naast je werk!quote:Op zondag 26 juli 2015 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, het is pal naast mijn werk, dus ik wil hem eigenlijk sowieso de babygroep daar af laten maken. Maar als het tegenvalt qua reizen dan gaan we hem in de wijk aanmelden.
ah zie je, ik vond de lokatie van het speelhonk er al zo verlaten uitzien...quote:Op zondag 26 juli 2015 11:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Logisch en handig naast je werk!![]()
Volgens mij zit alleen Quadrant nog in Goverwelle... en dat is dikke prima als t zover mocht komen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 12:52 schreef Risu het volgende:
Nieuwe jurk van oma gekregen. Voor verjaardag van man gisteren.
![]()
Even showen.Wat een sjieke jurk!! Staat heel leuk. Hoort bijna een paaseistrik bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar ben ik juist bang voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:15 schreef Crumpette het volgende:
katten vinden leren banken helemaal geweldig!!
![]()
Wij hebben sinds twee weken een leren bank en onze katten kijken er niet naar om. Ik was een btje huiverig en zag de draden al hangen, maar niets van dat al. Wat denk ik helpt is dat we voor beiden alternatieve krabmogelijkheden hebben. Voor de 1 een krabgolf van karton, voor de ander 2 krabmatten die op hun favo krabplekken hangen. (Ze blijken ook krabvoorkeuren te hebben, de 1 krabt nooit aan de golf en de ander nooit aan de mat...) Succes en sterktequote:Op zondag 26 juli 2015 15:11 schreef ingee het volgende:
ALS iemand nog positive leren bank + katten ervaringen heeft hoor ik het graag!
Ik denk vanaf een jaar of 2. Lekker stuiteren op de trampolines, spelen in de speeltuin en rondrennen op het strand. Rijbewijs halen kan pas vanaf een jaar of 4/5, dat zijn nu echt grote auto's geworden!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:15 schreef ingee het volgende:
Risu, mooie jurk! En mooie en blije inhoud ook!
Iemand toevallig een idee vanaf wanneer Speelland Beekse Bergen leuk is?
We hebben ons (dure!) efteling abbonement stopgezet en Beekse Bergen is ook vlakbij en een stuk goedkoper, safaripark en speelland samen voor 57 euro per jaar ofzo? Alleen nu is het nog niet echt zinvol denk ik.
Geen efteling minimeets nee.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:12 schreef Fannetje het volgende:
Ahh mooie Y met haar mooie jurk!
Ingee, een Efteling Minimeet zit er dus niet meer in? Al ga ik mijn abbo ook per september opzeggen trouwens, heb wel even genoeg Efteling gezien
Cactus, sneu voor Sjaak. Hopelijk knapt hij nu snel op.
Gefeliciteerd Roomsnoes, wat een tof cadeau!
Wij hebben onze bank nu anderhalf jaar, de oude was 10 jaar oud en echt heel erg vies. Nu hebben we een zwarte bank, een stuk minder vlekgevoelig!
Tim is al een week verkouden en ook aan het hoesten. En in plaats van dat het minder wordt, wordt het nu steeds heftiger. Soms lijkt hij er wel in te blijven.
Gelukkig is hij tussendoor nog wel goed gestemd en drinkt hij nog goed. Maar morgen ga ik toch de huisarts maar even bellen, want longissues vind ik gezien z'n geschiedenis toch een beetje eng.
Gezellig!quote:Op zondag 26 juli 2015 17:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Fannetje, ik ben in voor een Efteling-meet hoor
J. vindt het nu super, die is 2.5. Ik denk dat het leuk is vanaf dat ze zelf kunnen lopen, dan kunnen ze een beetje klimmen op de speeltoestellen en van de glijbaantjes af. Er is ook een peuter-springkussen voor de allerkleinsten, en zwemmen kan natuurlijk ook altijd, of varen met de boot.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:15 schreef ingee het volgende:
Iemand toevallig een idee vanaf wanneer Speelland Beekse Bergen leuk is?
We hebben ons (dure!) efteling abbonement stopgezet en Beekse Bergen is ook vlakbij en een stuk goedkoper, safaripark en speelland samen voor 57 euro per jaar ofzo? Alleen nu is het nog niet echt zinvol denk ik.
Klinkt goed! Volgend voorjaar dan maar eens regelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
J. vindt het nu super, die is 2.5. Ik denk dat het leuk is vanaf dat ze zelf kunnen lopen, dan kunnen ze een beetje klimmen op de speeltoestellen en van de glijbaantjes af. Er is ook een peuter-springkussen voor de allerkleinsten, en zwemmen kan natuurlijk ook altijd, of varen met de boot.
Ik zeg doen, wij hebben een Safariparkabonnement sinds dat J. 1-en-een-beetje is. Eerst dieren kijken, nu zelf lopen en alle speeltuinen af en geitjes aaien. Ik vind het een relaxed en overzichtelijk park, leuk voor een paar uurtjes kindjes uitlaten
Sluipt weer terug naar Z&G, tot over een aantal weken![]()
mjah, dat doe ik ook wel voor de heenreis, maar één keer per jaar moet het kunnen dat ze daar een patatje en een ijsje krijgen. Lang leve de kinderbijslagquote:
ik haal de kaartjes idd al een kwartaal eerder van de ah-spaaractie. qua souvenirs heb ik me dit jaar al bedacht wat ik ga halen voor zequote:Op zondag 26 juli 2015 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
Dr zijn altijd wel ergens kaartjes met korting te krijgen volgens mij. Bammetjes en drinken mee. Je dochter evt. zelf laten sparen? En souvenirs dan laten zitten... Dat scheelt al een hoop!
Edit patatje en ijsje is idd wel feest dan!
Als ik die lunchtrommels via bol bestel, ben ik vijftien euro voor een trommel kwijt. Volgens mij ben ik in de efteling zelf dan goedkoper uit. Vorig jaar had ik voor de jongens een treintje van de efteling, viel me alles mee in prijs. Wat ik zeg, het is één keer per jaar dat ik zoiets doe met ze, en m'n bewindvoerder legt er ook speciaal geld voor opzij, zodat als ik er dan ben, niet elke cent twee keer om hoef te draaien.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:31 schreef Skittles het volgende:
Maar dat is in de Efteling verrekte duur joh. Kan je dat niet beter bij de Prenatal halen, in cadeaupapier wikkelen en daar geven?
Holy smokes 15 euroquote:Op zondag 26 juli 2015 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik die lunchtrommels via bol bestel, ben ik vijftien euro voor een trommel kwijt. Volgens mij ben ik in de efteling zelf dan goedkoper uit. Vorig jaar had ik voor de jongens een treintje van de efteling, viel me alles mee in prijs. Wat ik zeg, het is één keer per jaar dat ik zoiets doe met ze, en m'n bewindvoerder legt er ook speciaal geld voor opzij, zodat als ik er dan ben, niet elke cent twee keer om hoef te draaien.
Succesquote:Op zondag 26 juli 2015 20:42 schreef Risu het volgende:
Flink sparen dus. Ik spaar zelf van de ah spaarzegels. Geef je elke keer net iets meer uit aan boodschappen, maar je plakt wel een boekje vol en je krijgt 3 euro kado. Heb al 7 boekjes liggen.
Mijn ouders zijn net weg. Super gezellig, maar wel weer mezelf moeten verdedigen waarom ik Y nog geen fruithapje gaf. Toen ik zei daarmee te willen beginnen na de vakantie vroeg ze wanneer we dan gingen. Eerste week van september, ze vloog zo uit haar stoel DAN PAS? Ja dan is ze net 6 maanden. Dat is veel te laat, Jullie kregen al met 3 maanden.
Man zei later dat er tegenwoordig werd geadviseerd te wachten tot 6 maanden. Met overtuiging, want ze zei er verder niks van.
Later zaten we een klein ijsje te eten en zei ze dat ik wat kon geven. Ik zat haar echtaan te kijken. Ja, dat wordt nog wat zeg, die geen-suiker regel zal ik er straks wel in moeten stampen. Zie ze iig niet elke week, dat scheelt.
Ja, dat het saai is is dus echt mijn moeders grootste argument!quote:Op zondag 26 juli 2015 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is echt typisch opa's en oma's He
"moet er niet wat op dat brood? Nee echt niet? Zal ik er wat jam op doen? Alleen boter ja? Mag ze geen jam dan?"
Suus drinkt gewoon water. "kun je er niet wat sap of ranja door doen, dit is toch niks?" "nou ze drinkt gewoon water dus dan geven we dat haar liever." "ze mag toch al wel suiker?" "ja, ze mag dat best hebben maar ik heb liever dat ze dat niet eet/drinkt en als ik haar limonade geef dan lust ze geen water meer". "nee maar het is toch ook saai om water te drinken?"
"moet je anders niet wat suiker op die fiep doen, dat ze hem dan wel beter accepteert?"
"ik vind het zo sneu als wij allemaal taart eten en zij krijgt alleen een stukje peer"
Etceteraenzovoorts
ja, is idd 'gewoon'' acht euro, als ik bij bol bestel, issie dus duurder omdat ze daar de verzendkosten erbij op en beweren dan dat de verzending gratis is -_- daar heb ik al eens een klacht over neergelegd, wordt niks mee gedaan helaas. Ik kijk eerst even naar het assortiment in de efteling zelf, en anders kan ik daags erna nog een set bij intertoys halen als ik er in de buurt kom.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:42 schreef Skittles het volgende:
[..]
Holy smokes 15 euro! Ik wist niet dat die krengen zo duur waren
![]()
Enne het was alleen maar een tip hoor. Zodat je nog wat geld over kon houden voor een extra ijsje of traktatie![]()
Overigens
http://m.intertoys.nl/m20(...)mepal-draak-lunchbox
Mauw ging bij opa en oma logeren.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is echt typisch opa's en oma's He
"moet er niet wat op dat brood? Nee echt niet? Zal ik er wat jam op doen? Alleen boter ja? Mag ze geen jam dan?"
Suus drinkt gewoon water. "kun je er niet wat sap of ranja door doen, dit is toch niks?" "nou ze drinkt gewoon water dus dan geven we dat haar liever." "ze mag toch al wel suiker?" "ja, ze mag dat best hebben maar ik heb liever dat ze dat niet eet/drinkt en als ik haar limonade geef dan lust ze geen water meer". "nee maar het is toch ook saai om water te drinken?"
"moet je anders niet wat suiker op die fiep doen, dat ze hem dan wel beter accepteert?"
"ik vind het zo sneu als wij allemaal taart eten en zij krijgt alleen een stukje peer"
Etceteraenzovoorts
als ze een kind krijgt moet ze ook seks hebben gehadquote:Op zondag 26 juli 2015 20:56 schreef ingee het volgende:
Echt he, oma zijn: alleen de lusten en niet de lasten.
Ik kan niet wachten tot R er zelf eentje uitpoept, hoppa! Meteen de suikerpot erin!
Edit - m'n kind dat een kind krijgt.
En dan alleen borstvoeding op basis van macrobiotische linzensoep en quinoa tot haar 3e verjaardag.
En de enorme verontwaardiging bij het woord Rapley alleen al
*stopt vingers in de oren*quote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze een kind krijgt moet ze ook seks hebben gehad
ermagherd.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onbevlekte ontvangenis, het kan!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n kind en ik ben een volwassene geworden die ALLES eet. Okee, bijna alles. Het kan alle kanten opquote:Op zondag 26 juli 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Geheel anti-suiker ben ik niet, maar voor het eerste jaar zeker gewoon zo min mogelijk.
Ik was zo'n vervelend snertkind dat 'geen water lustte' en alle groene dingetjes uit de nasi of bami plukte, want "lussiknieee"
Dat eten wroeten om zooi eruit te halen doe ik nog steedswel minder! Als goede voorbeeld. (
)
nou, in 2015 ook niet persequote:Op zondag 26 juli 2015 21:03 schreef ingee het volgende:
[..]
*stopt vingers in de oren*
LALALALA
Wacht - in 2045 hoeft dat niet meer hoor!
De Efteling heeft ook een webshop, kan je vast prijzen kijken. En op het Anton Pieckplein zit een winkeltje, de Loetiek, met outlet-spulletjes en dus ook kleinere prijsjes.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, is idd 'gewoon'' acht euro, als ik bij bol bestel, issie dus duurder omdat ze daar de verzendkosten erbij op en beweren dan dat de verzending gratis is -_- daar heb ik al eens een klacht over neergelegd, wordt niks mee gedaan helaas. Ik kijk eerst even naar het assortiment in de efteling zelf, en anders kan ik daags erna nog een set bij intertoys halen als ik er in de buurt kom.
Bizar he. Hoe dat ineens omslaatquote:Op zondag 26 juli 2015 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Jong vogeltje
Suus is veranderd van een anorect in een vullisbak. Vandaag: een hele peer, twee boterhammen, een stuk of 20 schijfjes wortel, 2 stroompjes broccoli, een handje erwtjes en per ongeluk een hapje jus want broer.
Ik moet alleen niet wagen om het te prakken, das alles.
webshop is sinds april uit de lucht. had ik al naar gezochtquote:Op zondag 26 juli 2015 21:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
De Efteling heeft ook een webshop, kan je vast prijzen kijken. En op het Anton Pieckplein zit een winkeltje, de Loetiek, met outlet-spulletjes en dus ook kleinere prijsjes.
Of vriendjequote:Op zondag 26 juli 2015 21:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ermagherd.mijn zoon die een teer vriendinnetje thuisbrengt.
Misschien wil ie wel heul geen meisjequote:Op zondag 26 juli 2015 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Of vriendje![]()
Volgens mij heb ik Sjaak al aan vier meisjes voorgesteld als: "en dit is mijn toekomstige schoondochter".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |