SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door kwakz0r op 24-07-2015 21:36:42 ]Kwak
Werkt t als hij in slaap valt op jullie en daarna bv op een aankleedkussen met dekentje erover tussen jullie kussens gelegd wordt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Maar voor de nacht heb ik daar niet zoveel aan. Ik durf in elk geval zo niet te slapen.
die tweede die je post, die wil ik ook nog eens hebben <3 maar even afwachten wat marktplaats doet de komende tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Dit is m skittles:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40223541/
Oh en ik ben echt verliefd op een andere lamp bij ikea. Deze:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40251119/
En deze ook
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/50259921/
Maar ik heb een lampentic. Die we nu hebben vind ik ook tof dus die worden nog even niet vervangen.
Uhm, klik de spoiler dan niet open?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:31 schreef DJMO het volgende:
kan dat gore plaatje uit de OP eindelijk een keer weg ofzo ??
[..]
die tweede die je post, die wil ik ook nog eens hebben <3 maar even afwachten wat marktplaats doet de komende tijd
Ik mocht het niet van de kraam, maar heb het haar gewoon niet verteld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Maar voor de nacht heb ik daar niet zoveel aan. Ik durf in elk geval zo niet te slapen.
ik hoef de spoiler niet open te klikken om 't plaatje te zien. Dat staat bovenaan in de slideshowquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Uhm, klik de spoiler dan niet open?
Of bedoel je dat kint?
Wij sliepen met Sjaak op één van ons, met heel veel kussens achter diegene (want schuin zitten) en het voedingskussen om de heupen over de bovenbenen zeg maar. Dus om Sjaak heen. Zo kon Sjaak nergens naartoe en was het voor ons veilig genoeg om te slapen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
quote:
Oeh, herkenbaar. Hier was het een kutmug die haar zat te buggen. Na doodmeppen geen gehuilquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
Vraagje:
Onze Minion heeft weer wat nieuws: sinds een paar dagen huilt/snikt ze veel in haar slaap
Net ook weer; ik hoor de babyfoon aanslaan en zou zweren dat ze wakker is geworden en ligt te huilen, maar toen ik keek (camera babyfoon), lag ze gewoon helemaal stil in bed te slapen.
En van de week ook al een paar keer gebeurd dat ik 'r even bij me in bed nam en dat ze op me lag te slapen, maar dan wel steeds zachtjes snikte (terwijl ik zeker wist dat ze sliep).
Iemand een idee wat er kan zijn?Dromen lijkt me nog niet met 2,5 maand, toch?
Bruine driehoekjes!quote:
Ja die ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bruine driehoekjes!
Maar sinds een week is t platte poep die heul erg stinkt met dradjesstructuur. Maar zijn billen zijn heel schoon, zo gek. Toch tandjesgedoe denk ik.
Ja, ze heeft het dus zowel op haar eigen kamertje in d'r ledikantje als op onze kamer in ons bed. Dus denk niet dat het omgevingsfactoren zijn eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar. Hier was het een kutmug die haar zat te buggen. Na doodmeppen geen gehuilof in ieder geval niet omdat ze werd lastig gevallen door een mug, tiethuil enzo was er nog wel.
E en S sliepen de eerste periode gewikkeld in een xxl hydrofiel . Hadden ze minder last van temp verschil (mama-bed).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Hij slaapt echt alleen op ons dus ook niet naast ons. Slapend wegleggen na op ons te hebben gelegen werkt niet Dan wordt hij na 2 minuten wakker en merkt hij het bedrog. Soms werkt het slapen op ons ook niet, dan ga ik maar weer voeden (is om de 2 uur normaal? De hele dag door en dat 20 min per tiet? )
Ja in het begin zeker!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Hij slaapt echt alleen op ons dus ook niet naast ons. Slapend wegleggen na op ons te hebben gelegen werkt niet Dan wordt hij na 2 minuten wakker en merkt hij het bedrog. Soms werkt het slapen op ons ook niet, dan ga ik maar weer voeden (is om de 2 uur normaal? De hele dag door en dat 20 min per tiet? )
Om de 2 uur kan in het begin heel normaal zijn! Ik wist dat dus niet bij de eerste, onze kraam was een omde3uurtype. Had een boel gehuil gescheeld. Ook dit gaat straks sneller. Maar het is echt super vermoeiend. Kan zijn dat hij wil clusteren en daar kun je dan het beste aan toegeven. Mijn ervaring bij de tweede is dat ze dan na een hele avond clusteren veel beter de nachten door kwam.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Zelfs op m'n werk verzamel ik die EXP jeweetzelluf. Masterskills alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Risu het volgende:
Verschoonskillz. Verzamel die EXP voor die level up, jeweets.
Ik zie jou nu voor me met man én kind op je buik, op de bankquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef Mariposas het volgende:
Ah goed om te wete . Ik voel me nu wel heel erg zo'n melkkoe nu. Maar voor de stuwing wel fijn. Ga maar vanavond afwisselend met man met kind op de buik op de bank slapen en dromen over betere tijden dan.
Over 2 weken of over 3 weken kan het er echt al heel anders uitzien dan nuquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef Mariposas het volgende:
Ah goed om te wete . Ik voel me nu wel heel erg zo'n melkkoe nu. Maar voor de stuwing wel fijn. Ga maar vanavond afwisselend met man met kind op de buik op de bank slapen en dromen over betere tijden dan.
Dat korte moment waarin je het even denkt te kunnen ontkennen. En dan weet dat er echt geen ontkomen aan isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:00 schreef Skittles het volgende:
Ik draaide me altijd een keer om en dacht bij mezelf "ik ben er niet, ik ben er niet.."
Ja, want dat helpt en pikt ze op natuurlijk
is het verwerken van de indrukken van de dag. NIET wakker maken is mij aangeraden..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
Vraagje:
Onze Minion heeft weer wat nieuws: sinds een paar dagen huilt/snikt ze veel in haar slaap
Net ook weer; ik hoor de babyfoon aanslaan en zou zweren dat ze wakker is geworden en ligt te huilen, maar toen ik keek (camera babyfoon), lag ze gewoon helemaal stil in bed te slapen.
En van de week ook al een paar keer gebeurd dat ik 'r even bij me in bed nam en dat ze op me lag te slapen, maar dan wel steeds zachtjes snikte (terwijl ik zeker wist dat ze sliep).
Iemand een idee wat er kan zijn?Dromen lijkt me nog niet met 2,5 maand, toch?
Overdag jengelig bij honger. Dan denk ik eerst standaard: wat is er toch dat je me steeds achterna kruipt en toch jammert als ik je oppak?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:05 schreef ingee het volgende:
Mijn kind huilt niet meer trouwens. Ze kreunt eindeloos als een kip. Extra zieligheid.
Huilen jullie baby's nog?
Ho wacht 5 maanden bv?Die van mij is in gedachten nog echt 4 maandjes, maar dat is over 4 dagen ook echt voorbij!
sterker nog ..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
http://eurolactatie.net/2(...)-in-de-eerste-weken/quote:”Slaap- en voedingscycli met 1-uurs intervallen passen waarschijnlijk bij de evolutionaire verwachtingen van de menselijke pasgeborene.”
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Overdag jengelig bij honger. Dan denk ik eerst standaard: wat is er toch dat je me steeds achterna kruipt en toch jammert als ik je oppak?
S nachts wordt ze de laatste tijd wel vanuit niks wakker met een enorme huilsirene.
Verder alleen huilen bij op het bolleke vallen of als broer met een rolmaat haar gezicht wil meten.
Of 'begrijpt' hij nee nog niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:15 schreef JufMariska het volgende:
Lucas begrijpt 'nee' nog niet![]()
Dus haal je 85 keer dingen van tafel, ga je 864 keer staan in je kinderstoel, hengel je 235 keer naar de laptop en probeer je 192 keer het etensbakje van de katten te enteren![]()
Had ik al gezegd dat geduld niet my middle name is..?
2e keer van tafel pakken? > hoog wegleggen ..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:15 schreef JufMariska het volgende:
Lucas begrijpt 'nee' nog niet![]()
Dus haal je 85 keer dingen van tafel, ga je 864 keer staan in je kinderstoel, hengel je 235 keer naar de laptop en probeer je 192 keer het etensbakje van de katten te enteren![]()
Had ik al gezegd dat geduld niet my middle name is..?
tondeusequote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
Hoe doen jullie dat met baby's en haren trouwens?
Ik heb de mijnen graag op mijn hoofd, maar R heeft ze liever in haar vuisten of in haar mond. *Au au au!*
Pijn lijden, sorryquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:23 schreef ingee het volgende:
Hoe doen jullie dat met baby's en haren trouwens?
Ik heb de mijnen graag op mijn hoofd, maar R heeft ze liever in haar vuisten of in haar mond. *Au au au!*
ik postte nog een tweede oplossing hequote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zei vandaag voor het eerst een paar keer nee tegen haar (ze at boomschors bij mn schoonouders)en ze keek zo zieligen stopte meteen. Ik vond het zo sneu, ik ben een zacht ei bij de tweede.
Oh en ze zwaait als ik zeg ZWAAIEEEE! (Dat doen die van jullie al 3 maanden geloof ik)
Filmpje?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]weekdier!
Mauw "zwaait" ook. En als ik klap es in je handjes zing begint ze als een simpele met dr handjes te wapperen!!!
New-Style Queen dan. Want echt heel lomp en je ziet haar handpalm niet echtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik houd ze stug los. Meestal dan. En er wordt altijd aan getrokken ja, liefst zo'n pluk bij je slaap.
En skittles die van jou wuift dus als de Queen?
dat is ook te leukquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef JufMariska het volgende:
![]()
Ik proberr m'n huis nog een beetje leuk te houden ipv helemaal te babyproof-enWie weet kom ik daar binnenkort van terug
![]()
Lucas high-five-t
Het gaat hier rap achteruitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef JufMariska het volgende:
![]()
Ik proberr m'n huis nog een beetje leuk te houden ipv helemaal te babyproof-enWie weet kom ik daar binnenkort van terug
![]()
Lucas high-five-t
ik probeer het niet eens meerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef JufMariska het volgende:
![]()
![]()
Lucas high-five-t
ja, dat wordt bubbelplasticquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het gaat hier rap achteruitwe zagen Suus eergisteren op het stoeltje van Sil klimmen, toen ging ze op de zitting staan terwijl ze de rugleuning vast hield
die zagen we nog niet aankomen.
SQ dat wapperendat ongecontroleerde is zo leuk
http://daskapital.nl/2015/07/neeee_bubbeltjesplastic_is_nie.htmlquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt bubbelplastic
Zingen jullie baby's ook met je mee?
Goeie vraag, morgen eens proberen!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt bubbelplastic
Zingen jullie baby's ook met je mee?
ermahgerd lou is echt snel!!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:41 schreef Skittles het volgende:
JM hier lukt het wel redelijk hoor. De glazen en kaarsjes op tafel laat ze gewoon met rust. Af en toe kijkt ze heel stiekem en probeert eraan te zitten. Als ik dan nee zeg, gaat ze lachen en loopt ze weer verderalles wat niet van glas zit gooit ze wel van tafel ondanks een miljoen keer nee.
Meezingen ja![]()
En wat ze nu dket: we hebben zo'n bij. Die pak ik soms en zeg dan " wat doet de bij? BZZZZZ *PRIK!*" Nu pakt ze zelf ook die bij en probeert dan die bzzzt klank ook te doenals ik dan weer bzzzt doet gaat zij ook weer bzzzt
Zo toepasselijk! Bleibleiblei!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zingend hert.
kon dr helaas niet tot klappen verleiden...
En hada-hada? Anders loopt ze wel heel erg achter hoor!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw zegt heel veel baba. De hele dag. Maar dat kon ze echt met vijf maanden nog niet hoor ingeeen lopen met zes maanden is normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |