ging het verder goed?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:37 schreef foetre het volgende:
Pff neemt mn vrouw de overgebleven Chinees nog mee naar huis ook.
Ze eet morgen maar lekker zonder mij😡😡
Uitstekend ,ik ben gewoon met mn broccoli,erwten en peen begonnen toen ik dat op had zat ik al half vol.1 schepje bami,ossenhaas met groente,foe yong hai,1stokje saté zonder saus miniloempia en ik was voldaan.quote:
Aardig toertochtje gedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Gelukkig had ik vandaag al 2000 calorieën verbrand ,hoop dat de weegschaal mij goed gezind is.
.
dat moet je ook leren loslaten, ga naar de rode draad kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Uitstekend ,ik ben gewoon met mn broccoli,erwten en peen begonnen toen ik dat op had zat ik al half vol.1 schepje bami,ossenhaas met groente,foe yong hai,1stokje saté zonder saus miniloempia en ik was voldaan.
Gelukkig had ik vandaag al 2000 calorieën verbrand ,hoop dat de weegschaal mij goed gezind is.
Dat is trouwens wel een vervelende tik van me,ik blijf maar elke ochtend naar die weegschaal gaan.
Vaak met goed resultaat maar als het een keer + is voel je je wel klote als je voor je gevoel een goede dag heb gehad .
Ja die profs wegen ook 30kg lichter dat kost bijna geen energie😉quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aardig toertochtje gedaan?
Dat is de helft van wat de wielrenners vandaag in de bergen hebben verbrand.
Mwah dat is relatief natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja die profs wegen ook 30kg lichter dat kost bijna geen energie😉
Nee ik hou het niet echt bij,ik weet wanneer ik begonnen ben met welk gewicht en that's it.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet je ook leren loslaten, ga naar de rode draad kijken
Hou je het dagelijks bij?
Dagelijks wegen hoeft geen probleem te zijn, zolang je je beseft hoe een lichaam werkt. Waarschijnlijk ben je morgen ook zwaarder, omdat je vaak veel vocht vasthoudt van Chinees bijvoorbeeld
Deed ik voor de vakantie ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik sta minimaal twee keer per dag op de weegschaal. Dat wordt weer afkicken op vakantie.
ik hou van het grotere plaatje in mijn fitbit appquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deed ik voor de vakantie ook
Zo lang je maar weet dat je naar de het grotere plaatje moet kijken, is er niets mis mee.
Ik ook niet hoor, ik doe het ook voor en na het slapenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee ik hou het niet echt bij,ik weet wanneer ik begonnen ben met welk gewicht en that's it.
In principe zou 1 keer per week genoeg zijn maar kan het echt niet laten.
Ja zolang het positief is dan is dat ook geen probleem.Maar stel ik zou 3 dagen achter mekaar zijn aangekomen terwijl je je stinkende best doet dan zakt de moed je aardig in de schoenen .quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deed ik voor de vakantie ook
Zo lang je maar weet dat je naar de het grotere plaatje moet kijken, is er niets mis mee.
Probeer naar nog een iets groter plaatje te kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:03 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja zolang het positief is dan is dat ook geen probleem.Maar stel ik zou 3 dagen achter mekaar zijn aangekomen terwijl je je stinkende best doet dan zakt de moed je aardig in de schoenen .
Erg mooie trendlijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik doe het ook voor en na het slapen
Ik schrijf ze niet dagelijks op trouwens, misschien om de dag, soms elke dag.
Maar kijk maar wat een fluctuaties:
[ afbeelding ]
Maar de trendlijn gaat wel goed omlaag!
Voor m'n kcals Fatsecret en voor m'n gewicht gewoon Weight Loss Tracker (simpel doch doeltreffend). En runkeeper voor mn wandelingenquote:
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor mijn calorieën my fitness pall en voor mijn sport endomondo
Maar komt dat plaatje van jou van weight loss tracker? Ik heb m net gedownload en vanaf 2011 vanalles ingevoerd, maar krijg een vet lelijke grafiek met max 12 mnd..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor m'n kcals Fatsecret en voor m'n gewicht gewoon Weight Loss Tracker (simpel doch doeltreffend). En runkeeper voor mn wandelingen
Grote hand diepvries spinazie, banaan, sinaasappel, kokoswater en wat lijnzaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat gaat allemaal in die groene smoothie Sarabi? Ik moet toch ook eens wat meer van dat spul maken, maar ben niet zo creatief er mee geloof ik..
Hmm ok.. klink niet heel lekker bij elkaar eigenlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grote hand diepvries spinazie, banaan, sinaasappel, kokoswater en wat lijnzaad.
Eventueel nog een dag zonder sinaasappel maar met avocado.
Ik vond hem in ieder geval lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ok.. klink niet heel lekker bij elkaar eigenlijkmaar wie weet!
Ik had laatst een smoothie/fruitdrank met ananas, sinaasappel, nog een fruitsoort (ben ik ff vergeten) en paprika.. Klonk ook niet heel lekker, maar dat was het wel
Paprika en ananas maakt een verrassend goede combinatie vooral..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond hem in ieder geval lekkerhad er een stuk of 4 geprobeerd en deze vond ik het lekkerste.
Die van jou klinkt ook bijzonder inderdaad
Ik heb gewoon water en een peer gekozen.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Appelflappen, lekker!
En ja minstens even ongezond, daar twijfel ik niet aan. Maar ligt mischien ook eraan wat je kiest.
O brinta
S benen en buik...mijn goed ik was echt kapot erna
L: yoghurt met aardbeien en notenmix met wat honing
T: banaan
D noedels met komkommer/ui/ paprika en biefstuk
Ik denk dat ik ga proberen minder tussendoortjes te eten zodat ik groter ontbijt en lunch kan eten. Zeker in de vakantie straks mischien wel handiger. Maar even kijken of ik dan niet ga snaaien
ja dat is een vervelend gevoel.Zolang ik lekker bezig ben werk,sport kids heb ik er ook geen last van alleen savonds op de bank is het even doorzetten.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
100 km, netjes
Ja, ik deed dat ook altijd, maar toen ik een paar kilo kwijt wou ben ik die tussendoortjes gaan invoeren om te voorkomen dat ik honger had en dus verkeerde dingen ging eten.
Werkte prima, zit al tijden onder mijn streefgewicht, maar ben nu om de 2 uur aan het eten en zo "bezig" met eten voor mijn gevoel. Daar wil ik vanaf.
Bespeur ik hier een trouwdatum?quote:Op maandag 27 juli 2015 07:43 schreef Sarabi het volgende:
Dat viel 1000x mee
Eens zien hoe snel de eerste kilo's eraf zijn en dan een echt plan maken.
In nov 2016 wil ik in ieder geval 17 kilo zijn afgevallen.
quote:
ja, geen doel is lastig inderdaad. Maar je hoofddoel is afvallen?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:26 schreef foetre het volgende:
[..]
ja dat is een vervelend gevoel.Zolang ik lekker bezig ben werk,sport kids heb ik er ook geen last van alleen savonds op de bank is het even doorzetten.
Ik heb nog geen streefgewicht,hoor ik volgende week van de diëtist aangezien ik die bmi waardes niet vertrouw.
Dat is wel lastig als je niet weet wat je einddoel is.
irritant hequote:Op maandag 27 juli 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat ongesteld zijn he. Ik spons als een malle. En daardoor voel ik me plomp en vies en heb ik nóg minder zin om me in te zettenblegh. Anyhow.
Ja, het is dat het een randvoorwaarde is om je voort te kunnen planten. Maar andersquote:
Zo overbodigquote:Op maandag 27 juli 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is dat het een randvoorwaarde is om je voort te kunnen planten. Maar anders
ik ben er klaar mee, dus wat dat betreft zou ik wel een einde contract willen tekenen ergensquote:Op maandag 27 juli 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is dat het een randvoorwaarde is om je voort te kunnen planten. Maar anders
ja, voor jou wel. Maar niet voor iedereenquote:
Dat kan hoor! Ze kunnen je baarmoederslijm weglaseren geloof ik. Word je nooit meer ongesteld en ben je niet meer vruchtbaarquote:Op maandag 27 juli 2015 10:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik ben er klaar mee, dus wat dat betreft zou ik wel een einde contract willen tekenen ergens
quote:Op maandag 27 juli 2015 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan hoor! Ze kunnen je baarmoederslijm weglaseren geloof ik. Word je nooit meer ongesteld en ben je niet meer vruchtbaar
Zou ideaal zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
Niet meer ongesteld zijn, de droom inderdaad
Een bak maaltijdsaladequote:Op maandag 27 juli 2015 11:02 schreef BananaPancake het volgende:
Ik moet vanavond eten op mn werk. Wil iets gezonds en liefst ook makkelijk. Ben inspiratieloos, help!
thuisbezorgd.nl -> sushiquote:Op maandag 27 juli 2015 11:02 schreef BananaPancake het volgende:
Ik moet vanavond eten op mn werk. Wil iets gezonds en liefst ook makkelijk. Ben inspiratieloos, help!
Kun je nog koken? Of moet je wat halen?quote:Op maandag 27 juli 2015 11:02 schreef BananaPancake het volgende:
Op mn werk zelf kan ik alleen wat opwarmen (in oven). Ik zou nu op zich wel wat kunnen koken nog.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je nog koken? Of moet je wat halen?
Hmm misschien. Maar dan wel zelfgemaakte want die kant en klare bakken vinniknielekkerquote:
Oooh, ik dacht dat je moest overwerken, inclusief fijne maaltijdtoeslag... maar zo niet dan idd een pastasalade. Of koude kippenvleugeltjes uit de ovenquote:Op maandag 27 juli 2015 11:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Op mn werk zelf kan ik alleen wat opwarmen (in oven). Ik zou nu op zich wel wat kunnen koken nog.
[..]
ja, voor jou wel. Maar niet voor iedereen
[..]
Dat kan hoor! Ze kunnen je baarmoederslijm weglaseren geloof ik. Word je nooit meer ongesteld en ben je niet meer vruchtbaar
Ik zou voor de nootjes gaan. Die geven (mij) wel een verzadigd gevoel als je een beetje geduld hebt.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh mèn. Net mijn lunch op (vier boterhammen!). Langzaam gegeten, goed gekauwd want ik voelde de bui al hangen, maar helaas. Nog steeds echt een HONGERRR gevoel
Halve liter water er achteraan bood ook geen oplossing. Wat nu, mijn bak groenten voor vanmiddag alvast opvreten in de hoop dat het wegblijft voor een paar uur?
Wat gaat er gebeuren als je je bak groente voor vanmiddag nu niet opeet? (bij mij staan zulke buien tijdens menstruatie altijd garant voor gigantische hoofdpijn als ik niet eetquote:Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh mèn. Net mijn lunch op (vier boterhammen!). Langzaam gegeten, goed gekauwd want ik voelde de bui al hangen, maar helaas. Nog steeds echt een HONGERRR gevoel
Halve liter water er achteraan bood ook geen oplossing. Wat nu, mijn bak groenten voor vanmiddag alvast opvreten in de hoop dat het wegblijft voor een paar uur?
Ook als je na vier boterhammen nog dikke honger hebt?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou voor de nootjes gaan. Die geven (mij) wel een verzadigd gevoel als je een beetje geduld hebt.
Je had toch biteswelove bij je of las ik dat verkeerd?
Ja weinig, hoogstens dat ik vanmiddag weer honger krijg maar dan ga ik alweer richting avondetenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als je je bak groente voor vanmiddag nu niet opeet? (bij mij staan zulke buien tijdens menstruatie altijd garant voor gigantische hoofdpijn als ik niet eet)
Hmm maar het is dan niet echt honger? Dus ik zou niet je groenten gaan op eten nu.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is wel honger. Misschien chemische honger, maar dan nog.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm maar het is dan niet echt honger? Dus ik zou niet je groenten gaan op eten nu.
Misschien nog wat meer water?
Mijn doel is een zo laag mogelijk gewicht in combinatie met zo veel mogelijk actieve fietsspieren in september 2016 (Beklimming mont Ventoux)quote:Op maandag 27 juli 2015 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja, geen doel is lastig inderdaad. Maar je hoofddoel is afvallen?
Hier eigenlijk niet, alleen mijn vetpercentage omlaag en beetje gespierder, maar dat is ook lastig te meten als je niet iemand in de omgeving hebt die dat echt in de vingers heeft.
Als ik het savonds op de bank lastig vindt dan is er altijd kwark of een rijstwafel ofzo..veilig genoeg
ik ben benieuwd naar wat voor voedingsschema je krijgtquote:Op maandag 27 juli 2015 15:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Mijn doel is een zo laag mogelijk gewicht in combinatie met zo veel mogelijk actieve fietsspieren in september 2016 (Beklimming mont Ventoux)
Daarna wil ik een zo gezond mogelijk vetpercentage waar ik normaal mee kan leven ook als ik plots het sport gedoe zat ben.
5 augustus een intake bij de sportdietist voor een voedingsschema tijdens trainingsperiode en 1 buiten de sport om.
Voorlopig heb ik nog een bmi van 29😓😓
[..]
ja, voor jou wel. Maar niet voor iedereen
[..]
75 kilo vind ik voor mezelf ook een mooi gewicht! Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:07 schreef MaJo het volgende:
Zo eerste lijstje weer
O: yoghurt met blauwe bessen, frambozen en honing
L: salade met kip
T: appel, paar blokjes kaas
D: zelfgemaakte groentesoep
T: iets van fruit
Net bij de groenteboer kiwi's, kersen, rode bessen en aardbeien gehaald. Mijn grootste valkuil is namelijk na het eten snoepen. Dat ga ik ondervangen door fruit te eten
Ik ga trouwens voor de tien kilo in 1 jaar afvallen, dan zou ik 75 kilo wegen als ik ga trouwenmits ik niet zwanger raak natuurlijk, en anders is alle gewichtsverlies sowieso mooi meegenomen
1.83quote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
75 kilo vind ik voor mezelf ook een mooi gewicht! Hoe lang ben jij?
Ik heb trouwens helemaal niet kunnen avondeten op het werk doordat het druk was. Toen heb ik snel een croissantje met filet americain gegeten, maar dat is natuurlijk lang niet genoeg
Ik ben 1,77! Dan ben jij bij dat gewicht dus nog slankerquote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
1.83Jij?
En dat is geen avondeten neeKun je niet zelf nog wat maken?
Zou voor mij ook al heel mooi zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 21:24 schreef Sarabi het volgende:
75 is ook mijn doel maar ben wel een stuk kleiner.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:24 schreef Sarabi het volgende:
75 is ook mijn doel maar ben wel een stuk kleiner.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben 1,77! Dan ben jij bij dat gewicht dus nog slanker
Gaan we met z'n viertjes voor de 75quote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou voor mij ook al heel mooi zijn![]()
65 is voor mij echt totaal niet reëel meerquote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaan we met z'n viertjes voor de 75![]()
Het liefst zou ik 65 wegen zoals vroeger maar denk dat dat gewoon niet meer haalbaar is. 75 lijkt me een mooi gewicht
Voor mij is het ook niet realistisch meer ben ik bang, word toch ook gewoon wat jaartjes ouderquote:Op maandag 27 juli 2015 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
65 is voor mij echt totaal niet reëel meerIk denk dat 75 behouden al wel genoeg uitdaging is
Ik heb dan een confectie maat of 1,5 minder dan nu, lijkt me prima. Heb dat gewicht heel lang vast kunnen houden nadat ik 15 kilo was afgevallen (tot ik geblesseerd en overspannen werd en zo
).. moet nu toch wel weer lukken (hoef er nu 'maar' 7)
Eerste doel is de 80 voorbij komen
Precies! En ik zou mezelf inmiddels zelfs gewoon te dun vinden met 65 kilo geloof ik!quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij is het ook niet realistisch meer ben ik bang, word toch ook gewoon wat jaartjes ouderJe kunt beter voor een gezond gewicht gaan dat haalbaar is dan zo'n onhaalbaar doel, daar word je alleen maar ongelukkig van!
Ja ik ook, dat is gewoon 20 kilo lichterquote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Precies! En ik zou mezelf inmiddels zelfs gewoon te dun vinden met 65 kilo geloof ik!
Join the clubquote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe mee met de 75 club! Ben wel maar 1.68
Mooie lengtequote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
jouw huidige BMI is al lager dan mijn streefbmiquote:Op maandag 27 juli 2015 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Join the clubWe doen niet moeilijk over de lengte
En jij bent al supergoed bezig!
Geeft niet, ik ben maar 4 cm groterquote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn BMI is altijd lager door mijn lengtequote:Op maandag 27 juli 2015 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw huidige BMI is al lager dan mijn streefbmi![]()
![]()
Maar ja och, er zijn al twee maten vanaf idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik doe ook mee maar wel voor de 100kg club bij 1m95.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is een 75 clubje ja?
* IJsdraakje wordt lid.
Die ga ik al niet meer redden.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]het lijkt er op ja!
weer eens wat anders dan de 27-club
Echt een appel inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2015 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Modelletje appel op een stokje dus Majo?
En meh@ opmerkingen.. niet tof lijkt me nee.
Hier een echte peer: alles zit onder mijn middelVooral de buik zit me dwars, heupen/bovenbenen/kont heb ik stukke minder moeite mee..
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn BMI is altijd lager door mijn lengteMaar bij mij zit het echt raar verdeelt, als in 20 kilo vooral rondom mijn middel en mijn tetten. Ik zie er dus gewoon echt 6 maanden zwanger uit want heb wel dunne beentjes en armen
Dus BMI zegt ook niet alles zeg maar
ja, dat begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoop ook dat je gewoon snel legitiem mag uitdijen! (Rare uitspraak in een dieettopic
)
En ik denk dat ik deze week voor het eerst sinds begin maart ga aankomenstomme klats en het vocht wat daar bij hoort
En toch de broekriem nog maar even wat strakker aan. Misschien terug naar 2000 kcal aangezien de borstvoeding ook gehalveerd is
disclaimer
grappig dat je dat zegtquote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij is het ook niet realistisch meer ben ik bang, word toch ook gewoon wat jaartjes ouderJe kunt beter voor een gezond gewicht gaan dat haalbaar is dan zo'n onhaalbaar doel, daar word je alleen maar ongelukkig van!
volgens mij hebben wij redelijk vergelijkbare verhoudingen, of niet?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegtik wil eigenlijk ook voor 75 gaan, maar dan zit ik nog niet op een gezond gewicht.
75 is voor mij (volgens de bmi richtlijnen die ik met een korrel zout neem) net iets over het randje, maar wel goed vol te houden. Lijkt me gezonder dan heel krampachtig 70 kilo te willen wegen en er ongelukkig van te wordenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegtik wil eigenlijk ook voor 75 gaan, maar dan zit ik nog niet op een gezond gewicht.
ik geloof het wel, alhoewel ik meer naar zandloper dan peer ga. Nu trouwens 77 kilo bij 1.70m en op het punt om ongesteld te worden. Ik wil zo graag onder de 76quote:Op maandag 27 juli 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij redelijk vergelijkbare verhoudingen, of niet?
ik ook ik ook!quote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is een 75 clubje ja?
* IJsdraakje wordt lid.
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:26 schreef foetre het volgende:
Heb trouwens wel moeite met genoeg drinken als ik de hele dag vrij ben.
Tijdens werkdagen is 2,5 a 3 liter normaal.
Denk dat ik gewoon 4 halve liters in de koelkast ga zetten voor de hele dag.
* mrspoeZ ook.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is een 75 clubje ja?
* IJsdraakje wordt lid.
stug doorzetten..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
* mrspoeZ ook.
Nog 3 te gaan. Nog steeds. Al weeeeeeken. En dat terwijl ik echt netjes eet.
oh ik ben meer appel. En nette stats!quote:Op maandag 27 juli 2015 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik geloof het wel, alhoewel ik meer naar zandloper dan peer ga. Nu trouwens 77 kilo bij 1.70m en op het punt om ongesteld te worden. Ik wil zo graag onder de 76
Ik ben er ook nog laaaaang niet, maar je moet toch een doel hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:50 schreef Barreltje het volgende:
met dat 75 clubje voel ik me echt een dikke vetso!
het afvallen wil hier ECHT nog niet lukken terwijl m'nin 1 maand al 4 kilo kwijt is
omdat ik te laat m'n bed uit kom, vervolgens geen tijd heb om te ontbijten en dan -even snel- een boterham klaar maak en meeneem naar werk.. er ligt wel kipfilet in de koelkast , maar dat is niet zo lekker met het notenbroodquote:
v.w.b. de trek: ik merk zelf dat ik na 250 kcal aan rauwkost veel minder snel trek krijg, dan na 250 kcal brood, vlees of pasta.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat ik te laat m'n bed uit kom, vervolgens geen tijd heb om te ontbijten en dan -even snel- een boterham klaar maak en meeneem naar werk.. er ligt wel kipfilet in de koelkast , maar dat is niet zo lekker met het notenbrood
punt genoteerd : vroeger je bed uit
en idd SQ. tot die weeg conclusie was ik iid ook al gekomen600 kcal voor ontbijt !
Als soep neem ik meestal de niet gebonden soepsalade is uit de salade bar. dus kan ik zelf opscheppen. ik probeer daarbij alleen rauwkost te nemen en de aangemaakte salades te omzeilen.
wat ik frappant vind is dat ik 's middags wel enorme trek krijg .. hoe kan dat dan? als ik toch zoveel kcal's eet?
Ik denk zelfs dat je van een dagje olijfoliedieet makkelijk twee kilo afvaltquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
v.w.b. de trek: ik merk zelf dat ik na 250 kcal aan rauwkost veel minder snel trek krijg, dan na 250 kcal brood, vlees of pasta.
Daaruit heb ik geconcludeerd (maar let op, ik word niet gehinderd door welke vorm van feitelijke/wetenschappelijke kennis dan ook) dat het vooral om de massa/het volume aan voedsel gaat als het om voldoening/tegengaan van honger, dan om de hoeveelheid kcals.
Ik vind het vrij logisch ook. Anders zou je wanneer je 200 ml olijfolie op een dag drinkt (samen een kleine 1800 kcal) ook geen honger krijgen. En dat lijkt me (zonder het te willen testen hoor) nou ook weer niet het geval.
Ik zou dan alleen niet achter me in de pot kijken als je naar de wc bent geweestquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je van een dagje olijfoliedieet makkelijk twee kilo afvalt
nee, hard wegrennen inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen niet achter me in de pot kijken als je naar de wc bent geweest
die oren heb ik redelijk onder controlequote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
Zit vooral tussen je oren. Tenminste bij mij zeker. Ik heb een vol gevoel en toch wil ik snoepen.
Das minder.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die oren heb ik redelijk onder controle
mijn maag knort dan echt.. dat verzin ik dan weer niet
Ok, ok, geen goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je van een dagje olijfoliedieet makkelijk twee kilo afvalt
Ik herken het! Ik heb ook snel weer 'echte honger' terwijl mijn lijf op zich wel genoeg binnen heeft gehad vlak daarvoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die oren heb ik redelijk onder controle
mijn maag knort dan echt.. dat verzin ik dan weer niet
Dat merkte ik tijdens mijn vakantie wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
Zit vooral tussen je oren. Tenminste bij mij zeker. Ik heb een vol gevoel en toch wil ik snoepen.
Worteltjesquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had het trouwens gisteren ook ineens. Soms heb je dat. Snaaigroente is magique. Een grote komkommer levert je maar iets van 35 kcals op
Besloten mijn S nuttiger te besteden vandaagquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: groene smoothie
T: mani berry & nuts
L: salade van kikkererwten, avocado, tomaat en tonijn
T: kersen
S: Jillian Verhuisdozen inpakken en verplaatsen
D: groentesoep en met een stuk stokbrood met kruidenboter
Ja stom he. Je krijgt er een kut gevoel van. Je pakt iets "lekkers" want ja vakantie en dan let je toch niet op je kcalsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat merkte ik tijdens mijn vakantie wel.
Bleef zelfs eten terwijl het gewoon niet prettig voelde
Ik ben ook nog lang niet bij die 75 hoor! Het is enkel mijn doelgewicht en van veel hier. Ik moet nog ruim 20 kilo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:50 schreef Barreltje het volgende:
met dat 75 clubje voel ik me echt een dikke vetso!
het afvallen wil hier ECHT nog niet lukken terwijl m'nin 1 maand al 4 kilo kwijt is
ik moet dan toch weer aan portie management gaan doen
( alhoewel ik gister na het sporten toch echt trek had)
lijstje van gister:
O: 2 noten muesli bth met duo penotti
t: niks
L: salade, met broodje (belegd met boter) en soep
t: 5 engelse dropjes
t2: kiwi
D: spaghetti met bloemkool, tomaat, courgette, champignons en witvis
S: 10 min's fietsen en lesje body balance
t: Halve bak aardbeien
en daarna dus HONGERR!!!![]()
hopelijk vandaag iets beter gemanaged:
O: kwark met granola
t: 2 noten muesli bth met duo penotti
L: soep, salade, broodje met boter
t: fruit
D: zelfgemaakte hamburger, met avocado, tomaat en salade en daarnaast een komkommr, tomaat., feta salade
S: geen!![]()
misschien dat ik toch iets minder brood moet gaan eten ? maar dan ben ik een beetje de kluts kwijt mbt eerste t (ochtend t) misschien dan een gekookt eitje oid
het is ook maar een tip tegen snoepzin he. En twee ons groenten is een soort bare minimum, meer kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:09 schreef Barreltje het volgende:
ik heb niet altijd snaai groienten bij me
en op den duur ga ik me dan ook een konijn voelen
ik kom uiteindelijk wel aan m'n 2 ons groenten per dag hoor
Of desembroodquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:57 schreef Tally het volgende:
En zwaar brood zoals Alison o.i.d.?
Ik merk dat als ik volkoren of wit brood eet, ik inderdaad weer snel honger heb.
Maar als ik echt donker brood eet heb ik er weinig tot geen last van.
Definitieve planningquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zag nog meer aanmeldingen voor de 75 kilo clubEn Barrel het is een streven inderdaad, ik ben er ook nog lang niet hoor
Lijstje:
O: Yoghurt met blauwe bessen, frambozen en honing
T: Appel
L: Groentesoep+ twee geroosterde bruine boterhammen
T: Kiwi en een bakje kersen
D: nog niet bekend want ik eet bij mijn ouders, maar geloof iets van pasta met linzenAardappeltjes, gehaktbal en spinazie
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:53 schreef mrspoeZ het volgende:
O/L met mugcake van ei, banaan, 25 g nootjes en blokje extra puur met kwark. Ik kan er tegen tot aan mijn D, denk ik. Pfoei!
Op een bak rauwkost overleef je toch niet de hele dag? Dat is geen goeie lunchquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:14 schreef SummerBreeze het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag. Ik merk dat ik nog iets moet gaan bijplannen, want volgens FatSecret kom ik nu uit op 1043 kcals. En dat is toch wel te weinig
O: kwark, muesli, lepeltje jam, beetje cruesli voor de kraak
T1+L: Bak rauwkost (paprika, bloemkool, wortel, kerstomaatjes)
T2: twee crackers smeerkaas
D: groentetrio (wortel, doperwt, mais), rundervink, aardappelen
Nog 450-500 kcals over. Wat zal ik doen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Verga je niet van de honger, summer??
Ik zou geluncht hebben, maar daar is het nu te laat voor. Noten? Boterhammen?
Misschien geen hele goede of uitgebalanceerde lunch, maar wel vullend. Geen honger in ieder geval. Het gaat om een kleine 500 gram aan konijnenvoer. Was een beetje bewust omdat de planning was dat er vanavond niet al te gezond gegeten zou worden. uiteindelijk wordt er niet overgewerkt, dus is het geen fabrieksvoer en kan ik dus gewoon lekker thuis eten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op een bak rauwkost overleef je toch niet de hele dag? Dat is geen goeie lunch
Wat vind je het aller- allerlekkerst, maar doe je niet vanwege de kcals? Nou geen kapsalon zeggen, maar iets tot 500 kcalquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
[..]
Misschien geen hele goede of uitgebalanceerde lunch, maar wel vullend. Geen honger in ieder geval. Het gaat om een kleine 500 gram aan konijnenvoer. Was een beetje bewust omdat de planning was dat er vanavond niet al te gezond gegeten zou worden. uiteindelijk wordt er niet overgewerkt, dus is het geen fabrieksvoer en kan ik dus gewoon lekker thuis eten.
Ik heb vanmiddag wel op het punt gestaan om iets uit de kantine te halen, maar op dat tijdstip was het echt vet, vetter, vetst, dus geen goed idee.
Ik werk sowieso straks nog even een banaan naar binnen. Na het eten maar wat lekkers nemen. Maar dan blijft de vraag wat precies.
Maar dat vult toch nooit lang?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
[..]
Misschien geen hele goede of uitgebalanceerde lunch, maar wel vullend. Geen honger in ieder geval. Het gaat om een kleine 500 gram aan konijnenvoer. Was een beetje bewust omdat de planning was dat er vanavond niet al te gezond gegeten zou worden. uiteindelijk wordt er niet overgewerkt, dus is het geen fabrieksvoer en kan ik dus gewoon lekker thuis eten.
Ik heb vanmiddag wel op het punt gestaan om iets uit de kantine te halen, maar op dat tijdstip was het echt vet, vetter, vetst, dus geen goed idee.
Ik werk sowieso straks nog even een banaan naar binnen. Na het eten maar wat lekkers nemen. Maar dan blijft de vraag wat precies.
Dat is toch juist een calorieënbom?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stukje kwarktaart. Niet hoog in calorieën maar wel super lekker
https://personalbodyplan.(...)/recept-pbp-kapsalonquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat vind je het aller- allerlekkerst, maar doe je niet vanwege de kcals? Nou geen kapsalon zeggen, maar iets tot 600 kcal
Als je naar een patisserie gaatquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Waar haal je alleen 1 stukje kwarktaart vandaan?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Half bak bastogne koeken, 40 gram roomboter, 1L optimel kwark en 8 gelatine blaadjes thats it. En dat deel je dan door 8 ofzo. Of net een hoe groot stuk je wil.
Heeft echt niks meer nodigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik neem aan dat bij die Optimel kwark er al allerlei spul erin zit voor smaak?
Hou je gewoon in joh!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Waar haal je alleen 1 stukje kwarktaart vandaan?
Met roggebrood lijkt me echt ranzig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heeft echt niks meer nodig
Bodem kan ook met roggebrood maar ik vond dat zo smerig. Dan heb je de zogezegd jelmer taart![]()
Lijkt me ook echt niets.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:58 schreef MaJo het volgende:
Ik hou niet van kwarktaart zoals hier beschreven,
Pak is nergens voor nodigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met roggebrood lijkt me echt ranzig.
Wil dit wel eens proberen.
Ik gebruik nu zo'n pak van Dr Oetker. Zit een zakje in met bodem, en een zakje met gelatinepoeder en suiker. Optimel kwark en bastogne lijkt me een lekkere afwisseling.
Moeten we ook gaan adviseren om losse sneetjes brood bij de bakker te kopen omdat een heel brood kopen voor één bammetje toch wel een beeeeetje overdreven is?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Toch, nog steeds is dit niet echt de plek om het maken van een hele taart te adviseren om 1 tussendoortje te verkrijgen. Hoe lekker en licht het ook per stukje is
Mja, het ging net over een lightversie met Optimel. Dat vind ik wel binnen de grenzen van dit topic tbh.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Toch, nog steeds is dit niet echt de plek om het maken van een hele taart te adviseren om 1 tussendoortje te verkrijgen. Hoe lekker en licht het ook per stukje is
Ok, dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, tuurlijk. Het ging er ook om dat iemand nog wat calorieën over had en dat ze dan maar een taart moet gaan maken.
Jij weet net zo goed als ik dat een hele taart maken voor de meesten van ons géén handige optie is, voor 1 snack.
voor een feestje vind ik het trouwens een prima recept
Preciesquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, tuurlijk. Het ging er ook om dat iemand nog wat calorieën over had en dat ze dan maar een taart moet gaan maken.
Jij weet net zo goed als ik dat een hele taart maken voor de meesten van ons géén handige optie is, voor 1 snack.
voor een feestje vind ik het trouwens een prima recept
Ik moest lachen om zuur pruimquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, dan zijn we het eens![]()
Even wat anders. Ik heb pruimen herontdekt. Weet iemand hier wat nou een lekkere zure pruim is?
Nou, dan zou ik hem lekker zelf opeten!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Als iemand me die taart op een verjaardag zou aansmeren zou ik hem/haar uitlachen![]()
Dit is gewoon geen taart, het mag eruit zien als taart, maar het is gewoon opgestijfde kwark met een koekje eronder
Doe maarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik hem lekker zelf opeten!
Slecht voor je man!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:31 schreef Deuce92 het volgende:
Hopelijk krijgen we nu niet een hele discussie over aspartaam.
Ja, sorry hoor, het heet gewoon "kwarktaart". Ik heb het niet verzonnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Nee echt ik vind het lekker om in plaats van mijn kwark te eten savonds maar een taart kun je het gewoon niet noemen vind ik. Het is vermomd als taart, dat wel
nee hoor... Ik hou alleen niet van al die 'doorontwikkelde' productenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:31 schreef Deuce92 het volgende:
Hopelijk krijgen we nu niet een hele discussie over aspartaam.
ja die uit zo'n pakje die jij gebruikt wel, maar daar zit tenminste nog echt suiker enzo inquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, het heet gewoon "kwarktaart". Ik heb het niet verzonnen.
Ik dacht dat er niet genoeg lagen in zaten of zo. Maar je hebt het dus gewoon over de smaak. Tja.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja die uit zo'n pakje die jij gebruikt wel, maar daar zit tenminste nog echt suiker enzo in![]()
Ik maak die van kwark met gelatine, nou dat smaakt gewoon nog naar kwark hoor. Prima te eten maar niet ' oeeh lekker taart, ik wil hem helemaal opeten'
ja zo'n echte kwarktaart is vet lekker. of monchoutaart ook! mja das niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niet genoeg lagen in zaten of zo. Maar je hebt het dus gewoon over de smaak. Tja.
Gewoon nog wat suiker erbij.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zo'n echte kwarktaart is vet lekker. of monchoutaart ook! mja das niet te vergelijken
Ik had hem dus niet door he toen ik het typtequote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moest lachen om zuur pruim![]()
Maar nee sorry geen ervaring mee
Ik eet liever 'echte', die ene keer in de paar jaar dat ik het eet. Sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
https://personalbodyplan.(...)/recept-pbp-kapsalon
Ik was niet aan het spelen en bedoelde het gewoon goed. Maar beetje jammerlijk van de reacties die dan komen. Kijk als mensen zich niet in kunnen houden en meteen zo'n ding in een keer weg eten moeten ze het uit zelfbescherming gewoon niet doen. Maar voor de rest is dit een prima toetje, tussendoortje you name it. En het vult ook nog eens goed.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was niet aan het spelen en bedoelde het gewoon goed. Maar beetje jammerlijk van de reacties die dan komen. Kijk als mensen zich niet in kunnen houden en meteen zo'n ding in een keer weg eten moeten ze het uit zelfbescherming gewoon niet doen. Maar voor de rest is dit een prima toetje, tussendoortje you name it. En het vult ook nog eens goed.
zelfbeheersing trainen is prima... En ik het ook helemaal niet over het initiatief. Wel over de lange tenen, de een-tweetjes en ander kinderachtig gedoequote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was niet aan het spelen en bedoelde het gewoon goed. Maar beetje jammerlijk van de reacties die dan komen. Kijk als mensen zich niet in kunnen houden en meteen zo'n ding in een keer weg eten moeten ze het uit zelfbescherming gewoon niet doen. Maar voor de rest is dit een prima toetje, tussendoortje you name it. En het vult ook nog eens goed.
goed zo! Vuige tropische ellendequote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
Zal ik maar eens een OT-lijstje doen dan?
O: overnight oats
L: 3 volkoren boterhammen met kaas/ei. stuk komkommer
T: aardbeien, bites #39 (en nu een SQ-tje gedaan en alles met kokos eruit gezet. Gedroogde kokossnippers)
D: wokgroenten, quorn, rijst.
S: bootcamp
T: kwark
Ow normaal vind ik het geen ellende, maar die stukjes in bites zijn ook nog eens gedroogd, smaken niet, gaat tussen je tanden zitten en gewoon een nutteloze toevoeging.quote:
Net lijstje toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
Zal ik maar eens een OT-lijstje doen dan?
O: overnight oats
L: 3 volkoren boterhammen met kaas/ei. stuk komkommer
T: aardbeien, bites #39 (en nu een SQ-tje gedaan en alles met kokos eruit gezet. Gedroogde kokossnippers)
D: wokgroenten, quorn, rijst.
S: bootcamp
T: kwark
Groenvoer = grazen bij mij. Daarom dus ook T1 +L. Tien uur ging de bak open, 2 uur was hij leeg. Dus dan gaat het best lang honger tegen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat vult toch nooit lang?Ik eet regelmatig een salade met kip en daar hou ik het een uur of 2 goed op vol maar daarna moet ik toch echt nog wat eten.
[..]
Dat is toch juist een calorieënbom?
Edit: mwah valt nog mee: http://www.fatsecret.nl/c(...)/algemeen/cheesecake
Je hoeft niet alle kcal die je er afgesport hebt weer bij te eten (ookal lijkt dat in de apps soms wel zo)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:15 schreef foetre het volgende:
Wat is dat toch met die apps.
Netjes mn voeding en sport ingevuld.Moet ik nu nog 2000 calorieën naar binnen werken😡
Geloof er werkelijk niks van.
O:3 volkorensultana crackers met kipfilet
T:1 paprika,2 cherrytomaat,1 sultana
L:2 haring,2 bruine pistolet makreel
T:2 sultana,appel,5aardbeien
D:1 aardappel,1 rundervink,125 gram broccoli 125 gram sperziebonen.
S:2,5 uur door de duinen fietsen
Precies, gewoon kappen met dat soort postgedrag.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zelfbeheersing trainen is prima... En ik het ook helemaal niet over het initiatief. Wel over de lange tenen, de een-tweetjes en ander kinderachtig gedoe
ieuwwwwwwwwquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En vooral de combinatie
Nu wil ik een pina colada
Wat eet jij veel sultana...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:15 schreef foetre het volgende:
Wat is dat toch met die apps.
Netjes mn voeding en sport ingevuld.Moet ik nu nog 2000 calorieën naar binnen werken😡
Geloof er werkelijk niks van.
O:3 volkorensultana crackers met kipfilet
T:1 paprika,2 cherrytomaat,1 sultana
L:2 haring,2 bruine pistolet makreel
T:2 sultana,appel,5aardbeien
D:1 aardappel,1 rundervink,125 gram broccoli 125 gram sperziebonen.
S:2,5 uur door de duinen fietsen
Gezellig daar!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:42 schreef MaJo het volgende:
Iew wat goor
Vandaag nog een poging tot sporten gedaan, kwartiertje gebasketbald met vriend. Helaas werd er iemand in elkaar gemept daar in de buurt dus toen zijn we maar afgedropen
nou inderdaadquote:
Dan heb je niet de goeie aardbeien!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
aardbeien
meh-fruit.. valt altijd tegen
![]()
Ik kom niet eens meer aan mijn kwark toe.Heb voor het sporten de ene helft van mijn avondeten gegeten en na het sporten de andere helft.. beetje meer totaal dan anders en vooral heul heul veel bietjes gehad
![]()
Dus denk niet dat ik nog trek krijg voor ik slapen ga
Klinkt lekker. Opgeslagen thanks.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Kokos
Voor visite en voor lief heb ik dingen in huis die ik niet lust.
Kokosdingen inderdaad
Chips met italtiaanse kruiden (ringlings enzo)
Wat lekker is als tussendoor als je zin in hartig hebt:
Kipbouillonblokje, 300 gram water, half bakje champigons, halve prei, bakje tauge, uitje, fijn gesneden worteltjes, knoflookpuree mespuntje, scheutje sojasaus, wat limoensap.
Ruim een halve liter gezondvoer
Dat klinkt best goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Kokos
Kokosdingen inderdaad
Kipbouillonblokje, 300 gram water, half bakje champigons, halve prei, bakje tauge, uitje, fijn gesneden worteltjes, knoflookpuree mespuntje, scheutje sojasaus, wat limoensap.
groentesoep dus?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Kokos
Kokosdingen inderdaad
Kippensoep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik had gisteren echt geweldige Nederlandse aardbeien die heerlijk zoet warenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
aardbeien
meh-fruit.. valt altijd tegen
![]()
Ik kom niet eens meer aan mijn kwark toe.Heb voor het sporten de ene helft van mijn avondeten gegeten en na het sporten de andere helft.. beetje meer totaal dan anders en vooral heul heul veel bietjes gehad
![]()
Dus denk niet dat ik nog trek krijg voor ik slapen ga
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kippensoep.
Zelf doe ik dat vaak met kippenlevers of kippendij
Maar als het echt gewoon lekker hartig en mager tussendoortje.
Deze was met paksoi, rode peper enzo... gewoon wat je over hebt erin kwakkenvoor kippensoep mis je wel kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar inderdaad heel makkelijk om zo zelf soep te maken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik had heul heul veel biertjes gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt geweldige Nederlandse aardbeien die heerlijk zoet waren![]()
Ik dacht even dat je biertjes had geschreven! Maar dat leek me raar, dus de zin in de herhaling gedaan.
Een cirkel is ook een lijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had heul heul veel biertjes gehadgoed voor de lijn joh!!
mooi momentquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:10 schreef foetre het volgende:
Voor het eerst sinds 15 jaar onder de 90kg🎉🎊🎉🎊
O:wasa knackerbrod kipfilet ei komkommer paprika
T:Appel,Sultana
L:2 x pistolet filet americain
T:appel,sultana
D:1 aardappel,rundervink,125 gram rode kool,125 gram bloemkool
S:80km fietsen
Ziet er goed uit toch?Kom je wel aan je minimale bevolen calorieën ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje (kritiek/tips welkom):
O: groene smoothie
T: mani berry & nuts
L: salade van kikkererwten, avocado, tomaat en tonijn
T: snoeptomaatjes
D: groentesoep en met een stuk stokbrood met kruidenboter
T: ???
Komt nu op 1400kcal uit maar moet dus nog een laatst T bij.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Ziet er goed uit toch?Kom je wel aan je minimale bevolen calorieën ?
Iemand nog tips voor avondsnack behalve fruit en groente?Mani beans en nuts ook maar even proberen
Die had ik even over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:10 schreef foetre het volgende:
Voor het eerst sinds 15 jaar onder de 90kg🎉🎊🎉🎊
zelfgepopte popcorn. Zout, niet zoet natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Ziet er goed uit toch?Kom je wel aan je minimale bevolen calorieën ?
Iemand nog tips voor avondsnack behalve fruit en groente?Mani beans en nuts ook maar even proberen
dank je. Al ken ik de term jompelen vooral uit bepaalde topics in OUD. En dat gaat meestal gepaard met gewichtsttoename ipv -afnamequote:Op woensdag 29 juli 2015 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Foetre, wat een heerlijk gevoel! Fantastisch!
Summerbreeze, dat is ook zéér jompelwaardigkeigoed!!
Hier inderdaad voor het eerst sinds 2 maart niét afgevallen in een week. Maar, ook niet aangekomen, exact hetzelfde dus (heb de afgelopen 7 dagen alles tussen de 82.8 en 84.1 op de weegschaal gezien 's morgens, scumbag menstruatie). Volgende week dus maar richten op een kilo lichter, voor mn gemiddelde
Nee hoor, jompelen is gewoon blij zijn voor iemandquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
dank je. Al ken ik de term jompelen vooral uit bepaalde topics in OUD. En dat gaat meestal gepaard met gewichtsttoename ipv -afname
ongesteld? Stom lijfquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, weegschaal omhoog in plaats van omlaag
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, weegschaal omhoog in plaats van omlaag
Ja, weet ik wel. Maar ik wil zo even wat kleren passen en dan helpt een spontane kilo extra dus niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Achja zal vanzelf wel goed komen.
Oeh! Ik heb nog procureur in de vriezer.. dit weekend maar eens ouderwets pulled pork maken denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo. Ik kom weer onder m'n steen vandaan.
Lijstje:
O: 2 brood met smeerkaas
L: roggebrood met light roomkaas, dille en zalm
T: Tonijn
D: Coleslaw met rundvlees
T: Druiven
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt nu op 1400kcal uit maar moet dus nog een laatst T bij.
Denk griekse yoghurt met honing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:47 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje voor de dames (en verdwaalde heren, hehe) hier.Het is inderdaad verstandiger om zo'n 500 kcal onder onderhoud te zitten. (Onderhoud is dus wat je moet eten om op gewicht te blijven). Dan zou jij in jouw geval rond de 1900 moeten eten. Dan val je inderdaad een halve kilo per week af. Vind je dat niet genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelf ben geen voorstander van om met sport verbrande kcal er weer aan te eten, maar veel mensen wel, zodat ze hoe dan ook op die halve kilo per week zitten en in ieder geval niet te snel gaan.
In ieder geval kan je inderdaad op die manier die jij stelt een kilo per week afvallen. Ik zou alleen wel in de gaten houden of je je er wel goed bij blijft voelen en genoeg energiek blijft.
Overigens werkt dit laatste natuurlijk niet als je jouw sporthoeveelheid al mee hebt genomen om je onderhoud te berekenen
My salvation lies in your love..
In principe kan het met een lager BMI natuurlijk ook, aangezien het een kwestie van kcals in vs kcals uit is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Een kilo per week afvallen kan best, maar dan moet je wel zeer hoog in je BMI zitten. Als je, zegge, een BMI van 30 hebt, is het geen realistisch streven.
Dus een beetje situatie-afhankelijk. Maar gezien je rekenvoorbeeld gok ik dat je geen BMI van 50 hebt
Tuurlijk kan het. Maar het is waarschijnlijk een minder realistisch streven. Dan moet je wel ontzettend gedisciplineerd te werk gaan. Maar chapeau als je het kan, uiteraardquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
In principe kan het met een lager BMI natuurlijk ook, aangezien het een kwestie van kcals in vs kcals uit is.
Maar dan moet je wel redelijk veel kcal verbanden met sporten.
True!quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het. Maar het is waarschijnlijk een minder realistisch streven. Dan moet je wel ontzettend gedisciplineerd te werk gaan. Maar chapeau als je het kan, uiteraard
Buikspierplezier? Heet dat echt zo?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Voor de motivatie een lijstje:
O: half bakje kwark met granola + 1 wilde perzik
t: 3 engelde drops
L: rest salade van gisteren, extra salade van de salade bar, broodje met boter evt soep
t1: snack nootjes zakje ( wat was dat bites we love ook al weer??)
t2: fruit
D: pasta pesto
S: fietsen, circuitje, buikspierplezier, crosstrainer, circuitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik het..quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buikspierplezier? Heet dat echt zo?![]()
en: www.biteswelove.nl
Jup, ik DM je.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet ik het..
alles is "plezier"volgens die lui
ik ga het voor het eerst weer doen dus na de 2e oefening zal ik wel weer af moeten haken, maar vooruit
iemand een kortingscode voor die bites? ziet er goed uit, nu haal ik zulk soort zakjes ook op werk
Ja!quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb nog procureur in de vriezer.. dit weekend maar eens ouderwets pulled pork maken denk ik![]()
Van die toko met zo'n grote bbq wagen toevallig?? Die staat al een jaar of 2 ook op LL.. niet zo lekker als zelfgemaakt, maar dikke prima die broodjesquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga dit weekend ook weer een stuk kopen. Op de zwarte cross hadden ze zulke lekkere broodjes pulled pork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |