ging het verder goed?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:37 schreef foetre het volgende:
Pff neemt mn vrouw de overgebleven Chinees nog mee naar huis ook.
Ze eet morgen maar lekker zonder mij😡😡
Uitstekend ,ik ben gewoon met mn broccoli,erwten en peen begonnen toen ik dat op had zat ik al half vol.1 schepje bami,ossenhaas met groente,foe yong hai,1stokje saté zonder saus miniloempia en ik was voldaan.quote:
Aardig toertochtje gedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Gelukkig had ik vandaag al 2000 calorieën verbrand ,hoop dat de weegschaal mij goed gezind is.
.
dat moet je ook leren loslaten, ga naar de rode draad kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Uitstekend ,ik ben gewoon met mn broccoli,erwten en peen begonnen toen ik dat op had zat ik al half vol.1 schepje bami,ossenhaas met groente,foe yong hai,1stokje saté zonder saus miniloempia en ik was voldaan.
Gelukkig had ik vandaag al 2000 calorieën verbrand ,hoop dat de weegschaal mij goed gezind is.
Dat is trouwens wel een vervelende tik van me,ik blijf maar elke ochtend naar die weegschaal gaan.
Vaak met goed resultaat maar als het een keer + is voel je je wel klote als je voor je gevoel een goede dag heb gehad .
Ja die profs wegen ook 30kg lichter dat kost bijna geen energie😉quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aardig toertochtje gedaan?
Dat is de helft van wat de wielrenners vandaag in de bergen hebben verbrand.
Mwah dat is relatief natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja die profs wegen ook 30kg lichter dat kost bijna geen energie😉
Nee ik hou het niet echt bij,ik weet wanneer ik begonnen ben met welk gewicht en that's it.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet je ook leren loslaten, ga naar de rode draad kijken
Hou je het dagelijks bij?
Dagelijks wegen hoeft geen probleem te zijn, zolang je je beseft hoe een lichaam werkt. Waarschijnlijk ben je morgen ook zwaarder, omdat je vaak veel vocht vasthoudt van Chinees bijvoorbeeld
Deed ik voor de vakantie ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik sta minimaal twee keer per dag op de weegschaal. Dat wordt weer afkicken op vakantie.
ik hou van het grotere plaatje in mijn fitbit appquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deed ik voor de vakantie ook
Zo lang je maar weet dat je naar de het grotere plaatje moet kijken, is er niets mis mee.
Ik ook niet hoor, ik doe het ook voor en na het slapenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee ik hou het niet echt bij,ik weet wanneer ik begonnen ben met welk gewicht en that's it.
In principe zou 1 keer per week genoeg zijn maar kan het echt niet laten.
Ja zolang het positief is dan is dat ook geen probleem.Maar stel ik zou 3 dagen achter mekaar zijn aangekomen terwijl je je stinkende best doet dan zakt de moed je aardig in de schoenen .quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deed ik voor de vakantie ook
Zo lang je maar weet dat je naar de het grotere plaatje moet kijken, is er niets mis mee.
Probeer naar nog een iets groter plaatje te kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:03 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja zolang het positief is dan is dat ook geen probleem.Maar stel ik zou 3 dagen achter mekaar zijn aangekomen terwijl je je stinkende best doet dan zakt de moed je aardig in de schoenen .
Erg mooie trendlijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik doe het ook voor en na het slapen
Ik schrijf ze niet dagelijks op trouwens, misschien om de dag, soms elke dag.
Maar kijk maar wat een fluctuaties:
[ afbeelding ]
Maar de trendlijn gaat wel goed omlaag!
Voor m'n kcals Fatsecret en voor m'n gewicht gewoon Weight Loss Tracker (simpel doch doeltreffend). En runkeeper voor mn wandelingenquote:
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor mijn calorieën my fitness pall en voor mijn sport endomondo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |