Ik zet het dubbele inquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef VASND het volgende:
10 euro en een krat HJ op Valverde bij vechten
Movistar > Skyquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat wil die Valverde nou weer ? Blijft een kutploeg, dat Movistar.
Vergeleken met hem is zelfs Massi een kleine jongen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Frank Masmeijer zou uit de Tour geweerd worden.
Froome opnaaien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat wil die Valverde nou weer ? Blijft een kutploeg, dat Movistar.
Kerstkaarten uit Colombia.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met hem is zelfs Massi een kleine jongen.
Waar is Zubeldia?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José Herrada die kopwerk doet, hier schrik ik ook van.
Wat kan Froome Nibali nou schelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:32 schreef VASND het volgende:
Froome onder druk zetten ik vind het mooi. Schreeuw hem 8x toe dat hij kopwerk moet doen en zelf hij gaat toch een keer twijfelen
Nu nog maar vier Nederlanders in de favorietengroepquote:
Wattagemeter says no.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:32 schreef VASND het volgende:
Froome onder druk zetten ik vind het mooi. Schreeuw hem 8x toe dat hij kopwerk moet doen en zelf hij gaat toch een keer twijfelen
heel even uit het oog verloren en boem opgeblazen. Die vent rijdt heel vaak op 98% melkzuur_max volgens mijquote:
Hij moet morgen ook bij Gesink blijven. Daar gaat de kans.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef franklop het volgende:
hopelijk mag Krachtwijk zich nog wat sparen voor morgen ook
Ze moeten wat nu Timmetje Wellens nergens te bekennen is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom kijk ik niet naar de Belgen.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom kijk ik niet naar de Belgen.
Woutje kweekt ketonen achterin zijn keel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:35 schreef Momo... het volgende:
Poels neemt een cola lebbert die af en geeft het weer aan Froome.
als een moedervogel <3quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:35 schreef Momo... het volgende:
lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:35 schreef Momo... het volgende:
Zit die nog in de groep gele trui?quote:
Ik gok op Tom Boonen vandaagquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze dichten Belgen onrealistische kansen toe.
Ze melden alleen dat Pauwels er een minuut achter zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krek van Avermaat wint wel.. Wij winnen 1 keer in de 10 jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat er op en erover.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze melden alleen dat Pauwels er een minuut achter zit.
Gelukkig heeft Froome zijn kippenborst nog niet laten zienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
kunnen ze hun jasjes niet gewoon aanhouden
2 minuten in 2 kmquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:37 schreef Jahr00n het volgende:
jammer dat ricardo rico niet mee doet
die kon tenminste een lekker gat slaan
Riccoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:37 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:37 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:37 schreef Bugno het volgende:
Rolland staat ook wel mooi scherp trouwens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
n00bquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:38 schreef vaarsuvius het volgende:
volgens mij had ik toen ik 12 was meer spieren dan Froome..Meer spieren of grotere spieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las onlangs weer een onrealistische roddelverhaal over hem:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:37 schreef Jahr00n het volgende:
Op naar plek 40 voor de Tankquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Jason22 het volgende:
Volgens de tracking zit Tankink vlak achter de groep gele trui.
Je moet dan ook niet naar reclames kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan gewoon niet naar die shampoo mannen kijken zonder die verschrikkelijke reclames voor me zien.
Die heeft momenteel andere problemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:37 schreef Jahr00n het volgende:
morgenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zakt Froome er nou eens door heen, jongens.
Goed punt, die reclame zorgt er trouwens wel voor dat ik die shampoo iig niet ga kopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar reclames kijken
Hopelijk parkeert hij aan de voet van de Alpe morgen, dat zou genot zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk helemaal niet, liever Froome dan één van de Movistars.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet. Hij krijgt hulp van team Movistar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Quintana hatenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopelijk helemaal niet, liever Froome dan één van de Movistars.
Alles beter dan Froome. Zelfs Voecklerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die met vd Haar gaat nog wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goed punt, die reclame zorgt er trouwens wel voor dat ik die shampoo iig niet ga kopen.
Dit is vloeken in de kerk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hmm, twijfelgeval.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alles beter dan Froome. Zelfs Voeckler
Morgen de Sky Intralipid affaire.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:35 schreef Momo... het volgende:
Froome beschuldigen van dopinggebruik en bewezen dopeurs als Valverde met rust latenquote:
Ze komen echt geen kut dichterbij anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Rolland is het beste er wel van af.
Toch loopt groep Froome ook niet heel veel inquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Rolland is het beste er wel van af.
Nog 28 seconde voor Nibaliquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze komen echt geen kut dichterbij anders.
,,Bij het peloton is het beste er wel vanaf"quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze komen echt geen kut dichterbij anders.
Behalve Nibali idd.
Ok.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome beschuldigen van dopinggebruik en bewezen dopeurs als Valverde met rust laten
ik dacht aan 5 minutenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Froome 20 seconden tijdstraf wegens slaan.
Dat ben ik met je eens. Wat mij betreft Bertje of Nibali, heerlijke renners.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok.
Ik kan gewoon niet genieten van de manier waarop Froome wint. Liever avontuurlijke winnaars zoals Nibali.
Rot op.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinogod.
Die won de Olympische wegrit zo mooi
En Thomas op 9:10 van Roland.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:39 schreef Jason22 het volgende:
Volgens de tracking zit Tankink vlak achter de groep gele trui.
Een van de mooiste climaxen van de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinogod.
'quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinogod.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinogod.
Uran Uran Uran heeft er een leuk huisje aan overgehouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinogod.
Hoe Uran expres even inhield in de sprint.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinogod.
Wat je mooi vindt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Een van de mooiste climaxen van de afgelopen jaren
Daarom gewoon koersen zoals de Giro. Dat is waarvoor wielrennen bedoeld is. Dat communistische wielrennen van Sky is voor niemand genot.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Wat mij betreft Bertje of Nibali, heerlijke renners.
heb je wel eens naar de kuiten van Vino gekeken. Puur genot.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'
De bankrekening van Uran Uran vindt dit leuk.
Idd. Thomas weg, maar Nibali er overheen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Gesink vast op de 6e plek na deze etappe hoogstwaarschijnlijk. Zit niet meer in ook.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot is het woord van iedere dag.
Als er een tactiek achter zit, misschien welquote:
Nee hoor. Herbert zegt dat ie een plekje gaat opschuiven, dus is dat zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Idd. Thomas weg, maar Nibali er overheen.
Sky heeft geen tactiekquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Als er een tactiek achter zit, misschien wel
De tactiek van Sky is dezelfde tactiek waarmee gras groeit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
De tactiek van gras is om zo onopvallend mogelijk te gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
deze post is gesponsord door Pokon(c)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Froome krijgt straks nog 15 minuten aangesmeerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Gesink vast op de 6e plek na deze etappe hoogstwaarschijnlijk. Zit niet meer in ook.
Neequote:
Zou zeggen Nibali rit en tijdwinstquote:
Kunstmest?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tactiek van Sky is dezelfde tactiek waarmee gras groeit.
Rolland gaat meewerken en mag een zak Kazachstaans geld in zijn zak steken.quote:
De tactiek is om afhankelijk van oogpunt altijd net groener te lijken bij de buren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
De tactiek van gras is om zo onopvallend mogelijk te gaan
Mogen we hier straks Herbert op afrekenen als het toch anders mocht zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee hoor. Herbert zegt dat ie een plekje gaat opschuiven, dus is dat zo.
Nee, dat voice-overen ze wel weer weg in de samenvatting of zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mogen we hier straks Herbert op afrekenen als het toch anders mocht zijn?
Ik zal niet ontkennen dat vele de tactiek van Sky saai vinden, maar het is wel de beste tactiekquote:
HA, HAquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat voice-overen ze wel weer weg in de samenvatting of zo.
Vandaag niet hoor. Hele tijd was al opgerookt na de eerste klim.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:50 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat vele de tactiek van Sky saai vinden, maar het is wel de beste tactiek
alleen omdat ze veel budget hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:50 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat vele de tactiek van Sky saai vinden, maar het is wel de beste tactiek
Als je team niet beter kan dan is er niets anders te bedenken hequote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:51 schreef groenen het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor. Hele tijd was al opgerookt na de eerste klim.
Jong en talentvol...quote:
en Jaguars!quote:
gasten als Konig. Puur op budget en eerdere klassering binnengehaald. Zie ook Landa, Izagirres. Barca/Real 'tactieken'quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:52 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en Jaguars!
(andere teams hebben mercedessen die minstens net zo duur zijn, maar we moeten toch steeds even melden dat ze echte jaguars hebben)
Misschien ging dat mis bij Froome, Nibali had zijn afstandsbediening afgepakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik schakel ook altijd draadloos dat noem ik afstandbediening.
Hackersquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien ging dat mis bij Froome, Nibali had zijn afstandsbediening afgepakt.
wisten we dit niet al op voorhandquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt niets meer met die jongen deze tour
Zegels bij de AH.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Iets dat je niet meer hebt kan je niet sparen
Wiggins zelfs nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pinot zou Mollema nog lossen in de afdaling.
Wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een erdoorheenzakdag a la Porte.
Oh jawel hoor, anders was hij 7e geworden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Netto schiet gesink er helaas niets mee op.
Niettemin nog wel goed dat Thomas faalt, anders zou Gesink een plaatsje zakken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Netto schiet gesink er helaas niets mee op.
Dat was een epische afdaling in de Giro, Wiggins op een nat wegdekquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:56 schreef VASND het volgende:
Zet je hele ploeg op mechanische schakeling, dikke EMP langs de weg, boem, gaan.
Geweldig idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was een epische afdaling in de Giro, Wiggins op een nat wegdek
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:56 schreef VASND het volgende:
Zet je hele ploeg op mechanische schakeling, dikke EMP langs de weg, boem, gaan.
Kientana gaat pas laatste paar honderd metersquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:58 schreef Pedroso het volgende:
2 Minuten is niet genoeg normaal gesproken voor de laatste klim. Tenzij Quintana en co weer niets doen.
Denk dat Froome ze allemaal kloptquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:58 schreef Pedroso het volgende:
2 Minuten is niet genoeg normaal gesproken voor de laatste klim. Tenzij Quintana en co weer niets doen.
Skykopmannen falen altijd in de Giro.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgend jaar geen voorjaarsklassiekers maar kopman in Giro?
Om er dan a la Porte een keer keihard doorheen te zakkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgend jaar geen voorjaarsklassiekers maar kopman in Giro?
is wel genoeg. Het is Nibali, niet een of andere random koekwaus uit een kopgroepje.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Dan zijn de ketonen nog niet rijp.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Skykopmannen falen altijd in de Giro.
oh shit mijn bier ligt nog in de vriezerquote:
Nu heeft hij het ook bijna 3 weken volgehouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Om er dan a la Porte een keer keihard doorheen te zakken
Hebben ze niet meer denk ik. Of we moeten Valverde als knecht gaan zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Movistar nog een paar knechten heeft, moeten ze nu gaan knallen.
Valverde en knechten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben ze niet meer denk ik. Of we moeten Valverde als knecht gaan zien.
Dat was de enige hoop voor Quintana om de Tour te winnenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Konig valt me niet mee inderdaad, maar die heeft wel enkel nog mogen knechtenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu heeft hij het ook bijna 3 weken volgehouden.
Zonder klassiekers haalt hij de 3 weken misschien wel.
Poels is ook te wisselvallig en Konig heeft ook niet veel laten zien dit jaar.
Fiets. Ploegleiderswagen mocht er niet langs in de afdaling.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bardet wacht wel erg lang op een nieuw wiel
Piti en knechten wordt hem idd niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pityquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Piti en knechten wordt hem idd niet.
Bosvelt er in voor Robben.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
De wissel die je wist dat ging komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |